co sie dzieje z moją cerą??? - Strona 2 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki

Notka

Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki Tutaj możesz zadać pytanie kosmetyczce, wymienić się doświadczeniem, opowiedzieć o swojej pielęgnacji.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2007-04-11, 12:10   #31
VolleyMasta
Raczkowanie
 
Avatar VolleyMasta
 
Zarejestrowany: 2005-07
Wiadomości: 76
Dot.: co sie dzieje z moją cerą???

Aranka

no właśnie jak tak się zagłebić w lekturze i poczytać o przeciwskazaniach do lekó to wszędzie jest napisane: kobieta w ciąży, karmienie piersią... dlatego też jestem ciekawa co poradzi Ci lekarz... ale - na pewno jest jakieś wyjście
VolleyMasta jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-04-11, 14:59   #32
Matylda_1991
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2007-03
Lokalizacja: Częstochowa
Wiadomości: 7
GG do Matylda_1991
Dot.: co sie dzieje z moją cerą???

Ja też ( nie zapeszać) zauważyłam poprawę i uwierzyłam w siebie. Chce mi sie rano spojrzeć do lustra. Mam tylko pytanko: Czy wiecie może czy jak zażywam Tetralysal to moge brać oprócz tego inny antybiotyk w sensie jak mam angine? Nie chce go odstawiać...!
Matylda_1991 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-04-12, 15:46   #33
VolleyMasta
Raczkowanie
 
Avatar VolleyMasta
 
Zarejestrowany: 2005-07
Wiadomości: 76
Dot.: co sie dzieje z moją cerą???

ja watpie. ale zapytaj się lekarza, obojętne jakiego, to na pewno Ci poradzi.
VolleyMasta jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-04-12, 21:40   #34
Aranka
Zakorzenienie
 
Avatar Aranka
 
Zarejestrowany: 2005-04
Lokalizacja: ♥ Toruń ♥
Wiadomości: 7 033
Dot.: co sie dzieje z moją cerą???

No i byłam u dermatologa...i dostałm żel Davercin - po 2 aplikacjach widoczna poprawa!!!
__________________


Wszystkie nieba bym oddała aby z TOBĄ dzielić jedno piekło
Aranka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-04-13, 10:23   #35
Matylda_1991
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2007-03
Lokalizacja: Częstochowa
Wiadomości: 7
GG do Matylda_1991
Dot.: co sie dzieje z moją cerą???

No nic.... ja ryzykuje i zażywam Zinnat i Tetralysal jednocześnie. Robie odstępy. Doszłam do wniosku, że bez tego i bez tego nie dam rady...
No i moja cera już od jakiegoś czasu mnie niczym nie zaskakuje. Nawet nie wiecie, jak się cieszę, że wam też sie udaje! A i ja od razu lepiej czuje się psychicznie... Najgorszy problem dla mnie to są przebarwienia. Bo mam bardzo jasną i delikatną skórę- wystarczy ją potrzeć i już sie czerwieni. I teraz wyglądam po tej wojnie z trądzikiem troszke jak muchomor na odwrót. Co prawda mam "Skinoren", który mi to znacznie wybiela, bo zawiera kwas, ale zeby to wszystko zniknęło to chyba musze sporo poczekać ;] Na szczęście zakupiłam super podkład z La Roche-Posay, który świetnie maskuje i nie powoduje powstawania zaskorników, wiec nie jest źle. Pozdrawiam Was i życze powodzenia w walce z naszą zmorą - trądzikiem! ;*
Matylda_1991 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-04-15, 20:40   #36
Balbinka85
Raczkowanie
 
Avatar Balbinka85
 
Zarejestrowany: 2006-02
Wiadomości: 113
Dot.: co sie dzieje z moją cerą???

Dziewczynki ja sie podepne do Was,bo mam takie pytankostatnio wyskakiwaly mi takie wielkie gule z ropa bardzo bolaly i byly nie do wycisniecia.I np nie sa juz czynne i czerwone ale wciaz wypukle i jak dotykam czuje ze cos tam jest,nie mam sposobu by to wycisnac bo ani czubka ani nic.Raczej sa w kolorze buzi,ale pod podkaldem odznaczaja sie jako wypuklsci,wiecie jak sobie z nimi poradzic?Macie jakies sposoby?

Matyldo co ta za podkladzik dokladnie ten La Roche-Posay?W jakiej cenie?Jak sie sprawdza?
__________________
Boje się, że pewnego dnia stracę to wszystko co nie dość kochałam. Pamiętaj i nie wahaj się kochać tego co kochać warto.

STOP Żarłoczkom
Czyli sobie

POZDRAWIAM KOCHANE WIZAŻANKI
Balbinka85 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-04-16, 19:26   #37
Matylda_1991
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2007-03
Lokalizacja: Częstochowa
Wiadomości: 7
GG do Matylda_1991
Dot.: co sie dzieje z moją cerą???

Kochana Balbinko! Też miałam do czynienia z takimi pryszczami... Nawet nie próbuj ich wyciskać, bo zostanie bardzo brzydki ślad....( Ja robiłam tak tylko wtedy, kiedy już naprawdę wystarczyło tylko leciutko nacisnąć i już wszystko wychodziło, ale i tak ślad utrzymywał się b.długo) Zniknęły mi jak tylko zaczęłam brać antybiotyk - tzn Tetralysal. Co do mojego podkładu to zwie się on "Toleriane" i u mnie kosztował 55 zł. Bardzo dobrze kryje, nie świeci się, ma naturalny dość kolor i przede wszystkim nie powoduje zatykania porów a co za tym idzie powstawania zaskórników. do każdej cery: tłustej, alergicznej. Polecam! Pozdrawiam Cie
Matylda_1991 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-04-16, 22:38   #38
Balbinka85
Raczkowanie
 
Avatar Balbinka85
 
Zarejestrowany: 2006-02
Wiadomości: 113
Dot.: co sie dzieje z moją cerą???

Dziekuje za odpowiedz
Swoja droga sie zastanawiam,skoro nei wycisnelam kiedys takiej guli to gdzies to swinstewko z niej pozostalo po skora,wiec co z tym dalej?Zamierzam sie złuszczac intensywnie na dniach peelingiem migdalowym,a jak mi wtedy to wszystko wylezie,bleeeee byloby TRAGICZNIE!
__________________
Boje się, że pewnego dnia stracę to wszystko co nie dość kochałam. Pamiętaj i nie wahaj się kochać tego co kochać warto.

STOP Żarłoczkom
Czyli sobie

POZDRAWIAM KOCHANE WIZAŻANKI
Balbinka85 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-04-17, 09:12   #39
VolleyMasta
Raczkowanie
 
Avatar VolleyMasta
 
Zarejestrowany: 2005-07
Wiadomości: 76
Dot.: co sie dzieje z moją cerą???

Balbinka85

mowi sie zeby nie wyciskac pryszczy (wiec moze ta ropa sama znika)

swoja drogą opis pryszczy pasuje mi na moje tzw "wodniczki" (nazwa własna ). nie do wycisniecia. a jak sie naruszy je to sie goja tygodniami... ja je po prostu zostawiam, kiedys probowalam je zluszczac az dobije sie do ropy, ale efetk mialo taki sam (goi sie potwornie dlugo).
VolleyMasta jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-04-17, 09:45   #40
tangerynka
Rozeznanie
 
Avatar tangerynka
 
Zarejestrowany: 2005-03
Wiadomości: 569
Dot.: co sie dzieje z moją cerą???

Cytat:
Napisane przez Balbinka85 Pokaż wiadomość
Dziewczynki ja sie podepne do Was,bo mam takie pytankostatnio wyskakiwaly mi takie wielkie gule z ropa bardzo bolaly i byly nie do wycisniecia.I np nie sa juz czynne i czerwone ale wciaz wypukle i jak dotykam czuje ze cos tam jest,nie mam sposobu by to wycisnac bo ani czubka ani nic.Raczej sa w kolorze buzi,ale pod podkaldem odznaczaja sie jako wypuklsci,wiecie jak sobie z nimi poradzic?Macie jakies sposoby?
Balbinko, mnie się taka wielka gula też zrobiła ostatnio. Pewnie z ropą ale pewności nie mam, bo głęboko siedzi cholerstwo. Dermatolog powiedziała, że powinno się to wchłonąć. Niestety, może pozostawić ślad w postaci wklęśnięcia Już chyba miesiąc minął, odkąd to wyrosło i cały czas mam wypukłość niestety, chociaż od dawna nie boli i powolutku się zmniejsza.

Cytat:
Napisane przez VolleyMasta Pokaż wiadomość
no właśnie jak tak się zagłebić w lekturze i poczytać o przeciwskazaniach do lekó to wszędzie jest napisane: kobieta w ciąży, karmienie piersią... dlatego też jestem ciekawa co poradzi Ci lekarz... ale - na pewno jest jakieś wyjście
Ja w ciąży dostałam Zineryt i skinoren. Niewiele, ale zawsze.....
tangerynka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-04-17, 15:12   #41
Matylda_1991
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2007-03
Lokalizacja: Częstochowa
Wiadomości: 7
GG do Matylda_1991
Dot.: co sie dzieje z moją cerą???

Nie ma co wyciskać takiego dziadostwa... To sie wchłania - jak zwykły stan zapalny, po jakimś czasie ustępuje. Najlepiej zaatakować takie coś od środka ale to już zależy od dermatologa.
Matylda_1991 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-07-01, 16:11   #42
anecia-por
Przyczajenie
 
Avatar anecia-por
 
Zarejestrowany: 2006-05
Lokalizacja: sweet home Częstochowa
Wiadomości: 7
GG do anecia-por
Dot.: co sie dzieje z moją cerą???

Witam! Czy mogłabyś mi podać nazwisko tej lekarki i gdzie przyjmuje i czy duzo bierze za wizytę. Tez jestem z Częstochowy i zamierzam sie wybrać do dermatologa bo mam juz 21 lat a problemy z cerą nadal!!!
__________________
AnEcIa
"Oczy są ślepe, szukać należy sercem !!!"
anecia-por jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-08-12, 17:04   #43
anecia-por
Przyczajenie
 
Avatar anecia-por
 
Zarejestrowany: 2006-05
Lokalizacja: sweet home Częstochowa
Wiadomości: 7
GG do anecia-por
Dot.: co sie dzieje z moją cerą???

No i poszłam do polecanego dermatologa. Przepisała mi Aknemycin plus i tormentiol na noc. Stosuje to już miesiąc i narazie efekty nikłe . Czy wiecie co można dobrego stosować do mycia i nawilżania cery przy stosowaniu powyższych leków? Będę bardzo wdzięczna za odp, buziolki dla wszystkich wizażanek
__________________
AnEcIa
"Oczy są ślepe, szukać należy sercem !!!"
anecia-por jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-08-13, 00:39   #44
blazej2209
Raczkowanie
 
Avatar blazej2209
 
Zarejestrowany: 2007-04
Lokalizacja: Szczecinek
Wiadomości: 135
Dot.: co sie dzieje z moją cerą???

Moim zdaniem to jakiś kiepski lekarz.Prawdopodobnie jest to tradzik hormonalny poniewaz on czesto objawia sie w tym miejscu. Myślę ,że powinien zastosować co najmniej retinoid lub hormony. Tormentiol w przypadku trądziku działa bardzo słabo.
Co do podraznień to do leczonej cery tradzikowej polecam Physiogel w zelu do mycia.
blazej2209 jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 08:03.