Stosowanie Diacnealu - refleksje - Strona 46 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Biochemia kosmetyczna

Notka

Biochemia kosmetyczna Analiza działania składników kosmetyków, ich skuteczności i wpływu na zdrowie. Również informacje na temat filtrów przeciwsłonecznych oraz kuracji kwasami.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2008-01-14, 21:52   #1351
marta_so
Rozeznanie
 
Avatar marta_so
 
Zarejestrowany: 2005-12
Wiadomości: 773
Dot.: Stosowanie Diacnealu - refleksje

Cytat:
Napisane przez anah Pokaż wiadomość
marta, skoro naczynka ciągle sie ujawniają, to Diacneal może tylko pogorszyć sprawę. Odstawiłabym go. Skoro masz Retin to spróbuj z nim. Na początku najlepiej raz w tyg. na noc na dzień filtry. Poczytaj o retinoidach na forum. Jest też wątek naczynkowy. Chyba żaden kosmetyk nie jest w stanie usunąć naczynek, to zadanie dla lasera. Też mam ten problem. Nie zaszkodzi, lekko wybledzi skórę: ostatnio używany przeze mnie tonik Dermedic, serum-maseczka z Bielendy, filtry na dzień najlepiej bez alkoholu (ja niestety z braku wyboru filtrowego i ciągłych zwątpień sięgnęłam znowu do dermo-pediatricsa. Na razie nic z naczynkami się nie dzieje, ale będe musiała stosować DP z innym, jakims niezapychającym filtrem).

edit: napisze Ci precyzyjnie, byłam w łazience ten tonik Dermedic nazywa sie Angio Expert a serum maseczka jest z serii kasztanowej dla skóry naczynkowej i wrazliwej.
Myślę, że dobry jest krem AA Oceanic ten:
http://wizaz.pl/kosmetyki/produkt,16...ra-wersja.html
jest dośc tłusty i może zapychać. Ja stosuje go codziennie na okolice oczu i na szyję (tam nie mam naczynek, ale świetnie odżywia skórę). Raz w tyg nakładam go na całą twarz. Skóra pod oczami (cienka, jakieś naczynka i prześwitująca żyłki) zdecydowanie zbladła, nie jest zaogniona i wysuszona, zmarszczki są mniej widoczne.
Dziękuję Ci anah . Zaczęłam stosować Diacneal z wielkimi nadziejami, nie mialam nigdy problemu z naczynkami, ale okazuje się, że D na jedno mi służy (cera wygładzona,bez grudek), a na inne niestety szkodzi...Muszę go chyba odstawic niestety no i wezmę się za Retin-A. Stosuję również na noc odżywczy krem z wit C i E Iwostinu oraz pod oczy Eluage Avene (to w noce bezdiacnealowe), na dzień serum z wit C, pod oczy Redermic LRP i filtry (przeważnie fluid LRP-niestety z alkoholem, ale najszybciej we mnie "wsiąka",a rano nie mam czasu bawić się z innymi, choć zdarza mi się użyć emulsji avene-też nie jest zła). No i miało byc tak pięknie, a tu proszę...
Chyba muszę ogłosić się na wymiankowym
__________________
KOCHANKOWIE W CIEMNOŚCIACH...
NA CZTERY I PÓŁ GODZINY DO NIEBA WZIĘCI...

marta_so jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-01-14, 23:11   #1352
monika260
Raczkowanie
 
Avatar monika260
 
Zarejestrowany: 2007-03
Lokalizacja: wawa, londyn
Wiadomości: 35
Dot.: Stosowanie Diacnealu - refleksje

Witam, mam pytanie do wszystkich tu obecnych ekspertek retino - kwwasowych.
Mam cerę problemową, mieszaną. Od paru tygodni stosuję codziennie na noc diacneal, działa, nie mam podrażnień, lekko się łuszczę, skóra ladniejsza niż była. Niedługo skńczy mi się tubka i chciałabym sięgnąć po coś silniejszego. Co polecacie?
Lysanel, Glyco A, Effaclar, Acne derm? A może coś na zmianę?
Zależy mi na usunięciu przebarwień, zaskórników, spłycenia zmarszczek. Jak długo mogę stosować taką kurację? Oczywiście filtrów i nawilżaczy używam.
Będę bardzo wdzięczna za odpowiedzi.
monika260 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-01-15, 14:35   #1353
aliana
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2007-12
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 54
Thumbs up Dot.: Stosowanie Diacnealu - refleksje

Muszę się pochwalić, iż stosowanie Diacnealu zaczyna przynosić skutki. Po pierwsze skóra mi się oczyściła. Nawet nie wiedziałam, że miała aż tyle tego świństwa bo nigdy nie miałam jakiś krostkowych problemów a tu nagle eksplozja. Teraz jednak gładziutka, jaśniutka cera, super . Lekko się jeszcze łuszczę ale bez jakiś odrażających efektów złażenia płachtami skóry Poza tym pory tak się zmnieszyły oraz również oczyściły, że zaraz będą niewidoczne Mam nadzieję. że efekt będzie długotrwały
Jeśli chodzi o zmarchy staruszki to odchodzą ale muszę powiedzieć, że długo miałam wątpliwość bo z czasem nawet jeszcze bardziej się pogłębiały. Teraz jednak zaczyna się efekt prasowania
Jestem zachwycona

!!!!!!
Mam natomiast pytanie, czy ktoś zrobił sobie kurację kwasami i retinoidami (Diacneal, Eluage, AHA, PHA, BHA) na szyję jako intensywną kurację przeciwzmarszczkową? Bardzo jestem ciekawa czy ktoś eksperymentował na szyji i czy kwasy również tam odniosły sukces? Byłabym wdzięczna za komentarz bo mnie strasznie kusi żeby spróbować a nie chciałabym osiągnąć efektu odwrotnego

Edytowane przez aliana
Czas edycji: 2008-01-15 o 20:31
aliana jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-01-15, 23:26   #1354
delfa1987
Raczkowanie
 
Avatar delfa1987
 
Zarejestrowany: 2007-12
Wiadomości: 378
GG do delfa1987
Dot.: Stosowanie Diacnealu - refleksje

Do aliana Przez jak dlugi czas stosujesz Diacneal?? Bo ja juz ok miesiaca i fakt moze tych krostek (poza eksplozja) jest mniej jednak sa. I cera miala sie nie przetluszczac tak bardzo a strasznie sie swiece (dodam ze ja mialam wczesniej problemy z krostami wiec moze u mnie kuracja bedzie trwala dluzej) .
delfa1987 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-01-16, 10:14   #1355
aliana
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2007-12
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 54
Smile Dot.: Stosowanie Diacnealu - refleksje

Cytat:
Napisane przez delfa1987 Pokaż wiadomość
Do aliana Przez jak dlugi czas stosujesz Diacneal?? Bo ja juz ok miesiaca i fakt moze tych krostek (poza eksplozja) jest mniej jednak sa. I cera miala sie nie przetluszczac tak bardzo a strasznie sie swiece (dodam ze ja mialam wczesniej problemy z krostami wiec moze u mnie kuracja bedzie trwala dluzej) .
Witaj delfa1987 Hmm, u mnie będzie już ok 5 tygodni. Stosuję go co drugi dzień ale cera na pewno mi się nie przetłuszcza, zwłaszcza że generalnie mam cerę suchą - no może na linii T jest lekko mieszana ale na pewno nie tłusta. Tak czy siak Diacneal mnie bardzo oczyścił. Skóra łusczyła się i jeszcze tochę łuszczy. Może u Ciebie jest więcej zanieczyszczeń i jeszcze wyłażą różne syfy? U każdego przecież jest to dosyć indywidualne i każdy ma inne zasoby zanieczyszczeń i przebieg kuracjki też jest różny więc bądź dobrej myśli. Pamiętam, że jak pojawił się ten nieszczęsny wysyp to na krostki kładłam dodatkowo Dicaneal punktowo, nawet jak miałam dzień wolny od retinoidów. Może tego spróbuj? Zauważyłam, iż szybciej wówczas te krostki "wypala".
Powodzenia, niedługo będziesz miała piękną i gładziutką cerę. Cierpliwości
aliana jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-01-16, 22:35   #1356
Mallutka
Zadomowienie
 
Avatar Mallutka
 
Zarejestrowany: 2005-07
Wiadomości: 1 135
Dot.: Stosowanie Diacnealu - refleksje

Cytat:
Napisane przez delfa1987 Pokaż wiadomość
Do aliana Przez jak dlugi czas stosujesz Diacneal?? Bo ja juz ok miesiaca i fakt moze tych krostek (poza eksplozja) jest mniej jednak sa. I cera miala sie nie przetluszczac tak bardzo a strasznie sie swiece (dodam ze ja mialam wczesniej problemy z krostami wiec moze u mnie kuracja bedzie trwala dluzej) .

to jest normalne, ze sie bardziej swiecisz- cera ci sie oczyszcza z sebum
nie martw sie to minie
Mallutka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-01-17, 07:43   #1357
utrapienie
Rozeznanie
 
Avatar utrapienie
 
Zarejestrowany: 2006-07
Wiadomości: 735
Dot.: Stosowanie Diacnealu - refleksje

Cytat:
Napisane przez aliana Pokaż wiadomość
Mam natomiast pytanie, czy ktoś zrobił sobie kurację kwasami i retinoidami (Diacneal, Eluage, AHA, PHA, BHA) na szyję jako intensywną kurację przeciwzmarszczkową? Bardzo jestem ciekawa czy ktoś eksperymentował na szyji i czy kwasy również tam odniosły sukces? Byłabym wdzięczna za komentarz bo mnie strasznie kusi żeby spróbować a nie chciałabym osiągnąć efektu odwrotnego
Ja kiedyś eksperymentowałam z diacnealem i ROC i na początku efekty były świetne, tyle, że chyba retinol też jest bombą z opóźnionym zapłonem, podobnie jak diacneal. bo potem niemiłosiernie zaczął mnie podrażniać. Miałam czerwone placki na połowie szyi.
W każdym razie zamierzam do niego wrócić, jak zrobię sobie przerwę w diacnealu.

Można w ogóle stosować retinoidy latem?
__________________
Życie nie powinno być podróżą do grobu z intencją, aby dostać się tam bezpiecznie w atrakcyjnej i dobrze zakonserwowanej postaci
utrapienie jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-01-18, 11:39   #1358
dorthea
Raczkowanie
 
Avatar dorthea
 
Zarejestrowany: 2008-01
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 123
Dot.: Stosowanie Diacnealu - refleksje

A co myślicie o moim pomyśle- od 1,5 tygodnia używam Diacneal (do tej pory 3 razy, bo co 3 noc). Skóra już się optycznie poprawiła, nie mam podrażnień, choć lekki "efekt staruszki" na policzku pod okiem widzę .
Pomyślałam, żeby za jakiś tydzień zrobić sobie samej tonik aspirynowy na te stado zaskorników, które tak dobrze się mają na mojej twarzy i używać go zamiennie z D. w systemie - 1 noc- D, 2 noc- nawilzanie, 3 noc- tonik, 4 noc- nawilżanie, 5 noc- D itd.
Czy myślicie że jeszcze za wcześnie na takie eksperymenty i dać działać Diacnealowi dłużej, a tonik sobie odpuścić?
dorthea jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-01-20, 01:25   #1359
delfa1987
Raczkowanie
 
Avatar delfa1987
 
Zarejestrowany: 2007-12
Wiadomości: 378
GG do delfa1987
Dot.: Stosowanie Diacnealu - refleksje

dziekuje za dodanie otuchy i czekam z cierpliwoscia
delfa1987 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-01-20, 22:16   #1360
dorthea
Raczkowanie
 
Avatar dorthea
 
Zarejestrowany: 2008-01
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 123
Dot.: Stosowanie Diacnealu - refleksje

Czytam i czytam te wątki kwasowe i nie mogę znaleźć odpowiedzi
Normalne jest wychodzenie takich mini blizn na twarzy? Jakby śladów po starych zadrapaniach, dołków, dziurek?

Użyłam Diacnealu 4 razy (co 3 dni) i dziś zaczerwieniły mi się po nałożeniu policzki. Zrobilam "przegląd twarzy" i odkryłam właśnie takie malutkie blizenki .
Pomóżcie bardziej doświadczone ...

No tak... teraz widzę... te jak je nazwałam "blizenki" to nic innego jak MEGAZMARSZCZKI
Biegnę się nawilżać!!!

Edytowane przez dorthea
Czas edycji: 2008-01-21 o 12:14 Powód: obserwacje w świetle dziennym
dorthea jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-01-21, 09:52   #1361
miziowa
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2007-08
Lokalizacja: śląsk
Wiadomości: 86
GG do miziowa
Dot.: Stosowanie Diacnealu - refleksje

Witajcie po przerwie Myslę że wyszłam już na prostą z diacnealem .Stosuję go co 2-3 dni ,już mnie nie podrażnia ,efekt staruszki powraca ale tak to chyba musi być .
jestem zadowolona z efektów .Widać oczyszczenie skóry ...mianowiecie na nosie i wokół pojawiło się multum czarnych kropeczek to zaskórniki jak mniemam i teraz pytanie co z tym robić ? Serio pytam .usunąć ? czy czekać aż diacneal jest całkowicie wygoni ? Czy to wogóle jest możiwe ? Nie chciałabym sobie zrobić kuku na buzi .(kiedyś sama czyściłam sobie okolice nosa z zaskórników ,ale nie wiem czy to dobry pomysł)Mam też effaclar k może go użyć ? Na dzień stosuję flavo serum z BU .
miziowa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-01-21, 11:06   #1362
Mallutka
Zadomowienie
 
Avatar Mallutka
 
Zarejestrowany: 2005-07
Wiadomości: 1 135
Dot.: Stosowanie Diacnealu - refleksje

Cytat:
Napisane przez miziowa Pokaż wiadomość
Witajcie po przerwie Myslę że wyszłam już na prostą z diacnealem .Stosuję go co 2-3 dni ,już mnie nie podrażnia ,efekt staruszki powraca ale tak to chyba musi być .
jestem zadowolona z efektów .Widać oczyszczenie skóry ...mianowiecie na nosie i wokół pojawiło się multum czarnych kropeczek to zaskórniki jak mniemam i teraz pytanie co z tym robić ? Serio pytam .usunąć ? czy czekać aż diacneal jest całkowicie wygoni ? Czy to wogóle jest możiwe ? Nie chciałabym sobie zrobić kuku na buzi .(kiedyś sama czyściłam sobie okolice nosa z zaskórników ,ale nie wiem czy to dobry pomysł)Mam też effaclar k może go użyć ? Na dzień stosuję flavo serum z BU .
ja co prawda nie mialam tabunow zaskorniakow tylko malych krostek (latwo usuwalnych) ale je po prostu zostawilam i z czasem (tydzien-dwa, moze trzy) zeszly

zapomnialam dodac: smarowalam je Acne Derm'em (ale tylko z tego powodu, ze akurat go mialam), wiec Effaclar powinien tez byc ok
Mallutka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-01-23, 22:13   #1363
backie
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2007-05
Wiadomości: 10 012
Dot.: Stosowanie Diacnealu - refleksje

Właśnie przeczytałam - nie wiem, jak to nazwać - artykuł vademecum o retinoidach.

http://wizaz.pl/images/retinoidy/


L_V, jesteś "wielka".
__________________

backie jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-01-23, 23:13   #1364
marta_so
Rozeznanie
 
Avatar marta_so
 
Zarejestrowany: 2005-12
Wiadomości: 773
Dot.: Stosowanie Diacnealu - refleksje

Cytat:
Napisane przez backie Pokaż wiadomość
Właśnie przeczytałam - nie wiem, jak to nazwać - artykuł vademecum o retinoidach.

http://wizaz.pl/images/retinoidy/


L_V, jesteś "wielka".
też czytałam

Dziewczyny, tak sie zastanawiam co zrobić....otóż,jak juz pisałam-moje naczynka (o których nie miałam pojęcia ) nie polubiły się z Diacnealem Miałam więc stosować go tylko pod oczy, ale po przemyśleniu sprawy-boję się,że tam też narobi bałaganu,bo przecież skóra tam jest dużo cieńsza i wrażliwsza. Postanowiłam więc,że chętnie wymienię go na coś innego. Załączam zdjęcie-ta czerwona kreseczka pokazuje ile go zostało (od kreski w dół oczywiście )-sprawdziłam przystawiając tubkę do bardzo mocnej żarówki
Jeżeli jest któraś chętna, to proszę o info na PW.
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg [1397]_30ml.jpg (87,9 KB, 24 załadowań)
__________________
KOCHANKOWIE W CIEMNOŚCIACH...
NA CZTERY I PÓŁ GODZINY DO NIEBA WZIĘCI...

marta_so jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-01-25, 18:20   #1365
marta_so
Rozeznanie
 
Avatar marta_so
 
Zarejestrowany: 2005-12
Wiadomości: 773
Dot.: Stosowanie Diacnealu - refleksje

up...
__________________
KOCHANKOWIE W CIEMNOŚCIACH...
NA CZTERY I PÓŁ GODZINY DO NIEBA WZIĘCI...

marta_so jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-01-25, 20:03   #1366
dark01
Zakorzenienie
 
Avatar dark01
 
Zarejestrowany: 2006-09
Lokalizacja: Warszawa/Łęczna
Wiadomości: 5 133
GG do dark01 Send a message via Skype™ to dark01
Dot.: Stosowanie Diacnealu - refleksje

Cytat:
Napisane przez marta_so Pokaż wiadomość
też czytałam

Dziewczyny, tak sie zastanawiam co zrobić....otóż,jak juz pisałam-moje naczynka (o których nie miałam pojęcia ) nie polubiły się z Diacnealem Miałam więc stosować go tylko pod oczy, ale po przemyśleniu sprawy-boję się,że tam też narobi bałaganu,bo przecież skóra tam jest dużo cieńsza i wrażliwsza. Postanowiłam więc,że chętnie wymienię go na coś innego. Załączam zdjęcie-ta czerwona kreseczka pokazuje ile go zostało (od kreski w dół oczywiście )-sprawdziłam przystawiając tubkę do bardzo mocnej żarówki
Jeżeli jest któraś chętna, to proszę o info na PW.
...
hej.moze zainteresuje Cię Nuxe, Creme Etincelante Soin Peeling Eclat (Rozświetlająca pielęgnacja złuszczająca dla skóry z niedoskonałościami)...ma swietne recenzje na KWC,poczytaj i co najistotniejsze nie podrażnia naczynek <ja mam nerwice naczynkową i mi krzywdy nie zrobił>...ilość - mniej wiecej 2/3 słoiczka 50militrowego
__________________
DO ZApamiętania : Dry skin is a lack of oil, dehydrated skin is a lack of water.

wizażowo&pazurkowo
dark01 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-01-28, 09:33   #1367
delfa1987
Raczkowanie
 
Avatar delfa1987
 
Zarejestrowany: 2007-12
Wiadomości: 378
GG do delfa1987
Dot.: Stosowanie Diacnealu - refleksje

Dziewczynki a moze opiszemy swoje dotychczasowe dzialanie diacnealu?? Ja zaczelam w polowie grudnia,i stosowalam 4 dni 1 dzien(tak ok 2 tyg) nawilzenie,jednak szybko z mojej twarzy zrobily sie wiury wiec odstawilam na tydzien calkowicie.Pozniej skora wrocilam w miare do normalnosci ale zaczelam stosowac tylko na pojedyncze krosty, teraz smaruje coraz wieksze obszary twarzy i juz nie tak czesto jak wczesniej tylko co dwa dni sie tak nim smaruje i jeszcze wysusza troszke ale przynajmiej nie ma wysypu chodz twarz sie poprawila to jeszcze nie jest zbyt dobrze.Czekam z cierpliwościa na poprawe
delfa1987 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-01-28, 09:55   #1368
babyface2
Raczkowanie
 
Avatar babyface2
 
Zarejestrowany: 2005-11
Wiadomości: 159
Dot.: Stosowanie Diacnealu - refleksje

Ja też ja też! Zaczęłam wczoraj swoją przygodę z Diacnealem. Tzn posmarowałam się nim na noc. Nie było nieprzyjemnych niespodzianek typu szczypanie, zaczerwienienie. Rano cera przyjemnie gładka. Dodam, że mam problemy z trądzikiem kiedyś bardzo duże, obecnie mniejsze, ale buzia pozostawia wiele do życzenia. Także przyłączam się i będe z Wami na bieżąco
__________________
Ghost Deep Night na wymianę
http://wizaz.pl/forum/showthread.php?t=511380
babyface2 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-01-28, 09:58   #1369
L_V
Zakorzenienie
 
Avatar L_V
 
Zarejestrowany: 2005-11
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 12 590
Dot.: Stosowanie Diacnealu - refleksje

Cytat:
Napisane przez backie Pokaż wiadomość
Właśnie przeczytałam - nie wiem, jak to nazwać - artykuł vademecum o retinoidach.

http://wizaz.pl/images/retinoidy/


L_V, jesteś "wielka".

Dziękuję
L_V jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-01-28, 13:30   #1370
dorthea
Raczkowanie
 
Avatar dorthea
 
Zarejestrowany: 2008-01
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 123
Dot.: Stosowanie Diacnealu - refleksje

Ja stosuje od 3 tygodni i raczej rzadko bo tylko 2-3 razy w tygodniu. Jakiś tydzień temu miałam lekko podrażnioną twarz, ale nie jestem pewna że to Diacneal, bo oczywiście pełna zapału zaczęłam również stosować ActiveC rano i to chyba dla mojej twarzy było o krok za dużo z tą witamina C Odstawiłam Active i wróciło do normalności.
W tej chwili po 6 smarowaniach łuszczy mi się podbródek i skóra między brwiami oraz czubek nosa. Cera poprawia się, ale do tej pory było to raczej pogorszenie! Zmarszczki, których u siebie nie podejrzewałam w takich ilościach na policzkach przerażały mnie jak tylko spojrzałam w lusterko, więc za duzo nie patrzyłam
Widzę również na twarzy takie mikroskopijne plamki, złuszczone miejsca i sądzę że jestem na dobrej drodze z Diacnealem!!! Cykor jednak jestem i boje się przesadzić więc nadal stosuje go w systemie 1 noc D, 2 noc nawilzanie 3 noc Tonik Aspirynowy 4 noc nawilzanie 5 noc D itd.
dorthea jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-01-28, 13:42   #1371
naila
Zakorzenienie
 
Avatar naila
 
Zarejestrowany: 2002-06
Lokalizacja: podlaskie
Wiadomości: 7 712
Dot.: Stosowanie Diacnealu - refleksje

Ja dwa opakowania Diacnealu stosowałam z częstotliwością co 3-4 dzień. Bez podrażnień, bez większego przesuszania, bez łuszczenia, za to w coraz ładniejszą cerą.
__________________

Moje Impresje jestem również Zakosmetykowana
naila jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-01-28, 13:48   #1372
kuseczka
Zadomowienie
 
Avatar kuseczka
 
Zarejestrowany: 2006-01
Lokalizacja: Raining City
Wiadomości: 1 730
GG do kuseczka
Dot.: Stosowanie Diacnealu - refleksje

Hej! Ja stosuję Diacneal bardzo często, do tego Lysanel Active i Acnederm. Gdy postanowiłam odłożyć na kilka dni owe specyfiki cera automatycznie się pogorszyła i teraz muszę ją doprowadzać do dobrego stanu stosując Diacneal praktycznie co noc...
__________________
kuseczka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-01-28, 13:48   #1373
dorthea
Raczkowanie
 
Avatar dorthea
 
Zarejestrowany: 2008-01
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 123
Dot.: Stosowanie Diacnealu - refleksje

Cytat:
Napisane przez naila Pokaż wiadomość
Ja dwa opakowania Diacnealu stosowałam z częstotliwością co 3-4 dzień. Bez podrażnień, bez większego przesuszania, bez łuszczenia, za to w coraz ładniejszą cerą.
O własnie
I dlatego (choć mnie korci niemiłosiernie spróbować częściej ) bedę się trzymac mojego planu - Diacneal 2 razy w tygodniu
dorthea jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-01-28, 14:18   #1374
NieMamPomysluNaNick
BAN stały
 
Zarejestrowany: 2007-12
Lokalizacja: Z nienacka;)
Wiadomości: 98
GG do NieMamPomysluNaNick
Dot.: Stosowanie Diacnealu - refleksje

A ja sie zastanawiam.... uzywam Diacnealu miesiąc..
Stosuję na zmiane.. Effaclar K i Diacneal co wieczór - rano nawilżam

Na początku stosowałem 2x w tygodniu - zeszedł cały naskórek, piekło niemiłosiernie.
Teraz stosując co drugą noc diacneal, na zmianę z Effem - tak jakby.. nic sie nie działo.
Nie przesusza
Nie łuszczy
Nic sie nie dzieje
A czerwone kropki i zaskórniki mają sie dobrze, i jakoś nic nie zapowiada zeby sobie poszły...

Dlaczego??
NieMamPomysluNaNick jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-01-28, 14:57   #1375
dorthea
Raczkowanie
 
Avatar dorthea
 
Zarejestrowany: 2008-01
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 123
Dot.: Stosowanie Diacnealu - refleksje

Cytat:
Napisane przez NieMamPomysluNaNick Pokaż wiadomość
A ja sie zastanawiam.... uzywam Diacnealu miesiąc..
Stosuję na zmiane.. Effaclar K i Diacneal co wieczór - rano nawilżam

Na początku stosowałem 2x w tygodniu - zeszedł cały naskórek, piekło niemiłosiernie.
Teraz stosując co drugą noc diacneal, na zmianę z Effem - tak jakby.. nic sie nie działo.
Nie przesusza
Nie łuszczy
Nic sie nie dzieje
A czerwone kropki i zaskórniki mają sie dobrze, i jakoś nic nie zapowiada zeby sobie poszły...

Dlaczego??
Może jeszcze za wcześnie na spektakularne efekty...
Ja się nie nastawiam że po miesiącu będę miała "nową" twarz
dorthea jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-01-28, 15:29   #1376
psycha
Zakorzenienie
 
Avatar psycha
 
Zarejestrowany: 2005-08
Lokalizacja: UK
Wiadomości: 3 436
GG do psycha
Dot.: Stosowanie Diacnealu - refleksje

Uzywam go od ponad 3 tygodni, do 3 razy w tygodniu i nic Zero przesuszenia, zero ludzczenia, zero niespodzianek... za to lekko zwezone pory, widac ze nos sie oczyscza. Odkad odstawilam wszystkie kremy apteczne i zaczelam uzywac hydrolatow, nawilac jedynie olejkiem rozanym z BU + hilauronowy, stan skory diametralnie sie polepszyl Widze jednak ze mniej jest wiecej Diacneal wygral z Effaclarem i Acnedermem i tylko jego sobie zostawie...
Czasami niechcaco mazne po nosie w miejscu gdzie popekaly mi naczynka od noszenia okularow, ale nie dzieje sie tam nic zlego..
Dodam ze skora mniej sie przetluszcza, ale to tez moze dlatego ze mniej obciazana innymi mazidlami
psycha jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-01-28, 18:12   #1377
backie
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2007-05
Wiadomości: 10 012
Dot.: Stosowanie Diacnealu - refleksje

L_V, korzystając z okazji, że się pojawiłaś...
Mam pytanie odnośnie artykułu.
Nie jestem pewna, czy jedno.

Cały czas trwa u mnie etap poznawania retinoidów i próby doboru odpowiedniego dla siebie, więc poczytuję sobie trochę informacje na ten temat.

Pozwól, że zacytuję :
"Tazaroten nie powoduje uwrażliwienia na światło słoneczne."
Czy to znaczy, że stosując Zorac ryzyko powstawania przebarwień jest mniejsze niż w przypadku innych retinoidów?
Czy wszystkie retionoidy dostępne w Polsce bez recepty są preparatami tylko i wyłącznie firmy Avene?

To na początek.
__________________

backie jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-01-28, 19:34   #1378
alunialunia
Zadomowienie
 
Zarejestrowany: 2007-11
Wiadomości: 1 016
Dot.: Stosowanie Diacnealu - refleksje

Cytat:
Napisane przez delfa1987 Pokaż wiadomość
Dziewczynki a moze opiszemy swoje dotychczasowe dzialanie diacnealu?? Ja zaczelam w polowie grudnia,i stosowalam 4 dni 1 dzien(tak ok 2 tyg) nawilzenie,jednak szybko z mojej twarzy zrobily sie wiury wiec odstawilam na tydzien calkowicie.Pozniej skora wrocilam w miare do normalnosci ale zaczelam stosowac tylko na pojedyncze krosty, teraz smaruje coraz wieksze obszary twarzy i juz nie tak czesto jak wczesniej tylko co dwa dni sie tak nim smaruje i jeszcze wysusza troszke ale przynajmiej nie ma wysypu chodz twarz sie poprawila to jeszcze nie jest zbyt dobrze.Czekam z cierpliwościa na poprawe
nie wiem czy ja mam jakąś skórę słonia bo stosuję diacneal codziennie od 8 dni i póki co żadnego podrażnienia i wysuszenia nie mam, a nie nawilżam cery, teraz po przeczytaniu tego wątku aż się boję czy nie wystąpi to u mnie ze zdwojoną siłą na razie jest dobrze, skóra jaśniejsza, gładsza, aż żal zmniejszać częstotliwość używania kremu...
alunialunia jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-01-28, 22:32   #1379
NieMamPomysluNaNick
BAN stały
 
Zarejestrowany: 2007-12
Lokalizacja: Z nienacka;)
Wiadomości: 98
GG do NieMamPomysluNaNick
Dot.: Stosowanie Diacnealu - refleksje

alunialunia radze Ci kup sobie jakiś dobry krem nawilżający [ polecam neutrogene ] bo jak Cie złuszczy! to bedziesz mogła naskórek metrami zrywać ;-) Bo... tez tak mialem!
Takze spokojnie, jeszcze kilka dni i... może troszke bolec ;-) zabrzmialo grożnie

Mnie miesiąc temu złuszczyło i wysypało i od tamtej pory... jakby nic sie nie dzieje....
NieMamPomysluNaNick jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-01-28, 23:01   #1380
bossy
Zakorzenienie
 
Avatar bossy
 
Zarejestrowany: 2006-09
Wiadomości: 3 547
Wpisy w blogu: 1
Dot.: Stosowanie Diacnealu - refleksje

ja odstawiłam discenal kiedy zauważyłam pęknięte naczynko. widać je jak naciągnę skórę, ale JEST.!

acnedermu nienawidzę za to, że mnie piecze i mam nieprzyjemne uczucie na twarzy.

nie używałam nic przez miesiąc bo się bałam. kilka dni temu kupiłam nuxe enticelante..i po tych kilku użyciach jest narazie najlepszym kremem z kwasami, bo zaczął działać już od 1 razu.



narazie jestem zadowolona, jak nigdy z żadnego kwasu. no ale zobaczzymy co będzie dalej. czaję się też na lierac mat-chrono emulsję na dzień. ma kwas salicylowy, witaminy a c i e.

mogę stosować krem z kwasem salicylowym na dzień?? jak na noc mam nuxe?
__________________
You can see in my eyes that no one is my chain..

.supergirls just fly.
bossy jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Tagi
retinaldehyd, retinoidy

Nowe wątki na forum Biochemia kosmetyczna


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 21:56.