Jak zrównać koloryt skóry twarzy?? - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki

Notka

Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki Tutaj możesz zadać pytanie kosmetyczce, wymienić się doświadczeniem, opowiedzieć o swojej pielęgnacji.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2006-03-24, 19:48   #1
gotika1
Raczkowanie
 
Avatar gotika1
 
Zarejestrowany: 2005-03
Lokalizacja: świętokrzyskie
Wiadomości: 383
GG do gotika1

Jak zrównać koloryt skóry twarzy??


Witam. Mam pytanie co do cery. Jak zrównać odcień skóry na twarzy? I jak poprawić jej barwę z ziemistej na lekko brzoskwiniową, jasną i równomierną?

Mam ziemisty kolor cery , do tego bardzo jasny, jestem blada jak ściana, do tego cienie pod oczami i w okolicach ust skóra jest prawie zielona a policzki blade i innego odcieniu. Strasznie kiepsko to wygląda.
Czy ktoś miał podobnie i polepszył stan swojej skóry?
Chciałabym aby była chociaz jednego koloru a nie w róznych odcieniach w róznych miejscach na twarzy
Jak zniwelowac ziemisty kolor cery i uzyskac swierzy, lekko brzoskwiniowy odcień?
Serdecznie pozdrawiam.
gotika1 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-03-24, 19:52   #2
mala_czarna
Zadomowienie
 
Avatar mala_czarna
 
Zarejestrowany: 2005-06
Wiadomości: 1 550
Dot.: Jak zrównać koloryt skóry twarzy??

Ja mam podobny problem. Moja twarz ma brzydki kolor... w dodatku na policzkach mam cere naczynkowa (czerwone naczynka, i zaczerwienienia), a pod oczami moja skora jest bardzo cienka i widac zylki, co maskuje korektorem bo wyglada to nieladnie.

Dolaczam sie do prosby.
__________________
Free your mind.
mala_czarna jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-03-24, 21:36   #3
ufcio
Użytkownik ma kliknąć w link aktywujący (mail)
 
Zarejestrowany: 2003-09
Wiadomości: 2 991
Dot.: Jak zrównać koloryt skóry twarzy??

tez sie dolaczam. wiosna przyszła a ja wygladam jak zombie
ufcio jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-03-24, 21:48   #4
Guni
Wtajemniczenie
 
Avatar Guni
 
Zarejestrowany: 2003-02
Lokalizacja: Gliwice, Pyskowice
Wiadomości: 2 505
GG do Guni
Dot.: Jak zrównać koloryt skóry twarzy??

ano ja rowniez nie wygladam zbyt ciekawie :| moja cera ma szary kolor i straszne cienie pod oczami (moja mama nieraz zwraca mi uwage, ze cien mi sie rozmazal albo tusz, a to wlansie te cienie ) Moze powinnam zaczac chodzic na solarium czy cosik, ale przeca to niezdrowe... Gdy maskuje to korektorem i podkladem to jest ok ale przez pierwsza godzine, potem wszystko wychodzi (no chyba ze zrobie tapete, ale wyglada to nieestetycznie). Chcialabym miec ladny koloryt buzi i bez make up'u, marzy mi sie ladna buzia z rana, na basenie itp
__________________
"Prawdziwa Wizażanka wychodzi na podwórko gdy nie ma prądu!"

Jestem na: http://www.amundsen.pl/home/ Etap oceaniczny
http://nwpass.qnt.pl/
Guni jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-03-25, 10:13   #5
Maripossa
Zakorzenienie
 
Avatar Maripossa
 
Zarejestrowany: 2005-08
Wiadomości: 3 883
Dot.: Jak zrównać koloryt skóry twarzy??

Ja proponuje:
- krem Ziaja Sopot (lekko brazuje, mnie pasowal, zuzylam chyba ze 3 opakowania)
- krem Ziaja Maslo kakaowe (ostrzegam!! to tlusty krem, wiec jesli macie cere mieszana badz tlusta to nie polecam)
- samoopalacz firmy FlosLek (podobno jest swietny, nie pozostawia plam, nie smierdzi samoopalaczowo i nadaje ladny kolor, ok.12zl.)
-krem Avon Rozswietlajacy krem koloryzujacy - nablyszcza delikatnie skore, ma brazowe drobinki ktore pekaja podczas rozprowadzania - cena w promocji 19,90zl.

To tyle moich pomyslow
Maripossa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-03-25, 18:19   #6
Little Angel
Wtajemniczenie
 
Avatar Little Angel
 
Zarejestrowany: 2006-02
Lokalizacja: Bydzia
Wiadomości: 2 458
Dot.: Jak zrównać koloryt skóry twarzy??

Podpinam sie,ja rowniez nie wygladam ciekawie szukam kremu,ale nie samoopalacza.
Little Angel jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-03-25, 19:13   #7
Marlenusia
Zadomowienie
 
Zarejestrowany: 2006-01
Lokalizacja: Napewno śliczne miasto :)
Wiadomości: 1 108
Dot.: Jak zrównać koloryt skóry twarzy??

dziewczyny ja proponuje tabletki beta karoten oraz tabletusie capivit A+E sun system bądź taki zwykły, żadne samoopalacze tylko sie plamcie porobią pozdrawiam
__________________

Nie chcę się z Ciebie budzić


Marlenusia jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-03-26, 08:37   #8
Szeri
Raczkowanie
 
Avatar Szeri
 
Zarejestrowany: 2006-02
Lokalizacja: Domek :)
Wiadomości: 418
Dot.: Jak zrównać koloryt skóry twarzy??

Hmmm...Beta karoten najlepiej w swiezym soczku marchewkowym, ale to chyba nie rozwiąze problemu do końca. I ja sie niestety podpinam bo nierowny koloryt cery to i moja zmora...
Szeri jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-03-26, 11:42   #9
czuczenka
Zakorzenienie
 
Avatar czuczenka
 
Zarejestrowany: 2005-07
Wiadomości: 4 369
Dot.: Jak zrównać koloryt skóry twarzy??

no ja tak samo uzywam balsamow brazujacych i w sumie efket jest fajny, no ale ile to mozna
__________________

Już Pani Licencjat
teraz sie MaGistRuje
5-ty rok na Wizażu



DUKAM
czuczenka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-03-27, 13:36   #10
gotika1
Raczkowanie
 
Avatar gotika1
 
Zarejestrowany: 2005-03
Lokalizacja: świętokrzyskie
Wiadomości: 383
GG do gotika1
Dot.: Jak zrównać koloryt skóry twarzy??

Cytat:
Napisane przez Maripossa
Ja proponuje:
- krem Ziaja Sopot (lekko brazuje, mnie pasowal, zuzylam chyba ze 3 opakowania)
- krem Ziaja Maslo kakaowe (ostrzegam!! to tlusty krem, wiec jesli macie cere mieszana badz tlusta to nie polecam)
- samoopalacz firmy FlosLek (podobno jest swietny, nie pozostawia plam, nie smierdzi samoopalaczowo i nadaje ladny kolor, ok.12zl.)
-krem Avon Rozswietlajacy krem koloryzujacy - nablyszcza delikatnie skore, ma brazowe drobinki ktore pekaja podczas rozprowadzania - cena w promocji 19,90zl.

To tyle moich pomyslow
To i dobre pomysły..ale nie na dłuższą metę. Ja używam od czasu do czasu samoopalacza ale nie mozna przecież stale go używać. Chodzi głownie o to by poprawić wygląd skóry nie tylko tuszowaniem niedoskonałości ale polepszyć stan skóry. Samoopalacz polepsza wygląd na kilka dni - i to nie zawsze bo jak zrobię peeleng to już się zmyje i znowu trzeba się smarowac.

Po drugie kosmetyki poprawiają kolorek skróy ale na krótko, tak jak ja używam z avonu kuleczki brązujące są świetne - zasłaniają niedoskonałości i są genialne wyrównują kolor cery na buzi, ale minusy są takie, że oddziela się od szyi odcień a po ki8lku godzinach czuję grubą warstwę tłuszczu na skórze policzków co jest nizbyt wygodne i ogólnie na lato to kiepsko wygląda gdy skóra się świeci.

Może tu chodzi i kosmetyki pielęgnacyjne? Po prostu używanie kremów ?
Może szczegół tkwi przy odpowiednim stosowaniu kremów do twarzy lub zeli do mycia buzi?
Problem w tym, że w większości każdy nie umie dobierać dla siebie odpowiednich kremów i żeli. Może dlatego tak się dzieje?
Jeśli ktoś wie coś na ten temat bardzo proszę o podpowiedź.
Widzę, ze nie tylko ja mam ten problem. Może ktoś nam pomoże o co serdecznie proszę.
A swoją drogą...na wiosnę lato oferują świetne cienie do powiek, różne piękne kolory wiosenne..ehh a buzia szara..to wstrętnie wygląda i człowiek czuje się bardzo źle ze swoją cerą. Lato, będzie ciepło, upały a tu twarze szare i ziemiste.. co w połączeniu z kolorowymi cieniami będzie bardzo źle wyglądac.
Pozdrawiam serdecznie.
gotika1 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-03-27, 17:45   #11
Maripossa
Zakorzenienie
 
Avatar Maripossa
 
Zarejestrowany: 2005-08
Wiadomości: 3 883
Dot.: Jak zrównać koloryt skóry twarzy??

Cytat:
Napisane przez gotika1
To i dobre pomysły..ale nie na dłuższą metę. Ja używam od czasu do czasu samoopalacza ale nie mozna przecież stale go używać. Chodzi głownie o to by poprawić wygląd skóry nie tylko tuszowaniem niedoskonałości ale polepszyć stan skóry. Samoopalacz polepsza wygląd na kilka dni - i to nie zawsze bo jak zrobię peeleng to już się zmyje i znowu trzeba się smarowac.

Po drugie kosmetyki poprawiają kolorek skróy ale na krótko, tak jak ja używam z avonu kuleczki brązujące są świetne - zasłaniają niedoskonałości i są genialne wyrównują kolor cery na buzi, ale minusy są takie, że oddziela się od szyi odcień a po ki8lku godzinach czuję grubą warstwę tłuszczu na skórze policzków co jest nizbyt wygodne i ogólnie na lato to kiepsko wygląda gdy skóra się świeci.

Może tu chodzi i kosmetyki pielęgnacyjne? Po prostu używanie kremów ?
Może szczegół tkwi przy odpowiednim stosowaniu kremów do twarzy lub zeli do mycia buzi?
Problem w tym, że w większości każdy nie umie dobierać dla siebie odpowiednich kremów i żeli. Może dlatego tak się dzieje?
Jeśli ktoś wie coś na ten temat bardzo proszę o podpowiedź.
Widzę, ze nie tylko ja mam ten problem. Może ktoś nam pomoże o co serdecznie proszę.
A swoją drogą...na wiosnę lato oferują świetne cienie do powiek, różne piękne kolory wiosenne..ehh a buzia szara..to wstrętnie wygląda i człowiek czuje się bardzo źle ze swoją cerą. Lato, będzie ciepło, upały a tu twarze szare i ziemiste.. co w połączeniu z kolorowymi cieniami będzie bardzo źle wyglądac.
Pozdrawiam serdecznie.
Wiec moze warto by bylo udac sie do kosmetyczki zeby dobrala nam jakies kosmetyki? bo te ktore ja stosuje (kremy i krem oczyszczajacy - Nivea do cery suchej i wrazliwej) sa ok Sa dobre do nawilzenia i od razu poprawiaja koloryt. Nie widze przeszkody zeby codziennie stos. krem koloryzujacy (nie mowie tu o samoopalaczu) a jak przyjdzie lato to sie poopalac zazywac karoten i na jakis mies. przed latem Capivit Sun i bedzie lepiej
Maripossa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-03-28, 09:58   #12
gotika1
Raczkowanie
 
Avatar gotika1
 
Zarejestrowany: 2005-03
Lokalizacja: świętokrzyskie
Wiadomości: 383
GG do gotika1
Dot.: Jak zrównać koloryt skóry twarzy??

Cytat:
Napisane przez Maripossa
Wiec moze warto by bylo udac sie do kosmetyczki zeby dobrala nam jakies kosmetyki? bo te ktore ja stosuje (kremy i krem oczyszczajacy - Nivea do cery suchej i wrazliwej) sa ok Sa dobre do nawilzenia i od razu poprawiaja koloryt. Nie widze przeszkody zeby codziennie stos. krem koloryzujacy (nie mowie tu o samoopalaczu) a jak przyjdzie lato to sie poopalac zazywac karoten i na jakis mies. przed latem Capivit Sun i bedzie lepiej
WłAśnie - kosmetyczka, kiedyś pytałam swojej jakiego mam kremu używać i odpowiedziała że ona nie może dobierać kremów bo każdy na co innego reaguje i nie zna składu kremów. Nie rozumiem jej stwierdzenia. Zapytam ją jeszcze raz przy najlbliższej wizycie, no bo jak nie kosmetyczka to kto pomoze dobrac krem? Przecież ona jest od tego.

łykałam kiedyś beta karoten w tabletkach - ogólnie nic się nie zmienił kolor skóry czy coś. Takie tabletki bieze się wtedy gdy chodzi się na solarium lub opala na słońcu - taki wspomagacz opalania. Ja nie chodze na solarium - nie mam możliwości.. ehh
Piszesz o kremie koloryzującym czy mogłabys podać przykład? Jest może jakiś z Ziaji?
I co to jest Capivit Sun? Jakie ma działanie?
Dziękuje pozdrawiam
gotika1 jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 18:35.