prosze o pomoc - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Makijaż - Pytania do wizażystki

Notka

Makijaż - Pytania do wizażystki Tutaj pytaj o: wizaż, stylizację, typy kolorystyczne, kosmetyki kolorowe...

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2005-04-02, 20:09   #1
elkaw123
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2003-07
Wiadomości: 6
GG do elkaw123

prosze o pomoc


Witam dziewczyny proszę o pomoc w charakteryzacji mojej osoby ,pomórzcie mi sie zmienić. Od dłuższego czasu wyglądam tak samo czyli "niezbyt elegancko"
Prosiłabym , żebyście mi doradziły jak się malować w jakich kolorach byłoby mi dobrze jak również jaką fryzurkę dobrać do mojej twarzy.Szukałam w moich okolicach jakiegoś dobrego wizażysty ale niestety nikogo dobrego tutaj nie ma . Dlatego proszę o pomoc. Niedługo stanę na ślubnym kobiercu wiec chciałabym wygladać inaczej niż zwykle.
Prosze o pomoc
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg 215_1565.JPG (102,0 KB, 16 załadowań)
elkaw123 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-04-02, 21:01   #2
biala1982
Raczkowanie
 
Avatar biala1982
 
Zarejestrowany: 2004-12
Wiadomości: 34
GG do biala1982
Re: prosze o pomoc

moze krotrzawycieniowana fryzurkai bardziej zywy kolorwlosow albo ciut ciemniejsze pasemka
biala1982 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-04-02, 21:24   #3
agabil1
nabija na KOPIĘ kopistów.
okrutnica jakaś...
 
Avatar agabil1
 
Zarejestrowany: 2003-10
Lokalizacja: Łódź
Wiadomości: 37 296
Wpisy w blogu: 5
GG do agabil1
Re: prosze o pomoc

Masz fascynującą twarz Chciałabym Cię umalować
Jak na moje oko,jesteś Latem,chłodnym i pastelowym.Pasują do Ciebie chłodne pastele,kolory rozbielone-jasne...
Włosy zostawiłabym długie,może bym pokusiła się tylko o lekkie wycieniowanie przy twarzy...Według mnie do Twojej urody nie pasują szalone cięcia i ekstrawaganckie kolory.Delikatny balejaż i to wszystko
Załączam kolorystykę dla Lata i sposób ,w jaki powinnaś malować oczy-masz opadające powieki i zewnętrzne kąciki.
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg 13_farben_sommer.jpg (10,1 KB, 5 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg lato.jpg (16,5 KB, 4 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg lato1.jpg (10,2 KB, 2 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg lato3.jpg (15,9 KB, 1 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg lato145.jpg (26,5 KB, 2 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg latoo.jpg (15,7 KB, 1 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg latoo2.jpg (10,9 KB, 1 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg latoooooo.JPG (40,9 KB, 3 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg asian0xs.jpg (4,5 KB, 3 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg d3.jpg (9,7 KB, 0 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg mu.jpg (16,7 KB, 1 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg opadajkaciki.jpg (8,0 KB, 1 załadowań)
__________________
nie pozwalam kopiować i rozpowszechniać zdjęć



agabil1 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-04-02, 21:42   #4
monna@
Zadomowienie
 
Avatar monna@
 
Zarejestrowany: 2005-03
Wiadomości: 1 168
Wpisy w blogu: 1
Re: prosze o pomoc

Witaj przedewszystki jak tak patzre na ciebie radziłabym Ci zrobic brwi nadac im ładny kształt i trożke pofarbowac moze nie na bardzo czarny ale brazowy. przed ślubem nawilzyć sobie buske robia to w każdym kosmetycznym za 20 zł wtedy przy makijazu ślubnym wyglada o wiele lepiej. mysle że w koloże włosków nie musisz wiele zmieniać zrób sobie tylko rozjasienie czyli pasemka to odswieża włoski i ładnie wygladają jak uczeszesz sie w koczka jakiegos. mozesz jeszcze pomyśleć nad grzyweczka troszke ja sciac i wycieniować.jeśli chodzi o makijazyk to jakiś delikatny z roztarciem cieni by Ci pasował do ubioru. zalezy jaka będziesz miała sukienke i dodatki. ponizej przesyłam pare zdjec moze cos wpadnie ci w oko. pozdrawiam serdecznie i życze szczęścia na nowej drodze życia mam nadzieje że troszkę pomogłam. jeśli moge zapytać z kąd jestes? jeśli by się okazało ze z tego samego miasta co ja polece ci osobe która robi makijaże ślubne.powodzonka@
monna@ jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-04-02, 21:44   #5
monna@
Zadomowienie
 
Avatar monna@
 
Zarejestrowany: 2005-03
Wiadomości: 1 168
Wpisy w blogu: 1
Re: prosze o pomoc

barzdi przepraszam za błędy ale pisałam prawie po ciemku i w pospiechu @ zreszta z polskiego nigdy nie byłam orłem hihi pa
monna@ jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-04-02, 21:57   #6
lilu1980
Zadomowienie
 
Avatar lilu1980
 
Zarejestrowany: 2004-07
Lokalizacja: Londyn
Wiadomości: 1 501
GG do lilu1980
Re: prosze o pomoc

Witaj! ja bym na poczatku zajela sie kolorkiem wloskow, bo nad zmiana fryzurki nie ma co teraz myslec bo pewnie bedziesz chciala upiac wloski, proponuje baleyage w kolorkach jasnego i ciemnego blondu, podaje propozycje makijazy oraz frzurki po slubie , wycieniowane wloski i moze grzywka na bok? napewno powinnas malowac oczka!a masz wybrana juz fryzurke slubna? kolorek jak na ostatnim zdjeciu!
lilu1980 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-04-03, 16:42   #7
elkaw123
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2003-07
Wiadomości: 6
GG do elkaw123
Re: prosze o pomoc

Dzięki dziewczyny za pomoc
elkaw123 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-04-03, 16:46   #8
elkaw123
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2003-07
Wiadomości: 6
GG do elkaw123
Re: prosze o pomoc

Aga Tobie również dziękuję za pomoc . Nio jeśli chodzi o zrobienie mi makijażu to nie wiem , czy byłoby to realne ale kto wie może kiedyś. pozdrawiam wszystkich
elkaw123 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-04-03, 17:38   #9
monna@
Zadomowienie
 
Avatar monna@
 
Zarejestrowany: 2005-03
Wiadomości: 1 168
Wpisy w blogu: 1
Re: prosze o pomoc

a z kąd jestes jeśli mozna wiedzieć moze ja Cie umaluje ? pozdr.@ zawsze lepiej mi wychodzi malowanie kogos niz siebie do tad wszyscy Ci których malowałam byli zadowoleni ostatnio nawet umalowałam dwie dziewczyny na ślub i jedna starsza Pania barzdo im się podobało czekam na zdjęcia jak nie bedzie z ich strony sprzeciwu to je zamieszcze na forum. @
monna@ jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Makijaż - Pytania do wizażystki


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 07:30.