Oczyszczanie cery u kosmetyczki - wątek zbiorczy - Strona 18 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki

Notka

Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki Tutaj możesz zadać pytanie kosmetyczce, wymienić się doświadczeniem, opowiedzieć o swojej pielęgnacji.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2006-11-02, 19:19   #511
Emilia1
Zakorzenienie
 
Avatar Emilia1
 
Zarejestrowany: 2006-05
Lokalizacja: Wejherowo
Wiadomości: 5 927
Dot.: Pytanie do kosmetyczki

Cytat:
Pootwieranych poroow?? eeee, to ja do tej pory uwazalam, ze pory sie otwiera oczyszcza i domyka...bo co to by bylo za oczyszczanie bez domykania?? jakos nie jaze...
własnie, po oczyszczeniu nalezy je domknąć, mozesz ise umalowac, jasne o ile iona Ci je zamknie ale nie mam pojecia dlaczgo piszesz o otwarych
Emilia1 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-11-04, 22:06   #512
Pela- Iza
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2005-08
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 41
GG do Pela- Iza
Dot.: Pytanie do kosmetyczki

jeżeli chodzi omakijaż tego samego dnia to kosmetyczki są temu przeciwne.Ja zawsze po oczyszczaniu miałam nakładaną maskę ściągającą pory i dodatkowo algową wyciszającao-uspakającą po tych dwóch maskach nie miałam potrzeby nigdy robi sobie makijażu
Pela- Iza jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-11-08, 16:49   #513
Emilia1
Zakorzenienie
 
Avatar Emilia1
 
Zarejestrowany: 2006-05
Lokalizacja: Wejherowo
Wiadomości: 5 927
Dot.: Pytanie do kosmetyczki

ale Agukly chodzi o makijaz nie tego samego tylko nastepnego dnia po zabiegu
Emilia1 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-11-22, 19:59   #514
Juwenalis
Przyczajenie
 
Avatar Juwenalis
 
Zarejestrowany: 2006-10
Wiadomości: 9
Oczyszczanie skóry

Czy są różne zabiegi oczyszczania skóry u kosmetyczki. Jeśli tak to jakie, mam cerę tłustej z wągrami i pękającymi naczyniami wokół nosa
Juwenalis jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-11-22, 20:09   #515
Emilia1
Zakorzenienie
 
Avatar Emilia1
 
Zarejestrowany: 2006-05
Lokalizacja: Wejherowo
Wiadomości: 5 927
Dot.: Oczyszczanie skóry

mikrodermabrazja, vacuum spray, exfoliacja kwasami , peeling kawitacyjny i tradycyjne oczyszczanie, to ostatnie jest najskuteczniejsze bo wyciaga i glebokie zaskorniki zas ine zabiegi sa korzystne w przypadku poprawienia skory czy plytkich zaskornikow
Emilia1 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-11-22, 20:33   #516
Juwenalis
Przyczajenie
 
Avatar Juwenalis
 
Zarejestrowany: 2006-10
Wiadomości: 9
Dot.: Oczyszczanie skóry

Dziękuję, a czy w tradycyjnym oczyszczaniu dalej kosmetyczka wyciska wągry. Zauważyłam że po wizycie u kosmetyczki na mojej cerze pojawiają się wypryski. Czy ma to związek z oczyszczaniem.
Juwenalis jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-11-22, 21:10   #517
Emilia1
Zakorzenienie
 
Avatar Emilia1
 
Zarejestrowany: 2006-05
Lokalizacja: Wejherowo
Wiadomości: 5 927
Dot.: Oczyszczanie skóry

tak , kosmetyczka w tradycyjnym usuwa manulanie zaskorniki, byc moze nie mialas dobrze zdezynfekowanej , a tworzenie sie dalej zaskornikow to normalne
Emilia1 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-11-23, 12:50   #518
justa79
Zakorzenienie
 
Avatar justa79
 
Zarejestrowany: 2004-11
Lokalizacja: Gdańsk/Sopot
Wiadomości: 4 062
GG do justa79
Dot.: Oczyszczanie skóry

przy cerze naczynkowej to chyba oczyszczanie mechaniczne jest wykluczone.
__________________
Justa

Klikaj codziennie:
http://www.zmilosciserc.pl/donate.php
http://www.pajacyk.pl
http://www.polskieserce.pl

Nie udzielam indywidualnych porad poza forum!
justa79 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-11-23, 13:32   #519
Emilia1
Zakorzenienie
 
Avatar Emilia1
 
Zarejestrowany: 2006-05
Lokalizacja: Wejherowo
Wiadomości: 5 927
Dot.: Oczyszczanie skóry

chyba ze wykonywane lekko, delikatnie
Emilia1 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-12-02, 00:19   #520
rzastin
Zakorzenienie
 
Avatar rzastin
 
Zarejestrowany: 2004-07
Wiadomości: 3 624
Dot.: Pytanie do kosmetyczki

Tworzę wątek zbiorczy. Jesli odszukasz na forum inne wątki nadające się do połączenia z tym, to podaj proszę linki przez PW do moderatora.
__________________

rzastin jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-12-05, 12:15   #521
asienka22
Raczkowanie
 
Avatar asienka22
 
Zarejestrowany: 2005-11
Wiadomości: 291
oczyszczanie twarzy u kosmetyczki zalety i wady

hej dziewczyny mam do wss pytanie,postaram sie szybko wyjasnic o co mi chodzi otoz od 9 lat mecze sie ze strasznym tradzikiem stosowalam doslownie wszystko bywaly dni gorsze i dni lepsze ale nadal jest tragicznie mialam peelingi,laserym,mikroder mabrazje a do tego pobyt w leczniczych wodach i masa ale to masa lekow az do srodkow antykoncypcyjnych przy ktoprych tradzik ustal (diane 35)niestety nie trwala moja radosc zbyt dlugo gdyz nie moge brax tych srodkow ze wzgledow zdrowotnych i trtadzik wrocil ale chyba jeszcze gorszy jestem 4 lata po odstawieniu diany i jest tragiczne moja twarz,plecy dekold ramiona pokryte sa wielkimi prycholami ale to co mam na twarzy to jest tragediawyskakuja mi tzw wulkany i nic nie pomaga mam mase przebarwien plam bo wygniesc trzeba jak widac ze cos ci sie na twarzy leje fuj,prosze powiedzcie mi albo jakas doswiadczona kosmetyczka czy wskazane jest mi oczyszczanie skory u kosmetyczki?czy to mi nie pogorszy stanu cery?mama mase zaskornikow ale slyszalam ze czasami takie oczyszczanie pogarsza stan skory juz nie wiem co mam robic nie wychodze na pole jestemn zalamana 9 lat walki z tym juz nawet 6 dermatolog z rzedu mi nie pom\aga powiedzial ze jedynie zostal mi tzw reacutan ale jak czytalam os kutkach ubocznych podziekowalam co mam robic dodam ze mam strasznie tlista i wrazliwa skore kremy masci szkodza mi zamiast leczycpomozce zalamana
asienka22 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-12-05, 13:44   #522
kasiahan
Rozeznanie
 
Avatar kasiahan
 
Zarejestrowany: 2005-11
Lokalizacja: Poznań
Wiadomości: 936
Dot.: oczyszczanie twarzy u kosmetyczki zalety i wady

jezeli Twoje problemy sa naprawde powazne to radze sie udac do dermatologa a nie na oczyszczanie.
nie sadze, aby rozwiazaniem Twojego problemu bylo mechaniczne oczyszczanie cery. moim zdaniem moze byc po tym zabiegu, jesli sie go wykona nieprofesjonalnie, jeszcze gorzej. obecnie odchodzi sie od tej metody. moim zdaniem nie usunie to w zaden sposob Twoich problemo z cera. skuteczne jest oczyszczanie skory kwasami np. AHA czy BHA, ktore pomoga na tradzik, na zaskorniki, przebarwienia. trzeba dobrac odpowiednia pielegnacje dla siebie. poszukaj na forum kosmetycznym lub na biochemii kosmetycznej, bylo juz duzo takich watkow.
__________________
Living my dreams, not to dream my life!


kasiahan jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-12-05, 16:09   #523
asienka22
Raczkowanie
 
Avatar asienka22
 
Zarejestrowany: 2005-11
Wiadomości: 291
Dot.: oczyszczanie twarzy u kosmetyczki zalety i wady

mialam juz peelingi kwasami i nie pomogly a wrecz przeciwnie mialam twarz jak spalona i nie widac bylo zadnej poprawy,mam na dekoldzie i twarzy mase zaskornikow czolo nos broda to poprostu skupisko tego,dermatolodzy juz mi nie umia pomoc bo mialam doslownie wszystko jak juz wczesniej napisalam chca midac reacutan ale ja tego nie chce za duze ryzyko ehh co tu robic boje sie ze pojde do kosmetyczki i bedzie gozej ale z drugiej strony nie chce zalowac ze nuie poszlam trudna decyzja
asienka22 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-12-05, 16:22   #524
kasiahan
Rozeznanie
 
Avatar kasiahan
 
Zarejestrowany: 2005-11
Lokalizacja: Poznań
Wiadomości: 936
Dot.: oczyszczanie twarzy u kosmetyczki zalety i wady

no nie wiem, moim zdaniem to nie pomoze, ja bym nie ryzykowala z kosmetyczka, tym bardziej przy tadziku. na zaskorniki to napewno nie pomoze, bo usuniete zaskorniki i tak powroca, uzywamy przeciez kremow i innych mazidel, wiec nie na takiej mozliwosci, zeby takie oczyszczenie przynioslo efekty raz na zawsze. zabieg trzebaby bylo powtarzac co jakis czas i to jest takie bledne kolo
a probowalas retinoidow?
__________________
Living my dreams, not to dream my life!


kasiahan jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-12-05, 20:47   #525
aguskaaa
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2006-04
Wiadomości: 394
Dot.: oczyszczanie twarzy u kosmetyczki zalety i wady

A może po prostu odstaw te calła chemie.
Daj skorze czas na regenerecje, wkoncu co Ci wisi

Ja kiedys mialam tez male problemy z prycholcami, ale przestalam "wydziwiac" z kosmetykami i przeszlo.

Jako tonik polecam Ci stosowanie wyciagu z zielonej hernaty, mozesz torebeczka przecierac twarz najlepiej przed snem.

Nie stosuj peelingu, bo tylko roznosisz bakterie( jezeli sa jakies ogniska zaplane)
Do mycia twarzy kup sobie physiogel w aptece bardzo delikatny

Zamiast kremu mozesz uzyc zelu z aloesu, popytaj w zielarniach.
Sprobuj tak przez conajmniej 2 tyg i zobaczysz moze bedzie lepiej
I nie rob peelingu mechanicznego, tylko zaostrzysz podraznienie skory, moze powstac stan zaplany.
Badz cierpliwa, uwierz w siebie, bedzie dobrze
aguskaaa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-12-05, 23:22   #526
norolim
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2005-11
Wiadomości: 75
Dot.: oczyszczanie twarzy u kosmetyczki zalety i wady

asienka jedyna wada reaccutanu jest jego cena, skutki uboczne moga ale nie musza wystapic, poza suchoscia ust-to wystepuje zawsze.wiem co mowie bo sama przeszlam leczenie tym srodkiem, tradziku jako takiego nie mialam ale gdy na plecach wyskakuje ci podskorne "cos" o srednicy 3-5 cm, a na twarzy 0,5-1,5cm to dermatolog odrazu odstawil mazidla.
to tylko tak zle wyglada na ulotce, idz pogadaj o tym ze swoim lekarzem spytaj sie o liczbe leczonych u niego pacjentow tym srodkiem, ile dokonczylo kuracje, jakie skutki.. itp
nie przekreslaj tej DROŻYZNY od razu... a noz widelec przede wszystkim dowiedz sie o nim wszystkiego
norolim jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-12-06, 02:38   #527
paulina_san
BAN stały
 
Avatar paulina_san
 
Zarejestrowany: 2006-08
Lokalizacja: z dolnego sl.
Wiadomości: 1
Dot.: oczyszczanie twarzy u kosmetyczki zalety i wady

witam, mialam ja i moich kolezanek mnostwo taki sam problem - tak jakos staropolsko zabrzmialo


a wiec mojej frends(strasznie glebokie i duze pryszcze i wagry) pomoglo czyszczenie twarzy + tabletki anty Janine
dobra kosmetyczka bedzie wiedziec co moze usunac a czego lepiej nie ruszac, wiec sie nie boj oczyszczania, zwlaszcza ze po oczyszczaniu stosuje sie roznorodne maseczki niwelujace zle skutki"dreczenia"twarzy.. .


mi( wrazliwa cera i sredni tradzik) pomogl davercin( stosowany przez 3 m-ce bardzo reguralnie)

dermatolodzy hmmm moja do bolu szczera dermatolog stwierdzila jak bylam u niej: na kazdym pacjencie trzeba poeksperymentowac zanim sie dojdzie co pomaga zartem ale miala racje

napisz czy juz jest lepiej i co pomoglo
pozdrowki
paulina_san jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-12-10, 16:47   #528
Aneta Jochimiak
Przyczajenie
 
Avatar Aneta Jochimiak
 
Zarejestrowany: 2006-11
Wiadomości: 16
GG do Aneta Jochimiak
Dot.: Re: OCZYSZCZANIE TWARZY

Mam prośbę ogromną ...gdzie można dostać te kwasy.chodze do kosmetyczki dwa raz w tyg na zabiego z kwasami płacę 50 zł -efekty..ehh ponoc mam poczekać ...
__________________
Życie to walka na śmierć -...o życie!!!
Aneta Jochimiak jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-12-10, 18:58   #529
Ashia
Rozeznanie
 
Avatar Ashia
 
Zarejestrowany: 2006-09
Lokalizacja: Kraków/Warszawa/Dublin
Wiadomości: 560
Dot.: Re: OCZYSZCZANIE TWARZY

byłam wczoraj na mikrodermobrazji, kosmetyczka mnie zapewniała, że odchodzi się od ręcznego czyszczenia twarzy (ze względu na rozpulchnianie skóry i zbyt dużą inwazyjność zabiegu), ale z drugiej strony patrząc mikrodermobrazja nie usuwa zaskórników i wągrów, a oczyszczanie tak. i co zrobić??
__________________
all_about_justine zapraszam na Insta
Mama blizniaczek
Ashia jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-01-12, 21:50   #530
blaque
Zakorzenienie
 
Avatar blaque
 
Zarejestrowany: 2006-08
Wiadomości: 4 807
Oczyszczanie u kosmetyczki

Hej.
Mam pewnien problem-ostatnio coraz bardziej mysle o wizycie u kosmetyczki, aby zrobic sobie oczyszczanie skory czyli tzw. 'wyciskanie'.
Slyszalam, ze jest dobre ale trzeba isc do bardzo dobrej kosmetyczki, ktora zna sie na rzeczy.

I tu mam do was prosbe-czy mozecie powiedziec mi ogolnie o calym zabiegu, ile kosztuje, ile trwa, na czym polega, czy skora po zabiegu jest baardzo czerwona i ile ta 'czerwonosc' sie utrzymuje(czy schodzi po jednym dniu czy dluzej?) i najwazniejsze-czy jest wielkie ryzyko, ze pozniej nie dostane jakiegos zakarzenia na reszte twarzy?Slyszalam juz o takich przypadkach..

Skore mam chyba tlusta (lub mieszana ) sama juz nie wiem.
Wydaje mi sie, ze taka i taka (ale ostatnio na policzkach tez wychodza mi pryszcze-co prawda, sa to dwa na miesiac ale..zdarzaja sie czasami.. )
Rozszerzone pory, zaskorniki, pryszcze..

PS. Mam jedna kosmetyczke z polecenia, podobno dobra

Dzieki wielkie za odpowiedzi i rady.
__________________
Gdyby życie było słodkie jak czekolada... Jak byśmy się czuli? Ciągle poszukiwalibyśmy czegoś innego, by uwolnić się od tej przesłodzonej mdłości...
blaque jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-01-12, 22:14   #531
me myself & I
Raczkowanie
 
Avatar me myself & I
 
Zarejestrowany: 2006-12
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 195
Dot.: Oczyszczanieu kosmetyczki

Słyszałam że zabieg taki kosztuje od 50 do 70 złotych....ale efekt jest bezcenny
me myself & I jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-01-12, 22:18   #532
blaque
Zakorzenienie
 
Avatar blaque
 
Zarejestrowany: 2006-08
Wiadomości: 4 807
Dot.: Oczyszczanieu kosmetyczki

bezcenny?
hehe a wiesz moze cos wiecej?
__________________
Gdyby życie było słodkie jak czekolada... Jak byśmy się czuli? Ciągle poszukiwalibyśmy czegoś innego, by uwolnić się od tej przesłodzonej mdłości...
blaque jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-01-12, 22:46   #533
kaczorka
Wtajemniczenie
 
Zarejestrowany: 2004-08
Lokalizacja: dolnośląskie
Wiadomości: 2 375
Dot.: Oczyszczanieu kosmetyczki

ja bylam raz i zaplacilam 60 zeta, skora byla czerwona dwa dni. pozniej wszystko zeszlo i skora byla gladziutka. Zabieg trwal godzinke, ale tez slyszalam o gorszych przypadkach np moj TZ robil zabieg u tej samej kosmetyczki co ja i za pierwszym razem byl cud miod a za drugim porazka, przez tydzien byl czerwony a szfy i tak nie zeszly
kaczorka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-01-13, 10:03   #534
blaque
Zakorzenienie
 
Avatar blaque
 
Zarejestrowany: 2006-08
Wiadomości: 4 807
Dot.: Oczyszczanieu kosmetyczki

oo no to ciekawe czemu tak..
ja mam polecona kosmetyczke, podobna jest dobra
to mysle, ze chyba sie umowie

a jaka masz cere? i jaka byla po zabiegu? pryszcze, pory, zaskorniki..?itp.
i ile utrzymal sie efekt?
__________________
Gdyby życie było słodkie jak czekolada... Jak byśmy się czuli? Ciągle poszukiwalibyśmy czegoś innego, by uwolnić się od tej przesłodzonej mdłości...
blaque jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-01-13, 10:59   #535
Caprice
Rozeznanie
 
Avatar Caprice
 
Zarejestrowany: 2006-07
Lokalizacja: Bielsko Biała/Kraków
Wiadomości: 722
Dot.: Oczyszczanieu kosmetyczki

ja bardzo polecam oczyszczanie ultradzwiękami, wczoraj byłam, efekty są genialne! kiedyś byłam na manulalnym, ale pamietam, że to bardzo bolało więc zdecydowałam się teraz na ultradzwięki, co prawda kosmetyczka też troszke robiła manualnie, bo nie wszystko się dało ultradzwiękami. warto było, buzia wyglada teraz super, jest jaśniejsza, gładsza i ogólnie cacy polecam
__________________
wymiana - http://wizaz.pl/forum/showthread.php?t=725918
Caprice jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-01-13, 11:56   #536
kaledonia
Zakorzenienie
 
Avatar kaledonia
 
Zarejestrowany: 2006-01
Lokalizacja: Ldz---GDA---NO
Wiadomości: 6 639
Dot.: Oczyszczanie u kosmetyczki

Od oczyszczania u kosmetyczki się juz podobno odchodzi.Dużobyło o tym niedawno na TVN Style.
Krótko po oczyszczaniu skóra staje się sliczna,gładziutka(jak się zagoi ),bo kosmetyczka nałoży też zapewne maseczkę.
Jednak po dłuższym czasie stan mojej cery się pogorszył i zaczeły na twarzy pojawiać się tzn prosaki

Tutaj jest trochę o oczyszczaniu:
http://www.wizaz.pl/beata_zabiegi_oczyszczanie.php
__________________
Top 5 Paryża
kaledonia jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-01-13, 13:22   #537
kaczorka
Wtajemniczenie
 
Zarejestrowany: 2004-08
Lokalizacja: dolnośląskie
Wiadomości: 2 375
Dot.: Oczyszczanieu kosmetyczki

Cytat:
Napisane przez blaque Pokaż wiadomość
oo no to ciekawe czemu tak..
ja mam polecona kosmetyczke, podobna jest dobra
to mysle, ze chyba sie umowie

a jaka masz cere? i jaka byla po zabiegu? pryszcze, pory, zaskorniki..?itp.
i ile utrzymal sie efekt?
na zabiegu byłam rok temu i w tamtym okresie miałm skóre mieszaną. Mialam strasznie dużo takich suchych zaskórników na policzkach a na czole wągry. Do kosmetyczki poszłam dlatego, że stan mojej skóry nagle baaaardzo się pogorszył i ona powiedziała, ze czasem takie cuda dzieją się po niedoleczonych chorobach, przeziębieniach, a ja w tamtym okresie sporo chorowałam. Póżniej kazala mi pić wapno z wit C. A ile utrzymywał się efekt, to już nie pamiętam
kaczorka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-01-13, 13:33   #538
lizzie
Zadomowienie
 
Avatar lizzie
 
Zarejestrowany: 2005-08
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 1 673
Dot.: Oczyszczanie u kosmetyczki

Manualne oczyszczanie skóry daje efekt jasnej cery na krótki okres czasu, na dłuzszą metę można się nabawić "pięknych" blizn na twarzy, wiem z własnego doświadczenia... Dematolog u której teraz się leczę (notabene jedna z najlepszych w Polsce) jest stanowczą sprzeciwniczką tzw. "wyciskania", gdyż przynosi to więcej złego niż dobrego.
__________________
Trust the lust. Go deeper.
lizzie jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-01-13, 14:04   #539
jabłuszko 101
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2007-01
Wiadomości: 1
Dot.: Oczyszczanie u kosmetyczki

Hej ja tez zastanawiam sie czy nie wybrac sie do kosmetyczki bo jak narazie kozystalam z roznych kremow i wyciskalam sama pryszcze!!! Nie robcie tego naszczescie ja przestalm wyciskac w odpowiednim czasie i zapobiegłam widzialnym i nie ladnie wugladajacym blizna!!! mam jeszcze pytanie czy jedzenie slodyczy tez powoduje powstawaniwe przyszczy?!
jabłuszko 101 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-01-13, 14:51   #540
pAtiŚ
Zakorzenienie
 
Avatar pAtiŚ
 
Zarejestrowany: 2006-08
Lokalizacja: Rzeszów / Stalowa Wola
Wiadomości: 12 704
Dot.: Oczyszczanie u kosmetyczki

Ja byłam na oczyszczaniu u kosmetyczki 28 grudnia. Cały zabieg wyglądał mniejwięcej tak:
Na początku parówka na twarz - z takiego urządzenia, podobnej do rurki wydobywała się para - zagotowana woda Potem kosmetyczka zrobiła me peeling, potem starła go i zaczęła wyciskanie, a te większe pryszcze przekuwała mi igiełką. Trochę bolało. Na koniec zrobiła mi maseczkę. Jak już zrobiła, to twarz mnie piekła, przez te rany po wyciskaniu. Potem kosmetyczka zmyła maseczkę i zaczeło się 'prądowanie' nie wiem jak to sie nazywa, wiec mowie tak na to 'jeździła' mi po twarzy takim urządzeniem ktore przepuszczało prąd. I chyba tyle....
I pzez kilka dni jeździłam jeszcze na to prądowanie
Za cały zabieg zapłaciłam 60zł.
__________________

pAtiŚ jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2017-12-05 09:12:44


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 19:13.