Komputerowe metamorfozy :] - Strona 2 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Metamorfozy

Notka

Metamorfozy Służymy kompleksowymi poradami jak zmienić swój wygląd i styl - makijaż, fryzurę, sposób ubierania się...

Zamknij wątek
 
Narzędzia
Stary 2006-03-05, 18:53   #31
agabil1
nabija na KOPIĘ kopistów.
okrutnica jakaś...
 
Avatar agabil1
 
Zarejestrowany: 2003-10
Lokalizacja: Łódź
Wiadomości: 37 296
Wpisy w blogu: 5
GG do agabil1
Dot.: komputerowe metamorfozy :]

Cytat:
Napisane przez larka76
A moze ktos wie jak sie tu wkleja zdjecia, bo ja tez bym bardzo chciala zeby mi ktos pomogl w dopasowaniu fryzurki. To obok moze byc???
gdy piszesz wiadomość na dole okienka jest opcja ZARZĄDZAJ ZAŁĄCZNIKAMI.Kliknij i załącz
__________________
nie pozwalam kopiować i rozpowszechniać zdjęć



agabil1 jest offline  
Stary 2006-03-05, 19:02   #32
larka76
Raczkowanie
 
Avatar larka76
 
Zarejestrowany: 2006-03
Wiadomości: 93
Dot.: komputerowe metamorfozy :]

Ja tu mozna zalaczyc zdjecie?
larka76 jest offline  
Stary 2006-03-05, 19:21   #33
larka76
Raczkowanie
 
Avatar larka76
 
Zarejestrowany: 2006-03
Wiadomości: 93
Dot.: komputerowe metamorfozy :]

Dzieki bardzo, jeszcze sie troche pomecze no i chyba sie udalo.
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg Picture.jpg (90,9 KB, 1421 załadowań)
larka76 jest offline  
Stary 2006-03-05, 19:39   #34
sharloca
Raczkowanie
 
Avatar sharloca
 
Zarejestrowany: 2004-11
Lokalizacja: łorsoł
Wiadomości: 81
GG do sharloca
Dot.: komputerowe metamorfozy :]

oł sorki, myslalam ze sie zaladowalo
__________________


"Jedynym sposobem pozbycia się pokusy jest uleganie jej."

:
sharloca jest offline  
Stary 2006-03-05, 19:45   #35
sharloca
Raczkowanie
 
Avatar sharloca
 
Zarejestrowany: 2004-11
Lokalizacja: łorsoł
Wiadomości: 81
GG do sharloca
Dot.: komputerowe metamorfozy :]

i jeszcze jedno...
__________________


"Jedynym sposobem pozbycia się pokusy jest uleganie jej."

:
sharloca jest offline  
Stary 2006-03-05, 19:54   #36
agabil1
nabija na KOPIĘ kopistów.
okrutnica jakaś...
 
Avatar agabil1
 
Zarejestrowany: 2003-10
Lokalizacja: Łódź
Wiadomości: 37 296
Wpisy w blogu: 5
GG do agabil1
Dot.: komputerowe metamorfozy :]

larka
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg a.jpg (42,0 KB, 553 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg b.jpg (29,2 KB, 452 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg c.jpg (24,5 KB, 472 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg d.jpg (26,4 KB, 393 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg e.jpg (69,4 KB, 382 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg f.jpg (68,1 KB, 462 załadowań)
__________________
nie pozwalam kopiować i rozpowszechniać zdjęć



agabil1 jest offline  
Stary 2006-03-05, 20:16   #37
agabil1
nabija na KOPIĘ kopistów.
okrutnica jakaś...
 
Avatar agabil1
 
Zarejestrowany: 2003-10
Lokalizacja: Łódź
Wiadomości: 37 296
Wpisy w blogu: 5
GG do agabil1
Dot.: komputerowe metamorfozy :]

sharloca
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg a.jpg (64,7 KB, 416 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg b.jpg (44,1 KB, 378 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg c.jpg (49,5 KB, 366 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg d.jpg (28,7 KB, 332 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg e.jpg (30,7 KB, 383 załadowań)
__________________
nie pozwalam kopiować i rozpowszechniać zdjęć



agabil1 jest offline  
Stary 2006-03-05, 20:20   #38
sharloca
Raczkowanie
 
Avatar sharloca
 
Zarejestrowany: 2004-11
Lokalizacja: łorsoł
Wiadomości: 81
GG do sharloca
Dot.: komputerowe metamorfozy :]

no nie wiem... wywnioskowac z tego moge ze w grzywce mi nienajlepiej...
__________________


"Jedynym sposobem pozbycia się pokusy jest uleganie jej."

:
sharloca jest offline  
Stary 2006-03-05, 20:25   #39
Sysska
Zadomowienie
 
Avatar Sysska
 
Zarejestrowany: 2005-10
Wiadomości: 1 781
Dot.: komputerowe metamorfozy :]

Hej a czy mi też mozecie dobrac jakas fryzurkę
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg SA400013.JPG (29,9 KB, 638 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg SA400020.JPG (28,9 KB, 572 załadowań)
__________________
I chihuahua
Sysska jest offline  
Stary 2006-03-05, 20:41   #40
agabil1
nabija na KOPIĘ kopistów.
okrutnica jakaś...
 
Avatar agabil1
 
Zarejestrowany: 2003-10
Lokalizacja: Łódź
Wiadomości: 37 296
Wpisy w blogu: 5
GG do agabil1
Dot.: komputerowe metamorfozy :]

Cytat:
Napisane przez sharloca
no nie wiem... wywnioskowac z tego moge ze w grzywce mi nienajlepiej...
rozumiem, że to ma być ''dziękuję''
__________________
nie pozwalam kopiować i rozpowszechniać zdjęć



agabil1 jest offline  
Stary 2006-03-05, 23:01   #41
Sysska
Zadomowienie
 
Avatar Sysska
 
Zarejestrowany: 2005-10
Wiadomości: 1 781
Dot.: komputerowe metamorfozy :]

hmm rozumiem ze jednak nikt nie dobierze mi zadnej fryzurki
__________________
I chihuahua
Sysska jest offline  
Stary 2006-03-06, 04:38   #42
larka76
Raczkowanie
 
Avatar larka76
 
Zarejestrowany: 2006-03
Wiadomości: 93
Dot.: komputerowe metamorfozy :]

Dzieki agabil. Chyba zdecyduje sie na grzywke, bo mi chyba pasuje. Dzieki jeszcze raz!
larka76 jest offline  
Stary 2006-03-06, 09:37   #43
agabil1
nabija na KOPIĘ kopistów.
okrutnica jakaś...
 
Avatar agabil1
 
Zarejestrowany: 2003-10
Lokalizacja: Łódź
Wiadomości: 37 296
Wpisy w blogu: 5
GG do agabil1
Dot.: komputerowe metamorfozy :]

Cytat:
Napisane przez Sysska
hmm rozumiem ze jednak nikt nie dobierze mi zadnej fryzurki
Syssko
masz dość pociągłą buzię, warto to optycznie zmienić
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg a.jpg (81,4 KB, 364 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg b.jpg (59,5 KB, 317 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg c.jpg (102,2 KB, 319 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg d.jpg (54,8 KB, 291 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg e.jpg (40,7 KB, 274 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg f.jpg (41,8 KB, 314 załadowań)
__________________
nie pozwalam kopiować i rozpowszechniać zdjęć



agabil1 jest offline  
Stary 2006-03-06, 10:13   #44
olawejherowo
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2005-11
Wiadomości: 117
GG do olawejherowo
Dot.: komputerowe metamorfozy :]

ja bym tez bardzo prosila bede ogromnie wdzieczna za rozne kolorki i dlugosci
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg 100_8208.JPG (34,3 KB, 807 załadowań)
__________________

Dobrze widzi sie tylko sercem - najwazniejsze jest niewidoczne dla oczu


olawejherowo jest offline  
Stary 2006-03-06, 10:29   #45
Sysska
Zadomowienie
 
Avatar Sysska
 
Zarejestrowany: 2005-10
Wiadomości: 1 781
Dot.: komputerowe metamorfozy :]

Cytat:
Napisane przez agabil1
Syssko
masz dość pociągłą buzię, warto to optycznie zmienić

Aguś dziękuję ślicznie
__________________
I chihuahua
Sysska jest offline  
Stary 2006-03-06, 10:30   #46
fineska
Raczkowanie
 
Avatar fineska
 
Zarejestrowany: 2004-10
Lokalizacja: Łowicz
Wiadomości: 92
GG do fineska
Dot.: komputerowe metamorfozy :]

a czy ja tez moge prosic o jakies fryzurki z grzywka w blondzie i w ciemnych wloskach
bardzo was prosze
i od razu serdecznie dziekuje
fineska jest offline  
Stary 2006-03-06, 16:50   #47
sharloca
Raczkowanie
 
Avatar sharloca
 
Zarejestrowany: 2004-11
Lokalizacja: łorsoł
Wiadomości: 81
GG do sharloca
Dot.: komputerowe metamorfozy :]

no pewnie ze dziekuje
__________________


"Jedynym sposobem pozbycia się pokusy jest uleganie jej."

:
sharloca jest offline  
Stary 2006-03-06, 16:57   #48
chylcia
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2005-07
Wiadomości: 3
Smile Dot.: komputerowe metamorfozy :]

czy ja też mogłabym prosic o dobranie jakiejs fajnej fryzurki?
bo chce sie wybrać do fryzjera, a nie wiem na co sie zdecydowac.
chciałabym fryzurke dobrana do kształtu mojej twarzy, prosze o pomoc;*
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg wiz.JPG (35,0 KB, 253 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg wiza.JPG (17,2 KB, 182 załadowań)
chylcia jest offline  
Stary 2006-03-06, 17:34   #49
edurbi
Raczkowanie
 
Avatar edurbi
 
Zarejestrowany: 2006-02
Wiadomości: 95
Dot.: komputerowe metamorfozy :]

oto moje propozycje
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg 18plk copy.jpg (74,3 KB, 378 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg 843981274 copy.jpg (121,6 KB, 319 załadowań)
edurbi jest offline  
Stary 2006-03-06, 17:43   #50
chylcia
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2005-07
Wiadomości: 3
Dot.: komputerowe metamorfozy :]

tylko skąd ja wezne tyle włosów:P hehe
prosze o jeszcze jakieś...plose...
chylcia jest offline  
Stary 2006-03-06, 17:54   #51
Kola15
Raczkowanie
 
Avatar Kola15
 
Zarejestrowany: 2005-06
Lokalizacja: ZIEMIA
Wiadomości: 114
GG do Kola15
Dot.: komputerowe metamorfozy :]

Ja tez chcę proszę!!!!!! To moje zdjęcia i mojej siostry proszęęęęę!!!!!!!
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg monia.jpg (4,0 KB, 259 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg zdjecie moniki.jpg (4,1 KB, 224 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg wiesia2.jpg (3,4 KB, 181 załadowań)
__________________
Kobieta jest jak róża; na to ma kolce, aby je owijać płatkami.


Kola15 jest offline  
Stary 2006-03-06, 18:43   #52
edurbi
Raczkowanie
 
Avatar edurbi
 
Zarejestrowany: 2006-02
Wiadomości: 95
Dot.: komputerowe metamorfozy :]

no to coś z krótszymi włoskami...
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg 36 copy.jpg (68,1 KB, 213 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg GF copy.jpg (74,9 KB, 197 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg kji copy.jpg (59,5 KB, 198 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg wlosy25 copy.jpg (79,1 KB, 189 załadowań)
edurbi jest offline  
Stary 2006-03-06, 19:53   #53
Filusia88
Zadomowienie
 
Avatar Filusia88
 
Zarejestrowany: 2005-07
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 1 536
Dot.: komputerowe metamorfozy :]

a to dla Fineski cos ode mnie
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg 01.jpg (67,9 KB, 204 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg 02.jpg (66,5 KB, 190 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg 03.jpg (67,4 KB, 141 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg 04.jpg (64,9 KB, 133 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg 05.jpg (68,0 KB, 153 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg 06.jpg (66,0 KB, 130 załadowań)
__________________
Basia
17.09.2012
Filusia88 jest offline  
Stary 2006-03-06, 21:15   #54
whitebeth
Zadomowienie
 
Avatar whitebeth
 
Zarejestrowany: 2004-06
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 1 539
Sharloca:

cd...

Edytowane przez 201704240951
Czas edycji: 2006-09-23 o 11:47
whitebeth jest offline  
Stary 2006-03-06, 21:41   #55
larka76
Raczkowanie
 
Avatar larka76
 
Zarejestrowany: 2006-03
Wiadomości: 93
Dot.: komputerowe metamorfozy :]

Whitebeth a dla mnie cosik jeszcze?

A co myslicie o tej ostatniej fryzurce?

P.S. Whitebeth, dzieki bardzo za instrukcje. Juz sie nauczylam dzieki Tobie jak sama widzisz
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg Picture.jpg (90,9 KB, 177 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg Picture 001.jpg (103,0 KB, 204 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg Picture 002.jpg (111,7 KB, 170 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg 2%20copy.jpg (4,7 KB, 9477 załadowań)
larka76 jest offline  
Stary 2006-03-06, 21:57   #56
whitebeth
Zadomowienie
 
Avatar whitebeth
 
Zarejestrowany: 2004-06
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 1 539
Dot.: komputerowe metamorfozy :]

Fineska :
whitebeth jest offline  
Stary 2006-03-06, 21:59   #57
whitebeth
Zadomowienie
 
Avatar whitebeth
 
Zarejestrowany: 2004-06
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 1 539
Dot.: komputerowe metamorfozy :]

cd dla Fineski :
whitebeth jest offline  
Stary 2006-03-06, 22:15   #58
hana1980
Raczkowanie
 
Avatar hana1980
 
Zarejestrowany: 2005-08
Lokalizacja: BMW
Wiadomości: 183
GG do hana1980 Send a message via Skype™ to hana1980
Red face Dot.: komputerowe metamorfozy :]

jeśli można się przyłączyć do prośby to i ja proszęo dobór fryzurki o ile da się coś sensownego do mnie dobrać
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg ja.jpg (35,7 KB, 124 załadowań)
__________________
Przyciąganie ziemskie to największy świata błąd.
http://www.korabiewice.empatia.pl/
hana1980 jest offline  
Stary 2006-03-06, 22:26   #59
Hexxana
Zakorzenienie
 
Avatar Hexxana
 
Zarejestrowany: 2005-04
Lokalizacja: UK
Wiadomości: 12 057
Wpisy w blogu: 20
GG do Hexxana Wyślij wiadomość przez MSN do Hexxana
Dot.: komputerowe metamorfozy :]

A cosik dla mnie ale z krotkimi,bo nie mam juz zapalu na zapuszczanie

Nie mam akurat lepszych fotek na chwile obecna ale moze akurat
Slicznie z gory dziekuje
__________________
Hexxana jest offline  
Stary 2006-03-06, 22:42   #60
tak-po-prostu
Zadomowienie
 
Zarejestrowany: 2005-11
Wiadomości: 1 052
Dot.: komputerowe metamorfozy :]

dziewczyny i ja poprosze Was o dobor fryzurki dla mnie!

jesli zdjecie zle to napiszcie poszukam innego.

z gory dziekuje.
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg wizaz.jpg (84,4 KB, 38 załadowań)
tak-po-prostu jest offline  
Zamknij wątek

Nowe wątki na forum Metamorfozy


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Wyłączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 16:36.