Jeszcze raz prosze Was o pomoc! Chodzi o typ.. - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Makijaż - Pytania do wizażystki

Notka

Makijaż - Pytania do wizażystki Tutaj pytaj o: wizaż, stylizację, typy kolorystyczne, kosmetyki kolorowe...

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2005-04-05, 14:18   #1
maja_s
Rozeznanie
 
Avatar maja_s
 
Zarejestrowany: 2005-02
Lokalizacja: Kalisz
Wiadomości: 801
GG do maja_s Wyślij wiadomość przez MSN do maja_s Send a message via Skype™ to maja_s

Jeszcze raz prosze Was o pomoc! Chodzi o typ..


Zalaczam fotki i pytanie standardowe: Jakim jestem typem kolorystycznym?? Kiedys robilam taki watek ale nikt prawie mi nie odpowiedzial moze sie zlitujecie i mi pomozecie
?? Wiem ze jestem dziwnym przykladem ale dla ulatwienia troche pomoge. Moje piegi sa w kolorze zolto-zlotym. Brwi naturalne zadnej henny <niedlugo pojda do kosmetyczki na regulacje heh :P )Posiadam sporo rozszerzonych naczynek. Opalam sie na buraka hihi po kilku dniach dochodzi do malej pigmenatcji na kolor brzoskwiniowy. Dosc szybko sie opalam ale moja skora jest pozniej zaogniona. Moj fototyp to chyba jest II, ale nie jestem pewna. Kolorek oczu hmm na pierwszy rzut oka sa zielone, ale jak dluzej sie przyjzemy to jest w nich cos z "blekitnego nieba" hihi. Pieprzykow mam doslownie 4 na calym ciele. Lubie kolorki i nasycone i blade, pastele mile widziane, dobrze mi w cukierkowym rozu ktory uwielbiam mmmmmmmm... hehe ale w czerwieni tez sie dobrze czuje, ogolnie niezbyt dobrze wygladam w lososiu hmm i to chyba tylko ten kolorek.Wloski sa troche po renowacjach teraz sa zwiazne ale tylko takie mialam zdjecia jak bede w rozpuszczonych to tez wkleje. Kolrek naturalny to blond ale nie tak zlocisty i jasny jak ten. I to chyba na tyle, jak by jakies pytanka to zadawajcie Bardzo bardzo czekam na odpowiedzi. Napiszcie w jakich kolrkach mi bedzie dobrze, jak mam sie malowac, co z moim nosem zrobic zeby wydal sie mniejszy :/ wrr jaki podkaldzik czy w zolc wpadajacy w roz czy moze w brzoskwinie??Jaki kolor rozu? I tak ogolnie przeciez Wy sie na tym znacie.

P.S. Prosze nie smiac sie ze zdjecia z rozwarta paszczeka hii <usmiech>, bo niestety jestem strasznie niefotogeniczna nie tak jak wy!
maja_s jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-04-05, 14:29   #2
maja_s
Rozeznanie
 
Avatar maja_s
 
Zarejestrowany: 2005-02
Lokalizacja: Kalisz
Wiadomości: 801
GG do maja_s Wyślij wiadomość przez MSN do maja_s Send a message via Skype™ to maja_s
Re: Jeszcze raz prosze Was o pomoc! Chodzi o typ..

To jeszcze raz ja! Nie wiem dlaczego ale ucielo mi polowe watku a tyle sie napisalam buuu NO ale napisalam jeszcze ze:
Mam duzo rozszerzonych naczynek. Opalam sie dosc szybko jednakze na buraka i po kilku dniach dochodzi do slabej pigmentacji na kolor raczej brzoskwiniowy. Moja skora po opalaniu jest bardzo tkliwa zaogniona. Bardzo dobrze czuje siew nasyconych jak tez bladych kolrkach, pastele mile widziane. Uwielbiam cukierkowy roz ktory czesto "nosze" ale w czerwieni tez jest mi dobrze. Brwi niedlugo ida do kosmetyczki na regulacje. Kolorek w ktorym niezadobrze wygladam to lososiowy i pistacjowe z reguly wszystkie kolorki rozmyte do mnie nie pasuja. Moja oczeta :P Na pierwszy rzut oka sa zielone ale jak by dluzej sie nim przyjrzec to maja cos z "blekitnego nieba" hihi :P Wloski sa po malej renowacji wczesniej bylam blondynka ale nie tak zlocista i jasna jak teraz, ale relfeksy tez byly sloneczne. hmm Jak by jakies pytanka to zadawajcie bo juz nie wiem o czym pisac. Aha na moim ciele sa 4 pieprzyki :P W kolorze bursztynu. Aha moj fototyp to chyba II Jak myslicie??
maja_s jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-04-05, 14:33   #3
kasia191273
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2005-01
Wiadomości: 3 342
Re: Jeszcze raz prosze Was o pomoc! Chodzi o typ..

moim zdaniem wiosna!
kasia191273 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-04-05, 14:40   #4
limonka_89
Raczkowanie
 
Avatar limonka_89
 
Zarejestrowany: 2005-03
Wiadomości: 321
Re: Jeszcze raz prosze Was o pomoc! Chodzi o typ..

je teź myślę, że jesteś raczej ciepłym typem -wiosna!
limonka_89 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-04-05, 16:54   #5
agabil1
nabija na KOPIĘ kopistów.
okrutnica jakaś...
 
Avatar agabil1
 
Zarejestrowany: 2003-10
Lokalizacja: Łódź
Wiadomości: 37 291
Wpisy w blogu: 5
GG do agabil1
Re: Jeszcze raz prosze Was o pomoc! Chodzi o typ..

Maju
Popieram dziewczęta-wyglądasz bardzo wiosennie
Masz ładne,gęste brwi.Nic bym z nimi nie robiła,może usunęła kilka (dosłownie) włosków,które nieco burzą idealny łuk
Podkład z tego co widzę nie musi byc bardzo kryjący (niewiele masz do ukrycia)-kolor brzoskwiniowy,latem złocisty beż. Jeżeli chodzi o róż to pasują Ci odcienie łososia,brzoskwini czy koralu.Gdy jesteś lekko opalona rolę różu może grać puder brązujący.

Cienie-masz ładny kształ oczu,nic Ci nie opada ,możesz je tylko lekko odsunąć od siebie rozświetlając wewn. ich kącik przy nosie jasnym cieniem zaś zewn. kąciki wyciągnąć ciemnym cieniem na zewn. w kierunku skroni. Kolory to morelka,szarości, delikatny róż i fiolet,kawa z mlekiem,szaroniebieski.
Unikaj czarnej konturówki i tuszu.Zamiast tego podkreślaj oko kredką niebieską,szarą ,brązową bądź zieloną.Odpowiedni tusz to grafit,ciemny brąz,granat czy niebieski.
Usta-nie za duże ,nie za małe Kolory-ciepły róz,łosoś,koralowa czerwień.
Nosek masz tylko odrobinę zbyt szeroki w okolicy chrapek (nałóż na nie ciemny podkład lub puder).
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg wiosenka.jpg (11,1 KB, 1 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg wiosna3.jpg (14,9 KB, 0 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg spring1.jpg (17,9 KB, 0 załadowań)
__________________
nie pozwalam kopiować i rozpowszechniać zdjęć



agabil1 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-04-05, 18:07   #6
maja_s
Rozeznanie
 
Avatar maja_s
 
Zarejestrowany: 2005-02
Lokalizacja: Kalisz
Wiadomości: 801
GG do maja_s Wyślij wiadomość przez MSN do maja_s Send a message via Skype™ to maja_s
Re: Jeszcze raz prosze Was o pomoc! Chodzi o typ..

Dziekuje dziewczynki za odpowiedzi! Jestem bardzo zadowolona ze pomoglyscie mi. Jezeli jednak ktos bedzie chcial cos napisac to smialo kazda uwaga sie przyda.
Agus mnie jednak w brzoskwiniowym nie ladnie np. skusilam sie na true matcha z palety neutral one sa pomaranczowe i nie wyglada to najlepiej ;/ zlocisty bezyk i inne bezyk na mniej i bradziej opalona cere chyba beda najlepsze. Jescze raz dzieki! Aga ogladalam Twoje fotki ostatanio z starych watkow jakie ty masz piekne kocie oczy mmmmyyyy
maja_s jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-04-05, 18:19   #7
agabil1
nabija na KOPIĘ kopistów.
okrutnica jakaś...
 
Avatar agabil1
 
Zarejestrowany: 2003-10
Lokalizacja: Łódź
Wiadomości: 37 291
Wpisy w blogu: 5
GG do agabil1
Re: Jeszcze raz prosze Was o pomoc! Chodzi o typ..

może tylko ta marka ma takie nietrafione brzoskwinie? Z reguły nie powinny być takie pomarańczowe
Beżyki są super dla Ciebie-tylko nie zakrywaj tych uroczych piegów,są słodkie
Dziękuję za komplementy
__________________
nie pozwalam kopiować i rozpowszechniać zdjęć



agabil1 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-04-05, 19:02   #8
maja_s
Rozeznanie
 
Avatar maja_s
 
Zarejestrowany: 2005-02
Lokalizacja: Kalisz
Wiadomości: 801
GG do maja_s Wyślij wiadomość przez MSN do maja_s Send a message via Skype™ to maja_s
Re: Jeszcze raz prosze Was o pomoc! Chodzi o typ..

Agus to wyobraz sobie co to bedzie jak ja sie poopalam!! Wybuch piegoskow na twarzyczce. Wtedy to dopiero jest ich sporo. A moze zaproponujesz mi jakies podkladziki srednio kryjace, Agus i inne laseczki! Co?? HMM??
maja_s jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-04-05, 19:26   #9
agabil1
nabija na KOPIĘ kopistów.
okrutnica jakaś...
 
Avatar agabil1
 
Zarejestrowany: 2003-10
Lokalizacja: Łódź
Wiadomości: 37 291
Wpisy w blogu: 5
GG do agabil1
Re: Jeszcze raz prosze Was o pomoc! Chodzi o typ..

Nie wiem,jaką masz cerę (normalną,suchą,mieszaną czy tłustą),ale przy rozszerzonych naczynkach(tego nie doczytałam wcześniej ) powinnaś albo zaopatrzyć się w zielony korektor lub jednak raczej kryjący podkład
Całkiem niezłe są te,sprawdzone przeze mnie :
HYDRALIGHT IsaDory
podkład w płynie oraz Beyond Colour Avonu
__________________
nie pozwalam kopiować i rozpowszechniać zdjęć



agabil1 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-04-05, 19:42   #10
maja_s
Rozeznanie
 
Avatar maja_s
 
Zarejestrowany: 2005-02
Lokalizacja: Kalisz
Wiadomości: 801
GG do maja_s Wyślij wiadomość przez MSN do maja_s Send a message via Skype™ to maja_s
Re: Jeszcze raz prosze Was o pomoc! Chodzi o typ..

Aga moja cera jest sucha tylko nosek jest troszeczke mieszany i zanieczyszczony, chyba najczesciej jest tam wieksza produkcja sebum... wrrr :/ Mam ogromna sklonnosc do alergii i kazdy prawie podkladzik mnie uczula buuu Uzywalam rozswietlajaco-antystresowego z avonu i musze powiedziec ze bylam z niego zadowolona ladnie kryl. Ale jakies tam male defekty mial.Tyle tylko ze uwielbiam jego konsystencje, taka aksamitna nie rozwodniona i nie kremowa, czy ten podkład w płynie oraz Beyond Colour tez taki jest?? A jaki bys mi proponowala odcien, bo sama nie wiem wiem ze to tak trudno ze zdjecia ale moze cos Ci sie uda wykombinowac. A u Ciebie nie powodowal alergii bo z tego co wiem to ty chyba tez masz alergiczna cere?? Korektor zielony mam ale vipery no i sie nie sprawdza bardzo podkresla suche miejsca, moze znasz jakies lepsze?? CZekam na odpowiedzi POZDRAWIAM
maja_s jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-04-05, 20:15   #11
agabil1
nabija na KOPIĘ kopistów.
okrutnica jakaś...
 
Avatar agabil1
 
Zarejestrowany: 2003-10
Lokalizacja: Łódź
Wiadomości: 37 291
Wpisy w blogu: 5
GG do agabil1
Re: Jeszcze raz prosze Was o pomoc! Chodzi o typ..

Zielony korektor ma ArtDeco,ale cena..
Do suchej lepszy będzie Beyond Colour,ten w płynie ma pudrowe wykończenie i może podkreślać suchą cerę niekorzystnie.
A jaki odcień używałaś rozświetlajaco-antystresowego? Bo jak dla Ciebie to pasuje(w zależności o stopnia jasności cery)NUDE ,ALMOND i CREAM,zaś z Beyond chyba tylko CREAM (PORCELAIN za chłodny i różowany,zaś FAWN już zbyt ciemny).
Co do alergii-nie uczulił mnie żaden,ale najlepiej byłoby,gdybys mogła wypróbowac najpierw próbki (pomolestuj swoją konsultantkę,niech Ci da ).
__________________
nie pozwalam kopiować i rozpowszechniać zdjęć



agabil1 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-04-05, 20:35   #12
maja_s
Rozeznanie
 
Avatar maja_s
 
Zarejestrowany: 2005-02
Lokalizacja: Kalisz
Wiadomości: 801
GG do maja_s Wyślij wiadomość przez MSN do maja_s Send a message via Skype™ to maja_s
Re: Jeszcze raz prosze Was o pomoc! Chodzi o typ..

Dzieki agus, ja uzywalam tego cream i pewnie przy nim pozostane. a korektor no trudno bede szukac dalej.
maja_s jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Makijaż - Pytania do wizażystki


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 12:28.