BLONDYNECZKI calego forum laczmy sie=)))) - Strona 6 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Włosy i fryzury

Notka

Włosy i fryzury Podyskutuj na temat pielęgnacji, farbowania oraz stylizacji włosów. Fryzury damskie, ślubne, na studniówkę, fryzury krok po kroku i zdjęcia fryzur.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2006-03-31, 11:56   #151
nadia07
Zakorzenienie
 
Avatar nadia07
 
Zarejestrowany: 2005-12
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 3 561
GG do nadia07
Dot.: BLONDYNECZKI calego forum laczmy sie=))))

a co sadzicie o tej kuracji z oriflame-olejek kokosowy ? ponoc przywraca blask. moze ktoras z was go juz uzywala?
__________________
nadia07 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-03-31, 11:59   #152
KENZO
Rozeznanie
 
Avatar KENZO
 
Zarejestrowany: 2005-07
Wiadomości: 856
Dot.: BLONDYNECZKI calego forum laczmy sie=))))

Nadia chodzi ci o ten olejek w tubeczkach ktory trzeba podgrzac??? Ja go mialam i nie byl zly ale tez jakis super efektow nie widzialam
KENZO jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-03-31, 12:05   #153
nadia07
Zakorzenienie
 
Avatar nadia07
 
Zarejestrowany: 2005-12
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 3 561
GG do nadia07
Dot.: BLONDYNECZKI calego forum laczmy sie=))))

no bo wlasnie jest teraz na promocji za pare groszy i chyba go wyprobuje tyle ze wlasnie pisze ze to olejek na goraco. powiedz mi jak sie go dokladnie uzywa.. bo znowoz nie mam czasu na jakies odprawianie czarow :P
__________________
nadia07 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-03-31, 12:13   #154
paula00
Rozeznanie
 
Avatar paula00
 
Zarejestrowany: 2005-04
Wiadomości: 610
Dot.: BLONDYNECZKI calego forum laczmy sie=))))

A ja mam take prosbe:/ moj naturalny kolor to ciemny szaro mysi blond w lecie od slonca robia mi sie takie jasniejsze pasemka ogolnie opalam sie na braz i mam ciemna oprawe oczu i ciemne brwi co mnie bardzo denerwuje zastanwaiam sie jaki odcien blondu by mi pasowal chodzi o balejarz kolory cieple czyli miodowy blond czy zimne odcienie popielaty blond :/ sama nie wiem jaki kolor sobie zrobic wydaje mi sie ze moge wygldac sztucznie z ta moja ciemna oprawa oczu
__________________
... just ask me.
paula00 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-03-31, 12:14   #155
bierdonka
Wtajemniczenie
 
Avatar bierdonka
 
Zarejestrowany: 2005-08
Lokalizacja: jestem czarownica wiec pewnie gdzies latam na miotle...
Wiadomości: 2 048
Dot.: BLONDYNECZKI calego forum laczmy sie=))))

To ja też się dopiszę do forumowych blondynek a kolor - naturalny jeszcze nigdy w życiu nie farbowałam włosów i narazie nie zamierzam
bierdonka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-03-31, 12:18   #156
KENZO
Rozeznanie
 
Avatar KENZO
 
Zarejestrowany: 2005-07
Wiadomości: 856
Dot.: BLONDYNECZKI calego forum laczmy sie=))))

Ten olejek to nic czasochlonnego poprostu mozesz go wrzucic do goracej wody na chwile i potem nakladasz na wloski juz nie pamietam na ile minut - ja zazwyczaj nakladam na cala noc

Aha tylko jst go w opakowaniu bardzo malo wiec mi starczylo tylko na koncowki dlatego wole ten kupiony w aptece
KENZO jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-03-31, 12:23   #157
nadia07
Zakorzenienie
 
Avatar nadia07
 
Zarejestrowany: 2005-12
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 3 561
GG do nadia07
Dot.: BLONDYNECZKI calego forum laczmy sie=))))

ja wlasnie potrzebuje tylko na koncowki bo u gory gdy juz mam moje naturalne wloski (odrosty) przetluszczaja sie dosc szybko i nie sa takie znowoz suche. Kenzo a masz fotki swojego blondu farbowanego i naturalnego ?
__________________
nadia07 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-03-31, 12:56   #158
KENZO
Rozeznanie
 
Avatar KENZO
 
Zarejestrowany: 2005-07
Wiadomości: 856
Dot.: BLONDYNECZKI calego forum laczmy sie=))))

No wlasnie chcialam zamiescic ale na tym komputerze domowym mam jakies wredne zabezpieczenia powlaczane i nie moge odtwarzac zdjec ale jak wkoncu mi sie uda to napewno wkleje Moj farbowany jeszcze dwa lata temu byl praktycznie platynowy,potem stopniowo go przyciemnialam pasemkami itd. A tak na marginesie to w jakims watku poruszana byla wkestia tego czy olejek rycynowy przyciemnia - niektorzy mowili ze tak innie ze napewno nie - a wiec ja postanowilam wyprobowac i co ??? I tak sobie nakladalam na cala noc- mieszalam razem z olejkiem kokosowym - i przedwczoraj moj TZ mowi do mnie tak - "Gosiu co ty farbowalas wloski ze masz takie ciemne??? a wiec jednak to male paskudztwo przyciemnia Teraz to mam naprawde ciemny blond Wlasnie siedze na glowie z kompresem z sokiem z 3 cytryn + olejek kokosowy - dziewczyny pisaly ze on troche rozjasnia wiec postanowilam sprobowac zeby zniwelowac ten efekt po o.rycynowym
KENZO jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-03-31, 13:00   #159
KENZO
Rozeznanie
 
Avatar KENZO
 
Zarejestrowany: 2005-07
Wiadomości: 856
Dot.: BLONDYNECZKI calego forum laczmy sie=))))

Aha tak mi sie przypomnialo Nadia bo mowilas ze twoje wloski na calej dlugosci nie sa takie suche i chcesz nakladac tylko na koncowki- a wiec moje nawet nakoncowkach sa dobrze nawilzone a ja nakladam go na cale bo na opakowaniu napisane bylo ze po zastosowaniu olejka wlosy sa miekkie ,lsniace i nie przetluszczaja sie wiec mozna nakladac na cale
KENZO jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-03-31, 13:05   #160
maja55
Zakorzenienie
 
Avatar maja55
 
Zarejestrowany: 2004-05
Wiadomości: 7 258
Dot.: BLONDYNECZKI calego forum laczmy sie=))))

Cytat:
Napisane przez paula00
A ja mam take prosbe:/ moj naturalny kolor to ciemny szaro mysi blond w lecie od slonca robia mi sie takie jasniejsze pasemka ogolnie opalam sie na braz i mam ciemna oprawe oczu i ciemne brwi co mnie bardzo denerwuje zastanwaiam sie jaki odcien blondu by mi pasowal chodzi o balejarz kolory cieple czyli miodowy blond czy zimne odcienie popielaty blond :/ sama nie wiem jaki kolor sobie zrobic wydaje mi sie ze moge wygldac sztucznie z ta moja ciemna oprawa oczu

Hmm...ciężko jest doradzić Ci kolorystykę(ciepły blond czy zimny).
Jeżeli chodzi o brwi i rzęsy to ja jestem blondynką, ale mam stosunkowo ciemne brwi i rzęsy. Nie wydaje mi się żebym wyglądała przez to nienaturalne. Chyba, że chciałabyś taki bardzo jasny, lniany blond - w takim wypadku wyglądałoby to chyba niespecjalnie ładnie.
__________________
P F C
maja55 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-03-31, 13:09   #161
KENZO
Rozeznanie
 
Avatar KENZO
 
Zarejestrowany: 2005-07
Wiadomości: 856
Dot.: BLONDYNECZKI calego forum laczmy sie=))))

Maju a czy twoje fotki byly robione latem??? bo wloski wygladaja jakby byly rozjasnione na gorze przez slonko czy caly rok masz taki sliczny kolorek???? aha i jeszcze mam pytanie czy na zdjeciach masz modelowane wloski czy tylko zostawione do wyschniecia??? a tak na marginesie to jak je pielegnujesz po myciu,nalozeniu odzywki itd. zostawiasz zeby same naturalnie wyschly czy cos z nimi kombinujesz??? pytam bo bardzo mi sie podobaja twoje wloski
KENZO jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-03-31, 13:16   #162
maja55
Zakorzenienie
 
Avatar maja55
 
Zarejestrowany: 2004-05
Wiadomości: 7 258
Dot.: BLONDYNECZKI calego forum laczmy sie=))))

Cytat:
Napisane przez KENZO
Maju a czy twoje fotki byly robione latem??? bo wloski wygladaja jakby byly rozjasnione na gorze przez slonko czy caly rok masz taki sliczny kolorek???? aha i jeszcze mam pytanie czy na zdjeciach masz modelowane wloski czy tylko zostawione do wyschniecia??? a tak na marginesie to jak je pielegnujesz po myciu,nalozeniu odzywki itd. zostawiasz zeby same naturalnie wyschly czy cos z nimi kombinujesz??? pytam bo bardzo mi sie podobaja twoje wloski

Zdjęcia nie są z lata. Zrobiłam je kilka dni temuAle mam właśnie takie kilkukolorowe:spód ciemny, środek sredni a góra jasna. Nikt nie chce wierzyć, że nie farbowane

Jeżeli chodzi o układanie -to niestety jestem leniuchem w tej kwesii. Mycie, odzywka, od czasu do czasu maska i to wszystko. na zdjęciach włosy są w absolutnym nieładzie. Po całym dniu na uczelni jeszcze widać ślad po kucyku i gumce
Po umyciu nakładam odzywkę, spłukuję ja, rozczesuję palcami i zostawiam do wyschnięcai.
I to wszystko
__________________
P F C
maja55 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-03-31, 13:44   #163
mała migotka
Zakorzenienie
 
Avatar mała migotka
 
Zarejestrowany: 2005-08
Wiadomości: 4 277
Dot.: BLONDYNECZKI calego forum laczmy sie=))))

gdzie mogę kupić odżywkę Soblonde? jakiej jest ona firmy??? przeczytałam o niej w tym watku i chciałąbym ja kupić.
mała migotka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-03-31, 13:49   #164
mała migotka
Zakorzenienie
 
Avatar mała migotka
 
Zarejestrowany: 2005-08
Wiadomości: 4 277
Dot.: BLONDYNECZKI calego forum laczmy sie=))))

a z tymi seriami kosmetyków do włosów blond tak juz jest, że jednym pomagają a innym nie Wczoraj bylam na zakupach, z myślą o zaopatrzeniu sie w Pante do włosów blond, ale szampon tak mi smierdział jakoś i w końcu sięgnęłam po Gliss Kur.
Czy Schwarzkopf Profesional to Gliss Kur? Czy to jescze coś innego?
Kosmetyki Sansilk mi nie służą, więc jakoś nie bardzo jestem przekonana do serii blondu tej firmy
mała migotka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-03-31, 13:55   #165
miu miu
Wtajemniczenie
 
Avatar miu miu
 
Zarejestrowany: 2005-07
Lokalizacja: Londyn
Wiadomości: 2 968
Dot.: BLONDYNECZKI calego forum laczmy sie=))))

Cytat:
Napisane przez nadia07
a co sadzicie o tej kuracji z oriflame-olejek kokosowy ? ponoc przywraca blask. moze ktoras z was go juz uzywala?
Ja go mam i dzisiaj zamierzam wypróbować Jak już będę po to napiszę wrażenia
Też jestem blondynką. Dopiero teraz zauważyłam ten topik.
__________________
no risk, no fun
miu miu jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-03-31, 14:02   #166
KENZO
Rozeznanie
 
Avatar KENZO
 
Zarejestrowany: 2005-07
Wiadomości: 856
Dot.: BLONDYNECZKI calego forum laczmy sie=))))

Mala migotko Schwarzkopf Proffesional to nie jest to samo co Glis kur- Swarzkopf profesional to jak sama nazwa wskazuje jest to profesjonalana seria salonowa nie dostaniesz jej w zwyklym supermarkecie tylko u fryzjera ktory prowadzi te produkty lub w sklepie fryzjerskim ,a takze na allegro Sa to dozsze produkty ale ich dzialanie jest skuteczniejsze niz produktow marketowych ogolnodostepnych
Co do odzywki SOBLONDE to jest produkr Schwarzkopfa i mozna ja kupic np. w Daughlasie za 29zl - 300 ml,wystepuje w dwoch wersjach do ciemnego oraz jasnego blondu Mialam ta odzywke i po zluzyciu calej butli efektow rozswietlenia lub nawet delikatnej zmiany koloru niestety nie zauwazylam,a trzymalam ja nawet dluzej niz nakazuje producent wiec ja jej osobiscie nie polecam , efekty pielegnacyje byly jak po zwyczajnej odzywce
KENZO jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-04-01, 16:20   #167
KENZO
Rozeznanie
 
Avatar KENZO
 
Zarejestrowany: 2005-07
Wiadomości: 856
Dot.: BLONDYNECZKI calego forum laczmy sie=))))

up
KENZO jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-04-01, 18:51   #168
aan3czka
Raczkowanie
 
Avatar aan3czka
 
Zarejestrowany: 2005-07
Wiadomości: 243
Dot.: BLONDYNECZKI calego forum laczmy sie=))))

no to i ja sie dopisuje, naturalny - ciemny blond, w swojej karierze mialam wlosy czekoladowe(szamponetka-nie byly fajne) jasne pasemka,pozniej ciemny blond i byly za ciemne! nastepnie znow pasemka a teraz mam kolor blond z garniera i wygladaja naturalnie, i teraz juz nie chce go zmieniac. tyle ode mnie
__________________
aan3czka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-04-02, 10:10   #169
rzyrafka
Zakorzenienie
 
Avatar rzyrafka
 
Zarejestrowany: 2005-01
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 14 598
Dot.: BLONDYNECZKI calego forum laczmy sie=))))

Ja raz miałam szamponetkę rudą to chodziłam z czerwonymi włosami A tak chciałam mieć piękne rudo-miedziane włoski Ale chyba moje naturalne są za jasne i powinnam najpierw zrobić na brąz a dopiero potem łapać rudą farbę.
__________________
*
Łydka
*
rzyrafka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-04-02, 12:45   #170
Kachulec
Zakorzenienie
 
Avatar Kachulec
 
Zarejestrowany: 2005-08
Lokalizacja: Warszawa - Vienna
Wiadomości: 6 338
Dot.: BLONDYNECZKI calego forum laczmy sie=))))

Witajcie Kochane Blondyneczki Ja mam średni blondzik z natury ale aktualnie troszkę rozjaśniony (troszkę za dużo ). Widziałyście kolor włosów Anety kręglickiej? Ja bym właśnie chciała takowy otrzymac i poszukuję odpowiedniej farby.
Jak myślicie czy odcień Champagne Coctail z ferii? Tutaj jest cała paleta: http://www.perfumy.pl/x_C_I__P_7013217-7010001.html
__________________


Nieprzyzwoicie uparta i troszkę złośliwa




Kachulec jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-04-02, 14:23   #171
Kachulec
Zakorzenienie
 
Avatar Kachulec
 
Zarejestrowany: 2005-08
Lokalizacja: Warszawa - Vienna
Wiadomości: 6 338
Dot.: BLONDYNECZKI calego forum laczmy sie=))))

żadna nie wie??
__________________


Nieprzyzwoicie uparta i troszkę złośliwa




Kachulec jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-04-02, 20:49   #172
mała migotka
Zakorzenienie
 
Avatar mała migotka
 
Zarejestrowany: 2005-08
Wiadomości: 4 277
Dot.: BLONDYNECZKI calego forum laczmy sie=))))

KENZO dziękuje za wyczerujaco odpowiedz
Dziewczyny uważajcie z tą cytyną, bo włosy po niej są wysuszone i szorstkie.
mała migotka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-04-03, 11:29   #173
KENZO
Rozeznanie
 
Avatar KENZO
 
Zarejestrowany: 2005-07
Wiadomości: 856
Dot.: BLONDYNECZKI calego forum laczmy sie=))))

Ja sprobowalam z cytrynka i trzymalam sok+ olejek kokosowy na glowce okolo 1,5 godziny- wloski chyba nie zmienily kolorku a ja mialam troche wysluszone wloski- ale na szczescie moj arsenal masek i olejkow zaaplikowalam i juz jest wszystko w porzadku
KENZO jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-04-03, 11:54   #174
maja55
Zakorzenienie
 
Avatar maja55
 
Zarejestrowany: 2004-05
Wiadomości: 7 258
Dot.: BLONDYNECZKI calego forum laczmy sie=))))

Dziewczynki czy miałyscie już moze kontakt z kosmetykami Dory?Mogłybyscie napisac swoje doświadczenia i np zaproponować najbardziej lubiane przez Was szampony lub odżywki tej firmy? Nie chciałabym kupić w ciemno i trafić np na felerną
__________________
P F C
maja55 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-04-03, 12:12   #175
KENZO
Rozeznanie
 
Avatar KENZO
 
Zarejestrowany: 2005-07
Wiadomości: 856
Dot.: BLONDYNECZKI calego forum laczmy sie=))))

Ja mialam juz wiekszosc z tej firmy bo moja siostra prowadzi ta firme u siebie w aptece wiec ciagle jak do niej przychodze to mnie kusza i kupuje Wiec tak - ja bardzo lubie maske z bambusem, swietna tez jest z kolagenem ,szampon dobry mogdalowy- mocno nawilza,lubie rowniez serum krystaliczne a ostatnio kusi mnie odzywka do blondu z pigmentem tylko ona jest strasznie malutka 100 ml wiec starczy mi pewnie na jakies 3 razy
KENZO jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-04-03, 12:31   #176
maja55
Zakorzenienie
 
Avatar maja55
 
Zarejestrowany: 2004-05
Wiadomości: 7 258
Dot.: BLONDYNECZKI calego forum laczmy sie=))))

Cytat:
Napisane przez KENZO
Ja mialam juz wiekszosc z tej firmy bo moja siostra prowadzi ta firme u siebie w aptece wiec ciagle jak do niej przychodze to mnie kusza i kupuje Wiec tak - ja bardzo lubie maske z bambusem, swietna tez jest z kolagenem ,szampon dobry mogdalowy- mocno nawilza,lubie rowniez serum krystaliczne a ostatnio kusi mnie odzywka do blondu z pigmentem tylko ona jest strasznie malutka 100 ml wiec starczy mi pewnie na jakies 3 razy
KENZO, a maska z bambusem do takiego rodzaju jest włosów. ja mam takie...normalne(nie przetłuszaczają sie za szybko, nie są też suche)

I serum krystaliczne - czy to coś w rodzaju nabłyszczacza, czy raczej w celu poprawy kondycji włosów?

Przepraszam, że zadaję tyle pytań ale kuszą mnie te kosmetyki i chciałabym kupić coś naprawdę super
__________________
P F C
maja55 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-04-03, 12:49   #177
KENZO
Rozeznanie
 
Avatar KENZO
 
Zarejestrowany: 2005-07
Wiadomości: 856
Dot.: BLONDYNECZKI calego forum laczmy sie=))))

A wiec serum do wlosow to cos w rodzaju wygladzaczo- nablyszczacza a przy tym podobno poprawia kondycje ( ale to musialaby ocenic osoba ze zniszczonymi wloskami) nakladasz pare kropel na mokre lub na suche maska z bambusem jest raczej tresciwa wiec bardziej dla suchych ,zniszczonych- ja lubie uzywac jej profilaktycznie bo mam zdrowe jesli masz dosc cienkie wloski to mozesz kupic sobie z kolagenem lub wlasnie taka specjalna do cienkich wlosow
KENZO jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-04-03, 12:52   #178
maja55
Zakorzenienie
 
Avatar maja55
 
Zarejestrowany: 2004-05
Wiadomości: 7 258
Dot.: BLONDYNECZKI calego forum laczmy sie=))))

Dziękuję za odpowiedz. Mam własnie cieniutkie włoski(dużo, ale delikatne i cienkie) więc ten kolagen może bedzie dla nich dobry. Musze kiedyś po zajęciach wstapić do apteki i zaopatrzyć sie w tę maskę.

A serum też brzmi ciekawie
__________________
P F C
maja55 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-04-03, 12:53   #179
margolci@
Zadomowienie
 
Avatar margolci@
 
Zarejestrowany: 2004-02
Wiadomości: 1 010
Dot.: BLONDYNECZKI calego forum laczmy sie=))))

Nie miałam lepszej odżywki od maski z bambusem! Serio
I znów odsyłam do KWC, bo się tam napisałam niegdyś na jej temat. Szkoda, że jakoś w Krakowie nie ma...

- Czy jakbym zapuścił sobie futerko, to mógłbym ją stosować?

__________________
Wiem, że i tak każdy woli Misia, wiem...
margolci@ jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-04-03, 13:04   #180
maja55
Zakorzenienie
 
Avatar maja55
 
Zarejestrowany: 2004-05
Wiadomości: 7 258
Dot.: BLONDYNECZKI calego forum laczmy sie=))))

Cytat:
Napisane przez margolci@
Nie miałam lepszej odżywki od maski z bambusem! Serio
I znów odsyłam do KWC, bo się tam napisałam niegdyś na jej temat. Szkoda, że jakoś w Krakowie nie ma...

- Czy jakbym zapuścił sobie futerko, to mógłbym ją stosować?


Dziękuję za info

Teraz mam dylemat, którą wybrać, ale...poczytam KWC i na pewno wtedy mnie oświeci

Misiu, jasne, że jak zapuścisz futerko to bedziesz mógł sie mazać odżywką Dory
Nawet mój TŻ czasami używa mojej odzywki do włosów jak się kąpie ze mną, bo chce być piękny
__________________
P F C
maja55 jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Tagi
blond, londa, rozjaśnianie, szwarzkopf, wella

Nowe wątki na forum Włosy i fryzury


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2015-02-02 15:19:23


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 13:57.