!!!!Volume Shocking Loreal-tusz-OK?? - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Makijaż - Pytania do wizażystki

Notka

Makijaż - Pytania do wizażystki Tutaj pytaj o: wizaż, stylizację, typy kolorystyczne, kosmetyki kolorowe...

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2006-02-26, 10:13   #1
misia00
Zakorzenienie
 
Avatar misia00
 
Zarejestrowany: 2005-11
Lokalizacja: ♥♥♥♥♥
Wiadomości: 3 600
Wpisy w blogu: 3
Question

!!!!Volume Shocking Loreal-tusz-OK??


Chcialabym kupic sobie tusz Volume Shocking Loreal czy ktos moze powiedziec mi cos na jego temat??czy jest naprawde dobry czy to wylacznie tylko reklama sprawia ze wydaje sie idealny
__________________
<ciach_reklama>
misia00 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-02-26, 10:44   #2
Amanda:)
Zadomowienie
 
Avatar Amanda:)
 
Zarejestrowany: 2005-09
Lokalizacja: ...
Wiadomości: 1 827
Dot.: !!!!Volume Shocking Loreal-tusz-OK??

Tak ja mogę, przejrzyj KWC
Amanda:) jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-02-26, 10:47   #3
knotie
Rozeznanie
 
Avatar knotie
 
Zarejestrowany: 2005-09
Lokalizacja: Śląsk
Wiadomości: 778
Dot.: !!!!Volume Shocking Loreal-tusz-OK??

Misiu, na Wizazowym KWC znajdziesz recenzje wiekszosci kosmetykow
Proponuje wiec najpierw zagladnac na kwc, a potem na przyklad zadac pytania szczegolowe uzytkowniczkom danego kosmetyku,jesli recenzje Cie nei zadowola... link do recenzji tuszu o ktory pytasz to: http://www.wizaz.pl/produkty/baza/ce...s&itemid=11268

pozdrawiam serdecznie!
knotie jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-06-28, 09:34   #4
jwit
Raczkowanie
 
Avatar jwit
 
Zarejestrowany: 2005-08
Wiadomości: 60
Dot.: !!!!Volume Shocking Loreal-tusz-OK??

Witam, posiadam tusz loreal Volume shoking od kilku dni i jestem podłamana, mimo wielokrotnych prób ja poprostu chyba nie umiem się nim malować, biała baza ok ale nałozenie czarnego tuszu w sposób porządny i tak aby rzęsy nie były posklejane graniczy z cudem, ja nie potrafię. Ponadto na zmycie tuszu zużywam masę płatków kosmetycznych a i nie każdy kosmetyk sie do tego nadaje (mleczko odpada najlepszy jest płyn z avonu taki cos troszkę oleisty) . Moze ktos wie jak dobrze wykorzystać ten tusz , ja używałam wielu, ten na reklamie zachwycił mnie a w użyciu okazał sie moim największym rozczarowaniem
jwit jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-06-28, 11:51   #5
rambo
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2006-12
Lokalizacja: Łódź
Wiadomości: 5 273
GG do rambo Send a message via Skype™ to rambo
Dot.: !!!!Volume Shocking Loreal-tusz-OK??

KWC, KWC i jeszcze raz KWC.

Ja od siebie dodam (ponieważ nie ma tam mojej opinii - za krótko używałam), że to jest wymagający tusz do rzęs. Jak sie go ładnie nałoży efekty są świetne, jak nie opłakane i nie do poprawienia (na nic rozczesywanie i rozdzielanie). Z tym, że raz na piędziesiąt prób wychodzi mi ładnie - reszta godna pożałowania
__________________
"I'm all alone, I smoke my friends down to the filter"
Tom Waits
rambo jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-06-28, 15:09   #6
Salka
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2003-09
Wiadomości: 263
GG do Salka
Dot.: !!!!Volume Shocking Loreal-tusz-OK??

Ten tusz jest dla mnie rewelacyjny! jest bardzo ciezko go nalozyc i mozna posklejac rzesy bardzo. Trzeba go nakladac bardzo powoli i etapami nie od razu wszystko!Jak sie to zrobi umiejetnie i bez pospiechu to wychodza rzesy az nic przez nie nie widac! jestem nim zachwycona!
Salka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-06-28, 15:23   #7
ZooZoleQ=*
Zadomowienie
 
Zarejestrowany: 2005-08
Wiadomości: 1 513
Dot.: !!!!Volume Shocking Loreal-tusz-OK??

Jak dla mnie ten tusz to pomyłka.
Fatalnie skleja rzęsy, sa nienaturalne. Moze nie potrafie sie nim malowac...no ale mam go od Swiat Bozego Narodzenia wiec...hmmm...
w kazdym razie nie polecam.
__________________

ZooZoleQ=* jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-06-28, 15:26   #8
sylia
Rozeznanie
 
Zarejestrowany: 2006-06
Lokalizacja: dolnyśląsk
Wiadomości: 603
Dot.: !!!!Volume Shocking Loreal-tusz-OK??

ja też chciałam zakupić jakiś tusz l'oreala,ale jak zobaczyłam jaką ma szczoteczkę to się zniechęciłam! akurat na ten, o który pytasz nie patrzyłam,ale kilka innych miało całe szczoteczki pokryte tuszem tak okropnie, no nie do opisania :/ Otwierasz tusz i widzisz jakieś totalne mazidło, ja bym się bała tym malować...
__________________






sylia jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-06-28, 15:28   #9
Guni
Wtajemniczenie
 
Avatar Guni
 
Zarejestrowany: 2003-02
Lokalizacja: Gliwice, Pyskowice
Wiadomości: 2 505
GG do Guni
Dot.: !!!!Volume Shocking Loreal-tusz-OK??

apeluje o zagladanie na KWC i przegladanie WYSZUKIWARKI!!
__________________
"Prawdziwa Wizażanka wychodzi na podwórko gdy nie ma prądu!"

Jestem na: http://www.amundsen.pl/home/ Etap oceaniczny
http://nwpass.qnt.pl/
Guni jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-06-28, 16:56   #10
pocahontas69
Raczkowanie
 
Avatar pocahontas69
 
Zarejestrowany: 2005-10
Wiadomości: 378
Dot.: !!!!Volume Shocking Loreal-tusz-OK??

tusz jest badziewiasty
pocahontas69 jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Makijaż - Pytania do wizażystki


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 04:56.