Farba-Szampon L'oreal Casting - wątek zbiorczy - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Pielęgnacja włosów i fryzury

Notka

Pielęgnacja włosów i fryzury Podyskutuj o pielęgnacji włosów kręconych, prostych, farbowanych, blond. Sprawdź modne fryzury: cięcia, koloryzacje, fryzury na ślub, wesele, Komunię, Sylwestra.

Zamknij wątek
 
Narzędzia
Stary 2004-02-04, 10:56   #1
kasiulekk
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2003-04
Wiadomości: 402
GG do kasiulekk

Farba-Szampon L'oreal Casting - wątek zbiorczy


Bardzo proszę o info, czym się to cudo różni od szamponu koloryzującego ? Nie znam się wcale, a chciałabym spróbować. Tylko boję się, że coś popsuję. Szampon jest łatwy w użyciu...
Napiszcie mi kochane jak długo się to utrzymuje na główce i czy mogę się nim rozjaśnić o 2 tony. I rzeczywiście nie ma odrostów ??? Jak to możliwe ???
Pomóżcie niedoinformowanej Kasi , prooooszę.
kasiulekk jest offline Zgłoś do moderatora  
Stary 2004-02-04, 11:19   #2
anytsuj
Zadomowienie
 
Avatar anytsuj
 
Zarejestrowany: 2003-09
Lokalizacja: morza szum, ptaków śpiew
Wiadomości: 1 090
Re: farba- szampon L'Oreal, Casting Szampon trwale koloryzujący

JA UZYWAM TEGO "SZAMPONU" OD PÓŁ ROKU WYDAJE MI SIĘ ŻE TO JEST FARBA BO MÓJ KOLOR WŁOSÓW TO CIEMNY BRĄZ A UŻYWAM TEGO SZAMPONU W KOLORZE BRĄZ I WYCHODZI CIEMNA CZEKOLADA I SA WIDOCZNE ODROSTY ALE PRAWIE NIEZAUWAŻALNE DLA INNYCH OSÓB TYLKO JA JE WIDZĘ. OGÓLNIE JEST DOBRY NAPRAWĘ POLECAM.
anytsuj jest offline Zgłoś do moderatora  
Stary 2004-08-19, 16:30   #3
kfiatuszek
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2004-03
Wiadomości: 16
czy casting sie zmywa???

bardzo prosze o odpowiedz, bo spotkalam sie z roznymi opiniami - czy szampon koloryzujacy casting loreal'a to zmywalny produkt czy nie??? dodam ze chodzi mi o kolor troche ciemniejszy od moich naturalnych wloskow, nie jest to drastyczna zmiana. A wiec - zmywa sie czy nie???
kfiatuszek jest offline Zgłoś do moderatora  
Stary 2004-08-19, 19:51   #4
gaga
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2003-06