W這ski, w這sy na brzuchu - Strona 7 - Wizaz.pl

Wr鵵   Wizaz.pl > Uroda > Piel璕nacja - Pytania do kosmetyczki

Notka

Piel璕nacja - Pytania do kosmetyczki Tutaj mo瞠sz zada pytanie kosmetyczce, wymieni si do鈍iadczeniem, opowiedzie o swojej piel璕nacji.

Odpowiedz
 
Narz璠zia
Stary 2007-06-14, 17:28   #181
diablica9
Raczkowanie
 
Avatar diablica9
 
Zarejestrowany: 2007-05
Wiadomo軼i: 481
Dot.: W這ski, w這sy na brzuchu

Cytat:
Napisane przez Mala kroweczka o imieniu Poka wiadomo嗆
a moze depilator bedzie lepszy od tych wszystkich rozjasniaczy,wosk闚 krem闚?
jak myslicie?

Nie b璠zie lepszy bo podra積i sk鏎 i b璠zie wida 瞠 co majstrowa造鄉y.. ;/ Mysle 瞠 krem b璠zie najlepszy

Je郵i go zakupi to oczywi軼ie zamieszcz opinie
__________________
Dukan od 30.08.


diablica9 jest offline   Odpowiedz cytuj帷
Stary 2007-06-14, 20:15   #182
Celestia
Zakorzenienie
 
Avatar Celestia
 
Zarejestrowany: 2006-01
Lokalizacja: 3City
Wiadomo軼i: 8 542
Dot.: W這ski, w這sy na brzuchu

Cytat:
Napisane przez Mala kroweczka o imieniu Poka wiadomo嗆
a moze depilator bedzie lepszy od tych wszystkich rozjasniaczy,wosk闚 krem闚?
jak myslicie?
Ja my郵, ze nie.
__________________
Uzale積iona od wiza簑
Niepoprawna optymistka
鑿icz z XHIT, Mel B i Jillian
Celestia jest offline   Odpowiedz cytuj帷
Stary 2007-06-14, 21:36   #183
nataluska175
Zadomowienie
 
Zarejestrowany: 2006-03
Lokalizacja: ...koniec 鈍iata...
Wiadomo軼i: 1 024
Dot.: W這ski, w這sy na brzuchu

Cytat:
Napisane przez Celestia Poka wiadomo嗆
Ja my郵, ze nie.
podpisuje sie pod Celestia
__________________
gdy rozczarowuj nas Ci, kt鏎ych jeste鄉y najbardziej pewni...


nataluska175 jest offline   Odpowiedz cytuj帷
Stary 2007-06-14, 21:43   #184
Mala kroweczka o imieniu
Zakorzenienie
 
Avatar Mala kroweczka o imieniu
 
Zarejestrowany: 2006-04
Wiadomo軼i: 3 126
Dot.: W這ski, w這sy na brzuchu

to co rozjasniacz najlepszy?
Mala kroweczka o imieniu jest offline   Odpowiedz cytuj帷
Stary 2007-06-14, 21:53   #185
nataluska175
Zadomowienie
 
Zarejestrowany: 2006-03
Lokalizacja: ...koniec 鈍iata...
Wiadomo軼i: 1 024
Dot.: W這ski, w這sy na brzuchu

no tak,wydaje mi sie,ze tak;]...bo zawsze jak je rozjasnisz to masz pewniaka,ze nic sie nie stanie...ladnie sie rozjasnia...a jak depilatorem,woskiem czy maszynka to moga wyjsc chrostki, uczulenia, albo wloski sie wzmocnia, zrobia ciemniejsze i lipa...sama mam zamiar kupic ten rozjasniacz...
__________________
gdy rozczarowuj nas Ci, kt鏎ych jeste鄉y najbardziej pewni...


nataluska175 jest offline   Odpowiedz cytuj帷
Stary 2007-06-15, 20:14   #186
Celestia
Zakorzenienie
 
Avatar Celestia
 
Zarejestrowany: 2006-01
Lokalizacja: 3City
Wiadomo軼i: 8 542
Dot.: W這ski, w這sy na brzuchu

Cytat:
Napisane przez nataluska175 Poka wiadomo嗆
no tak,wydaje mi sie,ze tak;]...bo zawsze jak je rozjasnisz to masz pewniaka,ze nic sie nie stanie...ladnie sie rozjasnia...a jak depilatorem,woskiem czy maszynka to moga wyjsc chrostki, uczulenia, albo wloski sie wzmocnia, zrobia ciemniejsze i lipa...sama mam zamiar kupic ten rozjasniacz...
Podpisuje si pod Ciebie, Nataluska
__________________
Uzale積iona od wiza簑
Niepoprawna optymistka
鑿icz z XHIT, Mel B i Jillian
Celestia jest offline   Odpowiedz cytuj帷
Stary 2007-07-09, 18:07   #187
Independent Women
Zadomowienie
 
Avatar Independent Women
 
Zarejestrowany: 2007-07
Wiadomo軼i: 1 597
Dot.: W這ski, w這sy na brzuchu

Macie racj dziewczyny, nie depilujcie tego miejsca!
Ja tak zrobi豉m i bardzo 瘸逝j, bo teraz mam rany, wrastaj帷e w這ski i same problemy z tym brzuchem! Ci庵le tylko my郵, o tym czy brzuch jest zakryty i nie wida moich krost i ran!
__________________
Even the devil wouldn't recognize you! but I do.









Independent Women jest offline   Odpowiedz cytuj帷
Stary 2007-07-09, 18:37   #188
dziuniaaa
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2005-10
Lokalizacja: Wenus :-)
Wiadomo軼i: 3 951
Dot.: W這ski, w這sy na brzuchu

A nie ma jaki innych rozja郾iaczy, tyle 瞠 ta雟zych?
S造sza豉m, ze przemywanie przez jaki czas wod utlenion 9% chyba albo wi璚ej daje taki efekt, 瞠 je rozja郾i.
__________________
wymianka

w這sy - zapuszczanie i dbanie
dziuniaaa jest offline   Odpowiedz cytuj帷
Stary 2007-07-10, 14:39   #189
czarny_motyl
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2005-12
Wiadomo軼i: 23
Dot.: W這ski, w這sy na brzuchu

...

Edytowane przez czarny_motyl
Czas edycji: 2010-06-24 o 22:06
czarny_motyl jest offline   Odpowiedz cytuj帷
Stary 2007-07-10, 15:24   #190
Gaboleczek
Raczkowanie
 
Avatar Gaboleczek
 
Zarejestrowany: 2007-07
Lokalizacja: Krak闚
Wiadomo軼i: 80
GG do Gaboleczek Send a message via Skype™ to Gaboleczek
Dot.: W這ski, w這sy na brzuchu

Zgadzam si z u篡tkownikiem Aga Z.Ma racje powinna wybra sie do lekarza naprawd nie masz si czego wstydzi po prostu masz ma造 problem , a lekarze s od tego ,aby rozwi您ywa problemy ludzi te ma貫 i te wi瘯sze
Gaboleczek jest offline   Odpowiedz cytuj帷
Stary 2007-07-10, 17:27   #191
Crysanna
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2006-05
Wiadomo軼i: 24
Dot.: W這ski, w這sy na brzuchu

ja te mam w這sy na brzuchu i jest ich duu穎.. najpierw spr鏏uj z t woda utlenion w tabletkach=/ kilka w這s闚(te ciemniejsze i d逝窺ze) wyrwa豉m penset i w這ski zacz窸y mi wrasta pod sk鏎 i pami徠ka po tym s brzydkie blizny=( (takie br您owe, zmarszczone kropki)... boj si czy jak spr鏏uje wyrwac je woskiem to tez takie kropki si nie porobi=/?przecie obie metody polegaj na wyrwaniu w這sa z cebulk.. wi璚 efekt moze vy podobny, czy nie? Pozdrawiam

aha a propo rozja郾iacza sally hansen to macie na my郵i ten: http://perfumy.webwweb.pl/x_C_I__P_7012999-7010001.html ?
Crysanna jest offline   Odpowiedz cytuj帷
Stary 2007-08-09, 23:32   #192
ewunia57
Przyczajenie
 
Avatar ewunia57
 
Zarejestrowany: 2006-04
Wiadomo軼i: 15
Dot.: W這ski, w這sy na brzuchu

Cytat:
Napisane przez Crysanna Poka wiadomo嗆
ja te mam w這sy na brzuchu i jest ich duu穎.. najpierw spr鏏uj z t woda utlenion w tabletkach=/ kilka w這s闚(te ciemniejsze i d逝窺ze) wyrwa豉m penset i w這ski zacz窸y mi wrasta pod sk鏎 i pami徠ka po tym s brzydkie blizny=( (takie br您owe, zmarszczone kropki)... boj si czy jak spr鏏uje wyrwac je woskiem to tez takie kropki si nie porobi=/?przecie obie metody polegaj na wyrwaniu w這sa z cebulk.. wi璚 efekt moze vy podobny, czy nie? Pozdrawiam

aha a propo rozja郾iacza sally hansen to macie na my郵i ten: http://perfumy.webwweb.pl/x_C_I__P_7012999-7010001.html ?


ja te ciemniejsze wlosy wyrywam plastrami woskowymi i mam mniej kropek jak wyrywalam penseta. Ostatnio kupilam sobie rozjasniacz sally hansen tego typu: http://www.perfumeria.pl/exec.php?SI...013000&skad=wp na poczatku bylam zadowolona bo rozjasnilo mi wszystkie wlosy ale za jakies 3 dni widzialam odrosty wiec trzeba powtarzac dosyc czesto. Ae to jest chyba najskuteczniejsza metoda jaka probowalam. Warto sprobowac.
ewunia57 jest offline   Odpowiedz cytuj帷
Stary 2007-09-02, 14:42   #193
nataluska175
Zadomowienie
 
Zarejestrowany: 2006-03
Lokalizacja: ...koniec 鈍iata...
Wiadomo軼i: 1 024
Dot.: W這ski, w這sy na brzuchu

Cytat:
Napisane przez Crysanna Poka wiadomo嗆
aha a propo rozja郾iacza sally hansen to macie na my郵i ten: http://perfumy.webwweb.pl/x_C_I__P_7012999-7010001.html ?
tak

Cytat:
Napisane przez ewunia57 Poka wiadomo嗆
ja te ciemniejsze wlosy wyrywam plastrami woskowymi i mam mniej kropek jak wyrywalam penseta. Ostatnio kupilam sobie rozjasniacz sally hansen tego typu: http://www.perfumeria.pl/exec.php?SI...013000&skad=wp na poczatku bylam zadowolona bo rozjasnilo mi wszystkie wlosy ale za jakies 3 dni widzialam odrosty wiec trzeba powtarzac dosyc czesto. Ae to jest chyba najskuteczniejsza metoda jaka probowalam. Warto sprobowac.
to zapu軼 te wloski a potem je rozjasnij
wedlug mnie to najlepszy sposob....mam malusie wloski,ale go uzywam, ogolnie to jest bardzo przydatny polecam
__________________
gdy rozczarowuj nas Ci, kt鏎ych jeste鄉y najbardziej pewni...


nataluska175 jest offline   Odpowiedz cytuj帷
Stary 2007-09-20, 20:26   #194
Aldona0312
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2007-09
Lokalizacja: Gostwica
Wiadomo軼i: 4
Unhappy Dot.: W這ski, w這sy na brzuchu

Czesc dziewczyny.Jestem "nowa" i mam ten sam problem co wy...tzn wydaje mi sie, ze jest jeszcze wiekszy poniewaz moje wlosy sa na prawie calym brzuchu.Zaczelam je golic maszynka, ale to bylo najgorszy blad w moim zyciu.Potem zaczelam wyrywac penseta...ale rezultat jeszcze gorszy.Wlosy sa grube,jest ich coraz wiecej i nie wiem co mam zrobic...PROSZE POMOZCIE!!!boje sie ze kazdy uzyty kozmetyk okaze sie jeszcze gorszy...
Aldona0312 jest offline   Odpowiedz cytuj帷
Stary 2007-10-11, 19:04   #195
kunegunda81
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2007-10
Wiadomo軼i: 11
Dot.: W這ski, w這sy na brzuchu

spr鏏ujcie mo瞠 pianki do depilacji np Veet albo nawet zwyk貫j z Rossmanna. Nie powoduje podra積ien i wszystko 豉dnie schodzi. ja j stosuj do depilacji r騜nych miejsc. 10 minut i sp逝kujecie po prostu woda i scieracie g帳eczk. Nie jest to tak trwa貫 jak depilacja woskiem, ale zdecydowanie bezbolesne no i ma這 czasoch這nne
kunegunda81 jest offline   Odpowiedz cytuj帷
Stary 2007-10-12, 09:38   #196
Aldona0312
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2007-09
Lokalizacja: Gostwica
Wiadomo軼i: 4
Dot.: W這ski, w這sy na brzuchu

wydaje mi sie ze po piance jeszcze bardziej odrastaja wlosy,gestsze i ciemniejsze.Ja sie chce ich pozbyc i nie wiem jak to zrobic,bo wszystkiego stosowalam(oprocz depilacji woskiem).Jestem zalamana...
Aldona0312 jest offline   Odpowiedz cytuj帷
Stary 2007-10-12, 10:02   #197
Nushi
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2007-03
Wiadomo軼i: 239
Dot.: W這ski, w這sy na brzuchu

To spr鏏uj wosku..boli ale efekt jest najlepszy z wszystkich metod (opr鏂z lasera oczywi軼ie)
Nushi jest offline   Odpowiedz cytuj帷
Stary 2007-10-12, 10:10   #198
hihi
Zakorzenienie
 
Avatar hihi
 
Zarejestrowany: 2004-06
Wiadomo軼i: 33 274
Dot.: W這ski, w這sy na brzuchu

Cytat:
Napisane przez Nushi Poka wiadomo嗆
To spr鏏uj wosku..boli ale efekt jest najlepszy z wszystkich metod (opr鏂z lasera oczywi軼ie)
Przy profesjonalnie wykonanym woskowaniu b鏊 jest do zniesienia, a efekt wart chwili cierpienia (normalnie nie czuje jak rymuje)
Tym bardziej, 瞠 jesli woskowanie b璠zie robione regularnie, to po jakim czasie zamiast w這sk闚 b璠zie "meszek"
hihi jest offline   Odpowiedz cytuj帷
Stary 2007-10-12, 10:23   #199
Nushi
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2007-03
Wiadomo軼i: 239
Dot.: W這ski, w這sy na brzuchu

Cytat:
Napisane przez hihi Poka wiadomo嗆
Przy profesjonalnie wykonanym woskowaniu b鏊 jest do zniesienia, a efekt wart chwili cierpienia (normalnie nie czuje jak rymuje)
Tym bardziej, 瞠 jesli woskowanie b璠zie robione regularnie, to po jakim czasie zamiast w這sk闚 b璠zie "meszek"
zgadzam sie w 100 %...
Nushi jest offline   Odpowiedz cytuj帷
Stary 2007-10-12, 10:24   #200
truskawkowawiosna
Moderator
 
Avatar truskawkowawiosna
 
Zarejestrowany: 2006-03
Wiadomo軼i: 9 815
Dot.: W這ski, w這sy na brzuchu

Cytat:
Napisane przez hihi Poka wiadomo嗆
Przy profesjonalnie wykonanym woskowaniu b鏊 jest do zniesienia, a efekt wart chwili cierpienia (normalnie nie czuje jak rymuje)
Tym bardziej, 瞠 jesli woskowanie b璠zie robione regularnie, to po jakim czasie zamiast w這sk闚 b璠zie "meszek"
przy regularnym woskowaniu wloski moga okropnie wrastac, zadne peelingi i kwasy nie pomagaja, a z tego tworza sie wstretne blizny
mikroREKLAMA
MAMOTOTO Tkaniny, dzianiny, haft, handmade WROCxW
Sprzedajemy dzianiny, tkaniny, dres闚ki bawe軟iane. Zajmujemy si haftem komputerowym. Szyjemy dla ma造ch i du篡ch:)

Ta reklama pokazywana jest pod 9 815 postami tego u篡tkownika na forum. Jak za這篡 tak reklam? (klik!)
truskawkowawiosna jest offline   Odpowiedz cytuj帷
Stary 2007-10-12, 11:18   #201
hihi
Zakorzenienie
 
Avatar hihi
 
Zarejestrowany: 2004-06
Wiadomo軼i: 33 274
Dot.: W這ski, w這sy na brzuchu

Cytat:
Napisane przez truskawkowawiosna Poka wiadomo嗆
przy regularnym woskowaniu wloski moga okropnie wrastac, zadne peelingi i kwasy nie pomagaja, a z tego tworza sie wstretne blizny
No ok, mog, mog, wszystko zale篡 od sk鏎y - ja woskuj i depiluje nogi regularnie, podbrzusze z meszku, pachy depilatorem i nie wrasta mi nic - przyznaj, 瞠 stosuj peelingi, r瘯awic sizalow, kremy z kwasami itd, ale to niestety cecha w豉sna sk鏎y i na szcz窷cie 涉DNYCH blizn podepilacyjnych nie mam.
Wiadomo, 瞠 nie ka盥y mo瞠 stosowa ka盥 depilacj.
hihi jest offline   Odpowiedz cytuj帷
Stary 2007-10-12, 11:20   #202
truskawkowawiosna
Moderator
 
Avatar truskawkowawiosna
 
Zarejestrowany: 2006-03
Wiadomo軼i: 9 815
Dot.: W這ski, w這sy na brzuchu

Cytat:
Napisane przez hihi Poka wiadomo嗆
No ok, mog, mog, wszystko zale篡 od sk鏎y - ja woskuj i depiluje nogi regularnie, podbrzusze z meszku, pachy depilatorem i nie wrasta mi nic - przyznaj, 瞠 stosuj peelingi, r瘯awic sizalow, kremy z kwasami itd, ale to niestety cecha w豉sna sk鏎y i na szcz窷cie 涉DNYCH blizn podepilacyjnych nie mam.
Wiadomo, 瞠 nie ka盥y mo瞠 stosowa ka盥 depilacj.
zazdroszcze
mi wrastaja nawet po goleniu, ale delikatniej moje wlosy rosna chyba pod nietypowym k徠em co=masakra skorna

mi nawet brwi wrastaja po depilacji p瘰et
mikroREKLAMA
MAMOTOTO Tkaniny, dzianiny, haft, handmade WROCxW
Sprzedajemy dzianiny, tkaniny, dres闚ki bawe軟iane. Zajmujemy si haftem komputerowym. Szyjemy dla ma造ch i du篡ch:)

Ta reklama pokazywana jest pod 9 815 postami tego u篡tkownika na forum. Jak za這篡 tak reklam? (klik!)
truskawkowawiosna jest offline   Odpowiedz cytuj帷
Stary 2007-10-12, 11:30   #203
hihi
Zakorzenienie
 
Avatar hihi
 
Zarejestrowany: 2004-06
Wiadomo軼i: 33 274
Dot.: W這ski, w這sy na brzuchu

Cytat:
Napisane przez truskawkowawiosna Poka wiadomo嗆
zazdroszcze
mi wrastaja nawet po goleniu, ale delikatniej moje wlosy rosna chyba pod nietypowym k徠em co=masakra skorna

mi nawet brwi wrastaja po depilacji p瘰et
O jejku, to ja szczerze wsp馧czuj! Ja woskuj meszek po nosem od lat sama, brwi, bywa這, 瞠 i pachwiny (ale nie g喚boko) woskiem traktowa豉m, ca貫 nogi (uda te!), d馧 brzucha w豉郾ie - bo ja brunetka i to niestety ow這siona - dlatego musz si depilowa, a na szcz窷cie 瘸dnych problem闚 z tym nie mam.
Depilatorem te si bawi, a blizn nie mam
hihi jest offline   Odpowiedz cytuj帷
Stary 2007-10-13, 09:11   #204
Aldona0312
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2007-09
Lokalizacja: Gostwica
Wiadomo軼i: 4
Dot.: W這ski, w這sy na brzuchu

A doradz mi jakiego wosku moglabym uzyc,bo nie jestem pewna.A slyszalam tez,ze woda utleniona dobrze rozjasnia wlosy,ale ta 12%.Niestety nie moge jej w zadnej aptece kupic(sa tylko 2,3%)...?
Aldona0312 jest offline   Odpowiedz cytuj帷
Stary 2007-10-15, 09:20   #205
hihi
Zakorzenienie
 
Avatar hihi
 
Zarejestrowany: 2004-06
Wiadomo軼i: 33 274
Dot.: W這ski, w這sy na brzuchu

Cytat:
Napisane przez Aldona0312 Poka wiadomo嗆
A doradz mi jakiego wosku moglabym uzyc,bo nie jestem pewna.A slyszalam tez,ze woda utleniona dobrze rozjasnia wlosy,ale ta 12%.Niestety nie moge jej w zadnej aptece kupic(sa tylko 2,3%)...?
Ja woskuje si tylko Veetem - wosk w plastach do stosowania na zimno - naprawd skuteczny, jesli stosuje si zgodnie z zaleceniami - odt逝軼i sk鏎 pudrem/talkiem, rozgrza wosk, dok陰dnie do sk鏎y przycisn望, naci庵n望 sk鏎 i zrywa plaster r闚nolegle do sk鏎y przeciwnie do kierunku wzrostu w這sk闚.

Co do wody utlenionej to przyznaj, 瞠 nie wiem, o nie pr鏏owa豉m - moim cele by這 pozbycie si w這s闚 i uzyskanie g豉dkiej sk鏎y, a tego woda utleniona mi nie da.
hihi jest offline   Odpowiedz cytuj帷
Stary 2007-10-17, 18:15   #206
Aldona0312
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2007-09
Lokalizacja: Gostwica
Wiadomo軼i: 4
Dot.: W這ski, w這sy na brzuchu

Dzieki za podpowiedz, na pewno sprobuje tych plastrow.Moze one mi pomoga pozbyc sie tych kudlow a jesli chodzi o to czy odrastaja to po jakim czasie mniej wiecej?
Aldona0312 jest offline   Odpowiedz cytuj帷
Stary 2007-10-17, 19:19   #207
dziuniaaa
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2005-10
Lokalizacja: Wenus :-)
Wiadomo軼i: 3 951
Dot.: W這ski, w這sy na brzuchu

Ja niby woskuj ten m鎩 brzuch, plastrami na zimno, ale zamiast odrasta s豉bsze to odrastaj mi mocniejsze no i ju po 3 tygodniach:/. Nie wiem co jest.
__________________
wymianka

w這sy - zapuszczanie i dbanie
dziuniaaa jest offline   Odpowiedz cytuj帷
Stary 2007-10-18, 08:24   #208
hihi
Zakorzenienie
 
Avatar hihi
 
Zarejestrowany: 2004-06
Wiadomo軼i: 33 274
Dot.: W這ski, w這sy na brzuchu

Cytat:
Napisane przez dziuniaaa Poka wiadomo嗆
Ja niby woskuj ten m鎩 brzuch, plastrami na zimno, ale zamiast odrasta s豉bsze to odrastaj mi mocniejsze no i ju po 3 tygodniach:/. Nie wiem co jest.
Skoro odrastaj mocniejsze, to mo瞠 ich nie wyrywasz, ale urywasz i cebulki zostaj w sk鏎ze?
hihi jest offline   Odpowiedz cytuj帷
Stary 2007-10-18, 11:00   #209
Nushi
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2007-03
Wiadomo軼i: 239
Dot.: W這ski, w這sy na brzuchu

Cytat:
Napisane przez Aldona0312 Poka wiadomo嗆
A doradz mi jakiego wosku moglabym uzyc,bo nie jestem pewna.A slyszalam tez,ze woda utleniona dobrze rozjasnia wlosy,ale ta 12%.Niestety nie moge jej w zadnej aptece kupic(sa tylko 2,3%)...?
12 % wod utlenion stosuje si we fryzjerstwie...w aptece jej nie kupisz tylko w hurtowniach fryzjerskich..ale tam sa przewa積ie w litrowych butelkach...
Nushi jest offline   Odpowiedz cytuj帷
Stary 2007-10-22, 21:11   #210
IIserenityII
Raczkowanie
 
Avatar IIserenityII
 
Zarejestrowany: 2007-06
Wiadomo軼i: 143
Dot.: W這ski, w這sy na brzuchu

Ja b鏊 znios, ale w豉郾ie wrastaj帷e w這ski......... co z tym zrobi? chyba tylko pozostaje laser...:/
__________________

Tears stream down your face
When you lose something you cannot replace...
IIserenityII jest offline   Odpowiedz cytuj帷
Odpowiedz

Nowe w徠ki na forum Piel璕nacja - Pytania do kosmetyczki


Ten w徠ek obecnie przegl康aj: 1 (0 u篡tkownik闚 i 1 go軼i)
 
Narz璠zia

Zasady wysy豉nia wiadomo軼i
Nie mo瞠sz zak豉da nowych w徠k闚
Nie mo瞠sz pisa odpowiedzi
Nie mo瞠sz dodawa zdj耩 i plik闚
Nie mo瞠sz edytowa swoich post闚

BB code is W陰czono
Emotikonki: W陰czono
Kod [IMG]: W陰czono
Kod HTML: Wy陰czono

Gor帷e linki


Data ostatniego posta: 2015-07-05 11:41:11


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 21:31.