jaki makijaż do takich oczu?;))) - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Makijaż - Pytania do wizażystki

Notka

Makijaż - Pytania do wizażystki Tutaj pytaj o: wizaż, stylizację, typy kolorystyczne, kosmetyki kolorowe...

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2006-03-23, 22:36   #1
klaudiaa
Zakorzenienie
 
Avatar klaudiaa
 
Zarejestrowany: 2006-02
Wiadomości: 6 039
Wink

jaki makijaż do takich oczu?;)))


hej dziewczyny chyba potrzebuje waszej pomocy zupelnie nie wiem jaki kolor cieni, kredki, tuszu itp;p pasuje do moich oczu.. nigdy wczesniej sie nie malowalam.. ale wlasnie mam zamiar zaczac mam 15 lat wiec chyba juz czas na jakis lekki makijaz pomozcie

Edytowane przez klaudiaa
Czas edycji: 2006-04-27 o 13:13
klaudiaa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-03-23, 22:56   #2
cytrynowo_piaskowa
Wtajemniczenie
 
Avatar cytrynowo_piaskowa
 
Zarejestrowany: 2006-01
Lokalizacja: łódzkie
Wiadomości: 2 053
Dot.: jaki makijaż do takich oczu?;)))

http://www.wizaz.pl/forum/showthread.php?t=56957
__________________

cytrynowo_piaskowa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-03-24, 11:54   #3
aniolek19
Raczkowanie
 
Avatar aniolek19
 
Zarejestrowany: 2005-10
Lokalizacja: zielony pokój
Wiadomości: 361
Dot.: jaki makijaż do takich oczu?;)))

Po obejrzeniu Twych cudnych teczówek-pierwsza moja myśl:zgaszona róze,przydymione wrzosowe kolorki-to napewnowidze Cie takze w kolorach khaki,brudnym złocie i burgundach.To cienie.Tusz do rzęs czarny lub w kolorze bordo(taki jest chyba z avonu)kredki do oczu-złoto,czerń, srebro.Naprawdę mozesz nieźle pokombinować,skoro nigdy sie nie malowałaś to napoczątek proponuje kosmetyki z eveline-hypoalergiczne,delkatne,ł atwe do nałozenia.
Oczka naprawde masz super
aniolek19 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-03-24, 12:32   #4
klaudiaa
Zakorzenienie
 
Avatar klaudiaa
 
Zarejestrowany: 2006-02
Wiadomości: 6 039
Dot.: jaki makijaż do takich oczu?;)))

dziekuje Aniołku) naprawde mi pomoglas.. szczerze mowiac nie mam bladego pojecia o makijazu) moje oczy nigdy mi sie nie podobaly.. zalaczam drugie zdjecie bo na tamtym slabo widac) mam nadzieje ze ktos jeszcze skomentuje)

Edytowane przez klaudiaa
Czas edycji: 2006-04-27 o 13:14
klaudiaa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-03-24, 16:34   #5
aniolek19
Raczkowanie
 
Avatar aniolek19
 
Zarejestrowany: 2005-10
Lokalizacja: zielony pokój
Wiadomości: 361
Dot.: jaki makijaż do takich oczu?;)))

Cytat:
Napisane przez klaudiaa
dziekuje Aniołku) naprawde mi pomoglas.. szczerze mowiac nie mam bladego pojecia o makijazu) moje oczy nigdy mi sie nie podobaly.. zawsze marzylam o niebieskich albo zielonych) ale teraz postanowilam zrobic cos z tymi) zalaczam drugie zdjecie bo na tamtym slabo widac) mam nadzieje ze ktos jeszcze skomentuje)
Ależ nie ma za co dziękowac-napisałam tylko prawdęNiewiem czy wizażanki Ci udziela informacji,bo temat:"cień vs kolor teczówki"pojawiał sie mnostwo razy-może skorzystasz z wyszukiwarki???
I kup sobie koniecznie ten róz i złoty-jak zobaczysz efekt będziesz bardzo pozytywnie zaskoczona.Masz oczka podobne do Marty z "m jak miłosć"
aniolek19 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-03-25, 12:01   #6
klaudiaa
Zakorzenienie
 
Avatar klaudiaa
 
Zarejestrowany: 2006-02
Wiadomości: 6 039
Dot.: jaki makijaż do takich oczu?;)))

aniołku wlasnie tego sie obawialam.. ze nikt nie pomoze) kiedy bylam tu pierwszy raz widzialam cos takiego.. ale teraz to same zielone albo niebieskie oczy.. nie moge nic znalezc o czarno-brazowych) i dlatego zalozylam wlasny watek) pzdr
klaudiaa jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Makijaż - Pytania do wizażystki


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 09:07.