Kosmetyki Givenchy - wątek zbiorczy. - Strona 5 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Makijaż - Pytania do wizażystki

Notka

Makijaż - Pytania do wizażystki Tutaj pytaj o: wizaż, stylizację, typy kolorystyczne, kosmetyki kolorowe...

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2006-10-07, 20:02   #121
warszawianka
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2004-04
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 8 936
Dot.: Pryzmy Givenchy

Bo te 9 to sa chyba sezonowki,prawda?
Tak mi sie chyba zdaje...
Tanzanit,Vril,mam wiec do Was prosbe.
Mozecie sprawdzic te puderniczki od 9 kolorowych,czy da rade wyjac wklad?
Jezeli da-znaczy to,ze sa wymienne.
A jezeli sa wymienne-znaczy to ze mozna wlozyc 4kolorowe wklady.
Bylabym baaaaardzo wdzieczna...

Vril-te blyszczyki widzialam-tam jeszcze balsamik jest
Myslalam o takich pojedynczych w pudeleczkach
warszawianka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-10-08, 01:00   #122
vril
Zakorzenienie
 
Avatar vril
 
Zarejestrowany: 2006-05
Wiadomości: 7 176
Dot.: Pryzmy Givenchy

Szlaban, zamotalam Wybacz Warszawianko ale czytalam twoj post na szybko i zle zrozumialam. Jakims cudem pomyslalam, ze pytasz czy puderniczka jest na tyle mala zeby ja nosic w torebce - nie pytaj skad mi sie to wzielo
Niestety nie ma szans by wymienic wklady w Prismissime, bo one jedne maja wlasnie te przegrodki jak cienie - nie sa laczone jak roze czy pudry 4 - kazdy odcien jest w osobnej przegrodce. Wymiary puderniczki to 5,5 cm x 5,5 cm.
Tak, 9 to sezonowki - co pare miesiecy wchodzi nowy zestaw kolorow. Teraz zrobili 9 cieni, wygladaja jak te pudrowe.
Rzeczywiscie mogliby wypuscic palety blyszczykow, bo w tych Baby Lips to tylko dwa kolorki, balsam i peeling.

Tanzanit, Skin Fusion sa piekne Powiedz, czy probowalas ich uzywac jako cieni? Ja swoich Pastel Bloom raz ale primo - szkoda mi ich na mazianie po oczach, zwlaszcza, ze zuzylabym je tym sposobem nierownomiernie, a secundo - niestety efekt nikly, wrecz niewidoczny na powiekach.
Zgadzam sie, ze pryzmy pachna cudownie Meteoryty ze swoimi "babcinymi perfumami" moga sie schowac. Lubie swoje Winter Radiance ale zapachu nie znosze

Teraz czaje sie na to sypkie ustrojstwo i juz pomolestowalam paru sprawdzonych sprzedajacych z Allegro, bo w Sephorze to pewnie juz tylko mgliste wspomnienie. Ehh... pojde z torbami - baby i te ich kolorowe firdygalki
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg Prismissime Eyes - Intense Chocolate.jpg (67,4 KB, 95 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg Prismissime Eyes - Sweet Chocolate.jpg (62,1 KB, 100 załadowań)

Edytowane przez vril
Czas edycji: 2006-10-08 o 01:34
vril jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-10-08, 01:56   #123
carolinascotties
Zakorzenienie
 
Avatar carolinascotties
 
Zarejestrowany: 2006-03
Wiadomości: 8 705
Dot.: Pryzmy Givenchy

Cytat:
Napisane przez vril Pokaż wiadomość
Stawiam na Szczecin, najbardziej oddalony i obie Sephory sa w hipermarketach, mozna sie spokojnie wmieszac w tlum jezeli zrobimy to za slonca Jak za ksiezyca to wsio-rawno. Policja ma na glowie zielona granice to moze na kolorowke mniej baczy. Dodatkowa opcje ucieczki droga wodna nie zaliczam na plus, bo lece a dno jak kloda, a jeszcze przy obciazeniu
Ha! na moje miasto napadać?! Tylko pod warunkiem, że kilka ciemniejszych pryzm dostanie się w moje łapki ja też nie pływam, ale mam cztery Szkoty, z których możemy zrobić zaprzęg i uciec z prędkością szkocich łapek

Vril- błagam!!! cóż to za piękności na drugim zdjęciu Twojego postu nade mną ???
__________________
carolinascotties jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-10-08, 09:05   #124
vril
Zakorzenienie
 
Avatar vril
 
Zarejestrowany: 2006-05
Wiadomości: 7 176
Dot.: Pryzmy Givenchy

Ups... nie przyuwazylam Ale ciii... dole dostaniesz
Ostatnie fotki to nowosc - paletki cieni do oczu, niestety same brazy Moze bede dokladac nowe kolory co pare miesiecy tak jak pudry. Na zywca ich nie widzialam ale juz na wizazu sie o nich wypowiadano, tu jest link do watku
http://www.wizaz.pl/forum/showthread...ht=prismissime
vril jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-10-08, 11:26   #125
szaja
BAN stały
 
Avatar szaja
 
Zarejestrowany: 2005-12
Wiadomości: 763
Dot.: Pryzmy Givenchy

Cytat:
Napisane przez warszawianka Pokaż wiadomość
Szaja,napewno sa w centrum obok GC i w Geant'cie na Jubilerskiej.
Oczywiscie w Sephorach.

Dzięki Do tego Geant'a to się jutro osobiście wybiorę.
szaja jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-10-08, 16:20   #126
warszawianka
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2004-04
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 8 936
Dot.: Pryzmy Givenchy

Ooo,Szaja,to nawet mozemy byc sasiadkami skoro masz blisko do Geant'a na Jubilerskiej

Vril,straszna szkoda,bo fajnie byloby wymieniac te 9-cio kolorowe z tymi 4 kolorowymi...
No ale coz-trzeba cierpiec.
Te cienie brazy widzialam-sa cudowne

Carolina,no ba!
Jasne ze dostaniesz.
Pozatym jeszcze jedna istiotna rzecz,Twoje psy tu nam bardzo pomoga wiec jeszcze bardziej Ci sie naleza

A pozatym to spotkala mnie straszna tragedia....
Padl mi monitor-teraz widze wszystko na czerwono-w zasadzie to nawet ledwo co widze.
Dzis moze bede mialka zastepczy jakis dopoki nie kupie nowego.
No i zeby bylo zabawniej to aparat tez sie popsul
Ledwo co sie odsuwa oslona a zdjecia wychodza niewyrazne jak cholera jasna...
warszawianka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-10-08, 16:38   #127
mi.a
Zakorzenienie
 
Avatar mi.a
 
Zarejestrowany: 2004-05
Lokalizacja: Paris
Wiadomości: 3 374
Dot.: Pryzmy Givenchy

dziewczynki ja śledzę uparcie ten wątek ale wkleje moją wypowiedź z wątku APC, bo tam już nie zaglądacie...
"piękne są te wszystkie pryzmy!! uczta dla oczu naprawdę!
warszawianko jeżeli masz możliwość, to radzę sprawdzic efekt apc na twarzy moim zdaniem to naprawdę niezły puder, a kosztuje niewiele...dziewczyny pisały, że u nich daje o wiele lepszy efekt od meteorytów (sama nie uzywalam wiec nie porównam), także uważam, że warto chociaz sprawdzić mowię oczywiscie o kuleczkach nr 00
Pozdrawiam"

naprawdę radzę chociaz wypróbowac bo to moze byc zastępstwo na miesiące "bez gotówki"
__________________
MY IDEA OF HAPPINESS

HAPPINESS ONLY REAL WHEN SHARED

"Wierzę w styl, a nie modę" RL
mi.a jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-10-08, 17:14   #128
tanzanit
Wtajemniczenie
 
Avatar tanzanit
 
Zarejestrowany: 2004-05
Wiadomości: 2 639
Dot.: Pryzmy Givenchy

Virl tez mam odczucia ze jako cienie sie nie nadaja. Probowalam raz i prawie calkiem zuzylam jeden z kolorow a efektu nie bylo. Wiec niech one zostana pudrem.
tanzanit jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-10-08, 17:28   #129
warszawianka
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2004-04
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 8 936
Dot.: Pryzmy Givenchy

Mi.a-ja wiem,ze i tak sprobuje
Kupilabym je juz dawno,gdyby nie to,ze wyczytalam ze nie nadaja sie jako poprostu puder-na podklad,tylko jako rozswietlacz juz na przypudrowana twarz.
Tanzanit,Vril ,ja swoich starych pryzm uzywalam z powodzeniem na oczy jako cieni lub jako rozswietlacze.
I to nie tylko u siebie
Jednak to byly te *stare* pryzmy...
Jak tylko dostane ten zastepczy monitor(powinno to nastapic dzis wieczorem)poszukam w necie zdjecia tych starych moim i Wam wkleje
warszawianka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-10-08, 17:32   #130
vril
Zakorzenienie
 
Avatar vril
 
Zarejestrowany: 2006-05
Wiadomości: 7 176
Dot.: Pryzmy Givenchy

Warszawianka naprawiaj aparat ale migiem, bo chce twoje pryzmy na zywca
A jak dalej myslisz o APC to mala uwaga - porownujac efekt miedzy APC i Guerlain to, APC widac na twarzy a meteoryty nie. Zalezy co komu potrzeba - APC daja gladki polysk, meteoryty sa przy tym prawie niewidoczne i za to je wole bardziej, ale oba to sie moga wypchac do pryzm

Mi.a zagladam

Tanzanit dokladnie- kostki jednej dzialki - puder i tylko puder
vril jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-10-08, 17:41   #131
warszawianka
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2004-04
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 8 936
Dot.: Pryzmy Givenchy

Uwaga,probuje wkleic moj 8 cud swiata(teraz mam go ledwo co,same okruszki ale jak poswiece 40 minut to da rade jeszcze go uzyc
Zdjecie oczywiscie znalezione w necie-jak tylko bede mogla zrobie zdjecie moich okruchow i tych nowych
A narazie tylko dla opisu ze o te mi wciaz chodzi

Kurna jakis blad wyskakuje...
Podaje wiec link
http://66.249.93.104/search?q=cache:...&ct=clnk&cd=27
warszawianka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-10-08, 18:24   #132
mi.a
Zakorzenienie
 
Avatar mi.a
 
Zarejestrowany: 2004-05
Lokalizacja: Paris
Wiadomości: 3 374
Dot.: Pryzmy Givenchy

vril zgadzam się oczywiscie co do tej mieszanki jednak kuleczki nr 00 dają zupełnie inny efekt, nie ma absolutnie widocznego połysku, są to inne kulki poprostu dlatego też radzę wypróbować, bo mogą dawać oczekiwany efekt
warszawianko to zalezy od cery, ja mam mieszaną w kierunku suchej i u mnie dodatkowy puder nie jest potrzebny, ale zgadzam się - przy twarzy w kierunku tłustej z pewnością kuleczki będą wyglądały lepiej na przypudriwanej twarzy
pozdrawiam i czekam na zdjęcia 8 cudu swiata
__________________
MY IDEA OF HAPPINESS

HAPPINESS ONLY REAL WHEN SHARED

"Wierzę w styl, a nie modę" RL
mi.a jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-10-08, 18:34   #133
warszawianka
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2004-04
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 8 936
Dot.: Pryzmy Givenchy

Mi.a-resztek tego cuda
Moja cera idzie w kierunku mieszanej wiec boje sie ze APC jeszczebardziej uwidocznia ten blysk..
warszawianka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-10-08, 22:35   #134
vril
Zakorzenienie
 
Avatar vril
 
Zarejestrowany: 2006-05
Wiadomości: 7 176
Dot.: Pryzmy Givenchy

Mi.a zgadza sie, co do 00, bo one zawieraja tylko kulki ze starszej wersji. Tyle, ze te nowsze sa ladniejsze I badz tu madrym przy wyborze
Ja mam duzo tych nowych i ten moj pastelowy zestaw robil mi z twarzy "mokry slizg" a za takim efektem nie przepadam. Ten drugi cieplejszy jest ok, bo tylko 3 nowsze kulki tam mam - 2 oliwki i 1 brazowa, rozowe wypirzylam. Ale chcetnie dodalabym jeszcze pare z tych dwoch, bo i tak uzywam go tylko na policzki, wiec ta odrobina polysku w tym miejscu ujdzie. W zwiazku z tym... Warszawianko, mam pytanie za sto tysiecy pieniedzy Pisalas, ze bedziesz kupowac kulki APC. Na zywca w sklepie czy przez neta? Jezeli reflektowalabys na dobicie do Twojego zamowienia to bylabym chetna Chce zamowic male 9 g lub 18 g opakowanie mieszanki kulek nr 16 i 18 a to za malo na pojedyncze zamowienie. Jezeli nie masz nic przeciwko to prosze daj znac
Aha - tez mam cere mieszana ze sklonnoscia do przesuszania i bez problemow ze swieceniem i uzywam kulek solo bez innego pudru. Zreszta kazdego pudru uzywam pojedynczo bez mieszania z innymi.
vril jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-10-08, 23:09   #135
warszawianka
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2004-04
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 8 936
Dot.: Pryzmy Givenchy

Vril-no zabilo mnie te sto tysiecy pieniedzy
Ja kupuje na zywca.
W GC w centrum-ale zeby bylo fajniej,to czekam az bedzie w GC weekend niskich cen i wszystko 20% taniej
warszawianka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-10-08, 23:18   #136
carolinascotties
Zakorzenienie
 
Avatar carolinascotties
 
Zarejestrowany: 2006-03
Wiadomości: 8 705
Dot.: Pryzmy Givenchy

Zamawiając przez internet- otrzymujecie gratisy
Ja zamawiałam za około 70 zł. -dostałam ładne cienie w kulkach i nie płaciłam za przesyłkę
__________________
carolinascotties jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-10-08, 23:32   #137
warszawianka
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2004-04
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 8 936
Dot.: Pryzmy Givenchy

Carolina,wiem,ale ja tylko na te kulki rozswietlajace sie napalilam a jak bede zamawiac przez internet to napale sie jeszcze na kilka cieni i kulki ciemnobrazowe

Aha,Carolina,musze Ci jeszcze cos powiedziec-ten psiaczek w Twoim avatarze-bossski
Zawsze zanim Ci odpisze to patrze i sie usmiecham w ten nos swiecacy
warszawianka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-10-09, 12:00   #138
vril
Zakorzenienie
 
Avatar vril
 
Zarejestrowany: 2006-05
Wiadomości: 7 176
Dot.: Pryzmy Givenchy

Cytat:
Napisane przez carolinascotties Pokaż wiadomość
Zamawiając przez internet- otrzymujecie gratisy
Niestety nie kazdy. Ja zamowilam dwa pudry w kulkach i dodatkowe pudelko i nie dostalam. Ale nie placze

Warszawianko zycze udanych zakupow Musze jakos inaczej dorwac te pare potrzebnych kulek.
vril jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-10-09, 12:46   #139
warszawianka
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2004-04
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 8 936
Dot.: Pryzmy Givenchy

Vril,ja z tymi zakupami to jeszcze zaczekam-do obnizek.
Bo Ty nie chcesz kupic tych APC w sklepie internetowym?
warszawianka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-10-09, 12:49   #140
vril
Zakorzenienie
 
Avatar vril
 
Zarejestrowany: 2006-05
Wiadomości: 7 176
Dot.: Pryzmy Givenchy

Nie, bo chce kupic tylko to jedno male opakowanie mieszanki 2 kolorow, wiec nie bede sie wyglupiac z zamowieniem u APC.
vril jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-10-09, 13:00   #141
warszawianka
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2004-04
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 8 936
Dot.: Pryzmy Givenchy

Aaaa.
No ja niestety nie moge skorzystac z zakupow przez net,poniewaz u mnie skonczyloby sie to zakupami raczej gigantycznymi-chociaz nie potrzebuje niczego oprocz kulek
Wiesz co,na watku o APC dziewczyny czasem umawiaja sie na wspolne zamowienia-tzn napewno umawialy.
Spytaj,mysle ze znajdziesz chetne

A ja wczoraj rozmawialam z mama i chyba zarazilam ja pryzmami.
Givenchy kupi napewno(dla mnie tez-oby tak dalej Mamus,zbiore komplet)a pozatym w jakim sklepie by nie byla,oglada pudry i kupuje te wielokolorowe
warszawianka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-10-22, 13:30   #142
vril
Zakorzenienie
 
Avatar vril
 
Zarejestrowany: 2006-05
Wiadomości: 7 176
Dot.: Pryzmy Givenchy

Watek dead
Ponawiam prosbe do wizazanek, ktore uzywaja pryzm aby podzielily sie opiniami o tych kosmetykach. Mnie zwlaszcza interesuje puder sypki Prisme Libre
Z gory dzieki za odpowiedzi
vril jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-10-25, 08:48   #143
nuitarii
Raczkowanie
 
Avatar nuitarii
 
Zarejestrowany: 2005-12
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 187
Dot.: Prismissime Eyes Givenchy

Podbijam wątek.
Wiecie może czy cienie są nadal dostępne? Ew. czy można gdzieś zamówić?
Wiem, że to była limitowana edycja, ale może gdzieś jeszcze je można kupić...
__________________
Ha!
nuitarii jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-10-25, 11:55   #144
bb-m
Rozeznanie
 
Avatar bb-m
 
Zarejestrowany: 2005-08
Lokalizacja: k/wawy
Wiadomości: 993
Dot.: Prismissime Eyes Givenchy

Cytat:
Napisane przez nuitarii Pokaż wiadomość
Podbijam wątek.
Wiecie może czy cienie są nadal dostępne? Ew. czy można gdzieś zamówić?
Wiem, że to była limitowana edycja, ale może gdzieś jeszcze je można kupić...
ja też bardzo chcę wiedzic czy można je jeszcze gdzieś kupić
__________________
A/78/83 173cm/62kg
20.11 mentor 350cc hp
J&J 07r i J 09r
bb-m jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-10-25, 12:04   #145
Mirianka
Zakorzenienie
 
Avatar Mirianka
 
Zarejestrowany: 2005-06
Wiadomości: 11 133
Dot.: Prismissime Eyes Givenchy

chyba jedynie na allegro
__________________

Mirianka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-10-25, 13:37   #146
agnieska
Zakorzenienie
 
Avatar agnieska
 
Zarejestrowany: 2004-04
Wiadomości: 6 827
Dot.: Prismissime Eyes Givenchy

ewentualnie jakieś sephory na uboczu
__________________

agnieska jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-10-25, 17:29   #147
Joasiaa
Wtajemniczenie
 
Avatar Joasiaa
 
Zarejestrowany: 2004-02
Lokalizacja: Kalisz
Wiadomości: 2 150
GG do Joasiaa
Dot.: Prismissime Eyes Givenchy

Nie dość że to moje kolory to jeszcze wygladają jak pudelko czekoladek tylko ta cena
__________________
Zapraszam na mój blog turystyczny:
http://blog.palcem-po-mapie.pl/


"Ludzie nie zdają sobie sprawy jak mało istnieją" Leo Lipski
Joasiaa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-10-30, 11:11   #148
bieta
Zadomowienie
 
Avatar bieta
 
Zarejestrowany: 2005-12
Lokalizacja: Śląsk
Wiadomości: 1 062
Dot.: Pryzmy Givenchy

Również ciężko zachorowałam na Pryzmy w końcu zbliża się gwiazdka, o prezencie (dla sieibe oczywiście ) trzeba zacząć myśleć
Podnoszę więc wątek, może któraś z Was wie, gdzie w Katowicach można znaleźć kolorówkę Givenchy? Ani w Douglasie, ani w Sephorze w centrum Katowic nie mają Nie wiem też jak z allegro i kwestią podróbek Chyba wolałabym jednak w perfumerii.
I czy jest jeszcze dostępny ten sypki, ktory był reklamowany w ulotce sephorowskiej? I tak ostatnie pytanie, ile kosztują te przymy prasowane 4- i 9-kolorowe?
bieta jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-10-30, 12:47   #149
agnieska
Zakorzenienie
 
Avatar agnieska
 
Zarejestrowany: 2004-04
Wiadomości: 6 827
Dot.: Pryzmy Givenchy

Dziś kończy się licytacja sypkich pryzm http://allegro.pl/item136676642_give..._na_rynku.html
__________________

agnieska jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-10-30, 12:56   #150
_mina_
Raczkowanie
 
Avatar _mina_
 
Zarejestrowany: 2005-12
Lokalizacja: Śląsk
Wiadomości: 169
Dot.: Pryzmy Givenchy

Ja mam pryzmy i jakos specjalnie oczarowana nie jestem nimi, nie widze spektakularnego efektu.Teraz wystawilam je na targowisku.
__________________
Im wyższy poziom rozwiju, tym rzadziej się śmiejemy, a częściej uśmiechamy.
"Trud istnienia" K.Dąbrowski


Kramik:
http://www.wizaz.pl/forum/showthread...31#post3489631
Torby:
http://www.wizaz.pl/forum/showthread.php?t=148476
_mina_ jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Tagi
givenchy

Nowe wątki na forum Makijaż - Pytania do wizażystki


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 06:43.