Pomocy Prosze Pani!! Mam Problem Poważny Nie Wiem Co Robic.... - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Włosy i fryzury

Notka

Włosy i fryzury Podyskutuj na temat pielęgnacji, farbowania oraz stylizacji włosów. Fryzury damskie, ślubne, na studniówkę, fryzury krok po kroku i zdjęcia fryzur.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2006-02-24, 20:17   #1
REDSTAR
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2006-02
Wiadomości: 7

Pomocy Prosze Pani!! Mam Problem Poważny Nie Wiem Co Robic....


Mam problem ze skóra głowy. Od stycznia 2005 nabawiłem sie uczulenia skóry głowy po szamponie seboradin niger i odzywce tej samej firmy. Włosy zaczeły sie szybciej przetluszczac i po jakim miesiacu uzytkowania pojawiłay sie przy skorze glowy(w skorze) białe małe kuleczki. Mijały miesiace i to nie znikało. Zmieniłem szampon gdzies w marcu na dermena. Niestety ten szampon dobił moje włosy tzn skore głowy zaczeły sie robic twarde zółte(nie jak wczesniej białe) kulki przy skorze było ich coaz wiecej i pojawiały sie juz 1,5 dnia po umyciu głowy!!(teraz niecały dzien) Swedzenie itp to była norma. Dzis mamy Luty ale 2006 i niestety kulki sa ale juz nie tyle ale skora zrobiła sie bardz tłusta(mało powiedziane tłusta)Czasami jest tak ze tłusz (łoj) widac juz 10 min po umyciu głowy!!! (wystepoje on szczegolnie na czole blisko lini włosow(skora az sie swieci). Straciłęm bardzo duzo włosow mozna powiedziec ze przez rok polowe nie wiem co mi mzoe pomoc, pije pokrzywe ktora pomaga chyba i vczasem po umyciu płocze nia włosy. O I

NAJWAZNIEJSZE:
"przez ten rok kazdy włos ktory mi wypadł wyglądał tak ze przy cebulkach jest przeźroczysty(biały osad) i na cebulce jest jakis dziwny osad(tak jakby skorupa tez biała) który dośc mocno trzyma się się cebulki"


Dodam jeszcze tgylko ze czasami jet łupiez a czasami nie. hmm co jeszcza lekarz mi przepisał Polytar AF no i jakos nieradzi sobie albo zle go stosuje. Uzywałem rozniez nizroalu tez z mizernym skutkiem. Nie wiem jak sie pozbyc tego uczulenia czy co to jest.

Jesli tak dalej bedą mnie leczyc to wielkanoc bedzie dla mnie łysa(
REDSTAR jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-02-24, 20:23   #2
lalinkaaa
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2006-01
Wiadomości: 290
Dot.: Pomocy Prosze Pani!! Mam Problem Poważny Nie Wiem Co Robic....

wybierz sie do naprawde dobrego dermatologa, ja przez jakis czas mialam problemy ze skora glowy, tylko ze mi sie ona luszcyla i mialam czerwone strupy na glowie, strasznie swiedzialo.jedna lekarka mnie leczyla jakimis plynami, ktore wrecz mi szkodzily w koncu wyladowalam u takiej, ktora powiedziala mi , ze leczyc nalezy przyczyny a nie objawy i wyleczyla mnie ketokonazolem( to jeden ze skladnikow nizoralu), ja przyjmowalam go w tabletkach na recepte.
lalinkaaa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-02-24, 20:27   #3
neonka28
Zakorzenienie
 
Avatar neonka28
 
Zarejestrowany: 2005-02
Wiadomości: 7 015
Dot.: Pomocy Prosze Pani!! Mam Problem Poważny Nie Wiem Co Robic....

koniecznie zmień lekarza ...
__________________
hmm...mówię Wam w sekrecie
Mieszkam w Elfolandii
neonka28 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-02-24, 21:00   #4
REDSTAR
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2006-02
Wiadomości: 7
Dot.: Pomocy Prosze Pani!! Mam Problem Poważny Nie Wiem Co Robic....

Dzieczyny boje sie że inny dermatolog tez nie pomoze. Mysle zeby sie udac do jakiegos bioenergoterapeuty czy zaczac sie leczyc ziolami czy cus bo te chemiczne rzeczy specyfiki raczej mi tylko zaszkodza (
REDSTAR jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-02-24, 21:24   #5
whitebeth
Zadomowienie
 
Avatar whitebeth
 
Zarejestrowany: 2004-06
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 1 539
Dot.: Pomocy Prosze Pani!! Mam Problem Poważny Nie Wiem Co Robic....

Cytat:
Napisane przez REDSTAR
Dzieczyny boje sie że inny dermatolog tez nie pomoze. Mysle zeby sie udac do jakiegos bioenergoterapeuty czy zaczac sie leczyc ziolami czy cus bo te chemiczne rzeczy specyfiki raczej mi tylko zaszkodza (
wydaje mi się ,że uczulenie to nie jest. Bardziej skłoniłabym sie do stwierdzenia,że to androgenowe wypadanie włosów. Objawy na to wskazują: łojotok, wzmożone wypadanie, które może być spowodowane miniaturyzają mieszków.
Wydaje mi się,że stosowanie szamponów typowo przeciwłupieżowych mija się tu z celem. Próbowałeś może szamponów ,albo jakichś preparatów ( do wcierania) zawierających minoxidil?
Powinieneś na pewno uważać na składy szamponów czy kosmetyków jakch używasz, ogarniczac do minimum stosowanie na skóre głowy kosmetykow majacych na pierwszych miejscachw skladzie SLS , przestawić się na coś delikatniejszego. Silnie odtłuszcające szampony raczej przynosza z czasem odwrotny efekt niz zamierzony: skóra się broni wydzielając zwiększoną ilość łoju.
I szukaj dobrego dermatologa, na pewno pomoże Ci większym stopniu niż bioenergoterapeuta .
Na początek proponuje np wpisanie na googlach "androgenowe wypadanie włosów", lub "łysienie androgenowe" , przeczytanie kilku artykułów na ten temat. I głowa do góry , dobry dermatolog to podstawa. pozdrawiam
whitebeth jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-02-24, 22:03   #6
REDSTAR
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2006-02
Wiadomości: 7
Dot.: Pomocy Prosze Pani!! Mam Problem Poważny Nie Wiem Co Robic....

nie jest to na 1000% to łysienie!!( moze w jakims stopniu tak ale nie jest powodem utraty takiej ilosci włosow)
dlaczego?
- uczulenie powstało tydzien moze dwa po wcieranie tego przekletego specyfiku i stan sie pogarszał
- powodem utraty włosow jest to uczulenie a nie geny dlaczego?? poniewaz tam gdzie te tłuste kulki(chrostki) wystepowały w wiekszej ilosci tam jest mniej włosow a po drugiej stronie głowy jest ich o wiele wiecej( jezeli to by bylo lysienie androgenowe to po obu stronach rownomiernie - choc nbie zawsze przezedzały bys sie włosy)
- mowiac ze starciłem polowe włosow nie mialem na mysli ze jestem lysy-- rok temu przed uczuleniem mialem ich bardzo duzo i gesto rosły
REDSTAR jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Włosy i fryzury


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 20:02.