BLONDYNECZKI calego forum laczmy sie=)))) - Strona 54 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Włosy i fryzury

Notka

Włosy i fryzury Podyskutuj na temat pielęgnacji, farbowania oraz stylizacji włosów. Fryzury damskie, ślubne, na studniówkę, fryzury krok po kroku i zdjęcia fryzur.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2008-08-21, 21:43   #1591
dziuniaaa
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2005-10
Lokalizacja: Wenus :-)
Wiadomości: 3 951
Dot.: BLONDYNECZKI calego forum laczmy sie=))))

Cytat:
Napisane przez NoPasaran Pokaż wiadomość
mi fryzjerka poleciła kupic odzywke z jedwabiem w sklepie z profesjonalnymi akcesoriami fryzjerskimi. Naprawdę bardzo dobra i tania polecam

można kupić na allegro
http://www.allegro.pl/search.php?str...%BCywka+kallos
Długo już używam Kallosa.
__________________
wymianka

włosy - zapuszczanie i dbanie
dziuniaaa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-08-21, 22:00   #1592
dagirll
Wtajemniczenie
 
Avatar dagirll
 
Zarejestrowany: 2006-08
Wiadomości: 2 720
Dot.: BLONDYNECZKI calego forum laczmy sie=))))

Cytat:
Napisane przez atomowka1987 Pokaż wiadomość
ok Dagrill wrzuce coś tylko muszę przypatencić żeby mnei za dużo widac nie było


ok
__________________







dagirll jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-08-21, 22:16   #1593
atomowka1987
Przyczajenie
 
Avatar atomowka1987
 
Zarejestrowany: 2006-01
Wiadomości: 28
Dot.: BLONDYNECZKI calego forum laczmy sie=))))

neiwiem czy się dodało czy nei w każdym bądź razie wygląda jak z kroniki policyjnej hehe
Obraz 573.jpg
atomowka1987 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-08-21, 22:17   #1594
yes
Zakorzenienie
 
Avatar yes
 
Zarejestrowany: 2008-03
Wiadomości: 24 521
Dot.: BLONDYNECZKI calego forum laczmy sie=))))

a ja dzisiaj pofarbowalam wloski (a w sumie rozjasnilam) rozjasniaczem Palette Blonde IL1. Mialam juz wczesniej rozjasniane i farbowany na jasny blond wlosy, ale mialam jakies 4 centymetrowe ciemny blond odrosty. I tak... odrosty rozjasnily sie do koloru złotego (ale mam zamiar poratowac sie jeszcze sprayem rozjasniajacym z palette) a reszta ma kolor taki jaki hm... barbie cudowny Moze jutro wkleje fotki
__________________
yes jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-08-21, 22:24   #1595
dagirll
Wtajemniczenie
 
Avatar dagirll
 
Zarejestrowany: 2006-08
Wiadomości: 2 720
Dot.: BLONDYNECZKI calego forum laczmy sie=))))

Cytat:
Napisane przez atomowka1987 Pokaż wiadomość
neiwiem czy się dodało czy nei w każdym bądź razie wygląda jak z kroniki policyjnej hehe
Załącznik 1687691


No udało się
__________________







dagirll jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-08-21, 22:28   #1596
atomowka1987
Przyczajenie
 
Avatar atomowka1987
 
Zarejestrowany: 2006-01
Wiadomości: 28
Dot.: BLONDYNECZKI calego forum laczmy sie=))))

Widzę dzięki Dagril Nie dopatrzyłam się sama gapa ze mnie no cóż to są właśnie moje włoski . Swoją droga to ja podziwiam odwagę niektórych z Was , farmować włosy na blond samodzielnie w domu hmmm naprawdę !! Jak każda mam chwile zwątpienia, ale stwierdzam zawsze i tak i tak że to tylko chwilowa słabość a blondu nei zamienie na żaden inny kolor. Buziaki
atomowka1987 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-08-21, 22:57   #1597
dagirll
Wtajemniczenie
 
Avatar dagirll
 
Zarejestrowany: 2006-08
Wiadomości: 2 720
Dot.: BLONDYNECZKI calego forum laczmy sie=))))

Cytat:
Napisane przez atomowka1987 Pokaż wiadomość
Widzę dzięki Dagril Nie dopatrzyłam się sama gapa ze mnie no cóż to są właśnie moje włoski . Swoją droga to ja podziwiam odwagę niektórych z Was , farmować włosy na blond samodzielnie w domu hmmm naprawdę !! Jak każda mam chwile zwątpienia, ale stwierdzam zawsze i tak i tak że to tylko chwilowa słabość a blondu nei zamienie na żaden inny kolor. Buziaki
Nie ma spawy Taak uwielbiam blond , widze ,ze masz bardzo jaasne wlosy Ja musialam niestety przyciemnic czekam az odrosna przynajmniej do polowy i wracam do platyny



A mam pytanko. Robiła któraś z Was Castingiem MIODOWY BLOND ?
__________________







dagirll jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-08-22, 09:10   #1598
atomowka1987
Przyczajenie
 
Avatar atomowka1987
 
Zarejestrowany: 2006-01
Wiadomości: 28
Dot.: BLONDYNECZKI calego forum laczmy sie=))))

Cytat:
Napisane przez dagirll Pokaż wiadomość
Nie ma spawy Taak uwielbiam blond , widze ,ze masz bardzo jaasne wlosy Ja musialam niestety przyciemnic czekam az odrosna przynajmniej do polowy i wracam do platyny



A mam pytanko. Robiła któraś z Was Castingiem MIODOWY BLOND ?

Co do miodowego blondu niemam pojęcia , ale neiwiem czy i tak delikatnie rozjaśnic by nie trzeba było ... Jak mam chwilę słabości to nęci mnie ten kolorek z garnier belle color :


Bardzo fajnei wygląda na opakowaniu, naturalnie. Może któras z Was robiła juz tym kolorkiem ?
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg 5892_1.jpg (72,8 KB, 65 załadowań)
atomowka1987 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-08-22, 11:16   #1599
blondi1041
Rozeznanie
 
Avatar blondi1041
 
Zarejestrowany: 2008-06
Lokalizacja: stąd..ale juz niedługo..
Wiadomości: 680
Question Dot.: BLONDYNECZKI calego forum laczmy sie=))))

yes- spray rozjasniajacy palette? prosze napisz mi cos wiecej na temat tego kosmetyku, co on dokladnie robi, gdzie kupujesz itp.. moze tego wlasnie szukam... zawiera amoniak?
__________________

blondi1041 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-08-22, 11:39   #1600
yes
Zakorzenienie
 
Avatar yes
 
Zarejestrowany: 2008-03
Wiadomości: 24 521
Dot.: BLONDYNECZKI calego forum laczmy sie=))))

niestety ten spray jest juz wycofany ze sprzedazy, aczkolwiek dorwałam go w jednym sklepie (ale szukałam go z kilka miesięcy ). Sklepy juz go nie sprowadzaja z hurtowni, bo w hurtowniach go nie ma . A działanie? Niszczy włosy oj bardzo, po jego użyciu są takie 'gumowe' i śmierdzą chlorem . A rozjaśniać rozjaśnia lepiej niż spray joanny
__________________
yes jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-08-23, 00:17   #1601
natixxx
Raczkowanie
 
Avatar natixxx
 
Zarejestrowany: 2007-11
Lokalizacja: MieLec
Wiadomości: 99
GG do natixxx
Dot.: BLONDYNECZKI calego forum laczmy sie=))))

Słyszała któraś z was o płukance 'księżycowy blond' ?...
bo ja szukam i za cholerę znaleźć nie mogę
a poleciła mi to fryzjerka... Podobno włoski po niej nabierają
ślicznej jasnej platyny ja mam platynę ale wygląda jak włos
lalki barbie... o_O
__________________
Jestem jak Media Markt - Nie dla idiotów





natixxx jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-08-23, 00:39   #1602
yes
Zakorzenienie
 
Avatar yes
 
Zarejestrowany: 2008-03
Wiadomości: 24 521
Dot.: BLONDYNECZKI calego forum laczmy sie=))))

poookaz fotki!

zaswsze chcialam miec taki barbie blond.

a gdzie osiągnęłas taki kolor? w domu czy u fryzjera? napisz cos wiecej proosze
__________________
yes jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-08-23, 00:43   #1603
natixxx
Raczkowanie
 
Avatar natixxx
 
Zarejestrowany: 2007-11
Lokalizacja: MieLec
Wiadomości: 99
GG do natixxx
Cytat:
Napisane przez yes Pokaż wiadomość
poookaz fotki!

zaswsze chcialam miec taki barbie blond.

a gdzie osiągnęłas taki kolor? w domu czy u fryzjera? napisz cos wiecej proosze
u fryzjera

załączam jeszcze 2
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg P8190202 copy1.jpg (63,3 KB, 196 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg do gory nogami1.JPG (62,8 KB, 244 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg natus 2.JPG (22,1 KB, 109 załadowań)
__________________
Jestem jak Media Markt - Nie dla idiotów






Edytowane przez kaska222
Czas edycji: 2008-08-24 o 14:25 Powód: post pod postem/korzystaj z opcij edycij i multicytowania.
natixxx jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-08-23, 11:21   #1604
ekstradyska
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2008-01
Wiadomości: 439
Dot.: BLONDYNECZKI calego forum laczmy sie=))))

Cytat:
Napisane przez atomowka1987 Pokaż wiadomość
Co do miodowego blondu niemam pojęcia , ale neiwiem czy i tak delikatnie rozjaśnic by nie trzeba było ... Jak mam chwilę słabości to nęci mnie ten kolorek z garnier belle color :


Bardzo fajnei wygląda na opakowaniu, naturalnie. Może któras z Was robiła juz tym kolorkiem ?
nie robiłąm tym kolorem, ale sprawdzałas kolor w próbniku
wyjdzie ci ciemny blond, to naprawde dośc ciemny odcien jest
moim zdaniem napewno ciemniejszy niż na opakowaniu
ale ładny
nigdy nie uzywałam farb garnier z belle color, więc nie wiem
mi sie osobiście podoba jeszcze inny odcien z tych farb chyba jasny popielaty blond, albo popielaty blond po prostu - nie pamietam, ale ładny i chłodny

ja kiedyś robiłam też z nutrisse natea garniera bezowy blond nr 89 - wyszedł ciemniejszy niż na opakowaniu
ekstradyska jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-08-23, 19:49   #1605
lara144
Raczkowanie
 
Avatar lara144
 
Zarejestrowany: 2007-09
Lokalizacja: Poznań
Wiadomości: 65
GG do lara144 Send a message via Skype™ to lara144
Dot.: BLONDYNECZKI calego forum laczmy sie=))))

natixxx Sliczny Kolorek Mam troszke ciemniejszy ;]
__________________
lara144 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-08-23, 20:57   #1606
dagirll
Wtajemniczenie
 
Avatar dagirll
 
Zarejestrowany: 2006-08
Wiadomości: 2 720
Dot.: BLONDYNECZKI calego forum laczmy sie=))))

A ktorego Castinga polecacie dziewczyny ? Macie jakieś zdjęcia może ?


Wklejajcie
__________________







dagirll jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-08-24, 12:02   #1607
dziuniaaa
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2005-10
Lokalizacja: Wenus :-)
Wiadomości: 3 951
Dot.: BLONDYNECZKI calego forum laczmy sie=))))

Dziewczyny a nie wiecie o ile ton rozjaśniają te Garniery Nutrisse 111 - superrozjaśn. popielaty blond i 101- superroz. beżowy blond?
Ten Wellaton 12/0 o 3-4 tony, później wkleję fotki co mi wyszło:P.

I w sklepie znalazłam Garnier Nutrisse krem intensywnie rozjaśniający 4-6 tonów, nie wiem co to było, jakaś inna seria, bo żadnego nr nie było ani nic i w necie nie mogę go teraz znaleźć.
__________________
wymianka

włosy - zapuszczanie i dbanie
dziuniaaa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-08-24, 14:56   #1608
natixxx
Raczkowanie
 
Avatar natixxx
 
Zarejestrowany: 2007-11
Lokalizacja: MieLec
Wiadomości: 99
GG do natixxx
Dot.: BLONDYNECZKI calego forum laczmy sie=))))

Cytat:
Napisane przez lara144 Pokaż wiadomość
natixxx Sliczny Kolorek Mam troszke ciemniejszy ;]
Dziękuję ja bym chciała taki jak Kendra Wilkinson
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg 0000037493_20070131185906.jpg (81,5 KB, 137 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg 187577450KQlXpy_ph.jpg (37,3 KB, 116 załadowań)
__________________
Jestem jak Media Markt - Nie dla idiotów





natixxx jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-08-24, 15:58   #1609
ma-li-na
Zadomowienie
 
Avatar ma-li-na
 
Zarejestrowany: 2005-10
Lokalizacja: Śląsk :)
Wiadomości: 1 787
Dot.: BLONDYNECZKI calego forum laczmy sie=))))

Cytat:
Napisane przez natixxx Pokaż wiadomość
Dziękuję ja bym chciała taki jak Kendra Wilkinson
bardzo zblizony kolor do księżycowego blasku Safiry
__________________
48 kg! 23kg lzejsza

walka o zdrowe wlosy

26 grudzien 2011 ostatnie farbowanie
13 luty 2012- rozwod z suszarka i prostownica!
ma-li-na jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-08-24, 16:23   #1610
morelle
Wtajemniczenie
 
Avatar morelle
 
Zarejestrowany: 2005-09
Lokalizacja: stary gród słowiański
Wiadomości: 2 846
Dot.: BLONDYNECZKI calego forum laczmy sie=))))

Cytat:
Napisane przez ma-li-na Pokaż wiadomość
bardzo zblizony kolor do księżycowego blasku Safiry
I Szampana z Majiblondu.
__________________
„Człowiek myśli, że ważne jest by mieć i nie wie, że ważniejsze jest by być”.
Oscar Wilde

"Prawdziwe szczęście niewiele kosztuje; jeśli jest drogie, niedobrego jest rodzaju".
F.-R. Chateaubriand


Mój aktualny kramik: http://wizaz.pl/forum/showthread.php?t=1147016
morelle jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-08-24, 16:38   #1611
dagirll
Wtajemniczenie
 
Avatar dagirll
 
Zarejestrowany: 2006-08
Wiadomości: 2 720
Dot.: BLONDYNECZKI calego forum laczmy sie=))))

Też mi sie zawsze podobał kolor Kendry
__________________







dagirll jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-08-24, 16:46   #1612
ekstradyska
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2008-01
Wiadomości: 439
Cytat:
Napisane przez dagirll Pokaż wiadomość
A ktorego Castinga polecacie dziewczyny ? Macie jakieś zdjęcia może ?

ja nie mam zdjeć, i nigdy nie robiłąm castingiem, u mnie wcarrefourze nie ma perłowego blondu, i jutro wybieram sie do drogerii natura najblizszej jak nie bedzie pertłowego blondu - bo na ten sie zdecydowałam to nie wiem co zrobie
kupie sobie jeszcze garnier color naturals krem rozjasniajacy 4-6 tonów i tak może na poczatku pażdziernika, jak się casting spierze robie odrosty itp, i bede stopniowo wracać do czegos jaśniejszego


Wklejajcie

a co do pytania o Nutrisse Natea to przyznam szczerze że nigdy nie widziałam kremu rozjasniajacego z tej serii, a ten 111 to nie wiem jak rozjasnia, kładłam go kiedys na całe włosy, ale były one juz blond, to wyszedł sliczny kolor, miejscami wpadał w niebieski, ale po jednym myciu to się zmyło heh,
ja jak robiłam ostatnio odrost garnier naturals 111 to włosy jasny brąz w ciagu ok 35 minut rozjaśnił do hmmm średni blond - sama nie wiem , mam kłopot, co to jest, napewno jaśniejsze niz ciemny blond, a ciemniejsze niz jasny blond czyli chyba sredni
przypuszczam że jakbym trzymałą go na głowie z 50 minut, albo i godzine to wyszedł by jasny złoty blond, ale nie zółty, bo nawet teraz to co mam na odrostach nie wpada w żółc ani rudość, nie wiem co to jest heh
szkoda że nie mam mozliwości teraz ani w najblizszym czasie dać zdjęć
brechta z moich włosów
jutro ide szukac castinga perłowego blondu, jak nie znajde, to nie wiem co wykombinuje

Dagirl
to na górze to miałobyc do ciebie, ale coc pochrzaniłam hehe

Edytowane przez kaska222
Czas edycji: 2008-09-19 o 15:47 Powód: post pod postem
ekstradyska jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-08-24, 17:06   #1613
madziczka
Zakorzenienie
 
Avatar madziczka
 
Zarejestrowany: 2007-09
Wiadomości: 16 493
GG do madziczka
Dot.: BLONDYNECZKI calego forum laczmy sie=))))

Dziewczyny - pomóżcie Mam rozjaśniane włosy i odcień blond chłodny wręcz popielato-siwy robiony profesjonalnymi farbami. Problem w tym, że wyglądam w nim....staro Cieszę się, że nie mam odcieni żółtawych, nie wyglądam jak kurczak, ale włosy są ciemnie i prawie siwe.... Chciałabym jaśniejszy odcień blondu, taki jasny, ale nie właśnie siwy. Czy jak ufarbuję normalną farbą z drogerii to coś zmieni- nie będą zielone, rude itd. Możecie coś doradzić? Bo jestem załamana... i jestem własnie gotowa je ufarbować ale nie wiem czego się spodziewać
__________________
"Jeśli skończysz, prowadząc beznadziejne życie dlatego, że słuchałeś swojej mamy, swojego taty, księdza i jakiegoś gościa z telewizji, to w pełni na nie sobie zasłużyłeś."

Frank Zappa

http://www.youtube.com/watch?v=_e1pADu6VvI
madziczka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-08-24, 17:30   #1614
dagirll
Wtajemniczenie
 
Avatar dagirll
 
Zarejestrowany: 2006-08
Wiadomości: 2 720
Dot.: BLONDYNECZKI calego forum laczmy sie=))))

Cytat:
Napisane przez ekstradyska Pokaż wiadomość
Dagirl
to na górze to miałobyc do ciebie, ale coc pochrzaniłam hehe


Ok


A myslalam ,ze juz zrobilas tym perłowym Aaa musi gdzies byc jka nie w Naturze ,to gdzies indziej musisz znalezc


A przeczytałam wczesniej ,ze ktoraś z Was uzywa tych odzywek czy masek KALLOS

Zamowilam te dwie , uzywacie ich? http://allegro.pl/item417036660_kall...lamliwych.html

http://allegro.pl/item416256584_kall...00_ml_hit.html
__________________







dagirll jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-08-24, 23:37   #1615
natixxx
Raczkowanie
 
Avatar natixxx
 
Zarejestrowany: 2007-11
Lokalizacja: MieLec
Wiadomości: 99
GG do natixxx
Dot.: BLONDYNECZKI calego forum laczmy sie=))))

Cytat:
Napisane przez ma-li-na Pokaż wiadomość
bardzo zblizony kolor do księżycowego blasku Safiry
to się na taki pokoloruje dzięki ślicznie za info.
__________________
Jestem jak Media Markt - Nie dla idiotów





natixxx jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-08-25, 12:32   #1616
NoPasaran
Zadomowienie
 
Avatar NoPasaran
 
Zarejestrowany: 2007-10
Lokalizacja: mazowieckie
Wiadomości: 1 293
GG do NoPasaran
Dot.: BLONDYNECZKI calego forum laczmy sie=))))

natixxx!! Oddaj mi swoje włosy!!! Aaaaa! co za przepiekny kolor...
__________________
Miss U Less See U More Love To Know U Better
NoPasaran jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-08-25, 16:11   #1617
Dau
Rozeznanie
 
Zarejestrowany: 2008-03
Wiadomości: 506
Dot.: BLONDYNECZKI calego forum laczmy sie=))))

Cytat:
Napisane przez morelle Pokaż wiadomość
I Szampana z Majiblondu.
morelaku ratuj ostatnio ufarbowalam sobie wlosy u nasady odcieniem 901s- i zgadnij jakie wyszly? zoltawe. uprzednio wyprobowalam ta farbe przez 2-3 mies. na pasemkach i zaakceptowalam ten odcien, jako ze wyszedl po czesci popielaty, tak czy owak nie zolty. nalozony jednak na wieksza powierzchnie- zolciak. nie bardzo wiem czym to jest spowodowane i jak tego uniknac. za za kazdym razem uzywalam oksydanta 9%. poradz cos prosze, jako, ze masz doswiadczenie z farbami majiblond
Dau jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-08-25, 18:01   #1618
morelle
Wtajemniczenie
 
Avatar morelle
 
Zarejestrowany: 2005-09
Lokalizacja: stary gród słowiański
Wiadomości: 2 846
Dot.: BLONDYNECZKI calego forum laczmy sie=))))

Cytat:
Napisane przez Dau Pokaż wiadomość
morelaku ratuj ostatnio ufarbowalam sobie wlosy u nasady odcieniem 901s- i zgadnij jakie wyszly? zoltawe. uprzednio wyprobowalam ta farbe przez 2-3 mies. na pasemkach i zaakceptowalam ten odcien, jako ze wyszedl po czesci popielaty, tak czy owak nie zolty. nalozony jednak na wieksza powierzchnie- zolciak. nie bardzo wiem czym to jest spowodowane i jak tego uniknac. za za kazdym razem uzywalam oksydanta 9%. poradz cos prosze, jako, ze masz doswiadczenie z farbami majiblond
Nie zamartwiaj się tak! Ten odcień nie jest typowo popielaty moim zdaniem. Wychodzi tak tylko na wcześniej rozjaśnionych włosach. Ja użyłam tego odcienia po raz pierwszy wiele miesięcy temu i też wydawało mi się, że jest jakiś za żółtawy. A wszystko dlatego, że miałam wtedy mocno odbarwione włosy. Przez to one całe były inne, a odrost się odcinał. Przeszłam na szampana. Zostało mi jeszcze pół tubki Kości Słoniowej, wieć kilka dni temu postanowiłam z ciekawości powtórzyć nim farbowanie. Ku mojemu zaskoczeniu wyszło bardzo ładnie. Ten odcien ma taki lekko złotawy pigment, jest jakby beżowopopielaty w sumie. I powiem, że efekt na odrostach bardzo mi się podoba. Zamieściłam swoje zdjęcie w watlu o Majiblondach. Na jednym z nich widac 901S na odrostach, a także na reszcie włosów. Spróbuj może podgrzewać włosy suszarką w trakcie farbowania. Nie zrażaj się, tylko odczekaj i jak pokaże się odrost, to spróbuj jeszcze raz. Może zamieścisz fotkę?
__________________
„Człowiek myśli, że ważne jest by mieć i nie wie, że ważniejsze jest by być”.
Oscar Wilde

"Prawdziwe szczęście niewiele kosztuje; jeśli jest drogie, niedobrego jest rodzaju".
F.-R. Chateaubriand


Mój aktualny kramik: http://wizaz.pl/forum/showthread.php?t=1147016
morelle jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-08-25, 18:10   #1619
blue_cat
Rozeznanie
 
Zarejestrowany: 2007-08
Wiadomości: 570
Dot.: BLONDYNECZKI calego forum laczmy sie=))))

Dziewczyny mam do Was prośbę. Mam na głowie teraz włoski zafarbowane odcieiem 03 l'oreal les blondissimes, jednak wydaję mi się on jak dla mnie zbyt jasny i chciałabym mieć na głowie coś ciemniejszego. Bardzo spodobał mi się kolorek Doutzen z tej sesji: http://www.lansik.pl/8827/adriana-i-...n-w-bieliznie/ Wydaje mi się,iż jest to zimny odcień, wpdający w popiel, jednak nie jestem pewna. Nie wiecie jaką farbą uzyskałabym takie coś? Może vikingiem recital preference l'oreala? Czy któraś z Was farbowała włosy vikingiem?
blue_cat jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-08-25, 18:40   #1620
Dau
Rozeznanie
 
Zarejestrowany: 2008-03
Wiadomości: 506
Dot.: BLONDYNECZKI calego forum laczmy sie=))))

Cytat:
Napisane przez morelle Pokaż wiadomość
Nie zamartwiaj się tak! Ten odcień nie jest typowo popielaty moim zdaniem. Wychodzi tak tylko na wcześniej rozjaśnionych włosach. Ja użyłam tego odcienia po raz pierwszy wiele miesięcy temu i też wydawało mi się, że jest jakiś za żółtawy. A wszystko dlatego, że miałam wtedy mocno odbarwione włosy. Przez to one całe były inne, a odrost się odcinał. Przeszłam na szampana. Zostało mi jeszcze pół tubki Kości Słoniowej, wieć kilka dni temu postanowiłam z ciekawości powtórzyć nim farbowanie. Ku mojemu zaskoczeniu wyszło bardzo ładnie. Ten odcien ma taki lekko złotawy pigment, jest jakby beżowopopielaty w sumie. I powiem, że efekt na odrostach bardzo mi się podoba. Zamieściłam swoje zdjęcie w watlu o Majiblondach. Na jednym z nich widac 901S na odrostach, a także na reszcie włosów. Spróbuj może podgrzewać włosy suszarką w trakcie farbowania. Nie zrażaj się, tylko odczekaj i jak pokaże się odrost, to spróbuj jeszcze raz. Może zamieścisz fotkę?
morelaku, zdiekuje dziwi mnie tylko, ze raz wychodzi pozadany odcien, a raz ten zoltek sprobuje na pewnno jeszcze raz, bo nie mam wyjscia. nie znam zadnego innego odcienia, ktorego moglabym alternatywnie uzyc. a jaki jest ten szampanski blond i ktory to nr? chcialabym cos naturalnego, nieplatynowego. a co myslisz o oksydancie 12, bezdie mial on wplyw na pozbycie sie tego czerwonawego pigmentu?
Dau jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Tagi
blond, londa, rozjaśnianie, szwarzkopf, wella

Nowe wątki na forum Włosy i fryzury


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2015-02-02 15:19:23


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 15:36.