Suche, luszczace sie placki po differinie.... Prosze o pomoc! - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki

Notka

Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki Tutaj możesz zadać pytanie kosmetyczce, wymienić się doświadczeniem, opowiedzieć o swojej pielęgnacji.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2006-03-05, 18:14   #1
Saracenka
Przyczajenie
 
Avatar Saracenka
 
Zarejestrowany: 2005-11
Wiadomości: 19

Suche, luszczace sie placki po differinie.... Prosze o pomoc!


Czesc wszystkim Wizazankom!

Sluchajcie, mam problem nastepujacy: uzywam Differinu od grudnia i wszystko dotad bylo w porzadku, nakladam go co jakies dwa, trzy dni na noc. Od jakiegos tygodnia moja cera jest w fatalnym stanie: mam suche, luszczace sie placki, lekko zoltawe w zabarwieniu, chropowate w okolicy ust, tzw bruzd nosowo-wargowych, na brodzie.
Przypomnialo mi sie, ze kilka dni temu nalozylam diff na noc a w dzien przez jakas godzinke, pol wystawialam twarz do slonca.... czy to moze byc od tego?
Nie wiem co to jest i jak z tym walczyc. Wyglada to okropnie.
Czy ktos moze mi pomoc?
Sara
Saracenka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-03-05, 20:42   #2
galago
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2006-01
Lokalizacja: kluczbork
Wiadomości: 26
Dot.: Suche, luszczace sie placki po differinie.... Prosze o pomoc!

Stosując differin trzeba stosować wysokie filtry i nie wolno się opalać.Ja również stosowałam to lekarstwo ,miałam suche ,łuszczące się placki,oprócz tego czerwone oraz pieczenie i swędzenie.Polecam łagodny hypoalergiczny krem z apteki,ja miałam SVR topialyse .Byłam u dermatologa i dostałam lekarstwa na alergię.Może dobrze byłoby pokazać dermatologowi.
galago jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-03-05, 20:57   #3
Ami
Zakorzenienie
 
Avatar Ami
 
Zarejestrowany: 2002-03
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 3 845
Dot.: Suche, luszczace sie placki po differinie.... Prosze o pomoc!

Najlepszym wyjściem byłaby wizyta u dermatologa. Na pewno coś wymyśli. Próbowałaś nawilżać te placki albo natłuścić czymś? Może nie smaruj na razie tych miejsc Differinem? Sprawdź czy zejdą.
Ami jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-03-06, 22:11   #4
Saracenka
Przyczajenie
 
Avatar Saracenka
 
Zarejestrowany: 2005-11
Wiadomości: 19
Dot.: Suche, luszczace sie placki po differinie.... Prosze o pomoc!

Odstawiam Differin na jakis czas ( moze tylko zostawie go na nos i wewnętrzne strony policzków, tam gdzie pory sa najbardziej rozszerzone). Posmarowalam placki Nanobase- troszke juz lepiej. Natomiast, kierowana dzikim kuchennym szałem upichcilam sobie maseczke, i musze przyznac ze jestem zaskoczona efektem. Dla chetnych podaje sklad (czesciowo tradycyjny):
dwie lyzki stolowe siemienia lnianego
dwie lyzki platkow owsianych
trzy lyzki otrębów pszennych
-dolewam dwie szklanki wody i gotuje ok. 5 minut. Potem przelewam przez sitko i:
do cieczy dodaje mleka i przecieram buzie wacikiem.
pozostala papke (ziarna) "międlę" w dłoniach i nakładam na buzie na 2 minuty, delikatnie masujac (powinno z siemienia 'wychodzic' biale wnetrze)
Zmywam mlekiem.
I po dwoch-trzech minutach przegotowana woda.

Mozna wybrac zaleznie od upodoban albo przetarcie plynem, albo natarcie ziarenkami. Polecam to drugie- dla cery normalnej i tlustej, bardzo przyjemnie sciaga i odswieza, siemię lniane znacznie wygładza i napina.

Mlekiem zmywam z czystej ułańskiej fantazji. choc nie sposob odmowic dzialania lekko nawilzajacego.

Przepis podaje do zweryfikowania przez wizazowe profesjonalistki. Na razie- eksperyment.
Pozdrawiam, i bardzo dziekuje Ami i Galago za rady.
Sara
Saracenka jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 20:50.