Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Makijaż - Pytania do wizażystki

Notka

Makijaż - Pytania do wizażystki Tutaj pytaj o: wizaż, stylizację, typy kolorystyczne, kosmetyki kolorowe...

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2006-03-03, 15:43   #1
emememsik
po prostu Em :)
 
Avatar emememsik
 
Zarejestrowany: 2005-06
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 29 588

przeterminowane cienie do powiek


od pewnego czasu zastanawiam się, co tak naprawdę zmienia się w cieniach po utracie daty ważności. mogą uczulać? źle się trzymają? tracą jakieś swoje właściwości?
mam kilka cieni na granicy przeterminowania, a wiadomo, jak się zużywa cienie. większości nie zużyłam nawet w 1/5. żal mi ich wyrzucać, ale nie wiem, czy używanie ich nie będzie w jakiś sposób niebiezpieczne
__________________
od maja 2012 przejechałam na rolkach 488 km
emememsik jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-03-03, 15:57   #2
Hexxana
Zakorzenienie
 
Avatar Hexxana
 
Zarejestrowany: 2005-04
Lokalizacja: UK
Wiadomości: 12 057
Wpisy w blogu: 20
GG do Hexxana Wyślij wiadomość przez MSN do Hexxana
Smile Dot.: przeterminowane cienie do powiek

Wydaje mi sie,ze termin waznosci moze miec znaczenie co do utrzymywania sie cieni na powiece-jaka bedzie jego trwalosc.Druga sprawa jest to,ze moga uczulic jezeli masz wrazliwe oczy.
Chociaz swoja droga ja mam uczulenie na cienie Isadory,ktore niestety musza miec cos w skladzie podobnie jak cienie Bourjois i za zadne skarby nie naloze tych cieni,chociaz robilam kilka podejsc i myslalam,ze moze problem lezy w czyms innym.
Mam w domu cienie,ktorym dawno temu skonczyla sie przydatnosc wg producenta a zachowuja sie one bez zmian i nic zlego sie nie dzieje
__________________
Hexxana jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-03-03, 16:00   #3
emememsik
po prostu Em :)
 
Avatar emememsik
 
Zarejestrowany: 2005-06
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 29 588
Dot.: przeterminowane cienie do powiek

Cytat:
Napisane przez Hexxana
Wydaje mi sie,ze termin waznosci moze miec znaczenie co do utrzymywania sie cieni na powiece-jaka bedzie jego trwalosc.Druga sprawa jest to,ze moga uczulic jezeli masz wrazliwe oczy.
Chociaz swoja droga ja mam uczulenie na cienie Isadory,ktore niestety musza miec cos w skladzie podobnie jak cienie Bourjois i za zadne skarby nie naloze tych cieni,chociaz robilam kilka podejsc i myslalam,ze moze problem lezy w czyms innym.
Mam w domu cienie,ktorym dawno temu skonczyla sie przydatnosc wg producenta a zachowuja sie one bez zmian i nic zlego sie nie dzieje
i dalej ich normalnie używasz?
__________________
od maja 2012 przejechałam na rolkach 488 km
emememsik jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-03-03, 16:00   #4
Taverney
Zakorzenienie
 
Avatar Taverney
 
Zarejestrowany: 2004-08
Wiadomości: 7 070
Dot.: przeterminowane cienie do powiek

ostatnio widziałam cienie inglot w obniżonej cenie, bo były po terminie. Sama zastanawiam się co to oznacza dla cienia i naszych powiek, bo pani w sklepie nie potrafiła mi odpowiedzieć na to pytanie. Cieni nie kupiłam, a nuż to coś bardzo złego, jak są po terminie...
Taverney jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-03-03, 16:32   #5
Cherie
Użytkownik ma kliknąć w link aktywujący (mail)
 
Avatar Cherie
 
Zarejestrowany: 2006-02
Lokalizacja: Mielec
Wiadomości: 160
Dot.: przeterminowane cienie do powiek

Cytat:
Napisane przez Hexxana
Mam w domu cienie,ktorym dawno temu skonczyla sie przydatnosc wg producenta a zachowuja sie one bez zmian i nic zlego sie nie dzieje
A jakiej marki masz te cienie takie dobre?
Niektore po przekroczeniu daty waznosci sie "sypia" z powieki, wiec glownie chyba zachodza zmiany co do trwalosci cieni na powiece.
Cherie jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-03-03, 16:48   #6
Hexxana
Zakorzenienie
 
Avatar Hexxana
 
Zarejestrowany: 2005-04
Lokalizacja: UK
Wiadomości: 12 057
Wpisy w blogu: 20
GG do Hexxana Wyślij wiadomość przez MSN do Hexxana
Dot.: przeterminowane cienie do powiek

Cytat:
Napisane przez emememsik
i dalej ich normalnie używasz?
Tak uzywam ich normalnie,tak jak wczesniej i w sumie po nalozeniu na baze Lumene jest wszystko ok
__________________
Hexxana jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-03-03, 16:49   #7
kasienka2883
Rozeznanie
 
Avatar kasienka2883
 
Zarejestrowany: 2005-04
Lokalizacja: Lublin
Wiadomości: 670
Dot.: przeterminowane cienie do powiek

Jeśli cienie są trzymane w odpowiednich warunkach(ciemne, raczej chłodne miejsce, lub temperatura pokojowa) to nic im sie raczej nie powinno stac, ewentualnie mogą zajśc zmiany widoczne gołym okiem, co oczywiście od razu kwalifikuje je do śmietnika.
Jeśli jednak masz bradzo wrazliwe oczy, to radze nie eksperymentowac, jeśli jednak nie należysz do wrazliwców to mysle, ze dalej mozesz spokojnie stosować takie cienie.
Pozdrawiam
kasienka2883 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-03-03, 17:03   #8
emememsik
po prostu Em :)
 
Avatar emememsik
 
Zarejestrowany: 2005-06
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 29 588
Dot.: przeterminowane cienie do powiek

Cytat:
Napisane przez kasienka2883
Jeśli jednak masz bradzo wrazliwe oczy, to radze nie eksperymentowac, jeśli jednak nie należysz do wrazliwców to mysle, ze dalej mozesz spokojnie stosować takie cienie.
w takim razie chyba nie będę się przejmować datą ważności
mam jeden cień, który wciąż zachowuje się zupełnie normalnie, mimo, że niedawno zauważyłam, że jego ważność minęła pod koniec 2004 roku więc chyba to nie ma aż takiego znaczenia.
__________________
od maja 2012 przejechałam na rolkach 488 km
emememsik jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-03-03, 17:11   #9
ciekawa_świata
Wtajemniczenie
 
Zarejestrowany: 2005-12
Wiadomości: 2 378
Dot.: przeterminowane cienie do powiek

Już chciałam napisać, żebyś ich lepiej nie używała, ale przypomniało mi się, że sama mam jakieś cienie z gazety, wygrzebałam je skąś nie mają podanej firmy, ani żadnej daty, po prostu granatowe pudełko, nieopisane
ale kolorek bardzo ładny więc zaczęłam używać i o dziwo nic mi nie jest!
a czasem coś mi podrażnia oczy i skórę. A te cienie są na 100% po terminie, nie wiem, może z 4 lata leżały gdzieś
wydaje mi się, że możesz używać, ale jeśli widzisz zmianę konsystencji i gołym okiem jakieś zmiany to lepiej wyrzuć
__________________
koniec.

ciekawa_świata jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-03-03, 17:43   #10
Hexxana
Zakorzenienie
 
Avatar Hexxana
 
Zarejestrowany: 2005-04
Lokalizacja: UK
Wiadomości: 12 057
Wpisy w blogu: 20
GG do Hexxana Wyślij wiadomość przez MSN do Hexxana
Dot.: przeterminowane cienie do powiek

Cytat:
Napisane przez Cherie
A jakiej marki masz te cienie takie dobre?
Niektore po przekroczeniu daty waznosci sie "sypia" z powieki, wiec glownie chyba zachodza zmiany co do trwalosci cieni na powiece.
Mam kilka Inglotow,jeden ArtDeco i Revlon,.
Nie zauwazylam zadnych zmian koloru,nie skamienialy(co zauwazylam wobec Inglota Vertigo,ze pomimo okresu przydatnosci szybko traci swoja piewrotna aksamitna miekkosc),nie osypuja sie.Cienie te trzymaja sie identycznie jak te,ktore mam nowe z tych samych firm.

Tylko slusznie zwrocila Kasienka uwage na przechowywanie cieni,sama mam oddzielna szafke na kosmetyki kolorowe a cienie sa zamkniete w kuferku,gdzie sa tylko same cienie.Miejsce zaciemnione o temp.pokojowej.

Zreszta ja zadnych kosmetykow nie trzymam na wierzchu,wszystko jest schowane i nie narazone na zmiany temp.czy slonce;tymbardziej ze mam mieszkania od strony poludniowej.
__________________
Hexxana jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-03-03, 18:01   #11
froggie
Zakorzenienie
 
Avatar froggie
 
Zarejestrowany: 2005-06
Lokalizacja: Żabkowo
Wiadomości: 11 756
Dot.: przeterminowane cienie do powiek

Ja przy cieniach nawet zapomniałam o czymś takim jak data ważności.
Pewenie jakbym przejżała to połowa bylaby przeterminowana
Ale uzywam wszystkich i nic mi sie jeszcze nie stało.

A co się może stać ze składnikami? Myślę że część z nich może się utlenić, zaadsorbować wodę (w ujęciu chemicznym).
Ja bym nie używała cienia jeśli zauważyłabym widoczną zmianę w jego konzystencji, kolorze i zapachu
__________________
flejksy (klik!)
Zapraszam
froggie jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-03-03, 19:07   #12
Belcia
Zakorzenienie
 
Avatar Belcia
 
Zarejestrowany: 2005-12
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 3 960
GG do Belcia
Dot.: przeterminowane cienie do powiek

Cytat:
Napisane przez kasienka2883
Jeśli cienie są trzymane w odpowiednich warunkach(ciemne, raczej chłodne miejsce, lub temperatura pokojowa) to nic im sie raczej nie powinno stac, ewentualnie mogą zajśc zmiany widoczne gołym okiem, co oczywiście od razu kwalifikuje je do śmietnika.
ja swoje trzymam w lazience co prawda w czarnej kosmetyczce ale za to w ciepelku. ( jak to w lazience bywa) Jakkos nie zauwazylam zeby cos sie z nimi dzialo ale gdyby cos to naturalnie- kosz city
__________________


Belcia jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-03-03, 19:20   #13
kasienka2883
Rozeznanie
 
Avatar kasienka2883
 
Zarejestrowany: 2005-04
Lokalizacja: Lublin
Wiadomości: 670
Dot.: przeterminowane cienie do powiek

Cytat:
Napisane przez Belcia
ja swoje trzymam w lazience co prawda w czarnej kosmetyczce ale za to w ciepelku. ( jak to w lazience bywa) Jakkos nie zauwazylam zeby cos sie z nimi dzialo ale gdyby cos to naturalnie- kosz city
Ja też trzymam w łazience, ale tam jest własnie temperatura pokojowa, jeśli chodzi o niewłaściwie przechowywanie, to miałam na myśli nasłonecznienie, trzymanie blisko kaloryfera, czy otwarte w bardzo wilgotnym miejscu.
Pozdrawiam
kasienka2883 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-03-03, 20:59   #14
fuksjaa
Zakorzenienie
 
Avatar fuksjaa
 
Zarejestrowany: 2005-07
Wiadomości: 13 384
Dot.: przeterminowane cienie do powiek

Ja cieni po upłynięciu terminu przydatności nie używam, z bólem serca ( ) je wyrzucam, bo bądź co bądź, ale oczy to bardzo wrażliwe miejsca i trzeba o nie dbać
__________________

fuksjaa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-03-03, 21:10   #15
Kaska R.
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2006-02
Lokalizacja: Warszawka
Wiadomości: 49
Dot.: przeterminowane cienie do powiek

Uważam, że Froggie ma dużo racji. Jeśli nie widać żeby coś się działo to raczej nic się nie dzieje. Tradycyjne cienie nie zawieraję wody a to kosmetyki z wodą w składzie "psują się" najszybciej. W cieniach są ajkieś tłuszcze- jeśłi nie zjełczały i nie śmierdzą to raczej nic im nie jest. Talk i mika są surowcami naturalnymi, więc same z siebie mają setki tysięcy lub miliony lat, zato niektóre barwniki to już chemia - mogą np. wyblaknąć.

Ja nie zwracam uwagi na daty tylko na ewentualne objawy starzenia się.
Kaska R. jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-03-03, 21:24   #16
misiowa77
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2006-02
Wiadomości: 26
Dot.: przeterminowane cienie do powiek

Ja bym sie nie przejmowała tak bardzo, chyba że widać lub czuć jakieś zmiany. Mam cienie Inglot, które pomimo że się nie przeterminowały nie nadaja się juz do użytku (przechowywane w "odpowiednich" warunkach). Wiele zależy od firmy. Odbiegając od tematu cieni, mam lakier do paznokci, który mimo że ma już 11 lat nie stracił swoich cech użytkowych i nie wysechł. W każdej chwili mogę go odkręcić i pomalować paznokcie . sądzę, że termin przydatności jest czasem rzeczą wzgledną.
misiowa77 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-03-04, 07:34   #17
emememsik
po prostu Em :)
 
Avatar emememsik
 
Zarejestrowany: 2005-06
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 29 588
Dot.: przeterminowane cienie do powiek

Cytat:
Napisane przez misiowa77
Odbiegając od tematu cieni, mam lakier do paznokci, który mimo że ma już 11 lat nie stracił swoich cech użytkowych i nie wysechł. W każdej chwili mogę go odkręcić i pomalować paznokcie .
jakiej firmy jest ten lakier?
__________________
od maja 2012 przejechałam na rolkach 488 km
emememsik jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-03-04, 08:22   #18
agabil1
nabija na KOPIĘ kopistów.
okrutnica jakaś...
 
Avatar agabil1
 
Zarejestrowany: 2003-10
Lokalizacja: Łódź
Wiadomości: 37 296
Wpisy w blogu: 5
GG do agabil1
Dot.: przeterminowane cienie do powiek

Cytat:
Napisane przez misiowa77
Odbiegając od tematu cieni, mam lakier do paznokci, który mimo że ma już 11 lat nie stracił swoich cech użytkowych i nie wysechł. W każdej chwili mogę go odkręcić i pomalować paznokcie . sądzę, że termin przydatności jest czasem rzeczą wzgledną.
sama ciekawa jestem jaki to lakier
Co do cieni... myślęże tak do końca nie sugeruję się datą ważnosci, jak w przypadku pielęgnacji czy podkładów. Dopóki pachną i wyglądają normalnie, nie skamieniały i nie podrażniają oczu-jest ok.
__________________
nie pozwalam kopiować i rozpowszechniać zdjęć



agabil1 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-03-04, 09:25   #19
froggie
Zakorzenienie
 
Avatar froggie
 
Zarejestrowany: 2005-06
Lokalizacja: Żabkowo
Wiadomości: 11 756
Dot.: przeterminowane cienie do powiek

Ja też mam taki lakier
Z firmy Bell, jedne z ich pierwszych lakierów, ciągle jest dobry
__________________
flejksy (klik!)
Zapraszam
froggie jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-03-04, 09:28   #20
emememsik
po prostu Em :)
 
Avatar emememsik
 
Zarejestrowany: 2005-06
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 29 588
Dot.: przeterminowane cienie do powiek

Cytat:
Napisane przez froggie
Ja też mam taki lakier
Z firmy Bell, jedne z ich pierwszych lakierów, ciągle jest dobry
w takim razie jestem pod wrażeniem, że takie lakiery w ogóle istnieją
__________________
od maja 2012 przejechałam na rolkach 488 km
emememsik jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-03-04, 21:36   #21
misiowa77
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2006-02
Wiadomości: 26
Dot.: przeterminowane cienie do powiek

Sally Hansen Hard as Nails, ale przywieziony z Kanady (jeśli to ma jakieś znaczenie). W środku butelki ma taką metalową (chyba) kuleczkę i wystarczy zamieszać przed użyciem. Właśnie dziś malowałam nim paznokcie i wszystko jest ok, zapach o konsystencja jak w nowym.
misiowa77 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-03-05, 12:20   #22
emememsik
po prostu Em :)
 
Avatar emememsik
 
Zarejestrowany: 2005-06
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 29 588
Dot.: przeterminowane cienie do powiek

Cytat:
Napisane przez misiowa77
Sally Hansen Hard as Nails, ale przywieziony z Kanady (jeśli to ma jakieś znaczenie). W środku butelki ma taką metalową (chyba) kuleczkę i wystarczy zamieszać przed użyciem. Właśnie dziś malowałam nim paznokcie i wszystko jest ok, zapach o konsystencja jak w nowym.
w takim razie naprawdę jestem pod wrażeniem
__________________
od maja 2012 przejechałam na rolkach 488 km
emememsik jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-03-05, 12:37   #23
Blablak
Zadomowienie
 
Avatar Blablak
 
Zarejestrowany: 2005-08
Lokalizacja: UK
Wiadomości: 1 959
Dot.: przeterminowane cienie do powiek

Cytat:
Napisane przez misiowa77
Ja bym sie nie przejmowała tak bardzo, chyba że widać lub czuć jakieś zmiany. Mam cienie Inglot, które pomimo że się nie przeterminowały nie nadaja się juz do użytku (przechowywane w "odpowiednich" warunkach). Wiele zależy od firmy. Odbiegając od tematu cieni, mam lakier do paznokci, który mimo że ma już 11 lat nie stracił swoich cech użytkowych i nie wysechł. W każdej chwili mogę go odkręcić i pomalować paznokcie . sądzę, że termin przydatności jest czasem rzeczą wzgledną.
Wow. Nie wiem, czy uzywałabym go jeszcze. Boję się używać czegokolwiek, co nie ma daty ważności na opakowaniu. Mam kilka takich cieni gdzie się data ważności starła, więc po prostu chyba je wyrzuce, bo boję się jakichś reakcji alergicznych.
Blablak jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-03-05, 12:53   #24
psycha
Zakorzenienie
 
Avatar psycha
 
Zarejestrowany: 2005-08
Lokalizacja: UK
Wiadomości: 3 436
GG do psycha
Dot.: przeterminowane cienie do powiek

Zastanawiam się, jak zatem traktować kosmetyki kolorowe które nie posiadają daty przydatności ? W stanach tego pełno i niekiedy wpadnie mi cos takiego w rece Np. kupowałam ostatnio na estylu cienie revlon pojedyncze.. i jedyne nabite na opakowaniu numerki to jakis dziwny kod P551. Cienie są super, ale nie wiem kiedy przepadają terminowo ..
psycha jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-03-05, 13:15   #25
emememsik
po prostu Em :)
 
Avatar emememsik
 
Zarejestrowany: 2005-06
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 29 588
Dot.: przeterminowane cienie do powiek

a tak trochę nie na temat.. dziewczyny, gdzie na kosmetykach sunsilk jest data ważności? mam ich trochę i nigdzie nigdy nie mogę znaleźć
__________________
od maja 2012 przejechałam na rolkach 488 km
emememsik jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-03-05, 13:57   #26
Blablak
Zadomowienie
 
Avatar Blablak
 
Zarejestrowany: 2005-08
Lokalizacja: UK
Wiadomości: 1 959
Dot.: przeterminowane cienie do powiek

Cytat:
Napisane przez emememsik
a tak trochę nie na temat.. dziewczyny, gdzie na kosmetykach sunsilk jest data ważności? mam ich trochę i nigdzie nigdy nie mogę znaleźć
Ja mam odżywkę sunsilka i tam jest data ważności.
Blablak jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-03-05, 15:51   #27
Hexxana
Zakorzenienie
 
Avatar Hexxana
 
Zarejestrowany: 2005-04
Lokalizacja: UK
Wiadomości: 12 057
Wpisy w blogu: 20
GG do Hexxana Wyślij wiadomość przez MSN do Hexxana
Dot.: przeterminowane cienie do powiek

Cytat:
Napisane przez emememsik
a tak trochę nie na temat.. dziewczyny, gdzie na kosmetykach sunsilk jest data ważności? mam ich trochę i nigdzie nigdy nie mogę znaleźć
Na zgrzewie lub na spodzie opakowania widze ze sa wybijane jakby numery partii ale jakos malo czytelne bo zaden sposob nie pasuja do odczytania daty produkcji.Jedyne co jest jasne to pudeleczko z odkrytym wieczkiem i na nim umieszczona liczba 12,wiec analogicznie rok przydatnosci od otwarcia -jednak przyczepie sie ale data produkcji powinna byc umieszczana bo nie wydaje mi sie,ze opakowanie moze lezec x czasu by potem otworzyc i bedzie ok na rok.
To takie moje spostrzezenia
__________________
Hexxana jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-03-05, 15:59   #28
Hexxana
Zakorzenienie
 
Avatar Hexxana
 
Zarejestrowany: 2005-04
Lokalizacja: UK
Wiadomości: 12 057
Wpisy w blogu: 20
GG do Hexxana Wyślij wiadomość przez MSN do Hexxana
Dot.: przeterminowane cienie do powiek

Cytat:
Napisane przez Blablak
Wow. Nie wiem, czy uzywałabym go jeszcze. Boję się używać czegokolwiek, co nie ma daty ważności na opakowaniu. Mam kilka takich cieni gdzie się data ważności starła, więc po prostu chyba je wyrzuce, bo boję się jakichś reakcji alergicznych.
Reakcja alegriczna bylaby widoczna od razu po nalozeniu cienia

Poza tym nie popadajmy paranoje poniewaz musialabysmy miec min kosmetyczne aby pilnowac daty waznosci na nich.
Druga sprawa,jest to ze sa pewne odnosniki co do przydatnosci kosmetykow i jezeli one nie zamieniaja swojej konsystencji,koloru,zapac hu oraz nie wywoluja podraznien to smialo mozna uzywac ich dalej.

Wspominasz o dacie waznosci na Sunsliku,a mozesz napisac gdzie dokladnie masz umieszczona date i z jakiej linii?data jest wybita czytelnie tzn podany czytelnie rok?
Rozwin swoja wypowiedz poniewaz jestem ciekawa,gdyz przejrzalam kilka rzeczy z Sunslika jakie mam i nie widze nic innego oprocz tego,co juz wspomnialam powyzej
__________________
Hexxana jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-03-05, 16:29   #29
mala77
Zakorzenienie
 
Avatar mala77
 
Zarejestrowany: 2005-02
Lokalizacja: Wrocław
Wiadomości: 3 234
Dot.: przeterminowane cienie do powiek

właśnie obejrzałam swoje sunsilki i też nie mam daty ważności. sa tylko nad tylną nalepką jakieś numerki i coś jakby godzina.

apropo cieni to uzywam dopóki nie zaczynają 'inaczej' wyglądać i pachnieć. swego czasu miałam jedne po mojej mamie. były rewelacyjne /niemieckie/ i dopiero po nieszczęśliwym upadku musiałam się ich pozbyć. do dzisiaj takiego koloru szukam /takie bardzo pudrowe/
__________________
Kuba
Karol
'Nie dręcz przyjaciela. Na dłużej ci starczy.' - Radek Dekiel
mala77 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-03-05, 18:36   #30
Blablak
Zadomowienie
 
Avatar Blablak
 
Zarejestrowany: 2005-08
Lokalizacja: UK
Wiadomości: 1 959
Dot.: przeterminowane cienie do powiek

No to tak: mam odżywke, właściwie krem do włosów falujących i data ważności jest wybita na samym dole tylnej części buteleczki, ale nie na naklejce, tylko na buteleczce. Jest czytelna i nie zamazana. No i obok są właśnie jeszcze jakieś numerki i godzina. To tyle.
Blablak jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Makijaż - Pytania do wizażystki


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2016-11-24 14:06:17


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 21:00.