Zabawa z hormonami - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Zdrowie i Medycyna > Ginekologia

Notka

Ginekologia Miejsce, w którym rozmawiamy o ginekologii. Tutaj znajdziesz pytania i odpowiedzi związane ze zdrowiem intymnym kobiety. Rozmawiamy np. o antykoncepcji.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2012-08-10, 03:43   #1
malamarooda
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2011-09
Wiadomości: 34

Zabawa z hormonami


Jeśli ktoś już coś takiego pisał to wybaczcie mi i odeślijcie gdzieś indziej, ale ja szukałam i nie znalazłam tego konkretnego problemu.

Otóż biorę tabletki od prawie roku (Midiana). Są genialne, świetnie działają, żadnych efektów ubocznych. I teraz tak:

W środę (8.08) nastąpił pierwszy dzień mojej 7-dniowej przerwy (tzn. jakby 22 dzień cyklu). ZAWSZE dostaję 'miesiączkę' w niedzielę (naprawdę, raz tylko dostałam w sobotę w nocy), więc będzie to 12.08. A jutro (11.08) wyjeżdżam na wakacje z rodzicami (nie bierzcie mnie za małolatę, studiuję i aktualnie jadę na rodzinne wakacje ). Moja Mama jest wtajemniczona i nie ma problemu, ale mój Tata ani rodzinka, do której jedziemy ani troszkę. I teraz sytuacja się komplikuje. W następną środę (czyli 15.08) będę musiała wziąć tabletkę z następnego opakowania (nie chcę przerywać bezsensownie, na miesiąc, brania hormonów, bo mi to powoduje niefajne efekty typu biegunki czego na wakacjach wolę uniknąć). Nasz wyjazd planujemy do 18.08 włącznie. Więc będę musiała wziąć w sumie 4 tabletki będąc na wakacjach. Problem w tym, że nie będę pamiętała o tabletkach bez budzika - od roku mam budzik, w końcu na co dzień nie mieszkam z rodzicami i nie ma problemu. Więc się przyzwyczaiłam. Mieszkanko rodzinki jest malutkie i nie ma mowy o siedzeniu w pokoju samemu. A mój Tata tysiąc już razy pytał po co mi budzik, ale jakoś go zbywałam.