czy ta grzywka pasuje a moze prosta??? - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Włosy i fryzury

Notka

Włosy i fryzury Podyskutuj na temat pielęgnacji, farbowania oraz stylizacji włosów. Fryzury damskie, ślubne, na studniówkę, fryzury krok po kroku i zdjęcia fryzur.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2006-03-12, 20:44   #1
ticarlusia
Przyczajenie
 
Avatar ticarlusia
 
Zarejestrowany: 2006-03
Lokalizacja: uk:)
Wiadomości: 6
GG do ticarlusia

czy ta grzywka pasuje a moze prosta???


dziewczyny kochane pomozcie mi bo dostane szału fryzjerka zrobila mi grzywke ale taka na ukos co jest nie tak moze teraz wyrownac ja tak na prosto? ehh dziekuje za wszelkie porady
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg DSCF0884.JPG (116,7 KB, 82 załadowań)
ticarlusia jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-03-12, 21:58   #2
bejbii
Rozeznanie
 
Avatar bejbii
 
Zarejestrowany: 2006-03
Lokalizacja: DKA
Wiadomości: 987
Wpisy w blogu: 1
GG do bejbii
Dot.: czy ta grzywka pasuje a moze prosta???

Moim zdaniem ładnie wyglądasz w tej grzywce.
Nie wiem jak byś wyglądała w prostej grzywce, ale sądzę, że ta z fotki jest na pradę OK!!
Pozdrawiam
b.
bejbii jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-03-13, 07:08   #3
czuczenka
Zakorzenienie
 
Avatar czuczenka
 
Zarejestrowany: 2005-07
Wiadomości: 4 369
Dot.: czy ta grzywka pasuje a moze prosta???

dla mnie grzywka bardzo OK sama mam podobna tyle ze juz mi wlazi na oczy
__________________

Już Pani Licencjat
teraz sie MaGistRuje
5-ty rok na Wizażu



DUKAM
czuczenka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-03-13, 07:34   #4
anciaahk
kosmitka
 
Avatar anciaahk
 
Zarejestrowany: 2005-10
Wiadomości: 19 409
Dot.: czy ta grzywka pasuje a moze prosta???

Wg mnie wyglądasz ładnie w tej grzyweczce.
__________________
mama

Posłuchaj, jak mi prędko bije Twoje serce...
anciaahk jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-03-13, 10:19   #5
magdziaS
Podróżniczka
 
Avatar magdziaS
 
Zarejestrowany: 2003-07
Lokalizacja: P'boro
Wiadomości: 9 649
Dot.: czy ta grzywka pasuje a moze prosta???

Myślę, że w tej grzywce jest ci bardzo do twarzy, a poza tym prosta jak wiadomo sprawia wiele problemów...
__________________
Zaczynamy jakby od nowa...

mikroREKLAMA
Moje paznokciowe królestwo
Zapraszam do siebie :)

Ta reklama pokazywana jest pod 9 649 postami tego użytkownika na forum. Jak założyć taką reklamę? (klik!)
magdziaS jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-03-13, 10:23   #6
Klara02
Zadomowienie
 
Avatar Klara02
 
Zarejestrowany: 2005-10
Wiadomości: 1 726
Dot.: czy ta grzywka pasuje a moze prosta???

Fajnie wygladasz. A wlosy maja to do siebie, ze rosną, wiec jak sie nie przyzwczaisz, to mozesz zmienic fryzure.
Klara02 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-03-13, 10:49   #7
nadziejka_82
Raczkowanie
 
Avatar nadziejka_82
 
Zarejestrowany: 2005-10
Lokalizacja: Krk
Wiadomości: 323
Dot.: czy ta grzywka pasuje a moze prosta???

mnie tez sie podobasz w takiej grzyweczce, nie wyrownuj jej.
nadziejka_82 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-03-13, 14:57   #8
ticarlusia
Przyczajenie
 
Avatar ticarlusia
 
Zarejestrowany: 2006-03
Lokalizacja: uk:)
Wiadomości: 6
GG do ticarlusia
Dot.: czy ta grzywka pasuje a moze prosta???

dziekuje dziewuszki jestescie kofffane
ticarlusia jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Włosy i fryzury


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 07:40.