Potrzebuje zmien. Pomozecie? ;-) - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Makijaż - Pytania do wizażystki

Notka

Makijaż - Pytania do wizażystki Tutaj pytaj o: wizaż, stylizację, typy kolorystyczne, kosmetyki kolorowe...

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2005-04-10, 01:50   #1
largis
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2005-04
Wiadomości: 21

Potrzebuje zmien. Pomozecie? ;-)


Chce zmiany i mam nadzieje, ze mi pomozecie w jej dokonaniu.
Wlasciwie to glownie zastanawiam sie nad zmiana fryzury... obecna wydaje mi sie nudna, ale ma ta zalete ze nie trzeba sie bardzo natrudzic zeby w miare przyzwoicie wygladala. Chcialabym jakas fryzure, w ktorej bede wygladac korzystnie, ale najlepiej byloby jakbym nie musiala sie bardzo na niej ranem skupiac, jestem leniem i uwielbiam dlugo spac :P. Moze jakies ciecie, z ktorego mozna by stworzyc kilka fryzur?
Nie wiem tez co zrobic z kolorem, czy pozostac przy obecnym, czy zmienic, a moze powrocic do naturlnego (moj naturalny kolor to ciemny blond).
Teraz kwestia makijazu... jak powinnam sie malowac? jakie kolory beda najbardziej pasowac do mojego typu urody?
W ogole co jeszcez powinnam zmienic, zeby wygladac lepiej?
Z niecierpliwoscia czekam na cenne rady
largis jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-04-10, 02:08   #2
vanilla_sky
Zakorzenienie
 
Avatar vanilla_sky
 
Zarejestrowany: 2004-01
Wiadomości: 3 098
Re: Potrzebuje zmien. Pomozecie? ;-)

a nie myslalas, zeby wyregulowac troche brwi? masz bardzo ladne, wiec tylko tak, zeby podkreslic ich luk. nie na niteczki, tak zeby byly wciaz naturalnie wygladajace, ale nieco ciensze ku koncom. mysle, ze w bardzo pozytywny sposob wysubtelni to twoja twarz.
vanilla_sky jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-04-10, 02:21   #3
largis
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2005-04
Wiadomości: 21
Re: Potrzebuje zmien. Pomozecie? ;-)

Zawsze mialam z tym problem, wloski na moich brwiach sa raczej dlugie i trudno przez to wyregulowac brwi w taki sposob zeby ulozyly sie w lagodny luk ;/
largis jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-04-10, 04:24   #4
vanilla_sky
Zakorzenienie
 
Avatar vanilla_sky
 
Zarejestrowany: 2004-01
Wiadomości: 3 098
Re: Potrzebuje zmien. Pomozecie? ;-)

rozumiem, ale to sie da zrobic nawet z dlugimi wloskami jak sie boisz sama kombinowac to pojdz do kosmetyczki, najlepiej jakiejs poleconej
vanilla_sky jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-04-10, 11:57   #5
rzyrafka
Zakorzenienie
 
Avatar rzyrafka
 
Zarejestrowany: 2005-01
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 14 598
Re: Potrzebuje zmien. Pomozecie? ;-)

Ja też jestem za regulacją brwi Co do koloru włosków to wydaje mi się,że ten z pierwszego zdjęcia bardzo ci pasuje. Jeśli chodzio makijaż oczu to powiem że bardzo podobają mi się twoje oczka i malowałabym je tak, żeby zbliżając się do zewnętrznego kącika podnosić je troche do góry. Ja też mam takie lekko opadające powieki i nadal nie do końca umiem je malować więc chetnie poczekam na rady innych wizażanek.
__________________
*
Łydka
*
rzyrafka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-04-10, 12:44   #6
zuzaneczka
Zakorzenienie
 
Avatar zuzaneczka
 
Zarejestrowany: 2004-05
Wiadomości: 3 750
Re: Potrzebuje zmien. Pomozecie? ;-)

hej
ja też uważam że brwi przede wszystkim a co do fryzutki ładnie Ci w długich włosach, kolor - moim zdaniem brązik (jak na fotce w krótkich właoskach) a co do fryzury może grzywka??
__________________
.
.

Marzenia się spełnią. Czekają tylko na właściwy moment.
zuzaneczka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-04-10, 13:08   #7
Pralinka
Rozeznanie
 
Avatar Pralinka
 
Zarejestrowany: 2004-01
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 702
GG do Pralinka
Re: Potrzebuje zmien. Pomozecie? ;-)

Zuzanko, bardzo trafne metamorfozy! Spektakularna zmiana - na korzysc oczywiscie. Largis, koniecznie zafunduj sobie taka skośna grzyweczke.
Pralinka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-04-10, 13:28   #8
largis
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2005-04
Wiadomości: 21
Re: Potrzebuje zmien. Pomozecie? ;-)

Dziekuje za dotychczasowe porady.
Bardzo podobaja mi sie propozycje Zuzanki, w szczegolnosci te dwie ostatnie (z dluzyszmi wlosami), ale zaswanawim sie czy do takich fryzur nie mam za cienkich wlosow (za malo ich- chodzi mi w szczegolnosci odnosnie fryzurki nr 3). A moze grubosc wlosow w tym przypadku nie ma w ogole znaczenia?
largis jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-04-10, 18:29   #9
Szafirek20
Raczkowanie
 
Avatar Szafirek20
 
Zarejestrowany: 2005-03
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 92
Re: Potrzebuje zmien. Pomozecie? ;-)

Hej hej! spiesze z pomoca pierwsze co mi się nasunęło, patrząc na twoją fotkę to to, że rzeczywiscie brwi powinnaś trochę wyregulować. Najlepiej niech najpierw zrobi Ci to za grosze kosmetyczka, a potem już sama będziesz się meczyc . A propos fryzurki to mi podobały się zwłaszcza 2 ostatnie propozycje, w grzywce byłoby Ci ładnie. jeśli chodzi o kolor....mhm...dobrze Ci w ciemnych, ale uważam, że powrót do naturalnego (badz jasniejszego) koloru mógłbyCi złagodzić rysy i fajnie wyglądają blondynki z ciemnymi oczami - oryginalnie! jak się wahasz, idź do fryzjera i niech on Ci doradzi w czym byłoby Ci najlepiej. Włosy...na zdjęciu nie wyglądały mi na cienkie, ale widocznie to złudzenie - mozesz miec długie, ale przy cienkich należy o nie dbać, używać odżywek itp, poza tym regularnie podcinac koncówki. Wiem coś o tym, bo sama mam takie . proponuję Ci jeszcze jakiś fajny opalizujący puder - np Inglot albo podkład, do twoich oczu będzie pasował cień złoty, brązy - ja tak myślę. No i jakiś fajny, ale nie jaskraworózowy! błyszczyk do ust i będzie super! Osobiście jak patzrzę na twoją fotkę to wydajesz mi się blada przy tych włosach, a i przy nich oczy traca na uroku - uważam, że w jasniejszych włosach byłoby Ci lepiej. Ale to juz Twoja ocena i warto poradzic się fryzjera. A cerę możesz delikatnie przyciemnić samoopalaczem albo wczesniej wymienionymi pudrami, podkładem rozswietlającym. No i zdecydowanie możesz miec grzyweczkę! To by było na tyle porad, przepraszam, że tak chaotyczne. Zyczę powodzenia i wyslij nam swoja fotkę po metamorfozie. =)
Szafirek20 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-04-11, 15:24   #10
fabioo
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2005-04
Wiadomości: 3
GG do fabioo
Re: Potrzebuje zmien. Pomozecie? ;-)

A teraz rada faceta. Moim zdaniem najlepiej wygladalabys w pierwszej i ostatniej fryzurce z zaproponowanych (z przewagą na tą ostatnią). A tak a propos to Zuzanka jakiego ty programu używasz do dobrania tych fryzurek? Bardzo mi sie podoba jak to zrobiłaś. Są dość profesjonalnie zrobione. Pozdrawiam.
fabioo jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-04-11, 16:37   #11
zuzaneczka
Zakorzenienie
 
Avatar zuzaneczka
 
Zarejestrowany: 2004-05
Wiadomości: 3 750
Re: Potrzebuje zmien. Pomozecie? ;-)

hej fabian dzięki za uznanie
bawie się photoshopem
pozdrówki
__________________
.
.

Marzenia się spełnią. Czekają tylko na właściwy moment.
zuzaneczka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-04-14, 20:20   #12
largis
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2005-04
Wiadomości: 21
Re: Potrzebuje zmien. Pomozecie? ;-)

Wiem ze mam teraz blada cere, ale mam zamiar jak tylko sloneczko odpowiednio przygrzeje popracowac nad jej kolorkiem. generalnie opalam sie na w miare ladny kolor, wiec mam nadzieje ze to uda mi sie przeskoczyc bez problem. Zima niestety nie ma slonca, a na solarium nie moge chodzic- nie sluzy mi ;/.
a co do koloru wlosow to mi sie wydaje ze powinnam wybrac jakis cieplejszy odcien... to dobry pomysl?
W przyszlym tygodniu mam zamiar wprowadzic w zycie wasze propozycje ... caly czas jednak zastanawiam sie ktora wersje grzywki wybrac... czy na bok, czy prosta?
Pozdrawiam serdecznie
largis jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-04-14, 22:59   #13
largis
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2005-04
Wiadomości: 21
Re: Potrzebuje zmien. Pomozecie? ;-)

A abstrachujac od porad dotyczacych fryzury itp to chcialabym prosic o pomoc w okresleniu jakim typem kolorystycznym jestem i w jakich kolorach najlepiej bym wygladala. kompletnie sie na tym nie znam.
Pozdrawam, czekam na porady
largis jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-07-26, 12:39   #14
largis
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2005-04
Wiadomości: 21
Smile Pierwsze zmiany zaszly

Co prawda od momentu kiedy dalyscie mi swoje porady minelo juz kilka miesiecy, ale ja nie mialam wlasciwie czasu sie soa zajac. Dopiero ostatnimi czasami sie za to zielam i chcialam pokazac efekty.Co prawda zdj nie jest zbyt dobrej jakoci i jest troche ciemne (mam troche jasniejsze wlosy w rzeczywistosci), ale mam nadzieje ze moge liczyc na dalsze wasze porady.
z gory dzieki
Czekam niecierpliwie
largis jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-07-26, 13:02   #15
Różyczka_89
Rozeznanie
 
Avatar Różyczka_89
 
Zarejestrowany: 2005-05
Wiadomości: 801
Talking Dot.: Pierwsze zmiany zaszly

3 i 4 zdj.które podesłała zuzanka po metamorfozie to po prostu strzał w 10!Super Ci w tej grzyweczce na bok i tamten kolorek też jest bardzo twarzowy i wg mnie wyglądasz w owej fryzurce super!!!Co do Twojej twarzy to wydaje mi się,że może jakiś ładny brązujący puder żeby współgrał z ciepłym kolorem brązu,poszukaj na KWC Ziemi Egipskiej,tutaj dziewczyny ją bardzo chwalą,ja niestety nie moge powiedzieć o niej nic,bo nie używam pudru ani fluiduI na koniec delikatny błyszczyk do ust żeby nie wyolbrzymiać makijażu i będzie cudownie.PoZdRawIaM i przesyłam parę fotek
Różyczka_89 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-07-26, 14:02   #16
Nierika
Zadomowienie
 
Avatar Nierika
 
Zarejestrowany: 2005-01
Wiadomości: 1 867
Dot.: Potrzebuje zmien. Pomozecie? ;-)

Largis, zmiana koloru zdecydowanie na korzysc . Rozweselilo Twoja buzie.
Nierika jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Makijaż - Pytania do wizażystki


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 18:43.