Próbki,mini zamówienia,promocje,kody - gdzie co można tanio dostać+OT cz.69 - Strona 19 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki

Notka

Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki Tutaj możesz zadać pytanie kosmetyczce, wymienić się doświadczeniem, opowiedzieć o swojej pielęgnacji.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary Wczoraj, 18:08   #541
korinka3
Zakorzenienie
 
Avatar korinka3
 
Zarejestrowany: 2012-11
Wiadomości: 20 634
Dot.: Próbki,mini zamówienia,promocje,kody - gdzie co można tanio dostać+OT cz.69

Cytat:
Napisane przez NeverGoodEnough18 Pokaż wiadomość
Pogieło ich. Widziałam te kalendarze na youtube i ok są fajne ale aż 820 zł? Na łeb upadli .
Noo... Masakra
Cytat:
Napisane przez Karola 87 Pokaż wiadomość
Dziewczyny ogromne brawa za zakupy
Lena

Bardzo proszę jutro o kciuki Tż jedzie z mechanikiem autko oglądać
I mam nadzieję, że kupi bo mnie brak mobilności wykończy


Wysłane z aplikacji Forum Wizaz
korinka3 jest offline   Odpowiedz cytując

Stary Wczoraj, 18:09   #542
amyz
Chanel Lady
 
Avatar amyz
 
Zarejestrowany: 2007-03
Wiadomości: 26 741
Dot.: Próbki,mini zamówienia,promocje,kody - gdzie co można tanio dostać+OT cz.69

Cytat:
Napisane przez Karola 87 Pokaż wiadomość
Dziewczyny ogromne brawa za zakupy
Lena

Bardzo proszę jutro o kciuki Tż jedzie z mechanikiem autko oglądać
I mam nadzieję, że kupi bo mnie brak mobilności wykończy

Oby tym razem sie udało zakupić!!
amyz jest offline   Odpowiedz cytując
Stary Wczoraj, 18:15   #543
saipan
Wtajemniczenie
 
Avatar saipan
 
Zarejestrowany: 2009-08
Wiadomości: 2 760
Dot.: Próbki,mini zamówienia,promocje,kody - gdzie co można tanio dostać+OT cz.69

Cytat:
Napisane przez Corii Pokaż wiadomość
A i odebrałam z paczkomatu ten jasny płaszczyk z futerkiem, co złapałam, anulowali mi i znowu złapałam
Myslalam ze ja poprzymierzam w domu to moze mi zie odwidzi, a gdzie tam! Jes sliczny, wybaczam mu brak podszewki i szybko brudzacy sie kolor
Czuje sie w nim jak królowa sniegu z tym futerkiem wokół
No nic, załapałam sie na wydłuzony termin zwrotu, to będe na sale polowac na obnizoną cenę na podmiankę
Super, dobrze, że go wzięłaś bo śliczny


Cytat:
Napisane przez Corii Pokaż wiadomość
No wiesz, próbki takie 2-3 ml to czesto testuję, jak mam do zakupu albo sama poprosze o robiona, ale tak to nie zmieniam tego co kupuje do uzywania. Chociaz ostatnio nie mam zadnych kremów ani nic, jade na miniaturach Bo o ile krem pod oczy wiem jaki chce i mi pasuje i się sprawdza, tak przy kremie do ryjka na noc nie mam typów, nie znalazłam niczego co by mnie zachwyciło. Dotychczas uzywałam ANR serum, ale cera sie juz przyzwyczaiła do niego i nie widze efektów
Wczoraj kliknełam set EL ten po 129, to beda z braku laku znowu miniatury
A który jest Twoim ulubionym kremem pod oczy?
Ja ciągle jadę na Shiseido
Cytat:
Napisane przez Karola 87 Pokaż wiadomość
Dziewczyny ogromne brawa za zakupy
Lena

Bardzo proszę jutro o kciuki Tż jedzie z mechanikiem autko oglądać
I mam nadzieję, że kupi bo mnie brak mobilności wykończy


Ja polecam filtr la roche :
ten koloru za bardzo nie daje ale jest fajn, lekki. Jest też w wersji niebarwionej

https://www.aptekagemini.pl/la-roche...pf50-50ml.html

ten matujący jest fajny, bardziej treściwy od la roche
https://www.aptekagemini.pl/vichy-ca...pf50-50ml.html

a teraz testuję z biodermy bo tamte lubią mi pogarszać cerę i też fajny.
Jestem alergikiem i pewnie dlatego tak jest bo tz i przyjaciółka chwalili sobie te filtry.

Bardzo fajny pod makijaż

https://www.aptekagemini.pl/bioderma...jacy-40ml.html

---------- Dopisano o 18:15 ---------- Poprzedni post napisano o 18:11 ----------

Z Biodermy mam jednak ten filtr:
Daję spację po www i doz bo czaszkuje
https://www. doz. pl/apteka/p131795-Zestaw_Promocyjny_Bioderm a_Photoderm_AR_krem_tonuj acy_SPF_50_30_ml__Sensibi o_AR_krem_40_ml

Edytowane przez saipan
Czas edycji: Wczoraj o 18:13
saipan jest offline   Odpowiedz cytując
Stary Wczoraj, 19:02   #544
aniyam
Szanelowa Madżesti
 
Avatar aniyam
 
Zarejestrowany: 2006-02
Lokalizacja: to tu to tam :)
Wiadomości: 32 943
GG do aniyam
Dot.: Próbki,mini zamówienia,promocje,kody - gdzie co można tanio dostać+OT cz.69

Cytat:
Napisane przez Karola 87 Pokaż wiadomość
Dziewczyny ogromne brawa za zakupy
Lena

Bardzo proszę jutro o kciuki Tż jedzie z mechanikiem autko oglądać
I mam nadzieję, że kupi bo mnie brak mobilności wykończy
oby tym razem się udało
__________________
Kiedy kobieta nie może zdecydować się pomiędzy dwiema sukienkami, kupuje wszystkie trzy!!!



"Cały cud życia polega na tym, że wszystko, co ważne, zdarza się w najmniej oczekiwanym momencie. (... ) Wszystko ma swoją przyczynę i skutek. I jest po coś."

aniyam jest offline   Odpowiedz cytując
Stary Wczoraj, 19:59   #545
Angel_007
Shopping Queen
 
Avatar Angel_007
 
Zarejestrowany: 2012-03
Lokalizacja: Krk
Wiadomości: 1 755
Dot.: Próbki,mini zamówienia,promocje,kody - gdzie co można tanio dostać+OT cz.69

Do zakupów na polskim LF znów wchodzi zestaw Lancome
__________________
Wymianka
Angel_007 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary Wczoraj, 20:27   #546
Angel_007
Shopping Queen
 
Avatar Angel_007
 
Zarejestrowany: 2012-03
Lokalizacja: Krk
Wiadomości: 1 755
Dot.: Próbki,mini zamówienia,promocje,kody - gdzie co można tanio dostać+OT cz.69

I obiecane zdjęcia kuferka Estee, starałam się uchwycić detale, chociaż zdjęcia robione w sztucznym świetle, więc różnie to wyszło
Kolory paletek są trochę przekłamane, bo jedno z tych co wygląda na brązer jest w rzeczywistości rozświetlaczem
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg IMG_5369.jpg (197,5 KB, 47 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg IMG_5393.jpg (153,6 KB, 41 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg IMG_5394.jpg (149,3 KB, 47 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg IMG_5395.jpg (167,1 KB, 42 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg IMG_5397.jpg (255,2 KB, 29 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg IMG_5399.jpg (206,0 KB, 29 załadowań)
__________________
Wymianka
Angel_007 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary Wczoraj, 20:54   #547
korinka3
Zakorzenienie
 
Avatar korinka3
 
Zarejestrowany: 2012-11
Wiadomości: 20 634
Dot.: Próbki,mini zamówienia,promocje,kody - gdzie co można tanio dostać+OT cz.69

Cytat:
Napisane przez Angel_007 Pokaż wiadomość
I obiecane zdjęcia kuferka Estee, starałam się uchwycić detale, chociaż zdjęcia robione w sztucznym świetle, więc różnie to wyszło
Kolory paletek są trochę przekłamane, bo jedno z tych co wygląda na brązer jest w rzeczywistości rozświetlaczem
Bardzo ładnie to wygląda

Wysłane z aplikacji Forum Wizaz
korinka3 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary Wczoraj, 21:26   #548
cansada
Zakorzenienie
 
Avatar cansada
 
Zarejestrowany: 2008-10
Lokalizacja: Tam gdzie rosna banany....
Wiadomości: 4 198
Wpisy w blogu: 1
Dot.: Próbki,mini zamówienia,promocje,kody - gdzie co można tanio dostać+OT cz.69

Cytat:
Napisane przez Angel_007 Pokaż wiadomość
I obiecane zdjęcia kuferka Estee, starałam się uchwycić detale, chociaż zdjęcia robione w sztucznym świetle, więc różnie to wyszło
Kolory paletek są trochę przekłamane, bo jedno z tych co wygląda na brązer jest w rzeczywistości rozświetlaczem
sliczne te paletki , opakowania przepiekne i kolory. Jak ktos sie maluje to oferta dobra.
cansada jest offline   Odpowiedz cytując
Stary Wczoraj, 21:55   #549
Angel_007
Shopping Queen
 
Avatar Angel_007
 
Zarejestrowany: 2012-03
Lokalizacja: Krk
Wiadomości: 1 755
Dot.: Próbki,mini zamówienia,promocje,kody - gdzie co można tanio dostać+OT cz.69

Cytat:
Napisane przez cansada Pokaż wiadomość
sliczne te paletki , opakowania przepiekne i kolory. Jak ktos sie maluje to oferta dobra.
Właśnie dziś wypróbowałam paletkę Nudes i bardzo fajna Pigmantacja nie jest jakaś super mocna, ale kolory są widoczne, no i trzyma mi się na oczach od rana do teraz
__________________
Wymianka
Angel_007 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary Wczoraj, 22:06   #550
saipan
Wtajemniczenie
 
Avatar saipan
 
Zarejestrowany: 2009-08
Wiadomości: 2 760
Dot.: Próbki,mini zamówienia,promocje,kody - gdzie co można tanio dostać+OT cz.69

Cytat:
Napisane przez Angel_007 Pokaż wiadomość
I obiecane zdjęcia kuferka Estee, starałam się uchwycić detale, chociaż zdjęcia robione w sztucznym świetle, więc różnie to wyszło
Kolory paletek są trochę przekłamane, bo jedno z tych co wygląda na brązer jest w rzeczywistości rozświetlaczem
super
saipan jest offline   Odpowiedz cytując
Stary Wczoraj, 22:39   #551
Mrowina
Zadomowienie
 
Zarejestrowany: 2006-08
Wiadomości: 1 168
Dot.: Próbki,mini zamówienia,promocje,kody - gdzie co można tanio dostać+OT cz.69

A ten kuferek to taki sztywny jest czy jak wyciągniesz te przezroczyste wkłady to się ugina ?
Mrowina jest offline   Odpowiedz cytując
Stary Wczoraj, 23:02   #552
Angel_007
Shopping Queen
 
Avatar Angel_007
 
Zarejestrowany: 2012-03
Lokalizacja: Krk
Wiadomości: 1 755
Dot.: Próbki,mini zamówienia,promocje,kody - gdzie co można tanio dostać+OT cz.69

Cytat:
Napisane przez Mrowina Pokaż wiadomość
A ten kuferek to taki sztywny jest czy jak wyciągniesz te przezroczyste wkłady to się ugina ?


Sztywny Sam z siebie się nie ugina, trzeba by na nim położyć coś ciężkiego to pewnie wtedy by się ugiął...


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
__________________
Wymianka
Angel_007 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary Wczoraj, 23:32   #553
Mrowina
Zadomowienie
 
Zarejestrowany: 2006-08
Wiadomości: 1 168
Dot.: Próbki,mini zamówienia,promocje,kody - gdzie co można tanio dostać+OT cz.69

O to fajny. Mam ten z zeszłego roku i też fajny, pojemny ale właśnie jest miękki. Kupiłabym sam kuferek szkoda że tak nie sprzedają.
Mrowina jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki


Ten wątek obecnie przeglądają: 18 (0 użytkowników i 18 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2018-11-16 23:32:32


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 02:19.