Metamorfoza z dziewczynki w kobietę! Pomocy - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Metamorfozy

Notka

Metamorfozy W tym miejscu zajdziesz informację jak zmienić swój wygląd, styl, makijaż, fryzurę oraz sposób ubierania się. Poddaj się metamorfozie i zaskocz samą siebie.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2012-09-09, 12:04   #1
Basia_89
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2012-09
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 10

Metamorfoza z dziewczynki w kobietę! Pomocy


Witam, chciałbym coś w sobie zmienić... mam 23 lata.. a ludzie jak mnie widzą oceniają mnie na 16 lat-18 lat... Studiuję na V roku.. Chłopaka mam starszego o 5 lat... jestem bardzo wesołą dziewczyną..
Nie jestem wysoka- bo tylko 156 cm i 49 kg wagi.. mocno zielone oczy... mam długie blond włosy (nigdy nie farbowane, a wyglądają na takie jakby miały pasemka) odkąd pamiętam zawsze miałam długie włosy... są falowane, po bokach trochę krótsze. Wkurza mnie to, że mimo tego że umyje włosy, nie nabierają u nasady włosów objętości i są trochę przyklapnięte... Co radzicie, jaką metamorfozę drogie wizażanki ? często chodzę w szpilkach, żeby być wyższa;p ale i tak jestem niska;p
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg best-300.jpg (18,4 KB, 1149 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg DSCF3219.jpg (126,2 KB, 896 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg IMG_1528.jpg (94,3 KB, 1201 załadowań)
Basia_89 jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2012-09-09, 14:11   #2
irreal
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2011-07
Wiadomości: 62
Dot.: Metamorfoza z dziewczynki w kobietę! Pomocy

A może zmiana fryzury ? =)
irreal jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2012-09-09, 14:11   #3
Basia_89
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2012-09
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 10
Dot.: Metamorfoza z dziewczynki w kobietę! Pomocy

Też o tym myślałam, tylko nie mam pojęcia jaka by do mnie pasowała..
Basia_89 jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2012-09-09, 14:30   #4
ola_offspring
Raczkowanie
 
Avatar ola_offspring