BLONDYNECZKI calego forum laczmy sie=)))) - Strona 45 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Włosy i fryzury

Notka

Włosy i fryzury Podyskutuj na temat pielęgnacji, farbowania oraz stylizacji włosów. Fryzury damskie, ślubne, na studniówkę, fryzury krok po kroku i zdjęcia fryzur.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2008-05-23, 20:11   #1321
anetw
Raczkowanie
 
Avatar anetw
 
Zarejestrowany: 2005-12
Wiadomości: 83
Dot.: BLONDYNECZKI calego forum laczmy sie=))))

lara144, a czy masz zdjęcie jaki miałaś tamten blond wcześniejszy bo ten co ci wyszedł masz super, właśnie się zastanawiam o ile ta farba może rozjaśnić,
__________________
Każdy ranek daje szansę,
aby powiedzieć,
to był szczęśliwy dzień
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

anetw jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-05-24, 10:38   #1322
Niuniaczek
BAN stały
 
Avatar Niuniaczek
 
Zarejestrowany: 2005-10
Lokalizacja: 100lica
Wiadomości: 1 468
Dot.: BLONDYNECZKI calego forum laczmy sie=))))

A jakiej wody utlenionej używacie do Majiblond ? 9%? i w jakich proporcjach ?
Niuniaczek jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-05-24, 11:07   #1323
morelle
Wtajemniczenie
 
Avatar morelle
 
Zarejestrowany: 2005-09
Lokalizacja: stary gród słowiański
Wiadomości: 2 846
Dot.: BLONDYNECZKI calego forum laczmy sie=))))

Cytat:
Napisane przez Niuniaczek Pokaż wiadomość
A jakiej wody utlenionej używacie do Majiblond ? 9%? i w jakich proporcjach ?
Dziewiątki, 1 do 2 (wody więcej).
__________________
„Człowiek myśli, że ważne jest by mieć i nie wie, że ważniejsze jest by być”.
Oscar Wilde

"Prawdziwe szczęście niewiele kosztuje; jeśli jest drogie, niedobrego jest rodzaju".
F.-R. Chateaubriand


Mój aktualny kramik: http://wizaz.pl/forum/showthread.php?t=1147016
morelle jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-05-24, 11:13   #1324
Niuniaczek
BAN stały
 
Avatar Niuniaczek
 
Zarejestrowany: 2005-10
Lokalizacja: 100lica
Wiadomości: 1 468
Dot.: BLONDYNECZKI calego forum laczmy sie=))))

Cytat:
Napisane przez morelle Pokaż wiadomość
Dziewiątki, 1 do 2 (wody więcej).
1:1 albo 1:2 (tutaj farba 1 :2 woda ) dobrze rozumiem?
Niuniaczek jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-05-25, 10:54   #1325
blue_cat
Rozeznanie
 
Zarejestrowany: 2007-08
Wiadomości: 570
Dot.: BLONDYNECZKI calego forum laczmy sie=))))

Dziewczyny!
Pomóżcie mi-chcę zafarbować włosy,tylko nie wiem na którą farbę sie zdecydować-pomożecie mi?Może któraś z Was farbowała się akurat jakimś z tych kolorów?Oto opcje do wybrania:
http://www.goldmax.pl/product_info.php?products_id=4056
http://www.nokaut.pl/oferta/excelenc...owy-22633.html
http://www.nokaut.pl/oferta/l-oreal-...d-perlowy.html
http://www.nokaut.pl/oferta/l-oreal-...lond-zloc.html
Zależy mi na jak najbardziej naturalnym efekcie-moje naturalne włosy to średni blond-pod spodem maja srebrzysto-perłowe refleksy,na górze od słońca są bardziej złociste.Nie wiem,najbardziej kusi mnie ten pierwszy jasny perłowy blond natural&easy,ale wydaje mi się,że farby l'oreala są jednak lepsze....

Edytowane przez blue_cat
Czas edycji: 2008-05-25 o 18:09
blue_cat jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-05-25, 11:16   #1326
blue_cat
Rozeznanie
 
Zarejestrowany: 2007-08
Wiadomości: 570
Dot.: BLONDYNECZKI calego forum laczmy sie=))))

Załączam zdjęcia moich włosów-nie śmiać się,wstałam właśnie z łóżka i są potargane
Włosy chciałabym rozjaśnić tak o dwa-trzy tony,nie chciałabym mieć niespodzianek takich jak rude czy żółte coś na głowie...Te odrosty na ostatnim zdjęciu są widoczne od rozjaśniacza z joanny reflex blond.Robiłam nim włosy we wrześniu,więc na górze(pierwszym zdjęciu)to to wszystko co widać to mój naturalny kolor.
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg DSC00301.jpg (106,5 KB, 912 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg DSC00325.JPG (141,0 KB, 50 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg DSC00327.JPG (150,1 KB, 46 załadowań)
blue_cat jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-05-25, 15:50   #1327
Usagi89
Raczkowanie
 
Avatar Usagi89
 
Zarejestrowany: 2007-08
Lokalizacja: moje 4 katy :)
Wiadomości: 110
GG do Usagi89
Dot.: BLONDYNECZKI calego forum laczmy sie=))))

Dołączam się
choć nie naturalna ale jednak blondynka ...
Usagi89 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-05-25, 15:53   #1328
hawrodytka
Wtajemniczenie
 
Zarejestrowany: 2005-05
Lokalizacja: woj.Opolskie m. Gł........
Wiadomości: 2 019
GG do hawrodytka
Dot.: BLONDYNECZKI calego forum laczmy sie=))))

a oto moj blondzik mam juz maly odrost. Jestem blondynka od niecalego miesiaca
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg DSC02996.JPG (24,9 KB, 188 załadowań)
hawrodytka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-05-25, 21:07   #1329
morelle
Wtajemniczenie
 
Avatar morelle
 
Zarejestrowany: 2005-09
Lokalizacja: stary gród słowiański
Wiadomości: 2 846
Dot.: BLONDYNECZKI calego forum laczmy sie=))))

Cytat:
Napisane przez Niuniaczek Pokaż wiadomość
1:1 albo 1:2 (tutaj farba 1 :2 woda ) dobrze rozumiem?
Tak, w przypadku farby superrozjaśniającej to 1:2.
__________________
„Człowiek myśli, że ważne jest by mieć i nie wie, że ważniejsze jest by być”.
Oscar Wilde

"Prawdziwe szczęście niewiele kosztuje; jeśli jest drogie, niedobrego jest rodzaju".
F.-R. Chateaubriand


Mój aktualny kramik: http://wizaz.pl/forum/showthread.php?t=1147016
morelle jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-05-26, 02:12   #1330
zielonka02
BAN stały
 
Zarejestrowany: 2008-01
Wiadomości: 690
Dot.: BLONDYNECZKI calego forum laczmy sie=))))

Cytat:
Napisane przez hawrodytka Pokaż wiadomość
a oto moj blondzik mam juz maly odrost. Jestem blondynka od niecalego miesiaca
Bardzo ładny kolorek i blask co to za farba?
zielonka02 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-05-26, 20:20   #1331
hawrodytka
Wtajemniczenie
 
Zarejestrowany: 2005-05
Lokalizacja: woj.Opolskie m. Gł........
Wiadomości: 2 019
GG do hawrodytka
Dot.: BLONDYNECZKI calego forum laczmy sie=))))

Cytat:
Napisane przez zielonka02 Pokaż wiadomość
Bardzo ładny kolorek i blask co to za farba?
Rozjasniacz i toner firmy KAARAL, wloski robil moj chlopak, ktory jest fryzjerem
hawrodytka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-05-26, 21:13   #1332
Kama16
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2007-06
Wiadomości: 16
Dot.: BLONDYNECZKI calego forum laczmy sie=))))

Cześć dziewczyny..ale dawno tu byłam ja mam taki inny problem..ponieważ jestem naturalną blondynką (mysią:P) malowałam włosy na jasniejszy blond i już mam odrosty..nawet długie..a chce wrócić do naturalnego kolorku..nie chce ich malowac na podobny kolor do naturalnego bo i tak farba wyblaknie i będzie to samo..czy myślicie że jedynym sposobem jest przeczekanie i przecierpienie tego czasu?
Kama16 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-05-26, 21:40   #1333
morelle
Wtajemniczenie
 
Avatar morelle
 
Zarejestrowany: 2005-09
Lokalizacja: stary gród słowiański
Wiadomości: 2 846
Dot.: BLONDYNECZKI calego forum laczmy sie=))))

Cytat:
Napisane przez Kama16 Pokaż wiadomość
Cześć dziewczyny..ale dawno tu byłam ja mam taki inny problem..ponieważ jestem naturalną blondynką (mysią:P) malowałam włosy na jasniejszy blond i już mam odrosty..nawet długie..a chce wrócić do naturalnego kolorku..nie chce ich malowac na podobny kolor do naturalnego bo i tak farba wyblaknie i będzie to samo..czy myślicie że jedynym sposobem jest przeczekanie i przecierpienie tego czasu?
<Może niekoniecznie? Spróbuj u fryzjera dobrać farbę podobną do twojego naturalnego koloru i i pomalować tylko rozjasnione włosy, omijając odrosty. Podpłucze sie to wprawdzie z czasem ale i tak będzie naturalniej wyglądać i nie rzucać się tak w oczy. Ja tak kiedyś zrobiłam, nawet sama. Nie musisz wmasowywać w całe włosy, a po prostu gęsto wczesywać farbę grzebieniem.
__________________
„Człowiek myśli, że ważne jest by mieć i nie wie, że ważniejsze jest by być”.
Oscar Wilde

"Prawdziwe szczęście niewiele kosztuje; jeśli jest drogie, niedobrego jest rodzaju".
F.-R. Chateaubriand


Mój aktualny kramik: http://wizaz.pl/forum/showthread.php?t=1147016
morelle jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-05-27, 11:11   #1334
Kama16
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2007-06
Wiadomości: 16
Dot.: BLONDYNECZKI calego forum laczmy sie=))))

Cytat:
Napisane przez morelle Pokaż wiadomość
<Może niekoniecznie? Spróbuj u fryzjera dobrać farbę podobną do twojego naturalnego koloru i i pomalować tylko rozjasnione włosy, omijając odrosty. Podpłucze sie to wprawdzie z czasem ale i tak będzie naturalniej wyglądać i nie rzucać się tak w oczy. Ja tak kiedyś zrobiłam, nawet sama. Nie musisz wmasowywać w całe włosy, a po prostu gęsto wczesywać farbę grzebieniem.

dzięki morelle może pójde do fryzjera lepiej i sie czegos o tym dowiem..jak nie to przeczekam bo już mi się nie chce malować:/ pzdr
Kama16 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-05-27, 16:45   #1335
alexalexalex
Raczkowanie
 
Avatar alexalexalex
 
Zarejestrowany: 2007-05
Lokalizacja: Sopot
Wiadomości: 462
Dot.: BLONDYNECZKI calego forum laczmy sie=))))

dziewczyny, a ja potrzebuję farby blond, która rozjaśni włosy o 3/4 tony, ale też ładnie wyrówna kolor, bo dochodziłam z czarnego.. a oczywiście wszystkie włosy nie są w jednym kolorze..

miło by było, gdyby farba też była dobra i nie niszczyła bardzo włosów, bo to, co przeżyły to istne samobójstwo, ale warto było
alexalexalex jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-05-27, 17:13   #1336
pat111
Rozeznanie
 
Avatar pat111
 
Zarejestrowany: 2006-07
Lokalizacja: Katowice
Wiadomości: 680
Dot.: BLONDYNECZKI calego forum laczmy sie=))))

Dopisuję się Nigdy nie zafarbuję włosów!! Ale są okropne w utrzymaniu Używam z sunsilka do blondu i nawet daje efekty, ale mówicie, że z kur'a jest fajna?
__________________
Dbam o cerę!
Zapuszczam włosy!
Pielęgnuję ciało!
Pracuję nad opalenizną
Utrzymuję wagę

pat111 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-05-27, 23:46   #1337
zielonka02
BAN stały
 
Zarejestrowany: 2008-01
Wiadomości: 690
Dot.: BLONDYNECZKI calego forum laczmy sie=))))

alexalexalex - zdaje się że musiałabyś użyć albo dobrej farby rozjaśniającej (a te zdaje się nieco bardziej niszczą włosy) albo nieco ciemniejszego blondu. Bardzo trudno jest wyrównać kolor po dekoloryzacji (przeszłam to i nawet teraz po kilku farbowaniach nie są idealne). Nie polecam farb sklepowych bo nie pomogą - lepsze będą fryzjerskie - lepiej kryją.
zielonka02 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-05-30, 12:42   #1338
Olcik18
Rozeznanie
 
Avatar Olcik18
 
Zarejestrowany: 2006-09
Wiadomości: 671
GG do Olcik18
Dot.: BLONDYNECZKI calego forum laczmy sie=))))

mam wlosy rozjasnione spreyem joanny i potem nakladalam 2 razy castinga świetlisty blond. Efekt fajny, ale pojawily sie odrosty i co teraz.. Chcialabym sie wybrac do fryzjera, ale czy da sie osiagnac na odrostach taki sam kolor jaki mam na wlosach, bo najlepiej to chcialabym same odrosty rozjasnic. Ale szczerze watpie, ze uda sie dojsc do takiego samego odcienia.
Jeszcze sklonna bym byla zrobic jasniejsze pasemka tylko nie wiem czy to bedzie estetycznie wygladalo. Nie chce uzywac znowu spreyu bo za dlugo trzeba psikac, poza tym pali wlosy..Co byscie radzily mi zrobic??

Zalaczam kolor moich wlosow obecnie
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg DSCN0667.jpg (96,8 KB, 216 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg S4033866.JPG (75,4 KB, 188 załadowań)
__________________
>> jestem zagadką, której jeszcze nikt nie rozwiązał... <<

V rok- praca mgr

Olcik18 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-05-30, 13:28   #1339
zielonka02
BAN stały
 
Zarejestrowany: 2008-01
Wiadomości: 690
Dot.: BLONDYNECZKI calego forum laczmy sie=))))

Faktycznie kolor jest bardzo ładny. Wiesz, tylko z tym sprayem jest jeden problem - jest wyraźnie zaznaczone, że nie można na niego kłaść żadnego innego rozjaśniacza (ja nie posłuchałam i i zrobiłam parę lat temu sobie w domu kilka pasemek i spaliłam te włosy...) - koniecznie powiedz o tym fryzjerowi. Myślę, że może udać się mu dobrać bardzo podobny odcień farby,ale czy nie będzie tak, że ten casting się wypłucze a farba zostanie? Radze wybrać się z tym do fryzjera.
P.S. Mnie sam spray w ogóle nie palił włosów - bez specjalnej pielęgnacji miałam po nim jaśniutkie, lśniące i bardzo zdrowe włosy, ale wiem, ze on działa bardzo różnie na różne rodzaje włosów.
zielonka02 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-05-30, 16:29   #1340
Olcik18
Rozeznanie
 
Avatar Olcik18
 
Zarejestrowany: 2006-09
Wiadomości: 671
GG do Olcik18
Dot.: BLONDYNECZKI calego forum laczmy sie=))))

Cytat:
Napisane przez zielonka02 Pokaż wiadomość
Faktycznie kolor jest bardzo ładny. Wiesz, tylko z tym sprayem jest jeden problem - jest wyraźnie zaznaczone, że nie można na niego kłaść żadnego innego rozjaśniacza (ja nie posłuchałam i i zrobiłam parę lat temu sobie w domu kilka pasemek i spaliłam te włosy...) - koniecznie powiedz o tym fryzjerowi. Myślę, że może udać się mu dobrać bardzo podobny odcień farby,ale czy nie będzie tak, że ten casting się wypłucze a farba zostanie? Radze wybrać się z tym do fryzjera.
P.S. Mnie sam spray w ogóle nie palił włosów - bez specjalnej pielęgnacji miałam po nim jaśniutkie, lśniące i bardzo zdrowe włosy, ale wiem, ze on działa bardzo różnie na różne rodzaje włosów.

casting byl kladziony juz ponad 1,5 miesiaca temu jak nie 2 ..mysle, ze juz w ogole go nie ma na moich wlosach, a jak jest to juz chyba zostanie na stale. On nie az tak bardzo zmienial odcien wlosow, byl troche chlodniejszy co mi odpowiadalo.
Wlasnie boje sie reakcji tych rozjasnionych wlosow na rozjasniacz, bo jak pasemka to na pewno by byly robione l'oreal platinum. I teraz dylemat w ogole probowac z tym fryzjerem czy znowu casting, ale on nie pokrywa dokladnie odrostow i gory wlosow.. Zaznaczam, ze mam dosc zniszcozne niestety wlosy.

p.s mi na poczatku tez nie niszczyl, ale ja uzywalam go w duzych ilosciach ok 1,5 butelki przez okolo pol roku. Wlosy mialy znacznie gorsza strukture, zrobilo sie siano, z ktorym walczylam i cos tam wywalczylam.. ale juz nie zamierzam go uzywac niszczy bardziej niz casting i farby, a poza tym musialam przechodzic przez okropna rudosc.
__________________
>> jestem zagadką, której jeszcze nikt nie rozwiązał... <<

V rok- praca mgr

Olcik18 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-05-30, 18:07   #1341
agatka222
Rozeznanie
 
Avatar agatka222
 
Zarejestrowany: 2005-12
Wiadomości: 501
Dot.: BLONDYNECZKI calego forum laczmy sie=))))

Olcik18 - ja byłam u fryzjera na rozjaśnianie (baleyage jednym kolorem - l'oreal platinum) po sprayu Joanny i włosy bardzo ładnie się rozjaśniły, co prawda potrzebowały dobrej pielęgnacji, ale były w zadziwiająco dobrym stanie
Tylko, że ja chyba będę musiała opuścić grono blondynek - odrosty za bardzo dają mi się we znaki i chyba położę na całość jakiś casting blond lub ciemny blond i wrócę do naturalnego koloru włosów

Może jeszcze kiedyś wrócę do blondu, ale na pewno nie będzie to baleyage i na pewno nie będę stosowała do rozjaśniania Joanny Ale to dopiero za jakieś 2 lata pewnie..
agatka222 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-05-30, 18:19   #1342
zielonka02
BAN stały
 
Zarejestrowany: 2008-01
Wiadomości: 690
Dot.: BLONDYNECZKI calego forum laczmy sie=))))

Właśnie najlepiej poradzić się fryzjera i powiedzieć mu o sprayu. Ja nie używałam aż tak dużo tej Joanny - stosowałam ją ponad dwa lata i byłam bardzo zadowolona (po czym przefarbowałam się na brąz), ale jedna butelka starczała mi na więcej niż pół roku.
zielonka02 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-05-30, 18:24   #1343
WweronikaWw
Zakorzenienie
 
Avatar WweronikaWw
 
Zarejestrowany: 2007-07
Lokalizacja: Slask
Wiadomości: 3 457
GG do WweronikaWw
Dot.: BLONDYNECZKI calego forum laczmy sie=))))

Co sadzicie o tym blondzie ?
To moje stare zdjecie
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg kolor.jpg (6,3 KB, 169 załadowań)
__________________

Papierosy
zapuszczanie
WweronikaWw jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-05-30, 18:27   #1344
zielonka02
BAN stały
 
Zarejestrowany: 2008-01
Wiadomości: 690
Dot.: BLONDYNECZKI calego forum laczmy sie=))))

Szczerze mówiąc po takim skrawku niewiele można powiedzieć (tym bardziej że zdjęcie jest bardzo małe). Nie wiadomo jak wygląda całościowo na włosach. Tu może się wydawać miedziany a w całości wyglądać zupełnie inaczej.
zielonka02 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-05-30, 18:29   #1345
WweronikaWw
Zakorzenienie
 
Avatar WweronikaWw
 
Zarejestrowany: 2007-07
Lokalizacja: Slask
Wiadomości: 3 457
GG do WweronikaWw
Dot.: BLONDYNECZKI calego forum laczmy sie=))))

Cytat:
Napisane przez zielonka02 Pokaż wiadomość
Szczerze mówiąc po takim skrawku niewiele można powiedzieć (tym bardziej że zdjęcie jest bardzo małe). Nie wiadomo jak wygląda całościowo na włosach. Tu może się wydawać miedziany a w całości wyglądać zupełnie inaczej.
ale mi chodzi o ten skrawek
U gory mam ciemniejsze
Chce wiedziec co myslicie o tym kolorze
__________________

Papierosy
zapuszczanie
WweronikaWw jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-05-30, 18:38   #1346
agatka222
Rozeznanie
 
Avatar agatka222
 
Zarejestrowany: 2005-12
Wiadomości: 501
Dot.: BLONDYNECZKI calego forum laczmy sie=))))

Zielonka02 - wiem, że to nie temat o brązach, ale nawiązując do Twojego posta, mogę zapytać, jaką farbę położyłaś na te rozjaśniane włosy, że przykryło to ładnie brązem?
agatka222 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-05-30, 18:41   #1347
marta10
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2008-02
Wiadomości: 135
Dot.: BLONDYNECZKI calego forum laczmy sie=))))

Cytat:
Napisane przez WweronikaWw Pokaż wiadomość
Co sadzicie o tym blondzie ?
To moje stare zdjecie
jak dla mnie to jakis sloneczny blond wchodzacy w marchewke czyli żółtko, nie podoba mi sie
marta10 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-05-30, 18:43   #1348
WweronikaWw
Zakorzenienie
 
Avatar WweronikaWw
 
Zarejestrowany: 2007-07
Lokalizacja: Slask
Wiadomości: 3 457
GG do WweronikaWw
Dot.: BLONDYNECZKI calego forum laczmy sie=))))

Cytat:
Napisane przez marta10 Pokaż wiadomość
jak dla mnie to jakis sloneczny blond wchodzacy w marchewke czyli żółtko, nie podoba mi sie
Ok dziekuje ci za opnie
ale nie przechodzi za bardzo w marchewke zolty byc moze
__________________

Papierosy
zapuszczanie
WweronikaWw jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-05-30, 19:03   #1349
zielonka02
BAN stały
 
Zarejestrowany: 2008-01
Wiadomości: 690
Dot.: BLONDYNECZKI calego forum laczmy sie=))))

WweronikaWw - daj po prostu lepsze zdjęcie - wtedy nie będziemy strzelać jaki to kolor
agatka222 - pierwszy raz na blond położyłam Natural&Easy chyba jasny migdałowy brąz czy jakoś tak. Wyszedł jak na pudełku (na tym próbniku z tyłu - na jasnych włosach) i bardzo mi sie podobał, ale niestety - jak to na rozjaśnianych włosach w ciągu dwóch tygodni kolor się dość mocno sprał (ale bez rudości - byłam w szoku!) i potem już stosowałam Balle Color kolor barna szatyn - cudowny ale ciemny. No a teraz znowu mam blond
zielonka02 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-06-05, 15:37   #1350
zielonka02
BAN stały
 
Zarejestrowany: 2008-01
Wiadomości: 690
Dot.: BLONDYNECZKI calego forum laczmy sie=))))

A mam pytanie czy któraś a Was próbowała może farby Loreal Excellence kolor 01 super-jasny blond naturalny? Nie mogę nic o tym znaleźć i nie wiem jak wygląda na włosach.
zielonka02 jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Tagi
blond, londa, rozjaśnianie, szwarzkopf, wella

Nowe wątki na forum Włosy i fryzury


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2015-02-02 15:19:23


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 09:42.