Komputerowe metamorfozy :] - Strona 37 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Metamorfozy

Notka

Metamorfozy Służymy kompleksowymi poradami jak zmienić swój wygląd i styl - makijaż, fryzurę, sposób ubierania się...

Zamknij wątek
 
Narzędzia
Stary 2006-04-16, 18:46   #1081
patula
Raczkowanie
 
Avatar patula
 
Zarejestrowany: 2006-03
Lokalizacja: Katowice
Wiadomości: 428
GG do patula
Dot.: komputerowe metamorfozy :]

ale duze fotki nie chca sie zaladowac! fotka musi miec 122 kb niestety
patula jest offline  
Stary 2006-04-16, 18:49   #1082
Kawuśka
Zadomowienie
 
Avatar Kawuśka
 
Zarejestrowany: 2006-04
Lokalizacja: Cat of Cheshire, Wonderland
Wiadomości: 1 311
Dot.: komputerowe metamorfozy :]

Cytat:
Napisane przez krechaa2003
Witajcie!
Czy mogłybyście i mi pomóc dobrać jakąś fryzurkę? Bo naprawde jesteście w tym dobre!
W załącznikach moje fotki i fotki fryzur które mi się podobają
z góry dziekuję
hmm ta z czarnymi pasemkami jst zbyt mała...
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg k3.jpg (107,3 KB, 9 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg k4.jpg (43,7 KB, 6 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg kk2.jpg (67,7 KB, 6 załadowań)
Kawuśka jest offline  
Stary 2006-04-16, 18:53   #1083
krechaa2003
BAN stały
 
Avatar krechaa2003
 
Zarejestrowany: 2006-02
Wiadomości: 6
Dot.: komputerowe metamorfozy :]

dziękuję
dodaje jeszcze inne zdjecie
moze z tego bedzie lepiej zrobic
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg 1.JPG (32,4 KB, 11 załadowań)
krechaa2003 jest offline  
Stary 2006-04-16, 18:55   #1084
kaska222
Moderator
 
Avatar kaska222
 
Zarejestrowany: 2005-07
Lokalizacja: Bayern/DE
Wiadomości: 6 515
Dot.: komputerowe metamorfozy :]

krechaa2003
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg ggg.JPG (21,4 KB, 7 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg 1[1]g.JPG (8,1 KB, 4 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg Extensions_Silky_Straigh-02e.JPG (14,9 KB, 5 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg blond%2520baleja%25BF%2520sr.JPG (38,4 KB, 4 załadowań)
__________________



RegulaminWizaz.pl

Edytowane przez kaska222
Czas edycji: 2006-04-16 o 19:27
mikroREKLAMA
Metamorfoza-uwolnij swoje piekno.
Chcesz wygladac inaczej jak na codzien,wystarczy jak zalaczysz zdjecie wraz z opisem.A my doradzimy co zmienic w Tobie,we fryzurze,makijazu,ubiorze.Zapraszamy bardzo na nasze forum.

Ta reklama pokazywana jest pod 6 515 postami tego użytkownika na forum. Jak założyć taką reklamę? (klik!)
kaska222 jest offline  
Stary 2006-04-16, 19:12   #1085
paja17
Przyczajenie
 
Avatar paja17
 
Zarejestrowany: 2005-05
Wiadomości: 7
Dot.: komputerowe metamorfozy :]

Dziewczyny jestescie swietne ! Jesli nie sprawi to klopotu to tez poprosze o nowa fryzrke ! kurcze juz nie moge na sebie patrzec ! Zastanawiam sie nad grzywka ....\:\ jak myslicie ? ....blagam nie zwracajcie uwagi na tego pryszczy na czole...hehe
paja17 jest offline  
Stary 2006-04-16, 19:17   #1086
kaska222
Moderator
 
Avatar kaska222
 
Zarejestrowany: 2005-07
Lokalizacja: Bayern/DE
Wiadomości: 6 515
Dot.: komputerowe metamorfozy :]

patula masz moze fotke ze spietymi wlosami
__________________



RegulaminWizaz.pl
mikroREKLAMA
Metamorfoza-uwolnij swoje piekno.
Chcesz wygladac inaczej jak na codzien,wystarczy jak zalaczysz zdjecie wraz z opisem.A my doradzimy co zmienic w Tobie,we fryzurze,makijazu,ubiorze.Zapraszamy bardzo na nasze forum.

Ta reklama pokazywana jest pod 6 515 postami tego użytkownika na forum. Jak założyć taką reklamę? (klik!)
kaska222 jest offline  
Stary 2006-04-16, 20:06   #1087
patula
Raczkowanie
 
Avatar patula
 
Zarejestrowany: 2006-03
Lokalizacja: Katowice
Wiadomości: 428
GG do patula
Dot.: komputerowe metamorfozy :]

Prosze to moje zdjecia w spiętych włosach!
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg IMG_3786.JPG (18,9 KB, 13 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg IMG_3869.JPG (23,5 KB, 8 załadowań)
patula jest offline  
Stary 2006-04-16, 20:19   #1088
olusia178
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2006-01
Wiadomości: 15
Dot.: komputerowe metamorfozy :]

Witam!! Ja również chciałam Was prosić o małą metamorfozę oczywiście jeśli będziecie miały chwilkę wolnego czasu jeszcze nigdy nie wklejałam zdjęć ale mam nadzieję, że nie sprawi mi to wielkiego kłopotu z góry bardzo dziękuję. Chcę jeszcze dodać ,że strasznie podobały mi się propozycje przygotowane dla Sharlocy i Fineski.

Pozdrawiam wszystkie wiżanki
olusia178 jest offline  
Stary 2006-04-16, 20:28   #1089
kaska222
Moderator
 
Avatar kaska222
 
Zarejestrowany: 2005-07
Lokalizacja: Bayern/DE
Wiadomości: 6 515
Dot.: komputerowe metamorfozy :]

Cytat:
Napisane przez patula
Prosze to moje zdjecia w spiętych włosach!



Patula narazie jedno puzniej dolacze symulacje,narazie musze konczyc



Bardzo ciezko jest dobrac kolor do Twojej twarzy,z tych fotek co dodalas sa one za bardzo ciemno zielonkawe
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg bosh3e.JPG (4,9 KB, 9 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg pic_74e.JPG (48,8 KB, 4 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg uzt.JPG (17,5 KB, 3 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg a527_lf.JPG (9,6 KB, 5 załadowań)
__________________



RegulaminWizaz.pl

Edytowane przez kaska222
Czas edycji: 2006-04-16 o 22:05
mikroREKLAMA
Metamorfoza-uwolnij swoje piekno.
Chcesz wygladac inaczej jak na codzien,wystarczy jak zalaczysz zdjecie wraz z opisem.A my doradzimy co zmienic w Tobie,we fryzurze,makijazu,ubiorze.Zapraszamy bardzo na nasze forum.

Ta reklama pokazywana jest pod 6 515 postami tego użytkownika na forum. Jak założyć taką reklamę? (klik!)
kaska222 jest offline  
Stary 2006-04-16, 20:30   #1090
patula
Raczkowanie
 
Avatar patula
 
Zarejestrowany: 2006-03
Lokalizacja: Katowice
Wiadomości: 428
GG do patula
Dot.: komputerowe metamorfozy :]

Dobrze! Narazie dziekuje! Najwyzej pozniej napisz mi emaila
patula jest offline  
Stary 2006-04-16, 22:01   #1091
czanseja
Przyczajenie
 
Avatar czanseja
 
Zarejestrowany: 2006-04
Lokalizacja: okolice Rybnika
Wiadomości: 10
Wyślij wiadomość przez ICQ do czanseja GG do czanseja
Red face Dot.: komputerowe metamorfozy :]

Prosze dziewczyny doradzcie mi cos z tymi włosami. Unnamed please jesli Tobie by sie chciało.. Wysłałam juz swoje 2 zdjecia predzej,czyli wczoraj.Bardzo prosze.. Jest mi naprawde obojetnie w jakiej fryzurce,może głównie w jakiś takich postrzepionych i raczej dlugich,choc niekoniecznie.Tak przy okazji zycze wszystkim by Zmartwychwstały Chrystus obudzil w nas to,co jeszcze uspione i ozywił to,co wydaje sie byc juz martwe..Pozdrowka
czanseja jest offline  
Stary 2006-04-16, 22:11   #1092
pestka1830
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2005-06
Lokalizacja: Małopolska
Wiadomości: 3 245
Dot.: komputerowe metamorfozy :]

Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg vivian.jpg (20,0 KB, 1 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg vivian 2.jpg (25,1 KB, 1 załadowań)
__________________
"-How old are you?
-Seventeen.
-How long have you been seventeen?
-A while..."
pestka1830 jest offline  
Stary 2006-04-16, 22:13   #1093
kaska222
Moderator
 
Avatar kaska222
 
Zarejestrowany: 2005-07
Lokalizacja: Bayern/DE
Wiadomości: 6 515
Dot.: komputerowe metamorfozy :]

paja17
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg 017_heidimueller_nbctca05t.JPG (27,6 KB, 10 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg istock2te.JPG (15,2 KB, 7 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg Extensions_Silky_Straight_Lz.JPG (14,0 KB, 4 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg famous-jennifer-aniston-haie.JPG (16,2 KB, 4 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg 1e_01tf.JPG (6,2 KB, 2 załadowań)
__________________



RegulaminWizaz.pl

Edytowane przez kaska222
Czas edycji: 2006-04-17 o 00:50
mikroREKLAMA
Metamorfoza-uwolnij swoje piekno.
Chcesz wygladac inaczej jak na codzien,wystarczy jak zalaczysz zdjecie wraz z opisem.A my doradzimy co zmienic w Tobie,we fryzurze,makijazu,ubiorze.Zapraszamy bardzo na nasze forum.

Ta reklama pokazywana jest pod 6 515 postami tego użytkownika na forum. Jak założyć taką reklamę? (klik!)
kaska222 jest offline  
Stary 2006-04-16, 22:15   #1094
maaalutenka
Przyczajenie
 
Avatar maaalutenka
 
Zarejestrowany: 2006-04
Lokalizacja: Katowice
Wiadomości: 2
GG do maaalutenka
Lightbulb Dot.: komputerowe metamorfozy :]

Witam...
Bardzo bardzo chciałabym prosić o taką metamorfoze mojej fotki.. chciałabym się zobaczyć w czarnych włosach z z pasemkami blond lub bordowymi.. długimi, krótkimi wlosami, z grzywką... jeżeli to oczywiście możliwe. Byłabym bardzo wdzięczna. Pozdrawiam i licze na pomoc...
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg meee.jpg (15,9 KB, 9 załadowań)
maaalutenka jest offline  
Stary 2006-04-16, 22:18   #1095
pestka1830
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2005-06
Lokalizacja: Małopolska
Wiadomości: 3 245
Dot.: komputerowe metamorfozy :]

czanseja a proste włoski tez robić czy tylko kręcone??
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg czanseja.jpg (17,5 KB, 2 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg czanseja 2.jpg (14,8 KB, 2 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg czanseja 3.jpg (16,0 KB, 3 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg czanseja 4.jpg (15,3 KB, 2 załadowań)
__________________
"-How old are you?
-Seventeen.
-How long have you been seventeen?
-A while..."
pestka1830 jest offline  
Stary 2006-04-16, 22:21   #1096
wydzia
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2005-10
Wiadomości: 231
Dot.: komputerowe metamorfozy :]

peja co jak co ale w tych włoskach blond jest ci na serio ekstra <lol>
__________________
::::Ofiarować oznacza dawać drugiemu to, co wolałoby się zatrzymać dla siebie::::





Wymianka http://wizaz.pl/forum/showthread.php?t=273064
wydzia jest offline  
Stary 2006-04-16, 22:23   #1097
czanseja
Przyczajenie
 
Avatar czanseja
 
Zarejestrowany: 2006-04
Lokalizacja: okolice Rybnika
Wiadomości: 10
Wyślij wiadomość przez ICQ do czanseja GG do czanseja
Dot.: komputerowe metamorfozy :]

Hehe!Ale fajnieProste tez.Jak najbardziej,bo ostatnio cały czas mam krecone i mi sie znudziły już..Dzikei ogromniaste!
__________________
Karola
czanseja jest offline  
Stary 2006-04-16, 22:27   #1098
czanseja
Przyczajenie
 
Avatar czanseja
 
Zarejestrowany: 2006-04
Lokalizacja: okolice Rybnika
Wiadomości: 10
Wyślij wiadomość przez ICQ do czanseja GG do czanseja
Dot.: komputerowe metamorfozy :]

Jeszcze jakby można było w jakiś takich postrzepionych włosach,niebanalnych to byłabym bardzo wdzięcznaI moze w jakims innym kolorku tez.
__________________
Karola
czanseja jest offline  
Stary 2006-04-16, 22:34   #1099
Filip_inka
Raczkowanie
 
Avatar Filip_inka
 
Zarejestrowany: 2005-12
Lokalizacja: różnie:)
Wiadomości: 178
Dot.: komputerowe metamorfozy :]

Jakim Programem Stwarzacie Takie Cuda???? Prosze Powiedzcie!!!
__________________
Lubiła tańczyć pełna radości tak...
Ciagłe goniła wiatr...
Spragniona życia wciaż, zawsze gubiła coś...
Nie chciała nic...
Filip_inka jest offline  
Stary 2006-04-16, 22:40   #1100
pestka1830
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2005-06
Lokalizacja: Małopolska
Wiadomości: 3 245
Dot.: komputerowe metamorfozy :]

Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg czanseja 5.jpg (18,6 KB, 10 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg czanseja 6.jpg (13,3 KB, 8 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg czanseja 7.jpg (21,6 KB, 5 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg czanseja 8.jpg (13,5 KB, 5 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg czanseja 9.jpg (16,2 KB, 5 załadowań)
__________________
"-How old are you?
-Seventeen.
-How long have you been seventeen?
-A while..."

Edytowane przez pestka1830
Czas edycji: 2006-04-16 o 23:00
pestka1830 jest offline  
Stary 2006-04-16, 22:40   #1101
ola_k11
Zadomowienie
 
Avatar ola_k11
 
Zarejestrowany: 2006-04
Wiadomości: 1 845
Dot.: komputerowe metamorfozy :]

paja 17 zdecydowanie duzo lepiej Ci w ciemnych wlosach! koniecznie zrob sobie grzyweczke))
ola_k11 jest offline  
Stary 2006-04-16, 22:41   #1102
pestka1830
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2005-06
Lokalizacja: Małopolska
Wiadomości: 3 245
Dot.: komputerowe metamorfozy :]

Cytat:
Napisane przez Filip_inka
Jakim Programem Stwarzacie Takie Cuda???? Prosze Powiedzcie!!!
ja robię w corelu
__________________
"-How old are you?
-Seventeen.
-How long have you been seventeen?
-A while..."
pestka1830 jest offline  
Stary 2006-04-16, 22:59   #1103
unnamed
Przyczajenie
 
Avatar unnamed
 
Zarejestrowany: 2006-04
Wiadomości: 20
Dot.: komputerowe metamorfozy :]

hmm coś ode mnie, nr 1 mój faworyt, mógłbym się zakochać (;
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg wiz2.jpg (44,3 KB, 54 załadowań)
unnamed jest offline  
Stary 2006-04-16, 23:05   #1104
pestka1830
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2005-06
Lokalizacja: Małopolska
Wiadomości: 3 245
Dot.: komputerowe metamorfozy :]

Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg czanseja 10.jpg (17,2 KB, 10 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg czanseja 11.jpg (13,2 KB, 8 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg czanseja 12.jpg (13,9 KB, 11 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg czanseja 13.jpg (16,4 KB, 3 załadowań)
__________________
"-How old are you?
-Seventeen.
-How long have you been seventeen?
-A while..."
pestka1830 jest offline  
Stary 2006-04-16, 23:06   #1105
czanseja
Przyczajenie
 
Avatar czanseja
 
Zarejestrowany: 2006-04
Lokalizacja: okolice Rybnika
Wiadomości: 10
Wyślij wiadomość przez ICQ do czanseja GG do czanseja
Dot.: komputerowe metamorfozy :]

Super Pestka.Wielkie dzieki.Jakbys miała jeszcze jakies propozycje to byłoby super.W tej 3 fryzurce mi sie podoba.
__________________
Karola
czanseja jest offline  
Stary 2006-04-16, 23:09   #1106
czanseja
Przyczajenie
 
Avatar czanseja
 
Zarejestrowany: 2006-04
Lokalizacja: okolice Rybnika
Wiadomości: 10
Wyślij wiadomość przez ICQ do czanseja GG do czanseja
Dot.: komputerowe metamorfozy :]

Unnamed dzieki za super propozycje glamour
__________________
Karola
czanseja jest offline  
Stary 2006-04-16, 23:27   #1107
pestka1830
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2005-06
Lokalizacja: Małopolska
Wiadomości: 3 245
Dot.: komputerowe metamorfozy :]

Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg czanseja 14.jpg (19,0 KB, 5 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg czanseja 15.jpg (19,5 KB, 9 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg czanseja 16.jpg (19,9 KB, 10 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg czanseja 17.jpg (19,3 KB, 3 załadowań)
__________________
"-How old are you?
-Seventeen.
-How long have you been seventeen?
-A while..."
pestka1830 jest offline  
Stary 2006-04-16, 23:40   #1108
czanseja
Przyczajenie
 
Avatar czanseja
 
Zarejestrowany: 2006-04
Lokalizacja: okolice Rybnika
Wiadomości: 10
Wyślij wiadomość przez ICQ do czanseja GG do czanseja
Dot.: komputerowe metamorfozy :]

Kurcze jestescie wspaniali!Ale fajny prezent na zajaczka!
__________________
Karola
czanseja jest offline  
Stary 2006-04-16, 23:59   #1109
kaska222
Moderator
 
Avatar kaska222
 
Zarejestrowany: 2005-07
Lokalizacja: Bayern/DE
Wiadomości: 6 515
Dot.: komputerowe metamorfozy :]

vivian
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg rrrr.JPG (24,9 KB, 3 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg HEATHER-HUDNALL-%2811%29et.JPG (13,4 KB, 3 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg brandy-3-2w4.JPG (5,4 KB, 3 załadowań)
__________________



RegulaminWizaz.pl
mikroREKLAMA
Metamorfoza-uwolnij swoje piekno.
Chcesz wygladac inaczej jak na codzien,wystarczy jak zalaczysz zdjecie wraz z opisem.A my doradzimy co zmienic w Tobie,we fryzurze,makijazu,ubiorze.Zapraszamy bardzo na nasze forum.

Ta reklama pokazywana jest pod 6 515 postami tego użytkownika na forum. Jak założyć taką reklamę? (klik!)
kaska222 jest offline  
Stary 2006-04-17, 00:10   #1110
Eufemia
Rozeznanie
 
Avatar Eufemia
 
Zarejestrowany: 2004-08
Wiadomości: 529
Dot.: komputerowe metamorfozy :]

Cytat:
Napisane przez paja17
Dziewczyny jestescie swietne ! Jesli nie sprawi to klopotu to tez poprosze o nowa fryzrke ! kurcze juz nie moge na sebie patrzec ! Zastanawiam sie nad grzywka ....\:\ jak myslicie ? ....blagam nie zwracajcie uwagi na tego pryszczy na czole...hehe
...
Eufemia jest offline  
Zamknij wątek

Nowe wątki na forum Metamorfozy


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Wyłączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 03:46.