cos innego... - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Metamorfozy

Notka

Metamorfozy Służymy kompleksowymi poradami jak zmienić swój wygląd i styl - makijaż, fryzurę, sposób ubierania się...

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2005-04-22, 22:02   #1
Meggilos
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2005-04
Wiadomości: 11

cos innego...


Kochane Wizażanki doradzcie prosze co mam ze sobą zrobić???chciałabym zmienic kolor włosów, uczesanie i makijaż. zupełnie sie nie znam na typach kolorystycznych, wiec nie wiem czy jestem wiosna, lato, jesien czy zima. mam dosyc jasna cere i sporo piegów na moich "puckach", oczka zielone- małe, włosy ciemny brąz do ramion. Będę bardzo wdzięczna za każda porade
Meggilos jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-04-22, 22:13   #2
Meggilos
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2005-04
Wiadomości: 11
Re: cos innego...

Próbuje wrzucic swoje zdjecia ale cos mi nie wychodzi.hmmmm moze sprobuje jutro
Meggilos jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-04-22, 22:16   #3
BeataWi
Wtajemniczenie
 
Avatar BeataWi
 
Zarejestrowany: 2004-07
Wiadomości: 2 144
GG do BeataWi
Re: cos innego...

Sprawdz czy nie maja wiecej jak 100 KB, moze to jest przyczyna http://www.wizaz.pl/w-agora/icons/icon12.gif Sprobuj je ewentualnie zmniejszyc.
Pozdrawiam http://www.wizaz.pl/w-agora/icons/icon40.gif
__________________
Wszystkim zlodziejom przepisow mowie NIE

Becia69


http://www.pajacyk.pl/
http://www.polskieserce.pl/
BeataWi jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-04-23, 16:11   #4
Meggilos
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2005-04
Wiadomości: 11
Re: cos innego...

Mam nadzieje ze teraz sie udało http://www.wizaz.pl/w-agora/icons/icon7.gif
Może teraz macie jakieś pomysły na moja metamorfoze???
Meggilos jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-04-24, 15:35   #5
Meggilos
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2005-04
Wiadomości: 11
metamorfoza

czy nikt nie jest w stanie mi pomoc http://www.wizaz.pl/w-agora/icons/icon9.gif ????? i doradzic jakas zmiana?
Meggilos jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-04-24, 15:44   #6
ANKA20
Wtajemniczenie
 
Avatar ANKA20
 
Zarejestrowany: 2003-01
Lokalizacja: Siemianowice Śląskie
Wiadomości: 2 712
GG do ANKA20
Re: metamorfoza

Zmieniłabym kolor na taką ciemniejsza czekoladę http://www.wizaz.pl/w-agora/icons/icon7.gifPrzesyłam ci pare fotek makijazy dla zielonych oczu. Co do uczesania, to napisz jak długie masz włosy i czy są kręcone http://www.wizaz.pl/w-agora/icons/icon7.gif
Śliczne masz piegi http://www.wizaz.pl/w-agora/icons/icon7.gif
__________________
Kobieta powinna powstrzymac swoje kokieteryjno-prowokacyjne zachowanie aby umozliwic mezczyznie wyksztalcenie pozagenitalnych form osobowej komunikacji

arte infantil

R jak Remont
ANKA20 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-04-24, 15:46   #7
syyyylwia
Raczkowanie
 
Avatar syyyylwia
 
Zarejestrowany: 2005-03
Lokalizacja: Wrocław
Wiadomości: 414
Re: metamorfoza

będzie ci pasowac grzywka w każdym wydaniu. jeśli chodzi o kolor to ja bym postawiła na ciepły brązik, taki w kierunku twojego naturalnego, który pięknie podkresli barwe oczu. może spróbuj balsamu z henna Venity?( odsyłam do KWC) daje piękny naturalny efekt, a naturalność bardzo będzie do ciebie pasować.
syyyylwia jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-04-24, 17:19   #8
Meggilos
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2005-04
Wiadomości: 11
Re: metamorfoza

Włosy mam do ramion, niestety krecą mi się, zwłaszcza jak jest wilgotne powietrze http://www.wizaz.pl/w-agora/icons/icon9.gif. Na godzinę przed zrobieniem pierwszego zdjęcia prostowałam włosy, jednak na dworze padało i wyszedł mi baranek, grrrrr.....zawsze tak sie konczy!
co do grzywki, to juz wiele razy chciałam sobie ją zrobić, ale fryzjerki zawsze mi odradzały ponieważ mam tak zwany "wicherek" u nasady włosów, hehehe, i miałabym problemy z jej ułożeniem .
ps dzieki za pomysły. a moze wiecie jakim jestem typem kolorystycznym????
Meggilos jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-04-26, 12:26   #9
Meggilos
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2005-04
Wiadomości: 11
Re: metamorfoza

up, up, moze ktoś jeszcze cos mi doradzi z fryzurka i makijazem?????
z tego co czytalam w innych postach jest tu kilka guru od metamorfoz, m.in. Aga BJ. moze ty mi cos doradzisz?
Meggilos jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-04-26, 12:43   #10
agabil1
nabija na KOPIĘ kopistów.
okrutnica jakaś...
 
Avatar agabil1
 
Zarejestrowany: 2003-10
Lokalizacja: Łódź
Wiadomości: 37 296
Wpisy w blogu: 5
GG do agabil1
Re: metamorfoza

meg-z tego co widzę jesteś cieplutka http://www.wizaz.pl/w-agora/icons/icon7.gif
By dokładniej okreslić Twój typ(ale tez nie na 100% ,bo taka wirtualna analiza nie jest pewna) pomoga nam odpowiedzi na takie oto pytania:
1.Jak sie opalasz-szybko czy cięzko(najpierw na czerwono bądź rózowo). Odcień opalenizny jest ciepły-złotawo-brżoawy czy raczej taki lekko przykurzony,szaro-beżowy?
2.Kolor oczu-ciemne,jasne...czy tęczówki mają ciemniejsza obwódkę,czy kolor ich jest czysty ,a moze mają plamki? Jaka jest oprawa oczu (brwi i rzęsy)-jasna czy raczej zdecydowana?
3.Piegi-jesli występują,to są złotawe ciepłe czy raczej szaro-brązowe?
4.Cera-jaki ma odcień twoja skóra?Ciepły brzoskwiniowy ,oliwkowy,złotawy czy jasny,chłodny wpadajacy w róż lub porcelanowy? Jeżeli się rumienisz,to na jaki kolor-czerwony czy różowy?
5.naturalny kolor włosów-ciemny ,jasny.Jaki odcień?czy ma złotawo-brązowe przebłyski czy raczej mysie,bardziej popielate?
6.W jakim kolorach czujesz się dobrze,a które źle podkreślają Twoja urodę?

Żadnym guru nie jestem http://www.wizaz.pl/w-agora/icons/icon12.gif teżczęsto się mylę i mam wątpliwości
http://www.wizaz.pl/w-agora/icons/1cmok.gif
__________________
nie pozwalam kopiować i rozpowszechniać zdjęć



agabil1 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-04-26, 17:23   #11
Meggilos
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2005-04
Wiadomości: 11
Re: metamorfoza

o qrcze az tyle pytan...no to zaczynamy...

1.opalenizna - najpierw czerwona jak u raczka, po jakims czasie przechodzi w ciepy odcien brazu
2. oczy - ogólnie rzecz biorac zielone, chociaz przy zrenicach sa brazowe, a zewnętrzna obwodka w odcieniu niebiesko-szarym. oprawa oczu zdecydowanie jasna. zalaczam tez zdjecie oczkow...
3.piegi - oj sa, sa.....zwlaszcza latem namietnie wyskakuja jeden przy drugim http://www.wizaz.pl/w-agora/icons/icon9.gif - sa raczej w odcieniu cieplym, choc zdazy sie jakis ciemniejszy braz..
4. cera- z natury jestem blada, ale chyba w cieplych tonach
5. wlosy- sprany braz czyli odcien mysi http://www.wizaz.pl/w-agora/icons/icon9.gif
6 kolory- najczesciej czarny , bialy i braz. chociaz zdazy mi sie czasami zalozyc gore w koloze czerwonym badz brudnego rozu. odpada granat, w ktorym wygladam jak trup i fiolet, ktorego nielubie.

mam nadzieje ze cos ci pomoglam z moja analiza i teraz bedzie juz latwiej z jakakolwiek zmiana.

z gory wielkie dzieki http://www.wizaz.pl/w-agora/icons/icon7.gif
Meggilos jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-04-26, 19:14   #12
agabil1
nabija na KOPIĘ kopistów.
okrutnica jakaś...
 
Avatar agabil1
 
Zarejestrowany: 2003-10
Lokalizacja: Łódź
Wiadomości: 37 296
Wpisy w blogu: 5
GG do agabil1
Re: metamorfoza

opalasz się bardzo trudno-prawie wcale czy dość łatwo? Bo chyba jesteś wiosną-ta czerwień warg http://www.wizaz.pl/w-agora/icons/icon12.gifale mam jeszcze wątpliwości...
__________________
nie pozwalam kopiować i rozpowszechniać zdjęć



agabil1 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-04-26, 19:32   #13
Meggilos
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2005-04
Wiadomości: 11
Re: metamorfoza

Z opalaniem nie jest najgorzej, co prawda po trzech godzinach lezenia plackiem na sloneczku nie bede wygladac jak czekoladka :P co by mnie bardzo uradowalo, ale po 1-2 dniach braz da sie juz zauwazyc http://www.wizaz.pl/w-agora/icons/icon7.gif ( a zwlaszcza po dwoch 8-minutowych sesjach na solarium):P
Meggilos jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-04-26, 19:47   #14
agabil1
nabija na KOPIĘ kopistów.
okrutnica jakaś...
 
Avatar agabil1
 
Zarejestrowany: 2003-10
Lokalizacja: Łódź
Wiadomości: 37 296
Wpisy w blogu: 5
GG do agabil1
Re: metamorfoza

to myślę ,że jednak wiosenka http://www.wizaz.pl/w-agora/icons/icon7.gif Ale może inne wizazanki się również wypowiedzą http://www.wizaz.pl/w-agora/icons/icon7.gif
Póki co ,załączam kolorki dla Wiosny i artykuł do poczytania http://www.wizaz.pl/images/agatam/klasyczna_wiosna/
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg 13_farben_fruehjahr.jpg (10,4 KB, 10 załadowań)
Rodzaj pliku: gif paleta-wiosna.gif (16,5 KB, 7 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg spring1.jpg (17,9 KB, 7 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg wiosenka.jpg (11,1 KB, 5 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg wiosna3.jpg (14,9 KB, 5 załadowań)
__________________
nie pozwalam kopiować i rozpowszechniać zdjęć



agabil1 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-04-27, 14:42   #15
Meggilos
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2005-04
Wiadomości: 11
Re: metamorfoza

Jestes BOSKA!
Wielkie dzieki za analize kolorystyczna a może jeszcze nauczylabys mnie jak sie malować?? jak nakladać róż i wymodelować oczko? już kilka razy bylam malowana przez wizażystki max factora albo astora, ale cos im nie wychodzilo za bardzo...oko zawsze mi mazaly na fioletowo a usta na brazowo i w roznych miejscach nakladaly róz, najczesciej w wersji pajacyka - wielkie kropy na policzkach
a domowe proby też sie konczyly komicznie.:P
tak wiec poprzestalam na bezowych cieniach i czarnej maskarze....i tak od lat...http://www.wizaz.pl/w-agora/icons/icon9.gif
Meggilos jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-04-27, 15:31   #16
Justyna17
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2004-12
Wiadomości: 50
Re: metamorfoza

Hej! Mam kilka koleżanek, które mają podobne włosy to Twoich i mają taki mały trik http://www.wizaz.pl/w-agora/icons/icon7.gif (może już próbowałaś) po umyciu włosów wgniatają dużo pianki we włosy i już bez rozczesywania pozostawiają do wyschnięcia... tworzą się śliczne loczki http://www.wizaz.pl/w-agora/icons/icon7.gif spróbuj! pozdrawiam
Justyna17 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-05-02, 23:14   #17
LadyB
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2004-09
Wiadomości: 57
Smile Dot.: cos innego...

To prawda ja tak czesto robie po umyciu włosów wrzucam w nie pianke ale mocną i powstaje taki naturalny skręt ale wydaje mi sie ze jeżeli masz proste włosy to ci sie to raczej nie uda. musisz miec choc troche podatne na falowanie kręcenie itp. powiem tak jak chcesz zmienic kolor włosów to na ciemny ale nie na blond poza tym moze lekka grzywka asymetryczna poszarpane z przodu bądź pocieniowane ja doradzałabym ci coś "drapieżnego" co do makijażu to moze brązy beże szczególnie kolory pastelowe
pozdrawiam
LadyB jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-05-03, 08:36   #18
agabil1
nabija na KOPIĘ kopistów.
okrutnica jakaś...
 
Avatar agabil1
 
Zarejestrowany: 2003-10
Lokalizacja: Łódź
Wiadomości: 37 296
Wpisy w blogu: 5
GG do agabil1
Smile Dot.: cos innego...

cienie w kolorach przejrzystych,by nie przysłoniły naturalnej kolorystyki-lawenda,kawa z mlekiem,delikatny beż,wrzos,brzoskwinia...

Róż w ciepłych odcieniach( brzoskwinia,morela,,stono wana czerwień będź po prostu ,zwłaszcza latem-puder brązujący)
Oczy są minimalnie za głęboko osadzone,możesz je wydobyć nakładajac jasny cień na ruchomą część powieki (tą która przykrywa gałkę oczną),zaś ciemny w jej zagłębieniu i rozetrzeć pacynką do góry.
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg modelatw.jpg (102,3 KB, 8 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg modeling.jpg (17,8 KB, 12 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg oczyGLosadzone.jpg (10,8 KB, 6 załadowań)
__________________
nie pozwalam kopiować i rozpowszechniać zdjęć




Edytowane przez agabil1
Czas edycji: 2005-05-03 o 08:39
agabil1 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-05-03, 16:19   #19
Meggilos
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2005-04
Wiadomości: 11
Talking Dot.: cos innego...

Dziekuje za wszystkie rady i na pewno się do nich zastosuje.
Niedlugo wybieram sie do fryzjera i zobacze co z tego wyjdzie .zawsze podobaly mi sie jasniejsze wlosy, takie jak ma np. J.Lo, chociaz sama takich nigdy nie mialam.no ale skoro maja byc ciemne to beda...:P
poniewaz mam włosy podatne na krecenie i grzywka, która posiadalam zawsze mi sie krecila. Zapewne przy odrobinie cierpliwosci i prostownicy bylo by gladko , ale pewnie i tak sobie ja zrobie.
Meggilos jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Metamorfozy


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Wyłączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 19:36.