BLONDYNECZKI calego forum laczmy sie=)))) - Strona 10 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Włosy i fryzury

Notka

Włosy i fryzury Podyskutuj na temat pielęgnacji, farbowania oraz stylizacji włosów. Fryzury damskie, ślubne, na studniówkę, fryzury krok po kroku i zdjęcia fryzur.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2006-07-14, 07:17   #271
Aniutek83
Raczkowanie
 
Avatar Aniutek83
 
Zarejestrowany: 2006-05
Lokalizacja: DG
Wiadomości: 75
GG do Aniutek83 Send a message via Skype™ to Aniutek83
Dot.: BLONDYNECZKI calego forum laczmy sie=))))

no naprawdę niczym się nie rózni - zreszta nawet mi to powiedziała moja fryzjerka ,że te wszysrkie srebrne szampony jakis tam efekt daja ale ,żeby nie liczyć na dużo i to taki pic na wodę ! Jest to moja kolezanka i powiedz ,ze naprawde najlepsza jest płukanka bo tańsza , starcza na długo i daje super efekty! Powiedz ,że najlepiej to sobie po prostu kupić szampon do włosów farbowanych! A co do farby FERII L'oreala-a to uzywałam jej( jakoś nigdy nie wyszedł mi taki kolor jak na zdjeciu i ładny to on był do 10-go mycia i tyle!) te farby bardzo szybko schodzą - powiedz mi to kolezanki mama . która jest kosmetyczką maja słabiutki pigment koloru i cos tam jeszcze!Sama kiedyś uzywałam tych farb i to samych tych droższych jak np. loreal i całkowicie zrezygnowałam z farbowania włosów w domu! Nigdy to nie było to czego oczekiwałam!
__________________
Mam nadzwyczaj prosty smak- zawsze zadowala mnie to co najlepsze
Aniutek83 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-07-14, 07:57   #272
Misiata
Raczkowanie
 
Avatar Misiata
 
Zarejestrowany: 2005-09
Lokalizacja: moje małe niebo ;)
Wiadomości: 415
Dot.: BLONDYNECZKI calego forum laczmy sie=))))

jestem naturalną blondynką (ciepły kolorek )i obiecałam sobie że już nigdy nie będę farbować włosów po moich perypetiach jakie już w życiu przeszłam ( np. zdarzyło się tak że zamiast ślicznego jasnego blondu wyszły rude, pojechałam do fryzjera położyła na to kolor gołebi stwierdziła że to zniweluje ich kolor i wyszedł... FIOLET !!! wyglądałam jakby mnie ktoś oblał fioetową farbą poprostu tragedia nie było człowieka który się za mną nie obejrzał , ale na szczęście inna fryzjeraka zrobiła mi jasny blond jeszcze w tym samym dniu, sama się dziwie że mi jeszcze włoski tego samego dnia nie wypadły ) nio i obiecałam sobie że już nigdy nie zafarbuje włosów. ale teraz mnie tak kusi po tych waszych postach żeby zrobić sobie ten blondzik bardziej popielaty w chłodnej tonacij, ale boję się że znowu będzie nie tak jak chce i że ciągle będę musiała już farbować włoski.
co byście mi doradziły ??
Misiata jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-07-16, 19:50   #273
missy7
Zadomowienie
 
Avatar missy7
 
Zarejestrowany: 2004-09
Lokalizacja: UK / Szczecin
Wiadomości: 1 801
GG do missy7
Dot.: BLONDYNECZKI calego forum laczmy sie=))))

Ja jestem farbowana blondyneczką Mam pasemka , 3 razy więcej blondu , i lekki brązik . I nie zamieniam szybko zmienić koloru , jakoś najlepiej czuję się w blondzie
__________________
missy7 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-07-16, 23:03   #274
kapsel
Rozeznanie
 
Avatar kapsel
 
Zarejestrowany: 2005-08
Lokalizacja: warszawa
Wiadomości: 926
GG do kapsel
Dot.: BLONDYNECZKI calego forum laczmy sie=))))

kolejna blondyneczka się kłania W życiu nie zrobiłabym z siebie brunetki o nieee.... uwielbiam swoje włoski^ ^ chociaż ostatnio kombinuje jak je troszeczke rozjaśnić:P zastanawiam się nad żelem rozjaśniającym SoBlonde, używał ktoś? pozdrawiam

"because blondes have more fun"
__________________
!!!Manchester United!!!
kapsel jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-07-16, 23:15   #275
Mariti
Wtajemniczenie
 
Zarejestrowany: 2004-09
Wiadomości: 2 431
Dot.: BLONDYNECZKI calego forum laczmy sie=))))

Juz mogę się dopisać już bo jeszcze trzy miesiące temu miałam czarne włosy, ale się udalo, teraz mam balayage jasny blond i ciemny blond-z przewagą jasnego , ogólnie efekt blondu. Czuję , że długo nie zrezygnuję z tego koloru
Mariti jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-07-17, 14:11   #276
tripka
Wtajemniczenie
 
Avatar tripka
 
Zarejestrowany: 2005-03
Wiadomości: 2 405
Dot.: BLONDYNECZKI calego forum laczmy sie=))))

Dziewczyny a macie swoje ikonki blondu,wzory blondu do naśladowania? jak ma ich dość sporo,są to m.in:
-oczywiście Marylin Monroe,Bridgett Bardot
-nowy kolorek Ilony Felicjańskiej
-Sienna Miller
-Nicole Richie
-Doda
-Małgorzata Kożuchowska
i wiele innych...
zdjątka ślicznych blondów:
tripka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-07-17, 15:28   #277
cyn@monk@
Zadomowienie
 
Avatar cyn@monk@
 
Zarejestrowany: 2005-08
Wiadomości: 1 165
Dot.: BLONDYNECZKI calego forum laczmy sie=))))

Cytat:
Napisane przez Durga
Byłam w salonie wymienic odzywke - ale nie wymienili mi bo nie mieli na co, to była ostatnia i dodatkowo jeszcze pan zawiadomił mnie, że wycofali je ze sprzedaży i nigdzie juz takiej nie kupie Zwrócili mi pieniądze na szczęście
acha, to super, że chociaż pieniądze zwrócili
cyn@monk@ jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-07-17, 20:58   #278
jami
Rozeznanie
 
Avatar jami
 
Zarejestrowany: 2005-04
Lokalizacja: Trójmiasto
Wiadomości: 909
Dot.: BLONDYNECZKI calego forum laczmy sie=))))

hello.jestem naturalna blondynka od urodzenia. Zima moje wlosy ciemnieja, za to latem sie rozjasniaja. Nie korzystam z jakichs specjalnych kuracji-odzywek ani samponow, ale i tak uwazam ze ten watek jest bardzo fajny-moze czegos nowego naucze sie od was kochane Wizazanki

A to kilka fotek moich wlosow
jami jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-07-17, 21:01   #279
tripka
Wtajemniczenie
 
Avatar tripka
 
Zarejestrowany: 2005-03
Wiadomości: 2 405
Dot.: BLONDYNECZKI calego forum laczmy sie=))))

jami śliczny kolorek!!!i to naturalny...bardzo ładna grzywka na drugim zdjątku
tripka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-07-17, 21:08   #280
Rena
Zakorzenienie
 
Avatar Rena
 
Zarejestrowany: 2004-07
Lokalizacja: Paris
Wiadomości: 21 503
Wpisy w blogu: 6
Dot.: BLONDYNECZKI calego forum laczmy sie=))))

Cytat:
Napisane przez elusia.de
hej!!!zalozmy watek na tamat blondynek.wszystkie porady o utrzymaniu takiego kolorku,wasze zdjecia,porady itp.wkoncu my blondynki musimy sobie pomagac....hehehehe PISZCIE!!!!!!!!!!!!!!!:cm ok:
witam i zglaszam sie na posterunku - Rena Blondi - jestem zakochana w tym kolorze i choc natura dala mi naprawde ciemny odcien wlosow - najlepiej sie czuje wlasnie w blondzie.
Zazwyczaj farbuje sama w domu l'oreal feria odcien bezowy blond - choc ostatnio zaszalalam i mam profesjonalny fryzjerski balejaz oczywiscie tez w bezoblondach
Rena jest teraz online   Odpowiedz cytując
Stary 2006-07-17, 22:28   #281
pocahontas69
Raczkowanie
 
Avatar pocahontas69
 
Zarejestrowany: 2005-10
Wiadomości: 378
Dot.: BLONDYNECZKI calego forum laczmy sie=))))

Kolejna blondi naturalna się melduje mój kolor jest jasniutki i nigdy nie zamierzam się zafarbować na inny! dziewczyny napiszcie tak przy okazji co robicie żeby wasze włoski nabrały chociaż odrobinę objętości - moje są bardzo cieńkie i nawet babcia się ze mnie śmieje że mam "trzy pirze" zamiast włosów
pocahontas69 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-07-17, 23:09   #282
feVer87
Zadomowienie
 
Avatar feVer87
 
Zarejestrowany: 2005-12
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 1 688
Dot.: BLONDYNECZKI calego forum laczmy sie=))))

To i ja się przyłączę..!!!
Naturalna blondynka, ktora pozbawila się natury!!!
Zawsze mialam włoski złocisty blond, wiadomo z czasem zaczęly mi się sciemniac..i zaczelam experymenty... najpierw pasemka, balejaz, pozniej skusilam się na farbę..a jak się skusilam to juz odwrotu nie bylo, bo stale odrosty i odrosty.. i tak sobie farbuję do dzis!! przechodzilam tez przez odcienie rudego i brązow..i ciągle się waham między brunetką a blondynką...!!! Ostatnio mialam brązik..ale od slonca szybciutko zacząl mi się prac' i wlosy same wracaly do blondu..ale chcialam ozywic kolorek wiec zafarbowalam ostatnio nowym Garnierem 100% i bardzo jestem zadowolona z efektu bardzo naturalny efekt...

Co do pięlęgnacji to uzywam ostatnio szamponu Dove[tego nowego, do wlosow farbowanych] i jestem z niego bardzo zadowolona..a takto zawsze Gliss Kura, do wlosow blond.. Zawsze myję nim wloski, pozniej odzywka Crema al latte firmy Kallos, którą kupilam w salonie fryzjerskim [kocham jej zapach]wloski do czepka, na to turban z ręcznika i tak sobie paraduję po domku, pozniej przeczesuję wlosy i spłukuję zimną wodą..w koncowki wcieram jedwab Biosilk, ktory kupilam w sklepie fryzjerskim..buteleczka jest bardzo malutka,ale wydajna... a pozniej jeszcze cale wloski spsikuję odżywką pielęgnacyjnę 'płynny jedwab' Gliss Kura..Wczesniej przy brąziku stosowalam olejek rycynowy, ktory dolewalam do szamponu, jak mi doradzila fryzjerka..jednak rzeczywiscie przyciemnia on wlosy, wiec narazie muszę zaprzestac tego zabiegu...

Narazie mam wloski, do ramion, ale zachorowalam ostatnio na dlugie wlosy, takze jestem w trakcie zapuszczania..!!!!
chcialabym takie do pasa... chyba parę lat sobie poczekam..
buziole dla wszystkich blondynek...
__________________
-widziałaś kiedyś coś idealnego?
-nie.....
-to dlaczego chcesz być niczym i nikim?
feVer87 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-07-19, 10:03   #283
rzyrafka
Zakorzenienie
 
Avatar rzyrafka
 
Zarejestrowany: 2005-01
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 14 598
Dot.: BLONDYNECZKI calego forum laczmy sie=))))

używałyście może serii Dove do włosów rozjasnianych?
__________________
*
Łydka
*
rzyrafka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-07-20, 08:26   #284
Aniutek83
Raczkowanie
 
Avatar Aniutek83
 
Zarejestrowany: 2006-05
Lokalizacja: DG
Wiadomości: 75
GG do Aniutek83 Send a message via Skype™ to Aniutek83
Dot.: BLONDYNECZKI calego forum laczmy sie=))))

ja używam tej serii DOVE mam szampon, odżywkę i ta dwufazową mgiełkę ! bardzo fajne efekty włoski miękkie, miłe w dotyku i jakos tak ich wiecej i kolorek błyszczacy!
__________________
Mam nadzwyczaj prosty smak- zawsze zadowala mnie to co najlepsze
Aniutek83 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-07-20, 12:13   #285
arbuz
Rozeznanie
 
Avatar arbuz
 
Zarejestrowany: 2005-07
Wiadomości: 619
Dot.: BLONDYNECZKI calego forum laczmy sie=))))

I ja zrobiłam wielki błąd, jak się okazało Poszłam do fryzjerki i zażyczyłam sobie rozjaśnienia o to nlub dwa, bo nie podobały mi się moje włosy w kolorze ciemnego blondu. I co tam, że koleżanki absolutnie zakazały farbowania, bo kolorek ponoć bardzo ładny! Wiele osób mnie się pytało , czym mam pofarbowane włosy, bo taki oryginalny kolor: zimny blond, ale ze złocistymi refleksami. Nie rudościami, broń Boże! No, ale kobieta potrzebuje odmiany, więc zebrałam się w sobie i poszłam -pierwszy raz w życiu pofarbować włoski. "Żadnych rudości, zółci ani ciepłego koloru"-zapowiedziałam pani."No i rozjaśniamy o ton, dwa". Wyszłam od "profesjonalistk"i z UWAGA! CIEMNYMI RUDYMI WŁOSAMI.Nie dość, że rude , to jeszcze ciemne.... I nigdy tak jak teraz, nie podobał mi sie mój naturalny kolor... Mam już dwucentymetrowe odrosty, ten rudy zrudział jeszcze bardziej i kontrast między nim a moim zimnym ciemnym odrastającym blondem to po prostu . Żadnych więcej farb!!!!!!!!!!!!! Proszę doradźcie, dziewczyny, jakiego użyć szamponu koloryzacyjnego, by ukrył przed światem i mną te straszny rudy kolor. Chce pokryć całe włosy szamponem zbliżonym do mojego ZIMNEGO ciemnego blondu, no i przeczekac aż to wszystko poodrasta. Będę nakładać kolor częściej, ale nie bedę sie farbować - koniec! Poszłam oczywiscie do sklepu, postałam przy półkach, postałam, pani zapytała czy znalazłam, ja na to, że o tak!, znalazłam, nawet dużo, ale nie mam pojęcia co wybrać. Dodam, że nigdy nie używałam żadnych farb ani szamponów poza tym nieszczęsnym razem u fryzjerki. Doradźcie coś, kolezanki, bo wstyd wychodzić z domu. O odczuciach do superprofesjonalnej pani fryzjerki nie pisze, bo. ...same przeciez wiecie..Pozdrawiam wszystkie blondynki: naturalne i te SZCZĘSLIWIE ufarbowane i proszę o pomoc.
arbuz jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-07-23, 11:59   #286
arbuz
Rozeznanie
 
Avatar arbuz
 
Zarejestrowany: 2005-07
Wiadomości: 619
Dot.: BLONDYNECZKI calego forum laczmy sie=))))

hop siup! do góry!
arbuz jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-07-23, 15:23   #287
PaTrYcJa1989
Wtajemniczenie
 
Avatar PaTrYcJa1989
 
Zarejestrowany: 2005-12
Lokalizacja: Kraina Mlekiem i Miodem płynąca ;)
Wiadomości: 2 434
Dot.: BLONDYNECZKI calego forum laczmy sie=))))

To i ja sie dołacze jestem blondyneczka naruralnie sredni bląd ,ostatnio (kwiecien) mam rozjasnione pasemka ,ktore powoli mi zaczynaja zanikac
A no i odrosty ...grrr :/...nie chcem juz rozjasniac bo potem bede miala strasznie zniszczone kudelki :/....zastanawiam sie co zrobic zeby ich nie bylo widac.Ale lepiej czuje sie w rozjasnionych pasemkami wlosach niz w naturalnych

A jak dbam o wloski ??>...o kolorek to nie specjalnie wole cos wygladzajacego badz prostujacego ,chociaz napoczatku stosowalam sansilk do blondu nawet troche ozywial ale nieb ylam specjalnie zadowolona
a o wloski to
-Szampon i odzywka Dove regenerujaca ,bo strasznie zniszczyly mi sie wloski po rozjasnianiu i koncowki juzn ie te same
-do tego jedwab w plynie ladnie wygladza i nadaje lekkosc wloskom ,podobno ma tez jakies wlasciwosci regenerujace tak wyczytalam na opakowaniu
-nie zaliczajace sie do pielegnacji ale do wygladu wlosow to jeszcze prostownica bo bez niej to bym sie chyban ie obyla:P
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg 2006_0602Image00037.jpg (53,5 KB, 208 załadowań)
PaTrYcJa1989 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-07-23, 15:26   #288
PaTrYcJa1989
Wtajemniczenie
 
Avatar PaTrYcJa1989
 
Zarejestrowany: 2005-12
Lokalizacja: Kraina Mlekiem i Miodem płynąca ;)
Wiadomości: 2 434
Dot.: BLONDYNECZKI calego forum laczmy sie=))))

no a kolorek jak na fotce moze cut jasniejszy w real
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg 2006_0602Image0001.JPG (104,3 KB, 230 załadowań)
PaTrYcJa1989 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-07-23, 16:02   #289
tripka
Wtajemniczenie
 
Avatar tripka
 
Zarejestrowany: 2005-03
Wiadomości: 2 405
Dot.: BLONDYNECZKI calego forum laczmy sie=))))

Cytat:
Napisane przez PaTrYcJa1989
A no i odrosty ...grrr :/...nie chcem juz rozjasniac bo potem bede miala strasznie zniszczone kudelki :/....zastanawiam sie co zrobic zeby ich nie bylo widac.Ale lepiej czuje sie w rozjasnionych pasemkami wlosach niz w naturalnych
-nie zaliczajace sie do pielegnacji ale do wygladu wlosow to jeszcze prostownica bo bez niej to bym sie chyban ie obyla:P
Patrycja ja też mam włoski średni,ciemny blond i robię pasemka już od jakiegoś czasu,też nienawidze odrostów ale cio zrobić?bo tez lepiej czuję się w jaśniejszych włoskach...włosy niszczą sie przez to rzeczywiście,ale nasz szczęscie są przeróżne maski,odżywki do włosów,ja ostatnio uzywam Rigenol i jest OK.
A bez prostownicy to też ani rusz to chyba jednak jest jakieś uzaleznienie:P
tripka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-07-23, 17:03   #290
mumu
Raczkowanie
 
Avatar mumu
 
Zarejestrowany: 2006-04
Lokalizacja: B-B
Wiadomości: 462
Dot.: BLONDYNECZKI calego forum laczmy sie=))))

a tak ogolnie to mam do was pytanie:farbowac czy nie????????????plusy i minusy bo nie wiem czy mam sie meczyc z moim nijakim kolorem czy potem ze zniszczonymi wloskami po farbowaniu......[/QUOTE]

Mój mąż przekonał mnie, że nie ważny jest kolor wlosów , lecz by były DŁUGIE I ZDROWE. Wtedy kobieta jest najbardziej pociągająca, taki atawizm seksualny.
A Łysiak napisał, że brunetka to tylko innego koloru blondynka.

Więc moja rada: NIE FARBOWAĆ, ZAPUSZCZAĆ!
mumu jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-07-23, 18:35   #291
PaTrYcJa1989
Wtajemniczenie
 
Avatar PaTrYcJa1989
 
Zarejestrowany: 2005-12
Lokalizacja: Kraina Mlekiem i Miodem płynąca ;)
Wiadomości: 2 434
Dot.: BLONDYNECZKI calego forum laczmy sie=))))

tripka...ja to wogole mam strasznie delikatne wlosy i od wszystkiego mi sie niszcza koszmarnie :/
PaTrYcJa1989 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-07-23, 18:41   #292
PaTrYcJa1989
Wtajemniczenie
 
Avatar PaTrYcJa1989
 
Zarejestrowany: 2005-12
Lokalizacja: Kraina Mlekiem i Miodem płynąca ;)
Wiadomości: 2 434
Dot.: BLONDYNECZKI calego forum laczmy sie=))))

a co do ikonek blondu to wstawiam kilka fotek podobajacych mi sie kolorkow
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg ashley.bmp.jpg (21,6 KB, 117 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg ashley_bio_jpg.jpg (26,5 KB, 119 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg kucyk%203.jpg (42,8 KB, 132 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg alba-jessica-photo-xl-jessica-alba-6234072.jpg (54,8 KB, 167 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg ghhd8ix4taduff.jpg (79,5 KB, 180 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg hil_sliczna.jpg (21,0 KB, 116 załadowań)
PaTrYcJa1989 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-07-23, 18:43   #293
PaTrYcJa1989
Wtajemniczenie
 
Avatar PaTrYcJa1989
 
Zarejestrowany: 2005-12
Lokalizacja: Kraina Mlekiem i Miodem płynąca ;)
Wiadomości: 2 434
Dot.: BLONDYNECZKI calego forum laczmy sie=))))

i nastepne ikonki
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg mm1.jpg (35,6 KB, 74 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg AshleeSimpso_DeGuire_5550797.jpg (64,7 KB, 77 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg re.JPG (20,6 KB, 152 załadowań)
PaTrYcJa1989 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-07-23, 19:28   #294
tripka
Wtajemniczenie
 
Avatar tripka
 
Zarejestrowany: 2005-03
Wiadomości: 2 405
Dot.: BLONDYNECZKI calego forum laczmy sie=))))

kolejne piekne kolorki Magda Mołek ma zawsze piekne włoski!,Jessica Alba też a jeśli chodzi o fryzurke o najbardziej podoba mi sie ostatnia fotka z Ashley Simpson.
mumu-pewnie,ze najładniejsze są i zawsze będą przede wszystkim zdrowe włosy,ale mozna farbować i odpowiednia pielęgnacją zadbać o ich zdrowie
tripka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-07-23, 20:12   #295
mumu
Raczkowanie
 
Avatar mumu
 
Zarejestrowany: 2006-04
Lokalizacja: B-B
Wiadomości: 462
Dot.: BLONDYNECZKI calego forum laczmy sie=))))

ale mozna farbować i odpowiednia pielęgnacją zadbać o ich zdrowie[/QUOT

Tylko się trzeba pożegnać z długością; ; niech się jakaś zgłosi co rozjaśnia od lat i ma zdrowe włosy do pasa
Ja tam wolę mieć długie i zdrowe niż krótkie rozjaśnione.
mumu jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-07-24, 14:05   #296
magdalenaa
Zadomowienie
 
Avatar magdalenaa
 
Zarejestrowany: 2005-10
Wiadomości: 1 289
Dot.: BLONDYNECZKI calego forum laczmy sie=))))

Hej dziewczyny. Przyłączam się do was Też jestem blondynką
Obecnie mam na blowie balejage blond+brąz. Ale chce miec włosy jaśniejsze. Podoba mi się jej kolor. Jak wytłumaczyc fryzjerce takie odcienie blondu?
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg 3000_3677_Richie-Nicole-05-4x20124_9432121.JPG (49,5 KB, 131 załadowań)
__________________
,, Uśmiechem witaj każdy nowy dzień ''
magdalenaa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-07-24, 14:12   #297
Mariti
Wtajemniczenie
 
Zarejestrowany: 2004-09
Wiadomości: 2 431
Dot.: BLONDYNECZKI calego forum laczmy sie=))))

Cytat:
Napisane przez mumu
ale mozna farbować i odpowiednia pielęgnacją zadbać o ich zdrowie[/QUOT

Tylko się trzeba pożegnać z długością; ; niech się jakaś zgłosi co rozjaśnia od lat i ma zdrowe włosy do pasa
Ja tam wolę mieć długie i zdrowe niż krótkie rozjaśnione.

ale moze niektórym jest ładniej w krótkich rozjasnionych , niz długich do pasa ogólnie nie lubię zbyt długich włosów, nie wszystkim pasują, niektórzy wygladaja jak kuzyn Coś z Adamsów, choc niektóre dziewczyny pięknie.
Poza tym moja przyjaciółka rozjaśnia włosy od 4 lat i ma cudne włoski za łopatki
Mariti jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-07-24, 15:29   #298
tripka
Wtajemniczenie
 
Avatar tripka
 
Zarejestrowany: 2005-03
Wiadomości: 2 405
Dot.: BLONDYNECZKI calego forum laczmy sie=))))

MARITI- zgadzam sie z tobą,rzeczywiście długie włosy nie każdemu pasują...mnie sie najbardziej podobają takie średniej długości,wtedy na pewno są łatwiejsze w pielęgnacji i układaniu

MAGDALENAA-wydaje mi się,że na tym zdjęciu to jest balejaż ciemnego i jaśniejszego blondu...
tripka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-07-24, 18:34   #299
vikuniaa
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2005-10
Wiadomości: 4 026
Dot.: BLONDYNECZKI calego forum laczmy sie=))))

a to ja i mój naturalny blondzik, z którym się nie rozstaję

chociaż teraz jest jaśniejszy-od słoneczka
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg Obraz 0061.jpg (74,2 KB, 320 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg Obraz 030.jpg (48,4 KB, 314 załadowań)
__________________
mom to be
vikuniaa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-07-24, 21:57   #300
anelkaz7
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2006-07
Wiadomości: 1
Dot.: BLONDYNECZKI calego forum laczmy sie=))))

Hej!
Jestem blondynką i jutro wybieram się do fryzjera. Troszkę ostatnio siebie zaniedbałam. Mam włosy średniej długości, delikatne cienkie, ale gęste (włos pojedyńczy bardzo cienki) końcówki do wycięcia. Chciałabym stworzyć coś ciekawego ale łatwego i szybkiego w układaniu. Pomóżcie!!!! Proszę
anelkaz7 jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Tagi
blond, londa, rozjaśnianie, szwarzkopf, wella

Nowe wątki na forum Włosy i fryzury


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2015-02-02 15:19:23


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 03:43.