maleńka Prośba - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Makijaż - Pytania do wizażystki

Notka

Makijaż - Pytania do wizażystki Tutaj pytaj o: wizaż, stylizację, typy kolorystyczne, kosmetyki kolorowe...

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2006-04-04, 18:55   #1
kara1155
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2006-02
Wiadomości: 24

maleńka Prośba


Hello
Mam do was maleńką prosbę czy możecie mi pomoc szukam jekiegos Extrawagandzkiego makijązku bardzo mocnego z tego co tutaj widze to lubicie sie lekko malowac :P a to szczerze nie dla mnie na codziek Ok ale ja szukam bardzo mocnego makijazu na impreze coś takiego jak noszą gwiazdy na jakis galach itp.. :p wiec jesli ktos moglby mi pomoc to dzieki z gory ... hym mój kolor oczu to szaro-nieb, ale od jutra bede miec soczewki koloru turkusowego hym kolor włosów - brunetka i chodze na solarium :P wiec jestem opalona ps. pomożcie bede wdzieczna jak wkleicie jakies fotki z makijazem jak macie pozdrawiam
kara1155 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-04-04, 19:24   #2
monna@
Zadomowienie
 
Avatar monna@
 
Zarejestrowany: 2005-03
Wiadomości: 1 168
Wpisy w blogu: 1
Lightbulb Dot.: maleńka Prośba

Witaj . ja mam tylko takie propozycje. ale musze powiedziec ze nie prawda ze wszyscy malujemy się tutaj delikatnie. trzeba tylko poszperać w wątkach a napewno coś znajdziesz. pozdrawiam
monna@ jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-04-04, 20:03   #3
mona1978
Zakorzenienie
 
Avatar mona1978
 
Zarejestrowany: 2004-10
Lokalizacja: Studio Stylizacji 4U
Wiadomości: 6 688
GG do mona1978
Dot.: maleńka Prośba

Spoko wątek ale na wizazystkę a nie tutaj
Tu ewentualnie możemy się pomalować ekstrawagancko I wydaje mi się ,że nie przeszukałaś wszystkich wątków Z tego co wiem sama dawałam niejeden mocniejszy make up nie wspomę już o AgaBJ i wielu innych wizażankach Poszperaj trochę a na pewno coś znajdziesz
mona1978 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-04-04, 20:13   #4
Pomadka
Pomadkorator
 
Avatar Pomadka
 
Zarejestrowany: 2003-08
Lokalizacja: Wizaż. Tu mnie zawsze znajdziesz! :)
Wiadomości: 14 776
Wpisy w blogu: 3
Dot.: maleńka Prośba

Wątek przesuwam na wizażystkę, bo to tam zadajemy takie pytania.
Tutaj na MM conajwyżej możemy pooglądasz nasze-własne makijaże.

__________________
♪♪♪♪♪♪ ♪♪♪♪♪♪
Pomadka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-04-05, 08:53   #5
An
Raczkowanie
 
Avatar An
 
Zarejestrowany: 2003-03
Lokalizacja: Birmingham
Wiadomości: 373
Dot.: maleńka Prośba

proszę

Edytowane przez An
Czas edycji: 2006-07-24 o 15:49
An jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-04-05, 16:04   #6
Joey
Zakorzenienie
 
Avatar Joey
 
Zarejestrowany: 2004-07
Wiadomości: 3 412
Dot.: maleńka Prośba

http://www.wizaz.pl/forum/showthread...ekstrawagancki
http://www.wizaz.pl/forum/showthread...ych+makija%BFy
http://www.wizaz.pl/forum/showthread...a+po%B3udniowa
http://www.wizaz.pl/forum/showthread...a+po%B3udniowa
Może w tych wątkach znajdziesz coś co Cię zainspiruje. A na przyszłość polecam wyszukiwarkę.
Joey jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-04-06, 12:19   #7
haallka
Wtajemniczenie
 
Avatar haallka
 
Zarejestrowany: 2005-08
Lokalizacja: piła
Wiadomości: 2 478
Dot.: maleńka Prośba

na MM jest sporo mocnych makijazy jak dobrze poszukasz to na pewno znajdziesz jak ktos napisał w innym wątku :"wyszukiwarka nie gryzie"
haallka jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Makijaż - Pytania do wizażystki


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 13:45.