piórkowanie (pikowanie) czy degażowanie ?? - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Włosy i fryzury

Notka

Włosy i fryzury Podyskutuj na temat pielęgnacji, farbowania oraz stylizacji włosów. Fryzury damskie, ślubne, na studniówkę, fryzury krok po kroku i zdjęcia fryzur.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2006-03-29, 17:13   #1
natka294
Rozeznanie
 
Avatar natka294
 
Zarejestrowany: 2005-11
Lokalizacja: zakątek :P
Wiadomości: 536
Unhappy

piórkowanie (pikowanie) czy degażowanie ??


cześć dziewczynki mam pytanko i maly problem.Wybieram sie do fryzjera bo mam juz troszke zniszczone.Mam gęste i grube włoski, cieżkie do układania.Zapuszczam je ale te końcówki są tragiczne. zaznaczam że nie chce juz ich cieniowac warstwami bo później będą sie zwijały i kręcimy we wszytskie stronyi nie chce miec ich krótkich.najlepiej jakby były jak najmniej sciete z długości. A wiec dziewczynki może ktos miał piórkowane włoski albo degazowane. Wiem co to degażowanie bo troszke poczytałam o tym piórkowanie też ale chcialabym wiedzieć jak to w praktyce wygląda z tym piórkowaniem dodaje swoja fotke moze pomożecie mi a moze jakas fajna fryzurka??

Edytowane przez natka294
Czas edycji: 2006-03-30 o 12:36
natka294 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-03-30, 12:37   #2
natka294
Rozeznanie
 
Avatar natka294
 
Zarejestrowany: 2005-11
Lokalizacja: zakątek :P
Wiadomości: 536
Dot.: piórkowanie (pikowanie) czy degażowanie ??

up up jest ktos tutaj ,pomoze mi ktos ?? ;(;(;(
natka294 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-03-30, 12:44   #3
Shade_23
Zadomowienie
 
Avatar Shade_23
 
Zarejestrowany: 2006-02
Lokalizacja: Tu i Tam :-)
Wiadomości: 1 475
Dot.: piórkowanie (pikowanie) czy degażowanie ??

Hej!! Ja też ciągle szukam na siebie pomysłu.. Też mam długie włoski, i też nie chcę ich ścinać, bo już długo zapuszczam. Niestety jednak widzę, że troszke na końcach chorują bidulki i musiałabym coś z nimi zrobić.. Jejciu.. Ma się te dylematy...
Shade_23 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-03-30, 15:40   #4
olkie
Zakorzenienie
 
Avatar olkie
 
Zarejestrowany: 2005-03
Lokalizacja: kraków-stce
Wiadomości: 4 186
GG do olkie
Dot.: piórkowanie (pikowanie) czy degażowanie ??

nie degazuj ich pod zadnym warunkiem!! te nozyczki zamiast ostro obcinac miarzdza i rwa koncowke i recze ci ze zaczna sie jeszcze szybcjej rozdwajac. a profesjonalna fryzjerka wg mnie powinna sobie poradzic bez takich nozyczek.moim zdaniem one zostaly stworzone dla leniwych fryzjerow
__________________
mgr inż. sztuki ogrodowej:
olkie jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-06-01, 23:40   #5
jagoda83
Rozeznanie
 
Avatar jagoda83
 
Zarejestrowany: 2005-10
Wiadomości: 795
Dot.: piórkowanie (pikowanie) czy degażowanie ??

pikowanie, piorkowanie to takie scinanie wlosow ze "przezedza sie je" poprzez scinanie je raz krocej, raz dluzej, taki misz masz, fryzjer ciacha na slepo (tak to na pozor wyglada, nie doslownie) raz krocej raz dluzej. efekt jest taki ze masz wloski paru warstwowe.. wystaja kosmyki dluzsze, robia sie pazurki, na wierchu masz krotsze i postrzepione, taki nielad artystyczny
jagoda83 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-06-02, 01:22   #6
...:::chin:::...
Rozeznanie
 
Avatar ...:::chin:::...
 
Zarejestrowany: 2006-04
Lokalizacja: tutaj...
Wiadomości: 708
Dot.: piórkowanie (pikowanie) czy degażowanie ??

Cytat:
Napisane przez olkie
nie degazuj ich pod zadnym warunkiem!!
zgadzam sie, ja raz mialam wydegazowane, wloski wygladaly slicznie... pierwszy tydzien, a potem zaczely sie w szalonym tepie niszczyc, lamac kruszyc, ble.... wiesz, nie wszystkie koncowki bylam w stanie podcinac po degazowaniu, niektore wloski byly przeciez krotkie
__________________
courage is being afraid but going on anyhow...
...:::chin:::... jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-06-04, 22:45   #7
jagoda83
Rozeznanie
 
Avatar jagoda83
 
Zarejestrowany: 2005-10
Wiadomości: 795
Dot.: piórkowanie (pikowanie) czy degażowanie ??

ja ostatnio trafiłam na porzadna fryzjerke co piorkowala mi wloski i degazowala bez tych okropnych nozyczek wszystko recznie zwyklymi nozyczkami z cudownym dbaniem o kazdy wlosek i skupieniem heheheheee
jagoda83 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-11-17, 17:37   #8
devillangell
Przyczajenie
 
Avatar devillangell
 
Zarejestrowany: 2007-11
Wiadomości: 27
piorkowanie

hej.chce popiorkowac wlosy.ale nie wiem jak beda one wygladaly po strzyzeniu.nigdzie nie moge znalezc fotek.pomocy.mam proste troszeczke pocieniowane wlosy do ramion grzywka na ukos
devillangell jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-11-18, 00:33   #9
RosesAreRed
Moderatorka z pazurem
 
Avatar RosesAreRed
 
Zarejestrowany: 2006-06
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 13 275
Dot.: piorkowanie

to zalezy jak bardzo chcesz je "popirokowac' i jaki masz ksztalt twarzy...
RosesAreRed jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-11-18, 12:42   #10
devillangell
Przyczajenie
 
Avatar devillangell
 
Zarejestrowany: 2007-11
Wiadomości: 27
Dot.: piorkowanie

nie mocno bo chce zeby mi cos na glowie zostalo.twarz mam szczupla nie okragla moocnoa musze cos z tymi klakami zrobic jutro do fryzjera ide ale nie wiem czy dobrze jej to wytlumacze .nie chce duzo na dlugosci scinac
devillangell jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-11-18, 20:06   #11
devillangell
Przyczajenie
 
Avatar devillangell
 
Zarejestrowany: 2007-11
Wiadomości: 27
Dot.: piorkowanie

kurcze inadal nikt nie ma zadnych fotek fryzur popiorkowanych pikowanych lub degazowanych;((ludzie ratujcie ja jutro do fryzjera ide!!!!!!
devillangell jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-11-19, 14:58   #12
asiafrywolitka
Przyczajenie
 
Avatar asiafrywolitka
 
Zarejestrowany: 2008-10
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 2
GG do asiafrywolitka
Dot.: piórkowanie (pikowanie) czy degażowanie ??

Cytat:
Napisane przez jagoda83 Pokaż wiadomość
ja ostatnio trafiłam na porzadna fryzjerke co piorkowala mi wloski i degazowala bez tych okropnych nozyczek wszystko recznie zwyklymi nozyczkami z cudownym dbaniem o kazdy wlosek i skupieniem heheheheee
degazowała bez degażówek ? hm... piórkowanie ,to sie zgadza,że normalnymi nozyczkami ,ale degazowanie robi sie degazówkami

olkie degazówki nie rwą Ci wlosków ! ani ich nie miażdżą !! kto Ci tak powiedział,chyba ze fryzjer miał taki "dobry" sprzęt,to faktycznie strach sie bać...
__________________

Edytowane przez asiafrywolitka
Czas edycji: 2008-11-19 o 15:03
asiafrywolitka jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Włosy i fryzury


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 09:15.