Nie obejdę się bez... - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Zamknięte > Fora sponsorowane > Konkurs Sephora

Notka

Konkurs Sephora Napisz w swoim wątku, jakie kosmetyki są niezbędne w Twojej kosmetyczce i wygraj wspaniałe nagrody marki Sephora!

 
 
Narzędzia
Stary 2012-03-22, 20:13   #1
asiuulkaa
Zadomowienie
 
Zarejestrowany: 2007-08
Wiadomości: 1 250
Talking

Nie obejdę się bez...


Na początek kilka słów o mnie Mam 2o lat, jestem studentką. Powoli rozstaję się z problemami mojej cery i zaczynam się cieszyć makijażem nie po to, żeby ukryć problemy cery,ale po to żeby podkreślić piękno.
Moja kosmetyczka nie obejdzie się na pewno bez kremów,płynów itp służących do pielęgnacji. Jednak o tym nie będę pisać.
Mam kilka produktów, które uwielbiam. Zawdzięczam im swoje dobre samopoczucie, pewność siebie, radość życia i po prostu dobry humor.
Przecież każda z nas wiedząc, że wygląda ładnie czuje się lepiej i pewniej.
Każda z nas chyba zna to uczucie.

W mojej kosmetyczce nie może zabraknąć:
-podkładu, który sprawi,że twarz wygląda ładnie i nieskazitelnie
-pudru matującego, dzięki któremu nie wyglądam jak wysmarowana olejem ;D
-czasem potrzebuję również korektora ( ach, ta niesforna cera)
-tusz do rzęs do podstawa makijażu ! uwielbiam mieć pomalowane rzęsy...delikatnie tylko dla koloru, mocno i wyraziście na imprezę...czarno, brązowo,kolorowo tusz do rzęs jest wspaniały !
-miejsce w mojej kosmetyczne mają na pewno cienie do powiek, te matowe i błyszczące, stonowane i delikatne, szalone i kolorowe, zwariowane, pomieszane, różnorodne jak ja sama
-błyszczyk i pomadka to najlepsi przyjaciele moich ust, nawilżają i dodają blasku

To właśnie moje kosmetyki,które są niezbędne. Zbierane, przechowywane i szanowane. Sprawiają, że czuję się piękniejsza
asiuulkaa jest offline Zgłoś do moderatora  
 

Nowe wątki na forum Konkurs Sephora


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi