Piegi! PROSZĘ O POMOC!!! :( - Strona 4 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki

Notka

Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki Tutaj możesz zadać pytanie kosmetyczce, wymienić się doświadczeniem, opowiedzieć o swojej pielęgnacji.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2006-04-14, 12:26   #91
beciunia
Raczkowanie
 
Avatar beciunia
 
Zarejestrowany: 2006-01
Wiadomości: 54
Dot.: Piegi! PROSZĘ O POMOC!!! :(

Cytat:
Napisane przez Loara
Hej,
też jestem posiadaczką tych nieszczęsnych piegów (tylko na twarzy) i to w dużej ilości.. Pogodziłam się z tym po paru latach frustracji.. Stosowałam jakieś kremy wybielające, filtry, nawet kiedys próbowałam rozjaśniać je "sposobem babuni" czyli soczkiem z cytrynki przez wiele wiele dni ale nic nie pomagało.. Pierwsze promyki słonka i koszmar sie nasilał.. Teraz zaczęłam używać samoopalacza Autohelios La Roche- Posay (cienka warstewka co 2-3 dni) na to podkład Matisa Fluide Perfection i puderek Bourjois Pastel Teint. Dobry jest też podkład kryjący La-Roche Posay, tylko pamiętaj, żeby podkład dobrać do skóry potraaktowanej wcześniej samoopalaczem, bo jak dobierzesz do naturalej karnacji to efekt będzie nienaturalny. Na to oczywiście delikatne muśnięcie rózem. Do tego wszystkiego przefarbowałam włoski na gorzka czekoladę i powiem Ci że idealnie to wszystko współgra Piegi są teraz mało widoczne, a taki image jest naprade niezly co do laseru..jakos nie bardzo w to wierzę bo to przeciez wybiela tylko to co na buźce juz powstało a nie likwiduje problemu nierównomiernego wydzielania melatoniny, czy jak to sie tam zwie..Wiec pod wpływem promieniowania UV problem powraca....
ja uzywam La Roche Posay krem z filtrem ale choć jest lekki to zostawia trochę połysku! nie zadowala mnie to. mam cere mieszaną. A jak się sprawdza samoopalacz LRP? czy nie natłuszcza skóry?? pozdrawiam przedświątecznie
beciunia jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-04-21, 11:08   #92
Marusaaa
Raczkowanie
 
Avatar Marusaaa
 
Zarejestrowany: 2006-01
Wiadomości: 128
Dot.: Piegi! PROSZĘ O POMOC!!! :(

kochane! przepraszam ,że tak długo nie pisałam ale byłam w wlk brytanii! szczerze Wam powiem,że szukałam tam kremów ale nic bardzo ciekawego nie było! Ale muszę też Wam powiedzieć,że jak powtarzałam sobie jestem super to czułam,że coraz więcej menów na mnie patrzy heh taki jeden mały przykładzik: siedzę sobie w McDonald`sie i wchodzi ładny (na prawdę przytojny, takiw moim typie ) Anglik. ja miałam stolik koło drzwi i on stał i tak patrzał na mnie... spojrzałam na Niego a on uśmiechnął się i stał dalej i się patrzał... he ja też się uśmiechnęłam... a on wtedy jeszcze pomachał... he może to znak,że jak wierzę w siebie to osiągam ten cel,który chciałabym osiągnąć?! a tak ogólnie mówiąc to chyba przeprowadzę się tam hehe bo tam jest tyle dziewcząt piegusek i żadna nic z tym nie robi... he ale zauważyłam,że większość dziewczyn ma tam piegi na całej twarzy! a ja właściwie mam triszeczkę na czole ale najwięcej mam na polikach i nosie... i to jest najgorsze... bo nigdzie nie mam tyle tych głupich piegów jak na nosie i policzkach inne są ładnie rożłączone... a te cholery jescze sie łączą... to wygląda ochydnie...
__________________
.wspomnień się nigdy nie pozbędziesz.
Marusaaa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-04-22, 14:10   #93
freedka
Zakorzenienie
 
Avatar freedka
 
Zarejestrowany: 2005-10
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 3 290
Dot.: Piegi! PROSZĘ O POMOC!!! :(

Cytat:
Ale muszę też Wam powiedzieć,że jak powtarzałam sobie jestem super to czułam,że coraz więcej menów na mnie patrzy heh taki jeden mały przykładzik: siedzę sobie w McDonald`sie i wchodzi ładny (na prawdę przytojny, takiw moim typie ) Anglik. ja miałam stolik koło drzwi i on stał i tak patrzał na mnie... spojrzałam na Niego a on uśmiechnął się i stał dalej i się patrzał... he ja też się uśmiechnęłam... a on wtedy jeszcze pomachał... he może to znak,że jak wierzę w siebie to osiągam ten cel,który chciałabym osiągnąć?!
No widzisz jak się chce to wszystko mozna, trzymaj tak dalej

PS: Chesz przepisy na te mazidła co ci kiedys mówiłam?? Bo znalazłam
__________________
Pamiętaj, że nieotrzymanie tego, czego pragniesz jest czasami cudownym zrządzeniem losu
freedka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-04-22, 20:10   #94
Marusaaa
Raczkowanie
 
Avatar Marusaaa
 
Zarejestrowany: 2006-01
Wiadomości: 128
Dot.: Piegi! PROSZĘ O POMOC!!! :(

buuuzia freedka chciałabym cały czas tak myśleć, ale tylko czasem tak wychodzi... ale może uda mi się caaalutki czas tak myśleć ... staram się o to na prawdę
no a te przepisy na mazidła możesz napisać będę Ci bardzo wdzięczna, skarbie
__________________
.wspomnień się nigdy nie pozbędziesz.
Marusaaa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-04-23, 15:33   #95
freedka
Zakorzenienie
 
Avatar freedka
 
Zarejestrowany: 2005-10
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 3 290
Dot.: Piegi! PROSZĘ O POMOC!!! :(

Różne naturalne wybielacze:
-nasiona gorczycy macerowane (co kolwiek to znaczy) przez kilka dni w occie owocowym (np. jabłkowym), po czym nakłądanie na przebarwione miejsca
-maseczki z niezupełnie dojrzałych białych porzeczek lub zmiksowanego agrestu, utartych z łyzką miodu i/lub maślanką
-regularnie stosowane maseczki z truskawek lub poziomek
-okłady ze zmiksowanej rzeżuchy lub jej soku, wymieszanego z lekko podgrzanym miodem w stosunku 2:1
-okłady z maślanki
-kuracja lotionem z czarnej rzodkwi
-Specyfik z chrzanu i octu (Scieramy na drobnej tarce połówkę korzenia, po czym wkładamy maizgę do ciemnego słoja i zalewamy 2 szklankami ciepłego octu jabłkowego. Tak sporządzoną miksturę odstawiamy na dwa tygodnie, po czym codziennie przecieramy twarz powstałym octem, rozcieńczonym przegotowaną wodą)
-wywar z suszonych listków pietruszki lub sok z surowych listków

Proszę... A tak nawiasem mówiąc to mi by sie nie chciało tego robic i myc sie tym codzinnie

A na koniec napisze jeszcze wierszyk, który był dołaczony do tego artykułu w gazecie:
"Przy ulicy Piegowatej jest Piegozbyt- taki urząd, w którym co dzień rozptrują różnych podań bardzo dużo (...) Piegowaty pan referent w towarzystwie referentki przydzielają wszystkim hojnie piegi-kropki, piegi-cętki, w różnych wzorach i kolorach, duże, średnie oraz tycie, więc jeżeli chcesz mieć piegi- złóż podanie w Piegozbycie"


__________________
Pamiętaj, że nieotrzymanie tego, czego pragniesz jest czasami cudownym zrządzeniem losu
freedka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-04-24, 09:47   #96
HELLOKITTY
Raczkowanie
 
Avatar HELLOKITTY
 
Zarejestrowany: 2005-12
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 462
GG do HELLOKITTY
Dot.: Piegi! PROSZĘ O POMOC!!! :(

Bez obrazy ale widać ile lat ma założycielka wątku! Piegi dodają uroku moim zdaniem!!! Oglądnij fotosy z telenoweli "Gorzka Zemsta". Tam wszystkie aktorki eksponują swoje piegi na rękach, ramionach. Przez to jesteś wyjątkowa!!!
__________________
Dziękuję za uwagę.
HELLOKITTY jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-04-24, 15:38   #97
Marusaaa
Raczkowanie
 
Avatar Marusaaa
 
Zarejestrowany: 2006-01
Wiadomości: 128
Dot.: Piegi! PROSZĘ O POMOC!!! :(

hellokitty: sorry ale przyznałam się bez bicia na początku wątku ile mam lat i dużo razy w moich wypowiedziach mówiłam,że może moja nie akceptacja piegów wynika z mojego wieku... lecz to chyba nie chodzi o wiek bo freedka się akceptuje więc czemu wiek musi świadczyć o tym co mi się podoba a co nie?! bez sensu... no ale pozdrawiam Cię he i powiem Ci ,że gorzkiej zemsty nie oglądam ale wiem, że dużo aktorek z takich telenowel ma piegi i się ich nie wstydzi... ale co ja za to mogę,że ich nie lubię?! pozdrówka
freedka dzięki za przepisy na mazidła.. ale szczerze Ci powiem,że nie wiem czy wytrwam jak zacznę się nimi smarować hehe takie już moje lenistwo pozdrówka
__________________
.wspomnień się nigdy nie pozbędziesz.
Marusaaa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-05-13, 16:02   #98
Marusaaa
Raczkowanie
 
Avatar Marusaaa
 
Zarejestrowany: 2006-01
Wiadomości: 128
Dot.: Piegi! PROSZĘ O POMOC!!! :(

o kulce jak dawno nie pisałam... hih freedka widzę nowy avatarek... mam prośbę do Ciebie mogłabyś wkleić fotkę swoją jednak!!! please... bo ja szczerze mówiąc wstydzę się... bo kulce jakoś tak boję się,że bekę bedziecie miały ze mnie ,że taka brzydka jestem... pełno ochydnych piegów, duży nos i w ogóle ... nie wiem czy nie zacznę cytryną ich smarować bo wydaje mi się ,że powstało mi ich więcej i na buzi i na ramionach... pomocy
__________________
.wspomnień się nigdy nie pozbędziesz.
Marusaaa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-05-13, 16:51   #99
freedka
Zakorzenienie
 
Avatar freedka
 
Zarejestrowany: 2005-10
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 3 290
Dot.: Piegi! PROSZĘ O POMOC!!! :(

Cytat:
Napisane przez Marusaaa
o kulce jak dawno nie pisałam... hih freedka widzę nowy avatarek... mam prośbę do Ciebie mogłabyś wkleić fotkę swoją jednak!!! please... bo ja szczerze mówiąc wstydzę się... bo kulce jakoś tak boję się,że bekę bedziecie miały ze mnie ,że taka brzydka jestem... pełno ochydnych piegów, duży nos i w ogóle ... nie wiem czy nie zacznę cytryną ich smarować bo wydaje mi się ,że powstało mi ich więcej i na buzi i na ramionach... pomocy
Ej dziewczyno, tak nie wolno mówić, napewno nie jesteś brzydka, tylko tak Ci się wydaje Zresztą jak sobie mówisz co chwile jaka ja to brzydka jestem, to za duze, tamto za małe, to krzywe itd to w koncu w to uwierzysz. Trzeba sobie mówic jaka ja cudna jestem, ten nosek to jednak zgrabny mam, no a te oczy, to cudo po prostu Trzeba zwracać uwagę na to co mamy ładne i podkreślać to!
Wklej fotke Zobaczysz ze dziewczyny na wizazu sa takie kochane ze powiedzą ci co ewentualnie mogłabyś zmienic i mogę sie załozyc, ze wiele z nich bedzie Ci zazdrosciło piegów i napewno NIKT sie nie bedzie z Ciebie śmiał...Pozdrawiam
PS: jak sobie zrobie jakąś fote to wkleje, ale jeśli Ty tesz dasz
__________________
Pamiętaj, że nieotrzymanie tego, czego pragniesz jest czasami cudownym zrządzeniem losu
freedka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-05-13, 16:56   #100
freedka
Zakorzenienie
 
Avatar freedka
 
Zarejestrowany: 2005-10
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 3 290
Dot.: Piegi! PROSZĘ O POMOC!!! :(

Aha napisałaś jeszcze że Ci powychodziły chyba nowe piegi, a przyznaj sie stosujesz krem z filtrem?? Ja sobie kupiłam z Dax cosmetics (filtr40) dla dzieci Jest bardzo dobry i tani. Nie wychodzą mi nowe ani stare sie nie przyciemniają na dość już mocnym słońcu. Smaruje buśke J&J Holiday Skin i fajny kolorek nabrała, piegi sa mniej widoczne, a do tego jeszcze podkładzik odrobina pudru i gites Polecam, a na cytryne to moim zdaniem szkoda czasu.
__________________
Pamiętaj, że nieotrzymanie tego, czego pragniesz jest czasami cudownym zrządzeniem losu
freedka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-05-13, 17:19   #101
sloncee
Wtajemniczenie
 
Zarejestrowany: 2006-04
Lokalizacja: Frankfurt/Main
Wiadomości: 2 221
GG do sloncee Wyślij wiadomość przez MSN do sloncee Send a message via Skype™ to sloncee
Dot.: Piegi! PROSZĘ O POMOC!!! :(

Cytat:
Napisane przez freedka
Aha napisałaś jeszcze że Ci powychodziły chyba nowe piegi, a przyznaj sie stosujesz krem z filtrem?? Ja sobie kupiłam z Dax cosmetics (filtr40) dla dzieci Jest bardzo dobry i tani. Nie wychodzą mi nowe ani stare sie nie przyciemniają na dość już mocnym słońcu. Smaruje buśke J&J Holiday Skin i fajny kolorek nabrała, piegi sa mniej widoczne, a do tego jeszcze podkładzik odrobina pudru i gites Polecam, a na cytryne to moim zdaniem szkoda czasu.
Freedka, a ile kosztuje ten krem z filtrem?
__________________



''Dreszcz najsłodszy, że pragnę i razem się boję! ''

L.Staff
sloncee jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-05-14, 11:33   #102
Marusaaa
Raczkowanie
 
Avatar Marusaaa
 
Zarejestrowany: 2006-01
Wiadomości: 128
Dot.: Piegi! PROSZĘ O POMOC!!! :(

dzięki freedka wkleję wtedy za niedługo jakąś focie może nawet dziś ale nie obiecuję ,że dziś!!! :p napisałaś o J&J holiday skin ,możesz napisać ile ona kosztuje??? please... ja właśnie zastanawiałam się nad J&J Holiday Skin albo Garnier Skóra Muśnięta Słońcem ... nie wiem które byłoby lepsze... już mam tak w ogóle kupiony sobie samoopalacz ale pani dermatolog moja powiedziała,że jeszcze mi nie wolno bo będę miała nawał pryszczy więc jeszcze do czerwca co najmniej muszę zaczekać...
a co do Twojego pytania czy używam kremu z filtrem to używam 30 z avon-u też dla dzieci :P ale teraz mocniejszy muszę kupić. a napisz mi jakiego pudru i podkładu używasz!? please
__________________
.wspomnień się nigdy nie pozbędziesz.
Marusaaa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-05-14, 14:31   #103
freedka
Zakorzenienie
 
Avatar freedka
 
Zarejestrowany: 2005-10
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 3 290
Dot.: Piegi! PROSZĘ O POMOC!!! :(

Ten krem z filtrem kosztuje około 20zł.
J&J Holiday Skin tak koło 15zł
Pudru używam Sensique (w naturze można kupić, jest b.tani około 5 zł )
A podkład to z Lirene (tesz nie drogi bo około 10-15zł )
Pozdrawiam i czekam na fotke
__________________
Pamiętaj, że nieotrzymanie tego, czego pragniesz jest czasami cudownym zrządzeniem losu
freedka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-05-14, 21:35   #104
sloncee
Wtajemniczenie
 
Zarejestrowany: 2006-04
Lokalizacja: Frankfurt/Main
Wiadomości: 2 221
GG do sloncee Wyślij wiadomość przez MSN do sloncee Send a message via Skype™ to sloncee
Dot.: Piegi! PROSZĘ O POMOC!!! :(

Freedka dzieki za odp Marusaa ja też się zastanawiam nad garnierem i j&j
__________________



''Dreszcz najsłodszy, że pragnę i razem się boję! ''

L.Staff
sloncee jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-05-17, 16:05   #105
Marusaaa
Raczkowanie
 
Avatar Marusaaa
 
Zarejestrowany: 2006-01
Wiadomości: 128
Dot.: Piegi! PROSZĘ O POMOC!!! :(

hey chciałam wkleić fotę ale nie miałam netu przez 3 dni !!! ale obiecuje ze wkleje... jeszcze w tym tygodniu. tylko moge miec jeszcze jakies pryszcze... wiec nie smiejcie sie ze mnie....
__________________
.wspomnień się nigdy nie pozbędziesz.
Marusaaa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-05-17, 16:07   #106
Marusaaa
Raczkowanie
 
Avatar Marusaaa
 
Zarejestrowany: 2006-01
Wiadomości: 128
Dot.: Piegi! PROSZĘ O POMOC!!! :(

aha no i dzięki freedka za nazwy i ceny
__________________
.wspomnień się nigdy nie pozbędziesz.
Marusaaa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-05-24, 09:58   #107
beciunia
Raczkowanie
 
Avatar beciunia
 
Zarejestrowany: 2006-01
Wiadomości: 54
Dot.: Piegi! PROSZĘ O POMOC!!! :(

Cytat:
Napisane przez Marusaaa
hey chciałam wkleić fotę ale nie miałam netu przez 3 dni !!! ale obiecuje ze wkleje... jeszcze w tym tygodniu. tylko moge miec jeszcze jakies pryszcze... wiec nie smiejcie sie ze mnie....
i gdzie ta Twoja fotka Marusaa?
chyba nadal nie wierzysz w siebie, a przeciez mamy lato.. słońce, samoopalacze itp.. mozna tak manewrować i naprawdę zrobic sie na bóstwo.
beciunia jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-05-27, 18:34   #108
Marusaaa
Raczkowanie
 
Avatar Marusaaa
 
Zarejestrowany: 2006-01
Wiadomości: 128
Dot.: Piegi! PROSZĘ O POMOC!!! :(

hey... beciunia no może i masz rację nie wierzę jeszcze do końca w siebie, ale to też nie o to chodzi! nie miałam neta przez tydzień! dopiero dziś się dało włączyć! a fotę próbuje wkleić ale raz pisze,że jest za duży rozmiar a potem jak zmiejszyłam to w ogóle nie chce się załadować!!! bez sensu! będę próbować jutro jeszcze albo po jutrze! ale nie śmiejcie się z moich pryszczy :P
a tak w ogóle to kupiłam sobie balsam do jasnej karnacji J&J Holiday Skin! a jutro kupię sobie jeszcze krem... bo się zastanawiałam czy balamem też będę mogła po twarzy pomaziać ale przeczytałam ,że spowoduje to jeszcze większy wysyp pryszcze więc zakupię sobie juterko ten krem do twarzy z J&J Holiday Skin!
__________________
.wspomnień się nigdy nie pozbędziesz.
Marusaaa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-05-27, 18:45   #109
Bu$ia
Raczkowanie
 
Avatar Bu$ia
 
Zarejestrowany: 2006-05
Lokalizacja: Gdynia:)
Wiadomości: 55
Dot.: Piegi! PROSZĘ O POMOC!!! :(


Edytowane przez Bu$ia
Czas edycji: 2006-05-27 o 19:31
Bu$ia jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-05-27, 18:48   #110
Bu$ia
Raczkowanie
 
Avatar Bu$ia
 
Zarejestrowany: 2006-05
Lokalizacja: Gdynia:)
Wiadomości: 55
Dot.: Piegi! PROSZĘ O POMOC!!! :(

pozdrowienia!!

Edytowane przez Bu$ia
Czas edycji: 2006-05-27 o 19:31
Bu$ia jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-05-27, 18:51   #111
Bu$ia
Raczkowanie
 
Avatar Bu$ia
 
Zarejestrowany: 2006-05
Lokalizacja: Gdynia:)
Wiadomości: 55
Smile Dot.: Piegi! PROSZĘ O POMOC!!! :(

marusaaa a opalasz sie na ciemno (brąz) czy masz raczej jasna karnacje?? pozdrawiam!
Bu$ia jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-05-27, 18:52   #112
Luxstar
Raczkowanie
 
Avatar Luxstar
 
Zarejestrowany: 2006-04
Lokalizacja: Krk
Wiadomości: 272
Dot.: Piegi! PROSZĘ O POMOC!!! :(

Ja tez mam piegi ale tylko kilka na nosie i wierz mi ze chciałabym miec wiecej- sa poprostu super Wg mnie dzięki nim twarz wygląda bardziej oryginalnie i niepowtarzalnie Takze nie ma co się załamywac
Luxstar jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-05-27, 18:53   #113
Bu$ia
Raczkowanie
 
Avatar Bu$ia
 
Zarejestrowany: 2006-05
Lokalizacja: Gdynia:)
Wiadomości: 55
Dot.: Piegi! PROSZĘ O POMOC!!! :(

piegi sa piekne

Edytowane przez Bu$ia
Czas edycji: 2006-05-27 o 19:30
Bu$ia jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-05-27, 18:56   #114
Bu$ia
Raczkowanie
 
Avatar Bu$ia
 
Zarejestrowany: 2006-05
Lokalizacja: Gdynia:)
Wiadomości: 55
Dot.: Piegi! PROSZĘ O POMOC!!! :(

Cytat:
Napisane przez Marusaaa
tylko moge miec jeszcze jakies pryszcze... wiec nie smiejcie sie ze mnie....
buahh nie rozsmieszaj mnie prosze a kto niema pryszczy?? i z czego tu sie smiac
Bu$ia jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-05-27, 19:29   #115
Bu$ia
Raczkowanie
 
Avatar Bu$ia
 
Zarejestrowany: 2006-05
Lokalizacja: Gdynia:)
Wiadomości: 55
Dot.: Piegi! PROSZĘ O POMOC!!! :(

poprostu- pozdrowienia dla wszystkich
Bu$ia jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-05-27, 22:09   #116
Sweet lemon
Raczkowanie
 
Avatar Sweet lemon
 
Zarejestrowany: 2006-05
Lokalizacja: Masovia
Wiadomości: 272
Dot.: Piegi! PROSZĘ O POMOC!!! :(

Heeeh Ty narzekasz a ja zawsze chciałam mieć piegi..
Jeśli chcesz sie ich pozbyć to polecam kremy z wysokimi filtrami oraz te rozjaśniacąnę
Sweet lemon jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-05-28, 13:43   #117
freedka
Zakorzenienie
 
Avatar freedka
 
Zarejestrowany: 2005-10
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 3 290
Dot.: Piegi! PROSZĘ O POMOC!!! :(

Marussa co z tą fotką? jak ci sie niechce załadowac to musisz zmniejszyc np w paincie.
__________________
Pamiętaj, że nieotrzymanie tego, czego pragniesz jest czasami cudownym zrządzeniem losu
freedka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-06-01, 15:33   #118
Marusaaa
Raczkowanie
 
Avatar Marusaaa
 
Zarejestrowany: 2006-01
Wiadomości: 128
Dot.: Piegi! PROSZĘ O POMOC!!! :(

zmniejszałam ale ona po prostu nie może się załadować!!! masakra!!! będę jeszcze próbować!!!
freedka mam pytanko masz balsam brązujący z J&J Holiday Skin ten do karnacji jasnej czy ciemnej?? bo ja kupiłam sobie ale ten do jasnej karnacji i dla wypróbowania nałożyłam sobię trochę na nogę i nic nie widać!!! NIC !!! ZERO!!! Może kupić tą do ciemniejszej karnacji??!! co??? napiszcie please
__________________
.wspomnień się nigdy nie pozbędziesz.
Marusaaa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-06-01, 15:58   #119
freedka
Zakorzenienie
 
Avatar freedka
 
Zarejestrowany: 2005-10
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 3 290
Dot.: Piegi! PROSZĘ O POMOC!!! :(

Cytat:
Napisane przez Marusaaa
zmniejszałam ale ona po prostu nie może się załadować!!! masakra!!! będę jeszcze próbować!!!
freedka mam pytanko masz balsam brązujący z J&J Holiday Skin ten do karnacji jasnej czy ciemnej?? bo ja kupiłam sobie ale ten do jasnej karnacji i dla wypróbowania nałożyłam sobię trochę na nogę i nic nie widać!!! NIC !!! ZERO!!! Może kupić tą do ciemniejszej karnacji??!! co??? napiszcie please
Już wiesz, ze mam do ciemnej i normalnej karnacji Ale piszesz, ze nałożyłaś i nic nie widac, ale do jasnej karnacji to napewno słabiej opala, więc musisz przynajmniej z 5 razy wysmarować, żeby było ładnie, tak zaraz i po jednym nałożeniu to nie bedzie widac
Pozdrawiam i czekam na to foto
__________________
Pamiętaj, że nieotrzymanie tego, czego pragniesz jest czasami cudownym zrządzeniem losu
freedka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-06-01, 16:04   #120
Mala kroweczka o imieniu
Zakorzenienie
 
Avatar Mala kroweczka o imieniu
 
Zarejestrowany: 2006-04
Wiadomości: 3 129
Dot.: Piegi! PROSZĘ O POMOC!!! :(

eeee tam piegi są śliczne i słodkie.oczywscie nie bagatelizuję twojego problemu ale piegi sa naprawde piekne.a jezlei juz sie uprzesz to prosze:
Utarta czarną rzodkiew wymieszaj z jogurtem naturalnym i łyżka mąki ziemniaczanej.Nałóż papke na gaze i przykładaj do twarzy przez 30 minut.
Są równiez róznego rdzaju kremy wybielające które wprawdzie neizlikwiduja do końca ale skutecznie wybielą.Poszukaj takich..

Pozdrawiam
Mala kroweczka o imieniu jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-03-26 17:07:58


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 01:46.