Bardzo proszę o pomoc w wykreowaniu nowego JA :) - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Makijaż - Pytania do wizażystki

Notka

Makijaż - Pytania do wizażystki Tutaj pytaj o: wizaż, stylizację, typy kolorystyczne, kosmetyki kolorowe...

Odpowiedz

Narzędzia
Stary 2005-04-04, 17:22   #1
shibaa
Przyczajenie

Bardzo proszę o pomoc w wykreowaniu nowego JA :)

Kochane panie/dziewczyny
Mam 29 lat, jestem od kilku miesięcy mamą, jestem lekarzem weterynarii więc praca stwarza mi pewne ograniczenia ... (np. nie wyobrażam sobie mieć długich paznokci ; preferuję raczej swobodny styl ubierania się, raczej sportowy, choć czasem lubię się ubrać ładniej - no ale jakoś mini i szpilki do mnie nie pasują.
Czuję potrzebę pewnych zmian - nie wiem czy to zbliżanie się do 30tki, czy macierzyństwo - ale chciałabym jakoś o siebie zadbać, i tak muszę wymienić garderobę więc rozglądam się za jakimiś fajnymi ciuchami ale jednak w zgodzie ze mną, ale kompletnie nie wiem jak tu te zmiany wprowadzić.
Oczywiście raczej czuję się na 20cia niż na 30 lat i wolałabym pozostać w "młodzieżowym" kręgu Nie wiem jednak czy to dobrze wygląda ...
Nigdy się nie maluję (no chyba że od święta rzęsy i usta) ale chciałabym jednak zacząć stosować jakiś delikatny makijaż - nie znam się jednak kompletnie na kosmetykach!
Zamieszczę poniżej zdjęcie ale napiszę że:
-wiek 29 lat
-cerę mam raczej normalną, ze skłonnością do wrażliwej, z rozszerzanymi i pekającymi naczynkami - używam kremu nawilżającego
-cerę mam bardzo jasną, trudno sie opala
-zmarszczek raczej brak - no może drobniutkie w kącikach oczu
- włosy w kolorze brązowo-rudawym - są farbowane
- oczy zielone
- wzrost 172
- waga około 65 kg
- sylwetka taka "w sam raz" z tendencją do grubszawych ud i pośladków
- biust "karmiący" więc całkiem deska to nie jestem
Jeśli ktoś zechciałby mi pomóc byłabym wdzięczna ...!!!