cienie IB-kto dostał już przesyłkę? - Strona 5 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Makijaż - Pytania do wizażystki

Notka

Makijaż - Pytania do wizażystki Tutaj pytaj o: wizaż, stylizację, typy kolorystyczne, kosmetyki kolorowe...

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2005-04-21, 13:22   #121
agabil1
nabija na KOPIĘ kopistów.
okrutnica jakaś...
 
Avatar agabil1
 
Zarejestrowany: 2003-10
Lokalizacja: Łódź
Wiadomości: 37 296
Wpisy w blogu: 5
GG do agabil1
Re: DZIEWCZYNY :))))

co się będzie działo
Dziewczyny,podając adresy nie zapominajcie o kodach. Angela-Ty w przelewie nie podałaś
__________________
nie pozwalam kopiować i rozpowszechniać zdjęć



agabil1 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-04-21, 14:55   #122
nimfetka
Zadomowienie
 
Avatar nimfetka
 
Zarejestrowany: 2005-01
Lokalizacja: Kraków-NH
Wiadomości: 1 664
Re: DZIEWCZYNY :))))

nie prypominam sobie abym kod podawała
napisze Ci Aguś e maila z kodem
pozdrawiam.
Ps: pieniązki powinny być jutro na Twoim koncie
__________________
ulubione powiedzenie mojej 5 letniej córki-KTO MA CYCKI TEN MA WŁADZE
nimfetka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-04-21, 15:22   #123
nieistotne_2
Przyczajenie
 
Avatar nieistotne_2
 
Zarejestrowany: 2005-03
Wiadomości: 22
Re: DZIEWCZYNY :))))

Aga BJ - wyslalam Ci maila
nieistotne_2 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-04-21, 20:47   #124
Justyna17
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2004-12
Wiadomości: 50
Re: DZIEWCZYNY :))))

Hej Aga! Chyba raczej powinnaś mnie wykreślić, bo Twoja lista staje się niebezpiecznie długa ... a ja mam nadzieję będę miała te targi już niedługo tuż pod nosem pozdrawiam
Justyna17 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-04-21, 21:10   #125
Meariel
调解人
 
Avatar Meariel
 
Zarejestrowany: 2004-11
Lokalizacja: Łódź/Warszawa
Wiadomości: 3 324
Re: DZIEWCZYNY :))))

Angela napisał(a):
> heh, ciekawa jestem jak będzie wyglądało forum "moje makijaże" jak już wszyscy dostaną swoje cienie od Agi
> Mam nadzieje dziewczyny że coś powklejacie...


No koniecznie trzeba będzie założyć wątek: Sypkie cienie opalizujące!
Aga, postaw dziewczynom warunek, że powysyłasz im cienie jeśli obiecają, że wkleją fotki makijaży
__________________
Make up, not war!
Meariel jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-04-21, 21:22   #126
agabil1
nabija na KOPIĘ kopistów.
okrutnica jakaś...
 
Avatar agabil1
 
Zarejestrowany: 2003-10
Lokalizacja: Łódź
Wiadomości: 37 296
Wpisy w blogu: 5
GG do agabil1
Re: DZIEWCZYNY :))))

Meariel napisał(a):
> Angela napisał(a):
> > heh, ciekawa jestem jak będzie wyglądało forum "moje makijaże" jak już wszyscy dostaną swoje cienie od Agi
> > Mam nadzieje dziewczyny że coś powklejacie...
Dobry pomysł
Myślę ,że kilka powstanie chociaż do mojego wglądu
>
>
> No koniecznie trzeba będzie założyć wątek: Sypkie cienie opalizujące!
> Aga, postaw dziewczynom warunek, że powysyłasz im cienie jeśli obiecają, że wkleją fotki makijaży
__________________
nie pozwalam kopiować i rozpowszechniać zdjęć



agabil1 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-04-22, 09:53   #127
agabil1
nabija na KOPIĘ kopistów.
okrutnica jakaś...
 
Avatar agabil1
 
Zarejestrowany: 2003-10
Lokalizacja: Łódź
Wiadomości: 37 296
Wpisy w blogu: 5
GG do agabil1
Re: DZIEWCZYNY :))))

dziewczęta-do dzisiejszego wieczora pieniądze muszą wpłynąć ,bo idę wóczas wypłacić z bankomatu.Jutro nie będę miała gdzie i kiedy
Z poranną sesją dostałam pieniążki tylko od nimfetki i atrament oraz w południe od Złośnicy
__________________
nie pozwalam kopiować i rozpowszechniać zdjęć



agabil1 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-04-22, 11:26   #128
nimfetka
Zadomowienie
 
Avatar nimfetka
 
Zarejestrowany: 2005-01
Lokalizacja: Kraków-NH
Wiadomości: 1 664
Re: DZIEWCZYNY :))))

ufff....jak dobrze,bo myślałam,że poczta polska znów zawiedzie.Pozdrawiam!!
__________________
ulubione powiedzenie mojej 5 letniej córki-KTO MA CYCKI TEN MA WŁADZE
nimfetka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-04-22, 18:55   #129
agabil1
nabija na KOPIĘ kopistów.
okrutnica jakaś...
 
Avatar agabil1
 
Zarejestrowany: 2003-10
Lokalizacja: Łódź
Wiadomości: 37 296
Wpisy w blogu: 5
GG do agabil1
Re: DZIEWCZYNY :))))


Dostałam właśnie przelew od agus_111
Jeszcze 7 osób nie przelało,na dwa czekam w przyszłym tygodniu czyli dziś ,najpóźniej jutro rano pieniążki powinny wpłynąć od 5 osób.
Tu macie listę ,od kogo pieniądze już są : http://www.wizaz.pl/w-agora/view.php...key=1113897711 )
__________________
nie pozwalam kopiować i rozpowszechniać zdjęć



agabil1 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-04-22, 18:57   #130
sasanka22
Raczkowanie
 
Avatar sasanka22
 
Zarejestrowany: 2004-10
Lokalizacja: esTWuaA
Wiadomości: 134
Re: DZIEWCZYNY :))))

Aga,dostalas dzis ode mnie?
__________________
Kobiety dzielą się na: DAMY, NIE_DAMY i.. NIE_DAMY_WSZYSTKIM
sasanka22 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-04-22, 20:43   #131
agabil1
nabija na KOPIĘ kopistów.
okrutnica jakaś...
 
Avatar agabil1
 
Zarejestrowany: 2003-10
Lokalizacja: Łódź
Wiadomości: 37 296
Wpisy w blogu: 5
GG do agabil1
Re: DZIEWCZYNY :))))

Sas ej godziny jeszcze nie...
Dostałam ogólnie przelewy od:
Joli
lucille
nimfetki
Angeli
Złośnicy
Orki
IkaIny
atrament
natii4
agus_111
Jadji
__________________
nie pozwalam kopiować i rozpowszechniać zdjęć



agabil1 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-04-23, 11:46   #132
agabil1
nabija na KOPIĘ kopistów.
okrutnica jakaś...
 
Avatar agabil1
 
Zarejestrowany: 2003-10
Lokalizacja: Łódź
Wiadomości: 37 296
Wpisy w blogu: 5
GG do agabil1
ZDJĘCIA Z TARGÓW :)))))

Dziewczęta,do tego czasu nic się nie zmieniło-żadnych nowych przelewów
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg targi.jpg (82,0 KB, 34 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg targi1.jpg (100,8 KB, 29 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg stoiskoIB.jpg (86,7 KB, 37 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg stoiskoIB1.jpg (99,9 KB, 31 załadowań)
__________________
nie pozwalam kopiować i rozpowszechniać zdjęć



agabil1 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-04-23, 12:07   #133
nieistotne_2
Przyczajenie
 
Avatar nieistotne_2
 
Zarejestrowany: 2005-03
Wiadomości: 22
Re: TARGI :)))))

Aga a kiedy są te targi ? myslalam ,ze przelew dojdzie w czasie 24 godzin
nieistotne_2 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-04-23, 12:09   #134
agabil1
nabija na KOPIĘ kopistów.
okrutnica jakaś...
 
Avatar agabil1
 
Zarejestrowany: 2003-10
Lokalizacja: Łódź
Wiadomości: 37 296
Wpisy w blogu: 5
GG do agabil1
Re: TARGI :)))))

Papryczko nie doszedł...Dwa posty wcześniej wymieniłam od kogo pieniądze już wpłynęły.
Targi są teraz fotki ,które wkleiłam zrobiłam koło 10:30 na targach
__________________
nie pozwalam kopiować i rozpowszechniać zdjęć



agabil1 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-04-23, 14:09   #135
nieistotne_2
Przyczajenie
 
Avatar nieistotne_2
 
Zarejestrowany: 2005-03
Wiadomości: 22
Re: TARGI :)))))

Mimo ze pieniążkow jeszcze nie ma , to czy zakupisz dla mnie ten cien ?Prosilabym bardzo ..
nieistotne_2 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-04-23, 14:59   #136
agabil1
nabija na KOPIĘ kopistów.
okrutnica jakaś...
 
Avatar agabil1
 
Zarejestrowany: 2003-10
Lokalizacja: Łódź
Wiadomości: 37 296
Wpisy w blogu: 5
GG do agabil1
Re: TARGI :)))))

Papryczko na targach już byłam (tak jak pisałam-rano) i kupiłam wszystkie cienie Bez obaw
Załączam moej cztery nowe nabytki oraz zdjęcia Waszych
łącznie 75 cieni
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg cienieIB.jpg (50,7 KB, 36 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg wasze.jpg (51,6 KB, 52 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg wasze1.jpg (84,5 KB, 32 załadowań)
__________________
nie pozwalam kopiować i rozpowszechniać zdjęć



agabil1 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-04-23, 15:05   #137
manila.sosil
Rozeznanie
 
Zarejestrowany: 2005-01
Lokalizacja: Wa-wa
Wiadomości: 731
Re: TARGI :)))))

O matko!!! Że Tobie się to nie pomyli!
__________________
manila.sosil jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-04-23, 15:16   #138
agusia_1
Zakorzenienie
 
Avatar agusia_1
 
Zarejestrowany: 2005-01
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Wiadomości: 3 574
GG do agusia_1
Re: TARGI :)))))

Niezły zbiór hehe Jesteś wielka
__________________
Zapraszam na naszego funpage'a pomocowego Zwierzaki z Mińska Pomóż nam pomagać potrzebującym zwierzętom!

Szukasz kota/psa do adopcji? Może Twoi znajomi szukają? Zajrzyj do nas!

Adopcje na terenie Warszawy i okolic
agusia_1 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-04-23, 15:19   #139
natii4
Zakorzenienie
 
Avatar natii4
 
Zarejestrowany: 2004-09
Wiadomości: 12 363
Re: TARGI :)))))

Ja na tych zdjęciach dostrzegam swoje (z tył stoi pojedyńczy cień,a przed nim dwa-to moje )
Czy ja dobrze widzę Aguś kupiłaś sobie jakieś turkusowe??
__________________

Bieganie i czytanie
to
klucz do życia

natii4 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-04-23, 15:59   #140
agabil1
nabija na KOPIĘ kopistów.
okrutnica jakaś...
 
Avatar agabil1
 
Zarejestrowany: 2003-10
Lokalizacja: Łódź
Wiadomości: 37 296
Wpisy w blogu: 5
GG do agabil1
Re: TARGI :)))))

większośc juz popakowana
Przed zapakowaniem sprawdzałam po kilka razy czy właściwe cienie chowam Mam trzy listy Ogólna z podsumowaniem ilości,a Waszymi adresami oraz z wyszczególnieniem co która chciała.
Mam tylko uwagę do tych,które zamówiły opalizującą na różowo biel.Ona opalizuje ale jakoś na ciepło-różowo (na jasny beżyk z różowym poblaskiem) Ale to ten dokładnie cień co na fotkach i jest biały,tylko ten poblask kieruje się bardziej w kierunku ciepła niż zimnego różu.
Moje kolorki,które sobie zakupiłam to taka zieleń z niebieskością (morską) ,złocisty brąz oraz jasny fiolet z domieszką błękitu
__________________
nie pozwalam kopiować i rozpowszechniać zdjęć



agabil1 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-04-23, 16:11   #141
nimfetka
Zadomowienie
 
Avatar nimfetka
 
Zarejestrowany: 2005-01
Lokalizacja: Kraków-NH
Wiadomości: 1 664
Re: TARGI :)))))

jak załuje,że tylko te wziełam
ale pocieszam sie,że w maju w Krakowie są targi wtedy uzupełnie kosmetyczke.
Agus naprawde jesteś Kochana!nie kazdy by sie na to zdecydował .
__________________
ulubione powiedzenie mojej 5 letniej córki-KTO MA CYCKI TEN MA WŁADZE
nimfetka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-04-23, 16:21   #142
agabil1
nabija na KOPIĘ kopistów.
okrutnica jakaś...
 
Avatar agabil1
 
Zarejestrowany: 2003-10
Lokalizacja: Łódź
Wiadomości: 37 296
Wpisy w blogu: 5
GG do agabil1
Re: TARGI :)))))


jakbym wiedziała jakie to rozmiary przybierze,to baardzo bym sie wahała
Super kolorki były z prasowanych-żałuję ,że nie wzięłam
Był śliczny turkus
Kupiłam też ziemię egipską BI-KOR
__________________
nie pozwalam kopiować i rozpowszechniać zdjęć



agabil1 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-04-23, 16:49   #143
merigold
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2002-10
Wiadomości: 415
w Krakowie ??

oj, to się cieszę!!
a kiedy, co , jak i gdzie?
i za ile
merigold jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-04-23, 17:10   #144
agabil1
nabija na KOPIĘ kopistów.
okrutnica jakaś...
 
Avatar agabil1
 
Zarejestrowany: 2003-10
Lokalizacja: Łódź
Wiadomości: 37 296
Wpisy w blogu: 5
GG do agabil1
TARGI :))) do merigold

merigold http://wizaz.pl/w-agora/download_thr...ead=1114243524
__________________
nie pozwalam kopiować i rozpowszechniać zdjęć



agabil1 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-04-23, 17:32   #145
merigold
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2002-10
Wiadomości: 415
Re: TARGI :))) do merigold

dziękuję!!
merigold jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-04-23, 17:34   #146
merigold
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2002-10
Wiadomości: 415
a jeszcze takie pytanko laika ...

nie sledzilam do tej pory watkow nt targow, wiec zapytowuje - rozumiem, ze cienie IB sa rarytaskiem, wiec na pewno trzeba ich tam wypatrywac, a czego innego szukac? Tzn czy na takich targach np mozna cos taniej upolowac?
merigold jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-04-23, 17:41   #147
ANKA20
Wtajemniczenie
 
Avatar ANKA20
 
Zarejestrowany: 2003-01
Lokalizacja: Siemianowice Śląskie
Wiadomości: 2 712
GG do ANKA20
Re: TARGI :)))))

Aguś, powiedz mi jaką minę mieli pracownicy IB jak zamawiałaś taaaakie ilości cieni

ech, szkoda, że nie ma targów w Katowicach, bida u nas
__________________
Kobieta powinna powstrzymac swoje kokieteryjno-prowokacyjne zachowanie aby umozliwic mezczyznie wyksztalcenie pozagenitalnych form osobowej komunikacji

arte infantil

R jak Remont
ANKA20 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-04-23, 18:01   #148
natii4
Zakorzenienie
 
Avatar natii4
 
Zarejestrowany: 2004-09
Wiadomości: 12 363
Re: TARGI :)))))

Aga BJ napisał(a):
>
> jakbym wiedziała jakie to rozmiary przybierze,to baardzo bym sie wahała
> Super kolorki były z prasowanych-żałuję ,że nie wzięłam
> Był śliczny turkus
> Kupiłam też ziemię egipską BI-KOR

Ja mam nadzieję,że kiedyś będę mogła się w podobny sposób Tobie odwdzięczyć i wszystkim innym Wizażankom,tylko jeszcze troche trzeba na to poczekać,bo w Poznaniu targi dopiero niedawno co były
Dziękuję
PS.Kiedy mam wypatrywać paczuszki?(to będzie paczuszka czy list w takiej kopercie bąbelkowej),bo nie wiem na co mam czekać na listonosza czy samochodzik z paczkami
__________________

Bieganie i czytanie
to
klucz do życia

natii4 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-04-23, 18:07   #149
agabil1
nabija na KOPIĘ kopistów.
okrutnica jakaś...
 
Avatar agabil1
 
Zarejestrowany: 2003-10
Lokalizacja: Łódź
Wiadomości: 37 296
Wpisy w blogu: 5
GG do agabil1
Re: TARGI :)))))

merigold Były też fajne prasowane cienie tej marki,oprócz tego firma Bi-Kor,Golden Rose,Ziaja,Inglot,Joko,mn óstwo stoisk z cudami do pazurków,Kolagen,Lavertu, stoiska z bielizną,Soleo...sporo
Aniu-minę w miarę normalną,bo byli przecież telefonicznie uprzedzeni Ale żadnej zniżki czy rabatu nie dostałam ( to do Pariss )
__________________
nie pozwalam kopiować i rozpowszechniać zdjęć



agabil1 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-04-23, 18:09   #150
ANKA20
Wtajemniczenie
 
Avatar ANKA20
 
Zarejestrowany: 2003-01
Lokalizacja: Siemianowice Śląskie
Wiadomości: 2 712
GG do ANKA20
Re: TARGI :)))))

hmm, z drugiej strony dziwnie, że nie dali żadnego rabatu

Aguś, mam jezscze jedno pytanko, gdzie są informacje na temat gdzie i kiedy odbywają się takie targi? W Katowicach miały być, ale odwołali.
__________________
Kobieta powinna powstrzymac swoje kokieteryjno-prowokacyjne zachowanie aby umozliwic mezczyznie wyksztalcenie pozagenitalnych form osobowej komunikacji

arte infantil

R jak Remont
ANKA20 jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Makijaż - Pytania do wizażystki


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 12:14.