cienie IB-kto dostał już przesyłkę? - Strona 13 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Makijaż - Pytania do wizażystki

Notka

Makijaż - Pytania do wizażystki Tutaj pytaj o: wizaż, stylizację, typy kolorystyczne, kosmetyki kolorowe...

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2005-11-01, 19:45   #361
hana1980
Raczkowanie
 
Avatar hana1980
 
Zarejestrowany: 2005-08
Lokalizacja: BMW
Wiadomości: 183
GG do hana1980 Send a message via Skype™ to hana1980
Dot.: cienie IB-kto dostał już przesyłkę?

Cytat:
Napisane przez Beekeeper
pstrykniesz fotencję? jaki to kolorek?
w tej chwili cyfrówe ma moj TŻ wiec fotki nie zrobie ale tu masz link
http://www.wizaz.pl/forum/attachmen...hment id=76583
to jest biały z brokatem
__________________
Przyciąganie ziemskie to największy świata błąd.
http://www.korabiewice.empatia.pl/
hana1980 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-11-01, 19:47   #362
Beekeeper
Zakorzenienie
 
Avatar Beekeeper
 
Zarejestrowany: 2005-09
Lokalizacja: UK
Wiadomości: 4 803
Wyślij wiadomość przez MSN do Beekeeper
Dot.: cienie IB-kto dostał już przesyłkę?

Cytat:
Napisane przez hana1980
w tej chwili cyfrówe ma moj TŻ wiec fotki nie zrobie ale tu masz link
http://www.wizaz.pl/forum/attachmen...hment id=76583
to jest biały z brokatem
eeek...takie cus mi sie wyswietla...
Cytat:
Artykuł, którego właśnie szukasz w ogóle nie istniał lub też został usunięty z naszych stron.
Zapraszamy na główną stronę naszego wortalu, znajdziesz tam wyszukiwarkę a także wiele nowych i interesujących artykułów, publikacji i porad.
__________________
Como se porta la vida cuando vales lo que tienes...
Beekeeper jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-11-01, 19:48   #363
hana1980
Raczkowanie
 
Avatar hana1980
 
Zarejestrowany: 2005-08
Lokalizacja: BMW
Wiadomości: 183
GG do hana1980 Send a message via Skype™ to hana1980
Dot.: cienie IB-kto dostał już przesyłkę?

no właśnie ja też nie rozumiem wejdź na wypowiedź #343 tam jest ten sam link który działa
__________________
Przyciąganie ziemskie to największy świata błąd.
http://www.korabiewice.empatia.pl/
hana1980 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-11-01, 19:52   #364
Beekeeper
Zakorzenienie
 
Avatar Beekeeper
 
Zarejestrowany: 2005-09
Lokalizacja: UK
Wiadomości: 4 803
Wyślij wiadomość przez MSN do Beekeeper
Dot.: cienie IB-kto dostał już przesyłkę?

dzieki jush mam
http://www.wizaz.pl/forum/attachment...chmentid=76583
__________________
Como se porta la vida cuando vales lo que tienes...
Beekeeper jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-11-01, 19:56   #365
hana1980
Raczkowanie
 
Avatar hana1980
 
Zarejestrowany: 2005-08
Lokalizacja: BMW
Wiadomości: 183
GG do hana1980 Send a message via Skype™ to hana1980
Dot.: cienie IB-kto dostał już przesyłkę?

no to dobsze
__________________
Przyciąganie ziemskie to największy świata błąd.
http://www.korabiewice.empatia.pl/
hana1980 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-11-03, 22:08   #366
anciaahk
kosmitka
 
Avatar anciaahk
 
Zarejestrowany: 2005-10
Wiadomości: 19 409
Red face Aga BJ help :((((((((((((

A może dla mnie coś doradzisz (fotka w avatarku). Z reguły maluję się na brązy, rzadziej róże i fiolety. Baaaaaardzo proszę.
anciaahk jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-11-04, 16:02   #367
Beekeeper
Zakorzenienie
 
Avatar Beekeeper
 
Zarejestrowany: 2005-09
Lokalizacja: UK
Wiadomości: 4 803
Wyślij wiadomość przez MSN do Beekeeper
Dot.: Cienie Italian Beauty!!!

Uwielbiam prasowane cienie IB, no po prostu musiałam to napisać!!!

Kosztuja 9 zl, jest ich calkiem sporo (54) a kolory i konsystencja.....achhhh.. .. Dzis bylam w hurtowni i kupilam 2 nastepne do kolekcji... Pani nawet dala mi karte kolorow do domku, zebym sobie zamawiała przez telefon, a oni mi kupi i przetrzyma dla mnie Achhh, czego chciec wiecej?!

Moim zdaniem nie warto kupowac zadnych Inglotow - nie umywaja sie przy nich, a cena taka sama...

A sypkie IB są wg mnie srednie niestety... Juz APC lepsze.
__________________
Como se porta la vida cuando vales lo que tienes...
Beekeeper jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-11-04, 17:58   #368
anciaahk
kosmitka
 
Avatar anciaahk
 
Zarejestrowany: 2005-10
Wiadomości: 19 409
Dot.: Cienie Italian Beauty!!!

Cytat:
Napisane przez Beekeeper
Uwielbiam prasowane cienie IB, no po prostu musiałam to napisać!!!

Kosztuja 9 zl, jest ich calkiem sporo (54) a kolory i konsystencja.....achhhh.. .. Dzis bylam w hurtowni i kupilam 2 nastepne do kolekcji... Pani nawet dala mi karte kolorow do domku, zebym sobie zamawiała przez telefon, a oni mi kupi i przetrzyma dla mnie Achhh, czego chciec wiecej?!

Moim zdaniem nie warto kupowac zadnych Inglotow - nie umywaja sie przy nich, a cena taka sama...

A sypkie IB są wg mnie srednie niestety... Juz APC lepsze.
A gdzie to się kupuje? Skąd wziąć dokładne kolorki itd?
anciaahk jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-11-04, 19:19   #369
ghola
Raczkowanie
 
Avatar ghola
 
Zarejestrowany: 2004-11
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 323
Dot.: Cienie Italian Beauty!!!

Cytat:
Napisane przez anciaahk
A gdzie to się kupuje? Skąd wziąć dokładne kolorki itd?

kolorki znajdziesz tu: http://www.wizaz.pl/forum/showthread...italian+beauty

a zakupić można tutaj: http://fhuprom.hostingpro.pl/cgibin/...d&sid=240b6f81

a już niedługo również i tu: http://www.italianbeauty.pl/catalog2/index.php

pozdrowionka
ghola jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-11-05, 00:07   #370
Beekeeper
Zakorzenienie
 
Avatar Beekeeper
 
Zarejestrowany: 2005-09
Lokalizacja: UK
Wiadomości: 4 803
Wyślij wiadomość przez MSN do Beekeeper
Dot.: Cienie Italian Beauty!!!

Załączam jeszcze kolorówke ze strony IB. Nie jest nadzwyczajna, ale ogolnie ujdzie i nawet widac cos niecos Jak bede miala sposobnosc, to moze zeskanuje swoją karte kolorow - na niej widac idealnie.
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg paleta27.jpg (45,4 KB, 59 załadowań)
__________________
Como se porta la vida cuando vales lo que tienes...
Beekeeper jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-11-05, 09:57   #371
anciaahk
kosmitka
 
Avatar anciaahk
 
Zarejestrowany: 2005-10
Wiadomości: 19 409
Dot.: Cienie Italian Beauty!!!

Dziękuję !!!!!!!!!!
anciaahk jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-11-05, 14:30   #372
naila
Zakorzenienie
 
Avatar naila
 
Zarejestrowany: 2002-06
Lokalizacja: podlaskie
Wiadomości: 7 712
Cool Dot.: Cienie Italian Beauty!!!

Cytat:
Napisane przez Beekeeper
Jak bede miala sposobnosc, to moze zeskanuje swoją karte kolorow - na niej widac idealnie.
Ojejku, koniecznie!!! Oszalejemy ze szczęścia
__________________

Moje Impresje jestem również Zakosmetykowana
naila jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-11-05, 16:14   #373
anciaahk
kosmitka
 
Avatar anciaahk
 
Zarejestrowany: 2005-10
Wiadomości: 19 409
Wink Dot.: Cienie Italian Beauty!!!

Cytat:
Napisane przez Beekeeper
Załączam jeszcze kolorówke ze strony IB. Nie jest nadzwyczajna, ale ogolnie ujdzie i nawet widac cos niecos Jak bede miala sposobnosc, to moze zeskanuje swoją karte kolorow - na niej widac idealnie.
Czy identyczne numerki mają cienie sypkie? I czy sypkie różnią się od prasowanych tym, że są bardziej perłowe? I czy kupuje się palety czy pojedyńcze cienie czy co bo się zamotałam ....
anciaahk jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-11-05, 23:33   #374
Beekeeper
Zakorzenienie
 
Avatar Beekeeper
 
Zarejestrowany: 2005-09
Lokalizacja: UK
Wiadomości: 4 803
Wyślij wiadomość przez MSN do Beekeeper
Dot.: Cienie Italian Beauty!!!

Cytat:
Napisane przez naila
Ojejku, koniecznie!!! Oszalejemy ze szczęścia
postaram sie, tylko ze ja nie mam skanera, wiec to troche potrwa...
__________________
Como se porta la vida cuando vales lo que tienes...
Beekeeper jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-11-05, 23:38   #375
Beekeeper
Zakorzenienie
 
Avatar Beekeeper
 
Zarejestrowany: 2005-09
Lokalizacja: UK
Wiadomości: 4 803
Wyślij wiadomość przez MSN do Beekeeper
Dot.: Cienie Italian Beauty!!!

Cytat:
Napisane przez anciaahk
Czy identyczne numerki mają cienie sypkie? I czy sypkie różnią się od prasowanych tym, że są bardziej perłowe? I czy kupuje się palety czy pojedyńcze cienie czy co bo się zamotałam ....
-sypkie sa w ogole inne

-roznią sie i to bardzo, sa o wiele bardziej blyszczace i migotliwe, kolor nie jest taki plaski jak w prasowanych - czesto sie mienią kilkoma kolorami...najlepiej pocytaj co o kolorkach piszą dziewczyny w tym watku http://www.wizaz.pl/forum/showthread...italian+beauty

- jak najbardziej mozna kupowac pojedynczo, i prasowane i sypkie-ale to wszystko zalezy gdzie kupujesz oczywiscie ale ogolnie nie ma palet-cienie dobiera sie pojedynczo i najwyzej dokupuje sie paletke-opakowanie na nie (na 10 szt.prasowanych - 25 zl u mnie)
__________________
Como se porta la vida cuando vales lo que tienes...
Beekeeper jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-11-06, 09:52   #376
anciaahk
kosmitka
 
Avatar anciaahk
 
Zarejestrowany: 2005-10
Wiadomości: 19 409
Smile Dot.: cienie IB-kto dostał już przesyłkę?

Beekeeper ... dziękuję
anciaahk jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-11-09, 18:54   #377
Beekeeper
Zakorzenienie
 
Avatar Beekeeper
 
Zarejestrowany: 2005-09
Lokalizacja: UK
Wiadomości: 4 803
Wyślij wiadomość przez MSN do Beekeeper
Dot.: cienie IB-kto dostał już przesyłkę?

Nio, dzis wreszcie odzyskalam moj aparat z naprawy i od razu pstrykam fotki

Obiecana karta kolorow

sorki za kolory, zdjecia robilam przed chwilą i niestety w sztucznym swietle, ale ogolnie kolory nie są przeklamane, najwyzej nie widac tych najciemniejszych (ale na karcie tez trudno niektore rozpoznac...)
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg karta IB_1.jpg (115,4 KB, 72 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg karta IB_2.jpg (118,2 KB, 44 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg karta IB_3.jpg (115,9 KB, 61 załadowań)
__________________
Como se porta la vida cuando vales lo que tienes...
Beekeeper jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-11-09, 19:08   #378
tanzanit
Wtajemniczenie
 
Avatar tanzanit
 
Zarejestrowany: 2004-05
Wiadomości: 2 639
Dot.: cienie IB-kto dostał już przesyłkę?

A czy ktos wie ile kosztuja te paletki i wklady do nich w IB??
tanzanit jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-11-09, 19:08   #379
Beekeeper
Zakorzenienie
 
Avatar Beekeeper
 
Zarejestrowany: 2005-09
Lokalizacja: UK
Wiadomości: 4 803
Wyślij wiadomość przez MSN do Beekeeper
Dot.: cienie IB-kto dostał już przesyłkę?

I jeszcze zdjecia cieni, ktore mam:

36- Blu Mare - ciemny nasycony niebieski delikatnie opalizujący, na powiece kolor dokladnie taki sam
24 - Rosa Pastello - delikatny, brzoskwiniowy roz, bardzo cielisty, calkiem matowy, szerzej opisany tutaj
43 - Marrone - ciemny brąz, ciepły, matowy, lekko satynowy

fotki z lampą i bez

edit:zdjecia wkleilam w innym watku, tu sie jakos nie dalo
link:http://www.wizaz.pl/forum/showpost.p...&postcount=127

__________________
Como se porta la vida cuando vales lo que tienes...

Edytowane przez Beekeeper
Czas edycji: 2005-11-14 o 14:55
Beekeeper jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-11-09, 19:20   #380
Beekeeper
Zakorzenienie
 
Avatar Beekeeper
 
Zarejestrowany: 2005-09
Lokalizacja: UK
Wiadomości: 4 803
Wyślij wiadomość przez MSN do Beekeeper
cienie prasowane IB - kolory

kurka wodna zdjecia sie nie chcialy zaladowac...grrr...m oze teraz wejda...

nie wejdą...buuuu....co sie dzieje?!
Beekeeper jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-11-09, 19:28   #381
Beekeeper
Zakorzenienie
 
Avatar Beekeeper
 
Zarejestrowany: 2005-09
Lokalizacja: UK
Wiadomości: 4 803
Wyślij wiadomość przez MSN do Beekeeper
Dot.: cienie IB-kto dostał już przesyłkę?

Cytat:
Napisane przez tanzanit
A czy ktos wie ile kosztuja te paletki i wklady do nich w IB??
Tanzanit, ja wiem tylko, ze paleta na cienie 10 szt. kosztuje 25 zl. A są 4, 10 i 15 sztukowe. Zamieszczam fotki (jesli wejdą...)

A wklady to przeciez te cienie, ktore mamy. Kosztuja roznie, w zaleznosci od miejsca, gdzie kupujesz. Srednio 7-11 zl.
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg pal_pus_4.jpg (23,9 KB, 76 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg pal_pus_10.jpg (26,4 KB, 61 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg pal_pus_15.jpg (20,8 KB, 57 załadowań)
Beekeeper jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-11-09, 19:40   #382
tanzanit
Wtajemniczenie
 
Avatar tanzanit
 
Zarejestrowany: 2004-05
Wiadomości: 2 639
Dot.: cienie IB-kto dostał już przesyłkę?

Cytat:
Napisane przez Beekeeper
Tanzanit, ja wiem tylko, ze paleta na cienie 10 szt. kosztuje 25 zl. A są 4, 10 i 15 sztukowe. Zamieszczam fotki (jesli wejdą...)

A wklady to przeciez te cienie, ktore mamy. Kosztuja roznie, w zaleznosci od miejsca, gdzie kupujesz. Srednio 7-11 zl.

O dziekuje. Myslalam ze sam wklad juz bedzie tanszy i ze moze paletka bezposrednio w IB tez troche korzystniej wyjdzie. Przeholowali moim zdniem z cenami jak na tak mala firme nie uwazacie??
tanzanit jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-11-09, 19:46   #383
Beekeeper
Zakorzenienie
 
Avatar Beekeeper
 
Zarejestrowany: 2005-09
Lokalizacja: UK
Wiadomości: 4 803
Wyślij wiadomość przez MSN do Beekeeper
Dot.: cienie IB-kto dostał już przesyłkę?

Cytat:
Napisane przez tanzanit
O dziekuje. Myslalam ze sam wklad juz bedzie tanszy i ze moze paletka bezposrednio w IB tez troche korzystniej wyjdzie. Przeholowali moim zdniem z cenami jak na tak mala firme nie uwazacie??
hmmm...same wklady-cienie drogie nie są biorąc pod uwage ich jakość... Ale ten plastik 25zl to wg mnie spora przesada...No,ale moze to u mne tak drogo..?
Swoją drogą, mogliby dawac go gratis przy zakupie odpowiednio 4,10 lub 15 cieni na raz... Tak jak w Inglocie
__________________
Como se porta la vida cuando vales lo que tienes...
Beekeeper jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-11-09, 20:02   #384
Natalka81
Raczkowanie
 
Avatar Natalka81
 
Zarejestrowany: 2005-06
Lokalizacja: Wrocław
Wiadomości: 45
Dot.: cienie IB-kto dostał już przesyłkę?

Beekeeper...mam do ciebie ogromną prośbe...widze ze jesteś z Wrocka czy moglabyś podac namiary na miejsce (chyba hurtownie -o ile dobrze doczytałam ),w której kupujesz prasowane cienie IB...i czy mozna tam również dostać sypkie IB...czy mozna je kupić "od ręki"...czy je może sprowadzaja dopiero na zamówienie? Dziekuje z góry za info Pozdrawiam Natalia
Natalka81 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-11-09, 20:16   #385
Beekeeper
Zakorzenienie
 
Avatar Beekeeper
 
Zarejestrowany: 2005-09
Lokalizacja: UK
Wiadomości: 4 803
Wyślij wiadomość przez MSN do Beekeeper
Dot.: cienie IB-kto dostał już przesyłkę?

Cytat:
Napisane przez Natalka81
Beekeeper...mam do ciebie ogromną prośbe...widze ze jesteś z Wrocka czy moglabyś podac namiary na miejsce (chyba hurtownie -o ile dobrze doczytałam ),w której kupujesz prasowane cienie IB...i czy mozna tam również dostać sypkie IB...czy mozna je kupić "od ręki"...czy je może sprowadzaja dopiero na zamówienie? Dziekuje z góry za info Pozdrawiam Natalia
a wyszukiwareczka od czego? Ja tak znalazlam sama namiary:
http://www.wizaz.pl/forum/showthread...auty+wroclawiu
__________________
Como se porta la vida cuando vales lo que tienes...
Beekeeper jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-11-09, 20:19   #386
Beekeeper
Zakorzenienie
 
Avatar Beekeeper
 
Zarejestrowany: 2005-09
Lokalizacja: UK
Wiadomości: 4 803
Wyślij wiadomość przez MSN do Beekeeper
Dot.: cienie IB-kto dostał już przesyłkę?

Są tam i prasowane i sypkie i jakies lakiery, odzywki, podklady, pudry...
Sypkie 10 zl
Prasowane 9zl
Mozna od reki, ale nie ma czesto sporo kolorow, wiec najlepiej zamowic wczesniej albo na miejscu.
pozdrawiam
__________________
Como se porta la vida cuando vales lo que tienes...
Beekeeper jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-11-09, 20:37   #387
Natalka81
Raczkowanie
 
Avatar Natalka81
 
Zarejestrowany: 2005-06
Lokalizacja: Wrocław
Wiadomości: 45
Dot.: cienie IB-kto dostał już przesyłkę?

Wątki o cieniach IB starałam się sledzic dosyć skrupulatnie, bo od dawna mam na nie ochotke ...ten jakoś umknął najwyraźniej mojej uwadze thx jeszcze raz Beekeeper za pomoc W najbliższych dniach wybiore się na Nauczycielską...poczekam tylko aż stypendium wpłynie na konto i ..ruszam na łowy hihi..pozdrowionka
Natalka81 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-11-09, 21:26   #388
anciaahk
kosmitka
 
Avatar anciaahk
 
Zarejestrowany: 2005-10
Wiadomości: 19 409
Dot.: cienie IB-kto dostał już przesyłkę?

O ile dobrze wyczytałam to wżadnym sklepie tego nie można dostać? Albo internet albo hurtownia ksometyczna?
anciaahk jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-11-09, 21:28   #389
anciaahk
kosmitka
 
Avatar anciaahk
 
Zarejestrowany: 2005-10
Wiadomości: 19 409
Dot.: cienie IB-kto dostał już przesyłkę?

O ile dobrze wyczytałam to nie można ich kupić w żadnym sklepie? Pozostaje tylko hurtownia kosmetyczna lub internet??
anciaahk jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-11-10, 12:35   #390
naila
Zakorzenienie
 
Avatar naila
 
Zarejestrowany: 2002-06
Lokalizacja: podlaskie
Wiadomości: 7 712
Cool Dot.: cienie IB-kto dostał już przesyłkę?

Cytat:
Napisane przez anciaahk
O ile dobrze wyczytałam to nie można ich kupić w żadnym sklepie? Pozostaje tylko hurtownia kosmetyczna lub internet??
Zgadza się

Beekeeper, dzięki za fotki!
__________________

Moje Impresje jestem również Zakosmetykowana
naila jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Makijaż - Pytania do wizażystki


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 23:22.