Co myslicie o tuszu Maax Factor 2000 calorie? - Strona 2 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Makijaż - Pytania do wizażystki

Notka

Makijaż - Pytania do wizażystki Tutaj pytaj o: wizaż, stylizację, typy kolorystyczne, kosmetyki kolorowe...

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2008-02-18, 11:17   #31
miskowa
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2005-09
Wiadomości: 9 499
Dot.: Co myslicie o tuszu Maax Factor 2000 calorie?

jest dobry i dobrze się go używa ale ma jeden porządny minus - bardzo szybko wysycha i wtedy już nie jest taki fajny, dlatego go często zdradzam ale jednak wracam co jakiś czas, że kupię jakiś świeży i że dłużej wytrwa, ale niestety
miskowa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-02-18, 11:21   #32
Immolation
Zakorzenienie
 
Avatar Immolation
 
Zarejestrowany: 2007-10
Lokalizacja: Wrocław/Ostrzeszów/Jelcz-Laskowice
Wiadomości: 4 900
GG do Immolation
Dot.: Co myslicie o tuszu Maax Factor 2000 calorie?

Ja juz mialam kilka tych tuszy i dwa mi wyschly po miesiacu, ale widocznie byly jakies felerne bo inne wytrzymaly kilka miesiecy
Immolation jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-02-18, 11:50   #33
mazidełko
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2007-10
Wiadomości: 399
Dot.: Co myslicie o tuszu Maax Factor 2000 calorie?

Kaledonia ma rację , jest gęsty i kruszy się
mazidełko jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-02-18, 11:57   #34
Chii1986
Zakorzenienie
 
Avatar Chii1986
 
Zarejestrowany: 2007-03
Lokalizacja: Wlkp
Wiadomości: 7 327
Dot.: Co myslicie o tuszu Maax Factor 2000 calorie?

Bardzo fajny tusz... daje ładny efekt, tylko troche robi owadzie nóżki na rzęsach i skleja. Ciężko i niewygodnie mi się nim maluje wolę tusze z grzebykiem. Na pewno nie zastąpi Volume Shocking który daje u mnie najlepszy teatralny efekt- 2000calorie pomimo 2 warstw aż takiego efektu nie daje ale fajnie wydłuża, pogrubia...rzes wydaje się wiecej.

Też zamawiam go na allegro...wydaje mi się mniej wydajny niż tusze loreala, które przy codziennym stosowaniu starczały mi nawet na pół roku.
Lubie mocne, wyraziste,teatralne rzęsy..ten tusz to daje ale brakuje mu "tego czegoś"... może znów go zamówie a może wrócę do Volume Shocking.
__________________
31maj 2013 HANIA
Chii1986 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-02-18, 13:12   #35
Immolation
Zakorzenienie
 
Avatar Immolation
 
Zarejestrowany: 2007-10
Lokalizacja: Wrocław/Ostrzeszów/Jelcz-Laskowice
Wiadomości: 4 900
GG do Immolation
Dot.: Co myslicie o tuszu Maax Factor 2000 calorie?

Pierwsze slysze zeby dawal owadzie nozki i sie kruszyl Uzywam go juz dlugi czas i niczego takiego u siebie nie zauwazylam
Immolation jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-02-18, 13:19   #36
Chii1986
Zakorzenienie
 
Avatar Chii1986
 
Zarejestrowany: 2007-03
Lokalizacja: Wlkp
Wiadomości: 7 327
Dot.: Co myslicie o tuszu Maax Factor 2000 calorie?

Cytat:
Napisane przez Immolation Pokaż wiadomość
Pierwsze slysze zeby dawal owadzie nozki i sie kruszyl Uzywam go juz dlugi czas i niczego takiego u siebie nie zauwazylam
Zależy od nakładania...u mnie był z tym problem na początku gdy tuszu dużo się nabierało...poza tym nakładam go wielowarstwowo wiec musze się z tym liczyć bo tuszu jest po prostu dużo nawalone i łatwo o takie rzeczy nabrałam teraz wprawy i potrafię zrobić ładne firanki rzęs

kruszenia też nie zauważyłam...tusz wytrzymuje mi pół dnia i nocy...jak zasypiam po imprezie w makijażu to rano wygląda ok tylko lekko sięo osypuje.... Loreale tak się nie osypywały u mnie
__________________
31maj 2013 HANIA
Chii1986 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-02-18, 13:43   #37
kathy_m
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2007-06
Wiadomości: 2
Dot.: Co myslicie o tuszu Maax Factor 2000 calorie?

To dobry tusz, używałam jego przez dłuższy czas lecz sądzę, iż tusze z sylikonową szczoteczką są dla mnie lepsze - nie sklejają rzęs. Sama spróbuj - może ten masterpiece max factor ?? Miałam go jest dobry
kathy_m jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-03-09, 13:55   #38
sextassy
Raczkowanie
 
Avatar sextassy
 
Zarejestrowany: 2007-06
Lokalizacja: kraków
Wiadomości: 52
Dot.: Co myslicie o tuszu Maax Factor 2000 calorie?

ten tusz jest świetny!!gorąco go polecam! http://img512.imageshack.us/my.php?i...sc00244bu2.jpg jak widac mozna nim osiagnac teatralny look!polecam!rzesy naturalnie mam jasne cienkie i krotkie!
__________________
Szukam drugiej połówki.................. ...................Może być 0,7
sextassy jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-03-09, 16:15   #39
frida110
Zakorzenienie
 
Avatar frida110
 
Zarejestrowany: 2006-08
Wiadomości: 3 001
Dot.: Co myslicie o tuszu Maax Factor 2000 calorie?

Uwielbiam MF 2000 calorie Dramatic Look, minimalnie lepszy jest dla mnie tylko MF 2000 Curved
Lubię tusze, które mają normalne szczoteczki, a nie patyki - które nie wiadomo jakie cuda mają zdziałać.
frida110 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-03-09, 17:04   #40
chanell92
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2007-10
Wiadomości: 30
Dot.: Co myslicie o tuszu Maax Factor 2000 calorie?

Uwielbiam ten tusz )
chanell92 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-03-11, 10:33   #41
frida110
Zakorzenienie
 
Avatar frida110
 
Zarejestrowany: 2006-08
Wiadomości: 3 001
Dot.: Co myslicie o tuszu Maax Factor 2000 calorie?

Cytat:
Napisane przez miskowa Pokaż wiadomość
ale ma jeden porządny minus - bardzo szybko wysycha i wtedy już nie jest taki fajny,
Też to zauważyłam - zarówno tusz kupiony w Rossmanie jak i tusze z allegro. Też tak macie?
frida110 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-03-11, 10:55   #42
moren
Wtajemniczenie
 
Avatar moren
 
Zarejestrowany: 2003-05
Lokalizacja: Wrocław
Wiadomości: 2 297
GG do moren
Dot.: Co myslicie o tuszu Maax Factor 2000 calorie?

Na poczatku szczerze nie ciepialam tego tuszu Tyle "ochow" i "achow" na jego temat na Wizazu,a kiedy go kupilam okazal sie za mokry,tylko wydluzajacy i mocno sklejajacy rzesy.Zaczelam uzywac do jego nakladania szczoteczki od Architectas i bylo spoko.W tym czasie podsechl troche i teraz daje piekny efekt Moj szybko nie schnal,mam go juz bardzo dlugo i troche musialam poczekac,az zacznie sie nadawac do uzytku.Dla mnie trwalosc jest super-wogole nie zasycha w opakowaniu.Jego minus to wlasnie to,ze trzeba z nim troche poczekac i to,ze robi grudki.Stal sie od teraz 2 moim ulubionym tuszem obok Architecta Lubie jeszcze Maybelline Vollume Express Curved.Kusicie tez Masterpicem,ale nie lubie tych wszytskich grzebyczkow i gumowych wynalazkow
moren jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-03-11, 13:02   #43
Immolation
Zakorzenienie
 
Avatar Immolation
 
Zarejestrowany: 2007-10
Lokalizacja: Wrocław/Ostrzeszów/Jelcz-Laskowice
Wiadomości: 4 900
GG do Immolation
Dot.: Co myslicie o tuszu Maax Factor 2000 calorie?

Cytat:
Napisane przez annemon Pokaż wiadomość
2000 kalorii to mój ulubiony tusz. Używałam kilku tuszy z różnych firm, ale moim zdaniem to on najlepiej ze wszystkich podkręca rzęsy, wydłuża i trochę pogrubia. Najbardziej mi się podoba w nim efekt podkręcenia.
Jeśli juz, to on najmocniej POGRUBIA i przy okazji podkreca i wydluza. Jest to tusz ktory daje teatralny efekt czyli tzw. efekt sztucznych rzęs. Uywam go juz od dlugiego czasu i nigdy nie moglam sie poskarzyc. Jest na prawde bardzo dobry. Swietnie pogrubia rzesy, nie obsypuje sie, jest dobry w nakladaniu I za taki swietny efekt to i jego cena jest przyjazna
Immolation jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-03-22, 15:16   #44
annemon
Zadomowienie
 
Zarejestrowany: 2004-11
Lokalizacja: Krosno Odrzańskie/od 8.04.2011 Gubin
Wiadomości: 1 531
Dot.: Co myslicie o tuszu Maax Factor 2000 calorie?

Cytat:
Napisane przez Immolation Pokaż wiadomość
Jeśli juz, to on najmocniej POGRUBIA i przy okazji podkreca i wydluza. Jest to tusz ktory daje teatralny efekt czyli tzw. efekt sztucznych rzęs. Uywam go juz od dlugiego czasu i nigdy nie moglam sie poskarzyc. Jest na prawde bardzo dobry. Swietnie pogrubia rzesy, nie obsypuje sie, jest dobry w nakladaniu I za taki swietny efekt to i jego cena jest przyjazna
A u mnie najbardziej jednak podkręcał i wydłużał rzęsy, pogrubianie było słabsze. Widocznie na każdych rzęsach jest inaczej.
annemon jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-03-22, 15:28   #45
Claris
Zakorzenienie
 
Avatar Claris
 
Zarejestrowany: 2007-02
Wiadomości: 9 668
Dot.: Co myslicie o tuszu Maax Factor 2000 calorie?

Bardzo dobry tusz, ale nie najlepszy. Fajnie pogrubia i u mnie nie tworzył grudek. Teraz jak już troche przyschnał, do górnych rzęs mam inny, ale 2000Calorie super nadaje się jeszcze do dolnych
Claris jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-03-22, 15:38   #46
kasienka.b
Wcale nie be, tylko cacy kasieńka
 
Avatar kasienka.b
 
Zarejestrowany: 2005-11
Lokalizacja: Diamentowa wyspa
Wiadomości: 9 924
GG do kasienka.b
Dot.: Co myslicie o tuszu Maax Factor 2000 calorie?

Lubię ten tusz, dobrze pogrubia choć mój niestety już podeschł (ale po włożeniu na pare minut do kubka z gorącą wodą można jeszcze użyć ) Z braku Inimitable super
__________________
Blog
kasienka.b jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-03-22, 20:06   #47
tyneczka
Wtajemniczenie
 
Avatar tyneczka
 
Zarejestrowany: 2006-06
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 2 038
GG do tyneczka
Dot.: Co myslicie o tuszu Maax Factor 2000 calorie?

Fajny efekt można osiągnąć, ale straasznie szybko wysycha, a potem malowanie rzęs staję się bardzo czasochłonne
__________________

tyneczka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-03-22, 20:28   #48
dziuniaaa
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2005-10
Lokalizacja: Wenus :-)
Wiadomości: 3 951
Dot.: Co myslicie o tuszu Maax Factor 2000 calorie?

Możecie wkleić fotkę umalowanych nim rzęs?
__________________
wymianka

włosy - zapuszczanie i dbanie
dziuniaaa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-03-22, 20:28   #49
Celestia
Zakorzenienie
 
Avatar Celestia
 
Zarejestrowany: 2006-01
Lokalizacja: 3City
Wiadomości: 8 542
Dot.: Co myslicie o tuszu Maax Factor 2000 calorie?

ja bardzo lubiłam ten tusz tylko niestety szybko wysychał teraz przerzuciłam się na masterpiece max
__________________
Uzależniona od wizażu
Niepoprawna optymistka
Ćwiczę z XHIT, Mel B i Jillian
Celestia jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-03-22, 23:26   #50
olenkaa
Rozeznanie
 
Avatar olenkaa
 
Zarejestrowany: 2006-03
Lokalizacja: Trójmiasto
Wiadomości: 869
GG do olenkaa
Dot.: Co myslicie o tuszu Maax Factor 2000 calorie?

Zawiodłam się na tym tuszu. Oczekiwałam lepszych efektów. Kruszył się i niestety szybko wysechł. Przerzuciłam się na Masterpiece. Jak dla mnie najlepszy.
olenkaa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-03-23, 10:51   #51
dimiti
Zakorzenienie
 
Avatar dimiti
 
Zarejestrowany: 2008-02
Lokalizacja: małopolska
Wiadomości: 36 439
Wpisy w blogu: 1
Dot.: Co myslicie o tuszu Maax Factor 2000 calorie?

Cytat:
Napisane przez Gumisia Pokaż wiadomość
kiedyś miałam tusz z grzebykiem i to był najgorszy zakup w reklamie mówili że grzebyk idealnie rozdziela rzęsy i ładnie podkręca...a tym czasem on mi je strasznieee skleił a o podkręcaniu nie było mowy. na dodatek tusz był wodnisty i wszędzie mi sie porozmazywał.
tez kiedys mnie naszlo zeby wyprobowac grzebyk i tez stwierdzam ze czegos gorszego nie widzialam...zreszta ciezko byoby cos gorszego znalezc....porazka!
__________________
Dimipedia
MASA pięknot z L'oreal - produkty, o których musicie przeczytać!
FB, Instagram
dimiti jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-07-24, 21:20   #52
Katarzynkasssss
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2008-07
Wiadomości: 3
Dot.: Co myslicie o tuszu Maax Factor 2000 calorie?

Hej Laski Mam pytanko zamierzam zakupić ten tusz jednak chciałam wiedzieć czy daje on super efekt pogrubionych rzęs??
Katarzynkasssss jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-07-24, 23:00   #53
moren
Wtajemniczenie
 
Avatar moren
 
Zarejestrowany: 2003-05
Lokalizacja: Wrocław
Wiadomości: 2 297
GG do moren
Dot.: Co myslicie o tuszu Maax Factor 2000 calorie?

Cytat:
Napisane przez Katarzynkasssss Pokaż wiadomość
Hej Laski Mam pytanko zamierzam zakupić ten tusz jednak chciałam wiedzieć czy daje on super efekt pogrubionych rzęs??
Ojej,ale stary watek odgrzebalas nawet nie wiedzialam,ze taki byl To zalezy od tego,jakie masz rzesy.U mnie daje Przejzyj najlepiej KWC,ma mnostwo opini.Mysle,ze powinny Ci pomoc
moren jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-07-24, 23:57   #54
aagnesska22
Wtajemniczenie
 
Avatar aagnesska22
 
Zarejestrowany: 2007-11
Wiadomości: 2 810
Dot.: Co myslicie o tuszu Maax Factor 2000 calorie?

ja Ci powiem tak,mam bardzo jasne rzesy,prawie niewidoczne,mialam ten tusz juz chyba 4 raz,kupuje inne,wiadomo trzeba sprobowac cos nowego a potem i tak do niego wracam.super pogrubia,super sie nim maluje,nie kruszy sie,duzo moich kolezanek go uzywa i zadna sie sie skarzy
aagnesska22 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-07-25, 09:26   #55
Mycha
Raczkowanie
 
Avatar Mycha
 
Zarejestrowany: 2005-11
Wiadomości: 418
Dot.: Co myslicie o tuszu Maax Factor 2000 calorie?

Ja te moje ukochane 2000 cal aplikowałam sobie przez parę ładnych lat To była moja wielka miłość! Bardzo szczęśliwy związek, bez zdrad i obietnic bez pokrycia;-) Polecam posiadaczkom marnych, słabych, mikroskopijnych rzęs w celu nadania im długości i gestości niemal teatralnej. Tusz działa cuda, pod warunkiem,ze jest nowy, ze 2 razy kupilam jakiś stary bubel w perfumerii i to była porażka.
Mycha jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-07-25, 10:14   #56
JaAnia:)
Raczkowanie
 
Avatar JaAnia:)
 
Zarejestrowany: 2007-10
Lokalizacja: Wroclove
Wiadomości: 151
Dot.: Co myslicie o tuszu Maax Factor 2000 calorie?

Ja go po prostu uwielbiam! Daje efekt teatralnych, sztucznych rzęs a taki właśnie lubię, moim zdaniem raczej nie nadaje się do naturalnych makijaży, tylko dosyć mocnych i wyrazistych. Ja polecam z czystym sumieniem
__________________
Za każdym sukcesem mężczyzny stoi mądra kobieta
--------
Aparatka
góra - 12.12.2011 r.
złoty, różowy, niebieski,
JaAnia:) jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-07-25, 11:10   #57
roxi:*
Wtajemniczenie
 
Avatar roxi:*
 
Zarejestrowany: 2007-10
Wiadomości: 2 155
Dot.: Co myslicie o tuszu Maax Factor 2000 calorie?

Do tej pory nie miałam lepszego niż Maax Factor 2000 calorie. Ładnie podkreśla rzęsy, nie skleja i nie osypuje się. Obecnie mam kolor brązowy który daje nieco delikatniejszy efekt.
roxi:* jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-07-26, 20:49   #58
Katarzynkasssss
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2008-07
Wiadomości: 3
Dot.: Co myslicie o tuszu Maax Factor 2000 calorie?

Dzięki dziewczyny Właśnie go kupiłam i raz pomalowałam jest ok ale zobaczymy jak bedzie dalej:p bo jest troszke taki "mokry" ale oczka ładnie wyglądają Kupiłam za 34,99 z kredką w promocji troszkę dużo no ale..Pozdrawiam was
Katarzynkasssss jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-07-27, 21:16   #59
benitka608
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2007-11
Wiadomości: 7
Dot.: Co myslicie o tuszu Maax Factor 2000 calorie?

laseczki ja też go kupiłam na allegro i to w piątek , po przeczytaniu wątku zaczynam mieć poważne wątpliwości czy to nie podróba i czy to ten ktory poprawia rzęsy o 200 czy o 300%

link do aukcji, może któas z Was będzie w stanie mi coś odpowiedzieć

http://www.allegro.pl/item398941324_...d_urlopem.html
benitka608 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-07-27, 22:45   #60
anetak
Wtajemniczenie
 
Avatar anetak
 
Zarejestrowany: 2005-05
Lokalizacja: Łódź
Wiadomości: 2 119
Dot.: Co myslicie o tuszu Maax Factor 2000 calorie?

bardzo fajny tusz, jak dla mnie na poczatku był ciut za mokry
anetak jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Makijaż - Pytania do wizażystki


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 21:06.