Project Manager - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Kobieta > Praca i biznes

Notka

Praca i biznes W tym miejscu rozmawiamy o pracy i biznesie. Jeśli szukasz pracy, planujesz ją zmienić lub prowadzisz własny biznes, to miejsce jest dla ciebie.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2014-10-30, 08:26   #1
Miss Saeki
Zakorzenienie
 
Avatar Miss Saeki
 
Zarejestrowany: 2011-08
Wiadomości: 7 209

Project Manager


Cześć,

Czy któraś z Was zajmuje się projektami? Szczególnie w branży IT?

Sama pracuję jako PM jednak w zupełnie innej branży. Zastanawia mnie jak bardzo specyficzna jest praca w IT.
Co należy do Waszych obowiązków, jak długo trwają takie projekty? Czy chcąc podjąć pracę na takim stanowisku trzeba mieć jakąś wiedzę informatyczną czy wystarczy projektowa?
__________________
Książki LC
Miss Saeki jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2014-10-30, 22:24   #2
mi.a
Zakorzenienie
 
Avatar mi.a
 
Zarejestrowany: 2004-05
Lokalizacja: Paris
Wiadomości: 3 374
Dot.: Project Manager

Cytat:
Napisane przez Miss Saeki Pokaż wiadomość
Cześć,

Czy któraś z Was zajmuje się projektami? Szczególnie w branży IT?

Sama pracuję jako PM jednak w zupełnie innej branży. Zastanawia mnie jak bardzo specyficzna jest praca w IT.
Co należy do Waszych obowiązków, jak długo trwają takie projekty? Czy chcąc podjąć pracę na takim stanowisku trzeba mieć jakąś wiedzę informatyczną czy wystarczy projektowa?
Cześć,

Osobiście nie jestem project managerem, ale pracuję w IT i niestety pracownikami z największymi problemami są u nas właśnie project managerowie, którym brakuje podstawowej wiedzy z zakresu zarządzania projektem IT.
Wszystko zależy od tego, jak duża jest firma, jak duże ma kontrakty, w jakiej branży. Oprócz wiedzy specjalistycznej z zakresu zarządzania projektem, wg mnie niezbędna jest przynajmniej podstawowa wiedza z zakresu IT i prowadzania projektów IT oraz wiedza branżowa.