Demonik prosi o radę :) - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Włosy i fryzury

Notka

Włosy i fryzury Podyskutuj na temat pielęgnacji, farbowania oraz stylizacji włosów. Fryzury damskie, ślubne, na studniówkę, fryzury krok po kroku i zdjęcia fryzur.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2006-04-01, 12:10   #1
demonik
Zakorzenienie
 
Avatar demonik
 
Zarejestrowany: 2004-06
Wiadomości: 4 752
Question

Demonik prosi o radę :)


Kobietki, od jakiegoś czasu z podziwem oglądam Wasze metamorfozy, wreszcie się skusiłam , zrobiłam fotki i sama chciałabym prosić Was o rady.

W poniedziałek idę do fryzjera i zamierzam zmienić odrobinę fryzurę, nie drastycznie, bo dobrze czuję się w długich włosach i jest to dla mnie dość wygodne, ale choć trochę, wiosennie . Nie chcę włosów prostować, gdyż zajmuje mi to zbyt dużo czasu i robię to bardzo rzadko.

Włosy mam cienkie, ale raczej gęste, naturalnie pofalowane (dość mocno), farbowane na kolor bardzo zbliżony do naturalnego ze względu na siwe "nitki". Z tego też powodu myślałam, by choć trochę je rozjaśnić (w rzeczywistości są troszkę jaśniejsze niż na zdjęciach), wiem jednak, że będzie to trudne, tym bardziej, że farbuję je już dość długo. No i boję się trochę efektu "rozmycia" - mam raczej delikatną oprawę oczu.

Kiedyś miałam dekoloryzowane, ale to był istny koszmarek - miałam na głowie różne odcienie pomarańczu, które i tak trzeba było pokryć stosunkowo ciemnym brązem. Przy okazji mocno się wysuszyły i zniszczyły, długo doprowadzałam je do jako takiej kondycji.

Zdjęcia wyszły w miarę naturalnie, na twarzy mam korektor, bo musiałam ukryć to i owo , odrobinę transparentnego pudru i zaakcentowane usta .

Macie jakieś pomysły?
Byłabym Wam ogromnie wdzięczna za pomoc.


Edytowane przez zlosliwiec
Czas edycji: 2006-05-06 o 11:37
demonik jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-04-01, 12:50   #2
mar_go
Rozeznanie
 
Avatar mar_go
 
Zarejestrowany: 2005-01
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 899
GG do mar_go
Dot.: Demonik prosi o radę :)

Ja już się chyba wypowiadałam, że mi się podobasz z wycieniowanymi włoskami, kiedy się kręcą... Może je trochę skrócisz, ale tak, żeby móc związać... Ładnie Ci jak włosy spadają na twarz, nie są odgarnięte do tyłu. Jesli zrobisz baleyage to zaczną żyć no i nie będzie widać "nitek". Ale wg mnie powinien być niekontrastowy, w innym odcieniu brazu, taki w popielaty może na pewno nie blond, czerwony, pomarańczowy itd :niee: Tylko kilka odcieni brazu, żeby "zaczeły zyć" i były rozświetlone...
__________________
Więc teraz serca mam dwa
Smutki dwa
I miłość po kres
I radość do łez
mar_go jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-04-01, 14:28   #3
Ines1985
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2004-01
Wiadomości: 12 078
Dot.: Demonik prosi o radę :)

Ja tez bym była za jakims delikatnym balejażem - takim "słońcem" we włosach

Ale poza tym nie powiem nic mądrego bo ja sie nie znam na takich rzeczach
__________________


Ines1985 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-04-01, 16:27   #4
whitebeth
Zadomowienie
 
Avatar whitebeth
 
Zarejestrowany: 2004-06
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 1 539
Dot.: Demonik prosi o radę :)


Edytowane przez zlosliwiec
Czas edycji: 2006-05-06 o 11:37
whitebeth jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-04-01, 16:28   #5
whitebeth
Zadomowienie
 
Avatar whitebeth
 
Zarejestrowany: 2004-06
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 1 539
Dot.: Demonik prosi o radę :)

cd..

Edytowane przez zlosliwiec
Czas edycji: 2006-05-06 o 11:37
whitebeth jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-04-01, 16:29   #6
whitebeth
Zadomowienie
 
Avatar whitebeth
 
Zarejestrowany: 2004-06
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 1 539
Dot.: Demonik prosi o radę :)

....

Edytowane przez zlosliwiec
Czas edycji: 2006-05-06 o 11:37
whitebeth jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-04-01, 17:06   #7
agabil1
nabija na KOPIĘ kopistów.
okrutnica jakaś...
 
Avatar agabil1
 
Zarejestrowany: 2003-10
Lokalizacja: Łódź
Wiadomości: 37 291
Wpisy w blogu: 5
GG do agabil1
Dot.: Demonik prosi o radę :)

na razie wrzucam tak na szybko, potem coś napiszę
__________________
nie pozwalam kopiować i rozpowszechniać zdjęć




Edytowane przez zlosliwiec
Czas edycji: 2006-05-06 o 11:37
agabil1 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-04-01, 17:08   #8
agabil1
nabija na KOPIĘ kopistów.
okrutnica jakaś...
 
Avatar agabil1
 
Zarejestrowany: 2003-10
Lokalizacja: Łódź
Wiadomości: 37 291
Wpisy w blogu: 5
GG do agabil1
Dot.: Demonik prosi o radę :)

__________________
nie pozwalam kopiować i rozpowszechniać zdjęć




Edytowane przez zlosliwiec
Czas edycji: 2006-05-06 o 11:37
agabil1 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-04-01, 17:29   #9
agabil1
nabija na KOPIĘ kopistów.
okrutnica jakaś...
 
Avatar agabil1
 
Zarejestrowany: 2003-10
Lokalizacja: Łódź
Wiadomości: 37 291
Wpisy w blogu: 5
GG do agabil1
Dot.: Demonik prosi o radę :)

__________________
nie pozwalam kopiować i rozpowszechniać zdjęć




Edytowane przez zlosliwiec
Czas edycji: 2006-05-06 o 11:37
agabil1 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-04-01, 17:47   #10
agabil1
nabija na KOPIĘ kopistów.
okrutnica jakaś...
 
Avatar agabil1
 
Zarejestrowany: 2003-10
Lokalizacja: Łódź
Wiadomości: 37 291
Wpisy w blogu: 5
GG do agabil1
Dot.: Demonik prosi o radę :)

__________________
nie pozwalam kopiować i rozpowszechniać zdjęć




Edytowane przez zlosliwiec
Czas edycji: 2006-05-06 o 11:37
agabil1 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-04-01, 17:58   #11
Mirianka
Zakorzenienie
 
Avatar Mirianka
 
Zarejestrowany: 2005-06
Wiadomości: 11 133
Dot.: Demonik prosi o radę :)

Cytat:
Napisane przez agabil1
to pierwsze mi sie podoba najbardziej
__________________

Mirianka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-04-01, 21:44   #12
Eufemia
Rozeznanie
 
Avatar Eufemia
 
Zarejestrowany: 2004-08
Wiadomości: 529
Dot.: Demonik prosi o radę :)

Witaj! Mysle ze powinnas miec zdecydowanie jasniejsze wloski i w jakims cieplejszym odcieniu. Moje propozycje kolorku

Edytowane przez zlosliwiec
Czas edycji: 2006-05-06 o 11:37
Eufemia jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-04-01, 22:15   #13
Eufemia
Rozeznanie
 
Avatar Eufemia
 
Zarejestrowany: 2004-08
Wiadomości: 529
Dot.: Demonik prosi o radę :)

cd

Edytowane przez zlosliwiec
Czas edycji: 2006-05-06 o 11:37
Eufemia jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-04-01, 22:34   #14
Eufemia
Rozeznanie
 
Avatar Eufemia
 
Zarejestrowany: 2004-08
Wiadomości: 529
Dot.: Demonik prosi o radę :)

Ladnie by Ci bylo tez w krotszej fryzurce

Edytowane przez zlosliwiec
Czas edycji: 2006-05-06 o 11:37
Eufemia jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-04-01, 23:34   #15
demonik
Zakorzenienie
 
Avatar demonik
 
Zarejestrowany: 2004-06
Wiadomości: 4 752
Talking Dot.: Demonik prosi o radę :)

Whitebeth, Agabil, Eufemio - dziękuję ślicznie za przeróbki .

A Mar_go, Ines i Miriance ddziękuję za porady .

Niektóre metamorfozy są zabójcze, miałam niezły ubaw przy oglądaniu. Mój mąż mnie zupełnie nie poznał .

Najbardziej podobają mi się te fryzurki (mimo to na krótkie włosy jeszcze się nie skuszę ).


Edytowane przez zlosliwiec
Czas edycji: 2006-05-06 o 11:37
demonik jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-04-01, 23:41   #16
demonik
Zakorzenienie
 
Avatar demonik
 
Zarejestrowany: 2004-06
Wiadomości: 4 752
Dot.: Demonik prosi o radę :)

I nawet w tym blondzie nie wyglądam tragicznie . Jaśniejsze niż ten raczej mi nie pasują .


Edytowane przez zlosliwiec
Czas edycji: 2006-05-06 o 11:37
demonik jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-04-01, 23:45   #17
demonik
Zakorzenienie
 
Avatar demonik
 
Zarejestrowany: 2004-06
Wiadomości: 4 752
Dot.: Demonik prosi o radę :)

Najbardziej jednak podoba mi się ten kolor . Tylko chyba niełatwo będzie mi go uzyskać - pewnie trzeba by było rozjaśnić (zdekoloryzować) i ponownie zafarbować .


Edytowane przez zlosliwiec
Czas edycji: 2006-05-06 o 11:37
demonik jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-04-01, 23:56   #18
Eufemia
Rozeznanie
 
Avatar Eufemia
 
Zarejestrowany: 2004-08
Wiadomości: 529
Dot.: Demonik prosi o radę :)

To jest taki swietlisty stonowany balejaz, mysle ze w profesjonalnym zakladzie fryzjerskim nie bedzie wiekszego problemu z uzyskaniem takiego efeku.
Mi najbardziej podobasz sie w tej fryzurce --> http://wizaz.pl/forum/attachment.php...6&d=1143901716 suuuper
Eufemia jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-04-02, 00:08   #19
demonik
Zakorzenienie
 
Avatar demonik
 
Zarejestrowany: 2004-06
Wiadomości: 4 752
Dot.: Demonik prosi o radę :)

Cytat:
Napisane przez Eufemia
Mi najbardziej podobasz sie w tej fryzurce --> http://wizaz.pl/forum/attachment.php...6&d=1143901716 suuuper
Racja! Też ładna - i kolor fajny . Jakoś mi umknęła. Tylko taką fryzurę musiałabym chyba układać na szczotce przy moim skręcie?

demonik jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-04-02, 00:17   #20
Voodia
Wtajemniczenie
 
Zarejestrowany: 2005-03
Wiadomości: 2 833
Dot.: Demonik prosi o radę :)

Demoniku Mi najbardziej wpadły w oko 2 blondy - i to te jaśniejsze- i jedno ciecię, wklejam do załącznika. Po obejrzeniu zdjęć buzi załączonych przez Ciebie w 1. poście byłam przeciwna jakimkolwiek jasnym odcieniom, ale te montaże mnie przekonały. Inna sprawa, że przy rozjaśnianiu włosy strasznie się niszczą

Może, jak Dziewczyny radziły w kilku pierwszych postach, delikatny balejaż? Albo refleksy? Sama dziś zrobiłam i w sumie jestem zadowolona

Edytowane przez zlosliwiec
Czas edycji: 2006-05-06 o 11:37
Voodia jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-04-02, 00:20   #21
demonik
Zakorzenienie
 
Avatar demonik
 
Zarejestrowany: 2004-06
Wiadomości: 4 752
Dot.: Demonik prosi o radę :)

Cytat:
Napisane przez Voodia
Demoniku Mi najbardziej wpadły w oko 2 blondy - i to te jaśniejsze- i jedno ciecię, wklejam do załącznika. Po obejrzeniu zdjęć buzi załączonych przez Ciebie w 1. poście byłam przeciwna jakimkolwiek jasnym odcieniom, ale te montaże mnie przekonały. Inna sprawa, że przy rozjaśnianiu włosy strasznie się niszczą

Może, jak Dziewczyny radziły w kilku pierwszych postach, delikatny balejaż? Albo refleksy? Sama dziś zrobiłam i w sumie jestem zadowolona
Dzięki Imienniczko . Pomyślę jak przekonać fryzjera . Mam nadzieję, że się uda i że "coś" z tego wyjdzie.

Ja z niecierpliwością czekam na Twoje fotki z nowym kolorem .

Dobranoc!


demonik jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-04-02, 10:20   #22
agabil1
nabija na KOPIĘ kopistów.
okrutnica jakaś...
 
Avatar agabil1
 
Zarejestrowany: 2003-10
Lokalizacja: Łódź
Wiadomości: 37 291
Wpisy w blogu: 5
GG do agabil1
Dot.: Demonik prosi o radę :)

Moniko,
mnie podobasz się we włosach nieco jaśniejszych od obecnego koloru i cieplejszych co do blondów, to tak sobie
__________________
nie pozwalam kopiować i rozpowszechniać zdjęć



agabil1 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-04-02, 10:42   #23
Selene
Raczkowanie
 
Avatar Selene
 
Zarejestrowany: 2005-12
Lokalizacja: Londyn
Wiadomości: 458
Dot.: Demonik prosi o radę :)

demoniku
rowniez przejrzalam ten watek i obejrzalam Twoje zdjecia w roznych wersjach.Zgadzam sie z przedmowczyniami,ze najladniej Ci bedzie w lekko jasniejszej,cieplej tonacji wlosow,uzyskanej np.poprzez refleksy lub balejaz.Fajnie bedziesz wygladac z wycieniowanymi przy twarzy wlosami,troche krotszymi niz masz obecnie.3mam kciuki za fryzjerska metamorfoze!
__________________

Selene jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-04-02, 11:18   #24
Nierika
Zadomowienie
 
Avatar Nierika
 
Zarejestrowany: 2005-01
Wiadomości: 1 867
Dot.: Demonik prosi o radę :)

Moim zdaniem blondy niekoniecznie dla Ciebie. Za to w cieplych brazach powinno byc ciekawie. Bardzo spodobala mi sie ta fryzurka, ale mowisz, ze nie lubisz prostowac wlosow, wiec pewnie nie przejdzie.

http://wizaz.pl/forum/attachment.php...7&d=1143903920

Mysle, ze jakies pasemka, refleksy w cieplym kolorze powinny pieknie na Tobie wygladac.
__________________


Nie kąp się na plaży niestrzeżonej. Nikt nie zauważy twojego utonięcia.
Nierika jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-04-02, 11:25   #25
Kiya
Zakorzenienie
 
Avatar Kiya
 
Zarejestrowany: 2004-09
Lokalizacja: Silesia
Wiadomości: 3 714
Dot.: Demonik prosi o radę :)

Demoniku ślicznie Ci w tej fryzurce

Edytowane przez zlosliwiec
Czas edycji: 2006-05-06 o 11:37
Kiya jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-04-02, 11:32   #26
Mirianka
Zakorzenienie
 
Avatar Mirianka
 
Zarejestrowany: 2005-06
Wiadomości: 11 133
Dot.: Demonik prosi o radę :)

Cytat:
Napisane przez Kiya
Demoniku ślicznie Ci w tej fryzurce
oo prawda
__________________

Mirianka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-04-02, 11:34   #27
Ines1985
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2004-01
Wiadomości: 12 078
Dot.: Demonik prosi o radę :)

Cytat:
Napisane przez Kiya
Demoniku ślicznie Ci w tej fryzurce
Mi tez sie bardzo podoba

i ta :
http://www.wizaz.pl/forum/attachment...8&d=1143905372

Chociaz domyslam sie ze Monika sie na nią nie zdecyduje... Ale bardzo mi sie podoba.

W ogole jak widze te metamorfozy to az mnie korci zeby tez dac swoja fotke do takich przeróbek
__________________


Ines1985 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-04-02, 11:40   #28
FEMME_BANALE
Wtajemniczenie
 
Avatar FEMME_BANALE
 
Zarejestrowany: 2002-05
Wiadomości: 2 418
Dot.: Demonik prosi o radę :)

Z zalaczonych metamorfoz, ktore piknie porobily dziewczyny najbardziej podobaja mi sie te, gdzie dlugosc i skret wlosa pozostaly takie jak teraz - tylko odrobinke skrocone i wycieniowane, a do tego bardzo mi przypadlas Demoniku z grzywencja! AgaBJ zalaczyla takie zdjecie, gdzie wszytkie wlosieta pokrecone plus wyprostowana grzywencja - najlepiej na skos.
Natomiast jesli chodzi o kolor wlosiat, moim zdaniem odpada blond. Jakikolwiek. Gasi Cie i pozbawia tego "erotycznego pazura".
Zostan przy takim kolorku jak teraz, jedynie mozesz wplesc wen pasemka jasniejsze - wlasnie takie sloneczne, albo, hm, hm, moze czerwiensze? Ale chlodna czerwien, nie ciepla, nie miedziana.
Pozdro.


PS Dolaczam trzy przerobki, ktore mi sie najbardziej spodobejszyn. Jeno ta pierwsza w kolorze czarniejszym, nie miedzianym.
__________________

"I DON'T NEED ALL YOUR TREASURES
I WANT TO BURRY ALL MY PRIDE
IT'S A PRECIOUS GIFT IT'S FREEDOM" houk

Edytowane przez zlosliwiec
Czas edycji: 2006-05-06 o 11:37
FEMME_BANALE jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-04-02, 12:31   #29
Voodia
Wtajemniczenie
 
Zarejestrowany: 2005-03
Wiadomości: 2 833
Dot.: Demonik prosi o radę :)

Cytat:
Napisane przez Kiya
Demoniku ślicznie Ci w tej fryzurce
Tak, tak, popieram, fryzurka super

Cytat:
Napisane przez demonik
Dzięki Imienniczko . Pomyślę jak przekonać fryzjera . Mam nadzieję, że się uda i że "coś" z tego wyjdzie.

Ja z niecierpliwością czekam na Twoje fotki z nowym kolorem .

Dobranoc!
Demoniku, a mnie zaciekawiła taka sprawa: fryzjer nie chce się zgodzić na blond bo uważa, że włosy się zniszczą czy po prostu sama koncepcja mu nie pasuje?

Ja właśnie aparat kombinuję
Voodia jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-04-02, 12:59   #30
demonik
Zakorzenienie
 
Avatar demonik
 
Zarejestrowany: 2004-06
Wiadomości: 4 752
Dot.: Demonik prosi o radę :)

Dziewczynki, dziękuję Wam bardzo serdecznie .


Cytat:
Napisane przez Ines1985
Chociaz domyslam sie ze Monika sie na nią nie zdecyduje... Ale bardzo mi sie podoba.
Inesku, dobrze się domyślasz . Fryzura podoba mi się, ale nie zdecyduję się na nią, bo musiałabym najpierw zrobić przeszczep skóry albo przynajmniej zaopatrzyć się w sporą ilość samoopalacza, a później kupić prostownicę i prasować, prasować... .

Cytat:
Napisane przez FEMME_BANALE
Z zalaczonych metamorfoz, ktore piknie porobily dziewczyny najbardziej podobaja mi sie te, gdzie dlugosc i skret wlosa pozostaly takie jak teraz - tylko odrobinke skrocone i wycieniowane, a do tego bardzo mi przypadlas Demoniku z grzywencja! AgaBJ zalaczyla takie zdjecie, gdzie wszytkie wlosieta pokrecone plus wyprostowana grzywencja - najlepiej na skos.
Ta propozycje też chyba najbardziej mi się podoba - jest najmniej "drastyczna" .

Cytat:
Napisane przez FEMME_BANALE
Natomiast jesli chodzi o kolor wlosiat, moim zdaniem odpada blond. Jakikolwiek. Gasi Cie i pozbawia tego "erotycznego pazura".
Zostan przy takim kolorku jak teraz, jedynie mozesz wplesc wen pasemka jasniejsze - wlasnie takie sloneczne, albo, hm, hm, moze czerwiensze? Ale chlodna czerwien, nie ciepla, nie miedziana.
Pozdro.
Blond raczej odpada, chyba rzeczywiście mnie gasi, tym bardziej, że ja mam bardzo jasną, żółtawą cerę i ledwie widoczne brwi . Chyba zdecyduję się na jaśniejsze pasemka, czerwone odpadają, bo nie będą mi pasować do większości letnich ubrań .

A serio - to ja chyba jestem ciepłym "typem" - mam piegi, ciemnozielone oczy z żółtymi cętkami, opalam się wolno, ale na złoto-beżowo, a naturalny kolor włosów jest ciut jaśniejszy niż ten na załączonych przeze mnie fotkach - po prostu brąz (latem wychodzą ciepłe, kasztanowo-złote refleksy).

Cytat:
Napisane przez Voodia
Demoniku, a mnie zaciekawiła taka sprawa: fryzjer nie chce się zgodzić na blond bo uważa, że włosy się zniszczą czy po prostu sama koncepcja mu nie pasuje?
Fryzjer jest facetem ok. 40, męskim w przeciwnieństwie do wielu innych fryzjerów i zna mnie już 3 lata (widujemy się średnio co 6-8 tygodni). Stwierdził mniej więcej to, co napisała Femme o blondzie, że nie pasuje do mnie (wizualnie) i pozbawia mnie tego "czegoś" (cokolwiek miałoby to być ).

Natomiast króciutkie nie pasują do mojej osobowości i z tym się zgadzam. Miałam kiedyś krótkie i czułam się fatalnie. Podobało sie wszystkim, prócz mnie . Czułam się trochę jak w przebraniu, poza tym były daleko bardziej uciążliwe niż długie, a już prawdziwym koszmarem było ich odrastanie. Krótkie po prostu musiałam układać, modelować, gdybym tego nie robiła, miałabym na głowie niekontrolowany skręt - przy fryzurze krótszej i mocniej wycieniowanej moje włosy bardziej się kręcą.

Cytat:
Napisane przez Voodia
Ja właśnie aparat kombinuję
Kombinuj, kombinuj .

demonik jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Włosy i fryzury


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 22:15.