Jaka stawka za korki z angielskiego? - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Kobieta > Szkoła i edukacja

Notka

Szkoła i edukacja Szkoła i edukacja, to forum dla osób, które chcą się uczyć. Tu dowiesz się wszystkiego o szkołach, uczelniach, kursach. Na forum NIE odrabiamy prac domowych!

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2013-02-08, 14:27   #1
kingsof
Raczkowanie
 
Avatar kingsof
 
Zarejestrowany: 2011-12
Wiadomości: 413

Jaka stawka za korki z angielskiego?


Witam, pisze tutaj bo być może jest ktoś kto orientuje się w temacie.
Mianowicie jestem studentką 1 roku, kierunku nie związanego z językiem obcym. W liceum byłam wzorowym uczniem pod tym właśnie względem, językowym dlatego otrzymuje propozycję udzielania korepetycji dzieciom znajomych.
Nie orientujecie się. jaka jest aktualna cena za 60 min, ile mogę żądać ze względu na to, że nie posiadam wykształcenia językowego?
__________________
Jestem żoną
kingsof jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2013-02-08, 14:45   #2
mariamarysienka
Zakorzenienie
 
Avatar mariamarysienka
 
Zarejestrowany: 2011-01
Wiadomości: 14 017
Dot.: Jaka stawka za korki z angielskiego?

Zależy gdzie mieszkasz, na jakim poziomie będziesz uczyć i co oferować Innej stawki zażądasz w Warszawie, a innej w Lublinie, innej za CAE, innej za Pre-Intermediate i co innego jak np. będziesz uczyć wszystkiego od podstaw, uczyć do matury a co innego np. same konwersacje.
Miałam w swoim życiu krótki epizod z korepetycjami. Udzielałam ich na poziomie Pre- i Intermediate, polegały zazwyczaj na pomocy w nadgonieniu nauki i radzeniu sobie ze swobodą językową. Brałam 30 zł za godzinę, bo mieszkam w małej miejscowości i nikt nie zapłaciłby więcej.
__________________
.

"One cat just leads to another." - E. Hemingway



I love you
I will
I do
mariamarysienka jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2013-02-08, 14:49   #3
Pani_Migotka
Raczkowanie
 
Avatar Pani_Migotka
 
Zarejestrowany: 2013-01
Lokalizacja: Katowice
Wiadomości: 357