CLA Clarinol - Strona 3 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki

Notka

Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki Tutaj możesz zadać pytanie kosmetyczce, wymienić się doświadczeniem, opowiedzieć o swojej pielęgnacji.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2009-01-22, 16:40   #61
paulinax1
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2008-01
Lokalizacja: Maroko
Wiadomości: 90
Dot.: CLA Clarinol

witam. cellulit tak jakby sie wyrownuje mam nadzieje ze kiedys zniknie bo to moja zmora! KAROOLAAA u mnie troche na odwrot cwiczenia+dieta=spadek wagi a ja włsnie chciałabym zeby cm.leciałłłłłłłłłłłłłłłły !!! pozdrawiam
__________________
PaulinaX1
paulinax1 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-01-26, 16:46   #62
neska22
Zakorzenienie
 
Avatar neska22
 
Zarejestrowany: 2006-07
Lokalizacja: Łódź
Wiadomości: 9 919
GG do neska22
Dot.: CLA Clarinol

halo? co tu taka cisza? zadna juz nie stosuje clarinolu? ja jem go od czwartku-po 2 tabletki dziennie... na razie nie wiem czy orzynosi jakis efekt ale nie zamierzam sie poddac
neska22 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-01-27, 21:24   #63
karoolaaa
Zakorzenienie
 
Avatar karoolaaa
 
Zarejestrowany: 2006-09
Lokalizacja: Edinburgh/Lbn
Wiadomości: 3 691
Dot.: CLA Clarinol

Cytat:
Napisane przez neska22 Pokaż wiadomość
halo? co tu taka cisza? zadna juz nie stosuje clarinolu? ja jem go od czwartku-po 2 tabletki dziennie... na razie nie wiem czy orzynosi jakis efekt ale nie zamierzam sie poddac
trzeba reaktywowac watek moze ktoras z Was pochwali sie jeszcze efektami po clarinolu ?
karoolaaa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-02-03, 18:16   #64
Ilena
Zakorzenienie
 
Avatar Ilena
 
Zarejestrowany: 2006-04
Lokalizacja: mazowieckie
Wiadomości: 4 654
Dot.: CLA Clarinol

tez czekam na wsze efekty
Ilena jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-02-16, 17:52   #65
lucky_201
Raczkowanie
 
Avatar lucky_201
 
Zarejestrowany: 2006-05
Wiadomości: 147
Dot.: CLA Clarinol

Ja również mam ochote na zakup tego specyfiku tez bym chciala sie dowiedziec czegos wiecej- przede wszystkim- jakie efekty osiagacie
lucky_201 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-03-11, 10:14   #66
czarnula7
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2009-03
Wiadomości: 1
Question Dot.: CLA Clarinol

Witam. Mam do was ogromna prośbę abyście mi doradzily w sprawie clarinolu.
Biorę drugi dzień Clarinol cla 1000, do tego robie dziennie 50 brzuszkow, 30 pompek, 20 min jezdze na rowerze, nie jem slodyczy oraz białego pieczywa i nie słodzę herbaty. Po jakim czasie mogę spodziewac sie efektow? Proszę odpiszcie.

---------- Dopisano o 10:14 ---------- Poprzedni post napisano o 10:10 ----------

Doradzcie mi proszę co mam jesc a czego nie i jakie cwiczenia jeszcze robic aby zrzucic boczki i miec plaski brzuszek jak najszybciej(
czarnula7 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-03-11, 10:58   #67
karoolaaa
Zakorzenienie
 
Avatar karoolaaa
 
Zarejestrowany: 2006-09
Lokalizacja: Edinburgh/Lbn
Wiadomości: 3 691
Dot.: CLA Clarinol

Cytat:
Napisane przez czarnula7 Pokaż wiadomość
Witam. Mam do was ogromna prośbę abyście mi doradzily w sprawie clarinolu.
Biorę drugi dzień Clarinol cla 1000, do tego robie dziennie 50 brzuszkow, 30 pompek, 20 min jezdze na rowerze, nie jem slodyczy oraz białego pieczywa i nie słodzę herbaty. Po jakim czasie mogę spodziewac sie efektow? Proszę odpiszcie.

---------- Dopisano o 10:14 ---------- Poprzedni post napisano o 10:10 ----------

Doradzcie mi proszę co mam jesc a czego nie i jakie cwiczenia jeszcze robic aby zrzucic boczki i miec plaski brzuszek jak najszybciej(
poszukaj na dziale fitness tam jest duzo watkow na ten temat. A co do pierwszych efektow odchudzania to juz kwestia indywidualna
karoolaaa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-01-15, 21:34   #68
Karolina2211
Raczkowanie
 
Avatar Karolina2211
 
Zarejestrowany: 2009-12
Lokalizacja: kujawy
Wiadomości: 489
GG do Karolina2211
Dot.: CLA Clarinol

Może zacznę wątek od nowa, dla szukających odpowiedzi na clarinol. Otóż wzięłam się ostro do pracy, po ciąży chciałam zgubić 10 kg. Z racji tego że po pół roku już nie karmiłam, zaczęłam zdrowo się odżywiać ćwiczyć i wogóle się ruszać. Jeździłam pół godziny dziennie na rowerku treningowym, następne pół na skakance potem brzuszki 100 razy dziennie, dodatkowo spacery z dzidzią godzinka dwie dziennie. Dieta moja wyglądała następująco rano śniadanko dwie kromki pieczywa pełnoziarnistego z wędlinką z indyka i białą rzepą lub pomidorkiem,drugie sniadanie activia ze śliwką lub naturalny jogurt i łyzeczka ziaren słonecznika, obiad gotowane mięsko zazwyczaj z kurczaka bądz rybka z warzywami podwieczorek kiwi lub inny niskokaloryczny owoc 2 szt, kolacja herbapol slim figura koktail. i trzy razy dziennie clarinol. Ponadto w między czasie na lepsze trawienie 3-4 sliwki suszone dziennie i podjadałam orzechy jak mi się czegoś chciało. Dzięki temu wysiłkowi w dwa miesiące schudłam 9 kg. W sumie zjadłam chyba dwa opakowania clarinol po 60 szt chyba, dokładnie nie pamiętam!!!Także ja polecam wystarczy samozaparcie dązenie do celu!!!Pozdrawiam
Karolina2211 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-01-26, 22:02   #69
tosiaczek21212
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2008-03
Wiadomości: 23
Dot.: CLA Clarinol

Hej dziewczyny!!!

Ja też zaczęłam stosować Clarinol Cla od piątku dodatkowo ćwiczę godzinkę jak na razie codziennie jeszcze na wagę nie wchodziłam ale skóra na udach wygląda lepiej no i stosuję jeszcze kremy na uda jak wejdę na wagę to powiadomię was jakie są efekty!! Mam nadzieję że będą jakieś!! A i biorę 3 kapsułki dziennie! No i jeszcze apetyt mniejszy jadam 3 posiłki dziennie i po 17 nie jem jakoś daje rade!
tosiaczek21212 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-02-15, 21:18   #70
neska22
Zakorzenienie
 
Avatar neska22
 
Zarejestrowany: 2006-07
Lokalizacja: Łódź
Wiadomości: 9 919
GG do neska22
Dot.: CLA Clarinol

hej!! widze ze wątek ucichł!! zadna nie bierze clarinolu? ja biore wlasnie drugie opakowanie- co do odchudzania-efekt marny ale widze roznice jesli chodzi o cellulit- a to dla mnie tez wazne
neska22 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-02-24, 23:34   #71
Neka
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2009-11
Wiadomości: 2
Dot.: CLA Clarinol

cześć,właśnie przeczytałam o Cla Clarinolu 1000(1-3 tabletek dziennie)

---------- Dopisano o 23:34 ---------- Poprzedni post napisano o 23:20 ----------

napaliłam się jak szczerbaty na suchary i te Wasze opinie.....Kurde nigdy nie wspierałam się medycyną w walce z kilogramami,ale tym razem podkręciłam się bardzo.Na każdego działa coś innego.Mam nadzieję,że Clarinol przyspieszy utratę niechcianych kg.
Neka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-02-25, 13:54   #72
paulinax1
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2008-01
Lokalizacja: Maroko
Wiadomości: 90
Dot.: CLA Clarinol

hej laseczki dawno dawno pisałam, wtedy udało mi sie zrzucic 7kg w ciagu 2 miesiecy!! znowu przeszlam na diete i Clariniol moj przyjaciel hehe wtedy działal i mam nadzieje na powtorke. Znowu siłownia 3 razy w tyg, i dietka jak w poprzednich postach
__________________
PaulinaX1
paulinax1 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-06-09, 12:03   #73
_Katrin_
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2010-03
Wiadomości: 7
Dot.: CLA Clarinol

Hej Czy ktoś tutaj jeszcze zagląda ??
_Katrin_ jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-08-10, 20:28   #74
Groszek20
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2010-08
Wiadomości: 60
Dot.: CLA Clarinol

Hej!
Ja tez postanowiłam się wziąć za siebie z pomocą Clarinolu, w sumie dzięki pozytywnym opiniom na różnych forach. Próbowałam ostatnio wbić się w jeansy i okazało się, że są dziwnie ciasne...stanęłam na wadze i tragedia...6kilo więcej...nie wiem jak i kiedy a już z porzednią chciałam walczyć a więc mam 172cm wzrostu i ważę...66kilo;/ . Nie wierze oczywiscie ze Clarinol zdziała cuda sam więc od wczoraj stosuje jeszcze diete 1000-1200kalorii z tym ze te 200kalorii pozostawiam sobie na przyjemnosci;P jak np kawa z cukrem i mlekiem no i ćwiczę...areobik pol godziny plus cwiczenia na nogi Tracy Anderson w sumie tez ok pol godzinki. Mam nadzieje ze takie polaczenie zdziala cuda a dodatkowo pozbędę się tego okropnego celulitu;P będę informować na bieżąco jak mi idzie;] pozdrawiam
Groszek20 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-08-16, 14:53   #75
Groszek20
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2010-08
Wiadomości: 60
Dot.: CLA Clarinol

Nie wiem czy ktokolwiek czyta jeszcze ten wątek ale mam nadzieję, że kiedyś komuś mogą się przydać moje doświadczenia związane z Clarinolem tak jak mnie pomogły opinie innych kobiet więc do końca jego stosowania raz w tygodniu będę pisać jak sprawy wyglądają. A więc po tygodniu stosowania Clarinolu w połaczeniu z dietą schudłam 2 kilo;] a wiec jest juz 64 wymiary nieznacznie spadły ( mierzylam sie we wszelakich mozliwych miejscach) w sumie mam -18cm w tym 1 z biustu co mnie nie cieszy ale jak sie chudnie to wszedzie;] Codziennie tez cwicze, chociaz w weekend ani dieta ani cwiczenia nie wyszly dzis jednak wracam do swojego postanowienia i kontynuuje w pelni system pozdrawiam majac nadzieje ze za tydzien bedzie kolejne -2kg
Groszek20 jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 21:51.