Moze tym razem sie uda...!!!!! - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Włosy i fryzury

Notka

Włosy i fryzury Podyskutuj na temat pielęgnacji, farbowania oraz stylizacji włosów. Fryzury damskie, ślubne, na studniówkę, fryzury krok po kroku i zdjęcia fryzur.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2006-03-25, 12:37   #1
zona
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2006-03
Wiadomości: 33
Arrow

Dziewczyny pomozcie!!!Brak moze z wasza pomaca tym razem sie uda!!!!


Drogie dziewczyny.No wlasnie i znow wybieram sie do fryzjera.Mam nadzieje ze tym razem bede zadowolona dluzej niz jeden dzien po wizycie. Kompletnie nie mam pojecia co zrobic z moimi wlosami.Moje wlosy sa nijakie,ani proste ani krecone,poldlugie,suche na koncach i przetluszczajace sie u nasady.nachodzi mnie na trwala,a moze by je tak wyprostowac? A jak juz i to nie pomoze to sie juz chyba zetne na lyso. Ale ciekawe co na to powie moj chlopak...

Edytowane przez zona
Czas edycji: 2006-03-25 o 14:35 Powód: brak zainteresowania
zona jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-03-25, 19:38   #2
kaska222
Moderator
 
Avatar kaska222
 
Zarejestrowany: 2005-07
Lokalizacja: Bayern/DE
Wiadomości: 6 515
Dot.: Moze tym razem sie uda...!!!!!

Witaj,czemu usunelas fotke
__________________



RegulaminWizaz.pl
mikroREKLAMA
Metamorfoza-uwolnij swoje piekno.
Chcesz wygladac inaczej jak na codzien,wystarczy jak zalaczysz zdjecie wraz z opisem.A my doradzimy co zmienic w Tobie,we fryzurze,makijazu,ubiorze.Zapraszamy bardzo na nasze forum.

Ta reklama pokazywana jest pod 6 515 postami tego użytkownika na forum. Jak założyć taką reklamę? (klik!)
kaska222 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-03-26, 11:16   #3
zona
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2006-03
Wiadomości: 33
Dot.: Moze tym razem sie uda...!!!!!

Hej nie usunelam fotki bo nie udalo mi sie zadnej zamiescic,nie wiem czemu!!!
zona jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-12-11, 11:22   #4
NoNamala
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2009-11
Wiadomości: 61
Wpisy w blogu: 1
Dot.: Moze tym razem sie uda...!!!!!

ja tez miałam problem z wizytami u fryzjera. zwyczajnie się bałam, bo kiedys poprosiłam panią,żeby mi ścieła same końcówki, a ona mi pojechała po całości i ścieła 7cm ale przeżyłam. ostatnio wybrałam się do świetnej fryzjerki we wrocławiu i jestem strasznie zadowolona. mama jak mnie zobaczyła to powiedziała,że mam filmowe włosy wycieniowała mi, podręciła i na co dzień nie muszę nic przy nich robić, same się świetnie układają
NoNamala jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Włosy i fryzury


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 13:56.