Bielenda Sexy Look, Perfekcyjny Biust, Serum powiększające i podnoszące biust - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki

Notka

Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki Tutaj możesz zadać pytanie kosmetyczce, wymienić się doświadczeniem, opowiedzieć o swojej pielęgnacji.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2006-04-06, 12:56   #1
anulaa
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2005-03
Wiadomości: 154

Bielenda Sexy Look, Perfekcyjny Biust, Serum powiększające i podnoszące biust


Witajcie
Oglądałam właśnie gazetkę i wpadł mi w oko kosmetyk
BIELENDY PERFEKCYJNY BIUST - SEXY LOOK
Aksamitne serum z efektem powiększania i podnoszenia biustu.
Czy któraś z Was już używała tego kosmetyku, bo nie wiem czy warto kupić czy nie, bo mój biust po karmieniu to istny koszmar i musze cos z nim zrobić?
Będę wdzięczna za pomoc
anulaa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-04-06, 13:16   #2
Joey
Zakorzenienie
 
Avatar Joey
 
Zarejestrowany: 2004-07
Wiadomości: 3 412
Dot.: Bielendy Perfekcyjny Biust - Sexy Look

O kosmetyki pielęgnacyjne pytaj na forum kosmetycznym. Przenoszę wątek
Joey jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-04-13, 09:49   #3
Malaja
Zadomowienie
 
Avatar Malaja
 
Zarejestrowany: 2004-11
Lokalizacja: z nad Morza Śródziemnego :)
Wiadomości: 1 029
Question Serum powiększające i podnoszące biust-Bielenda Sexy Look

Właśnie dostałam gazetke z drogerii Natura i jako nowość zaciekawiło mnie właśnie to "coś":

"Serum powiększające i podnoszące Biust"

Opakowanie ma 125 ml i kosztuje w promocji 18,99 przecenione z 25,49 Czy któraś z was może już to zakupiła?Jestem ciekawa czy to serum daje jakiekolwiek efekty...na opakowaniu jest przedstawiony biust "przed" i "po" kuracji serum.Strasznie mnie to zaciekawiło gdyż mój biuścik nie należy do obfitych :/

Dla zainteresowanych jest z tej samej serii:

"Serum i żel.Podwójna formuła powiększająca usta" 18,99

"Żel podnoszący i modelujący pośladki" też w promocji za 18,99 175 ml
Malaja jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-04-13, 11:15   #4
fuksjaa
Zakorzenienie
 
Avatar fuksjaa
 
Zarejestrowany: 2005-07
Wiadomości: 13 384
Dot.: Serum powiększające i podnoszące biust-Bielenda Sexy Look

Jak dla mnie to kolejny sprytny chwyt marketingowy
__________________

fuksjaa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-04-13, 11:51   #5
nikia
Rozeznanie
 
Avatar nikia
 
Zarejestrowany: 2006-04
Lokalizacja: :)
Wiadomości: 641
GG do nikia
Dot.: Serum powiększające i podnoszące biust-Bielenda Sexy Look

Malaja! Z pewnoscia nie dziala on ta bardzo jak jest to przedstawione na ulotce. No i ta cena.. nie sadze zeby za taka cene dawal, az takie efekty. Ale wydaje mi sie, ze na pewno on ci nie zaszkodzi i mozesz go kupic dla sprawdzenia bo na pewno jakies efekty da.. pozdrawiam
nikia jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-04-13, 12:07   #6
Malaja
Zadomowienie
 
Avatar Malaja
 
Zarejestrowany: 2004-11
Lokalizacja: z nad Morza Śródziemnego :)
Wiadomości: 1 029
Wink Dot.: Serum powiększające i podnoszące biust-Bielenda Sexy Look

Cytat:
Napisane przez nikia
Malaja! Z pewnoscia nie dziala on ta bardzo jak jest to przedstawione na ulotce. No i ta cena.. nie sadze zeby za taka cene dawal, az takie efekty. Ale wydaje mi sie, ze na pewno on ci nie zaszkodzi i mozesz go kupic dla sprawdzenia bo na pewno jakies efekty da.. pozdrawiam

Na opakowaniu ta różnica "przed" i "po" nie jest powalająca na kolana,ale jest właśnie widoczna,tak w sam raz...widać ze te drugie piersi są większe jakieś takie pełniejsze....zastanawiam się właśnie nad tym...czy Bielenda stworzyła ten produkt po to by nabijać ludzi w balona czy po to by zyskać zadowolenie i satysfakcje kientek...zyskując tym samym uznanie.Cena rzeczywiście niska jak na efekty powiększenia,ale chyba wkońcu po coś to wyprodukowali-jak nie powiększy to może chociaż podniesie i ujędrni Nie chce się rozczarować Chyba pójde i poczytam coś więcej o tym na opakowaniu Na jakiej zasadzie to działa rzekomo powiekszając biust
Malaja jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-04-13, 12:53   #7
gusia2120
Raczkowanie
 
Avatar gusia2120
 
Zarejestrowany: 2005-05
Lokalizacja: Katowice
Wiadomości: 207
Dot.: Serum powiększające i podnoszące biust-Bielenda Sexy Look

Dziewczyny wyjmijcie rozumy z kieszeni :P Zastanowcie sie na chlopski rozum, jak krem moze powiekszyc i podniesc biust???
Nie widzialam tego kremu ale z tego co mowiecie to tam jest chyba zdjecie, tak?
Jesli tak to chyba w to nie uwierzycie, ze to jest prawdziwe. Ze zdjeciem mozna zrobic wszystko co sie tylko chce, sama sobie w domu zrobie piersi rozmiaru D
A stosowanie na pewno nawilzy skore i nie zaszkodzi a efekty bedziecie widziec oczywiscie ale wyimaginowane!!! To sie nazywa Sila Sugestii
__________________
Kiedy strach staje się niepokojem, pragnienie przeradza się w chciwość,
irytacja ustępuje złości, a złość nienawiści, przyjaźń zamienia się w zawiść,
miłość w obsesję, a przyjemność w uzależnienie,
to nasze emocje zaczynają obracać się przeciwko nam.
gusia2120 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-04-13, 13:18   #8
lalesia
Zakorzenienie
 
Avatar lalesia
 
Zarejestrowany: 2005-02
Lokalizacja: Łódź
Wiadomości: 5 080
GG do lalesia
Dot.: Serum powiększające i podnoszące biust-Bielenda Sexy Look

Cytat:
Napisane przez Malaja
Na opakowaniu ta różnica "przed" i "po" nie jest powalająca na kolana,ale jest właśnie widoczna,tak w sam raz...widać ze te drugie piersi są większe jakieś takie pełniejsze....zastanawiam się właśnie nad tym...czy Bielenda stworzyła ten produkt po to by nabijać ludzi w balona czy po to by zyskać zadowolenie i satysfakcje kientek...zyskując tym samym uznanie.Cena rzeczywiście niska jak na efekty powiększenia,ale chyba wkońcu po coś to wyprodukowali-jak nie powiększy to może chociaż podniesie i ujędrni Nie chce się rozczarować Chyba pójde i poczytam coś więcej o tym na opakowaniu Na jakiej zasadzie to działa rzekomo powiekszając biust
pewnie wkleili na opakowanie zdjecia dwoch roznych biustow niestety nie wierze w wlasciwosci powiekszajace jakichkolwiek, zeby nawet nie wiem jak drogich specyfikow ale na pewno warto je stosowac, bo ladnie moga poprawic stan skory, zmniejszyc rozstepy i pojedrnic cialko
lalesia jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-04-13, 13:23   #9
Maripossa
Zakorzenienie
 
Avatar Maripossa
 
Zarejestrowany: 2005-08
Wiadomości: 3 883
Dot.: Serum powiększające i podnoszące biust-Bielenda Sexy Look

Cytat:
Napisane przez fuksjaa
Jak dla mnie to kolejny sprytny chwyt marketingowy
A moze CHŁYT MAŁKETINGOWY ...jak to kiedys slynni kabareciarze powiedzieli

Z reszta...chłyt nie chłyt, ja tam ciekawa jestem, hehe
Maripossa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-04-13, 13:49   #10
kasiasiar
Zakorzenienie
 
Avatar kasiasiar
 
Zarejestrowany: 2006-03
Wiadomości: 9 530
Wpisy w blogu: 64
Dot.: Serum powiększające i podnoszące biust-Bielenda Sexy Look

ja też nie wierzyłam w te kremy i balsamy.A jednak się skusiłam na Eveline Slim Extreme 3d.Mam duży i ciężki biust więc muszę coś wklepywać i wcierać żeby nie mieć go za jakiś czas na wysokości kolan
Co do powiększania to w takie bajki nie wierzę.Natomiast wklepywany 2 razy dziennie na prawdę ujędrnia,wygładza skóre i to już po kilkunastu dniach stosowania. Piersi stały się na prawde kształtne.Polecam
Uważm, że takie kremy nie zaszkodzą a mogą pomóc.Poza tym wmasowując krem mimiochodem robimy samokontrolę piersi więc to jest duży plus

Aha dodam pełną nazwę:Serum ujędrniająco-modelujące do biustu.Ideal conture
150ml (starcza na ok miesiąc)
cena ok15zł

Edytowane przez kasiasiar
Czas edycji: 2006-04-13 o 17:48
kasiasiar jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-04-13, 14:22   #11
Aguska20
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2005-12
Wiadomości: 358
Dot.: Serum powiększające i podnoszące biust-Bielenda Sexy Look

ujedrnic owszem ale dziewczyny nie wierzcie w te bajki o powiekszeniu !!!!!!
Aguska20 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-04-14, 12:14   #12
Malaja
Zadomowienie
 
Avatar Malaja
 
Zarejestrowany: 2004-11
Lokalizacja: z nad Morza Śródziemnego :)
Wiadomości: 1 029
Dot.: Serum powiększające i podnoszące biust-Bielenda Sexy Look

chciałam coś o tym poczytać na opakowaniu,ale już wykupili
Malaja jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-04-21, 10:34   #13
Juka
Raczkowanie
 
Avatar Juka
 
Zarejestrowany: 2004-05
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 169
Bielenda Sexy Look- czy ktos juz probowal?

Najbardziej jestem zainteresowana serum do biustu ktore podobno ma podnosic i powiekszac piersi. Jesli ktoras z Was juz probowala to prosze o opinie na temat tych kosmetykow.
Pozdrawiam
Juka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-04-21, 12:02   #14
madzia.a
Użytkownik ma kliknąć w link aktywujący (mail)
 
Zarejestrowany: 2005-07
Wiadomości: 8 200
Dot.: Bielenda Sexy Look- czy ktos juz probowal?

Ja mam to serum! Na opakowaniu pisze, że efekty będą widoczne po 2-3 miesiacach. Kupiłam to serum nie z myślą o powiększeniu piersi tak jak po operacji, ale ujedrnieniu i lekkim wypełnieniu piersi (tak jak to się dzieje po teblaekach anty) stwierdziłam, że na pewno będzie skuteczniejszy niż zwykłe kremy do biustu, które maja za zadanie jedynie ujedrniac piersi. Narazie stosuje je dwa tygodnie, więc za wcześnie zeby się wypowiadać o skutecznosci Narazie to serum widziałam tylko w Realu i Drogerii Natura. Piszcie jak zobaczycie je w innym markecie lub drogerii.
Mam również nowy balsam Bielendy redukujący cellulitis i roztępy (niweluje również blizny pooperacyjne, po trądziku, ospie i po oparzeniach)
http://www.wizaz.pl/produkty/baza/ce...s&itemid=13645
Również stosuje go za krótko aby wypowiadać się o efektach, ale zauważyłam znaczne ujedrnienie ud i pośladków!

Edytowane przez madzia.a
Czas edycji: 2008-02-22 o 20:58
madzia.a jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-04-21, 12:04   #15
madzia.a
Użytkownik ma kliknąć w link aktywujący (mail)
 
Zarejestrowany: 2005-07
Wiadomości: 8 200
Dot.: Bielenda Sexy Look- czy ktos juz probowal?

dubel

Edytowane przez madzia.a
Czas edycji: 2008-02-22 o 20:58
madzia.a jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-04-21, 12:40   #16
elly2
Wtajemniczenie
 
Zarejestrowany: 2004-06
Lokalizacja: moja utopia
Wiadomości: 2 398
Dot.: Bielenda Sexy Look- czy ktos juz probowal?

Produkty Sexy Look widzialam w gazetce carrefoura, teraz sa w promocji i kazdy produkt z tej serii kosztuje 14,99 - tez sie zastanawiam nad kupnem tegoz specyfiku ale obawiam sie czy pieniadze nie pojda na marne

Edit: Wlasnie czytalam o tych produktach na stronie Bielendy i nie wiem na ktory sie zdecydowac Bo chcialabym ujedrnic biust posladki no i brzuszek, a wszytskiego nie kupie bo nie mam na tyle pieniedzy oj oj
__________________
"Wyjdź ze swojej strefy komfortu. Możesz wzrastać tylko, jeśli jesteś gotów czuć się dziwnie i nie komfortowo próbując czegoś zupełnie dla Ciebie nowego."



Edytowane przez elly2
Czas edycji: 2006-04-21 o 13:04
elly2 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-04-21, 13:14   #17
paula78
Zakorzenienie
 
Avatar paula78
 
Zarejestrowany: 2003-01
Lokalizacja: z daleka
Wiadomości: 34 847
Dot.: Bielenda Sexy Look- czy ktos juz probowal?

o cholerka a ja zbieram na chirurga plastyka a tu bielenda za 15 zł powiekszy mi biust ,podniesie tyłek i wyszczupli brzuch no toz ci niepsodziewanka
__________________
Mleko migdałowe:
http://pichceiknoce.blogspot.com/


paula78 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-04-21, 13:22   #18
elly2
Wtajemniczenie
 
Zarejestrowany: 2004-06
Lokalizacja: moja utopia
Wiadomości: 2 398
Dot.: Bielenda Sexy Look- czy ktos juz probowal?

Cytat:
Napisane przez paula78
o cholerka a ja zbieram na chirurga plastyka a tu bielenda za 15 zł powiekszy mi biust ,podniesie tyłek i wyszczupli brzuch no toz ci niepsodziewanka
Na dodatek mozesz jeszcze uperfekcyjnic swoje usta http://www.bielenda.com.pl/prod.php?...c5ce9c4a3a7577



A produkt do powiekszenia biustu posiada sztuczna inteligencje bo jesli masz miseczke A lub B to
Cytat:
Innowacyjna formuła sprawia, że biust o rozmiarze A i B wspaniale się wypełnia i powiększa,
a jesli C lub D
Cytat:
natomiast biust o miseczce C i D podnosi się, ujędrnia i nabiera kuszących kształtów.
__________________
"Wyjdź ze swojej strefy komfortu. Możesz wzrastać tylko, jeśli jesteś gotów czuć się dziwnie i nie komfortowo próbując czegoś zupełnie dla Ciebie nowego."


elly2 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-04-21, 13:32   #19
paula78
Zakorzenienie
 
Avatar paula78
 
Zarejestrowany: 2003-01
Lokalizacja: z daleka
Wiadomości: 34 847
Dot.: Bielenda Sexy Look- czy ktos juz probowal?

Ust nie chce poprawiac ,sa idealne
__________________
Mleko migdałowe:
http://pichceiknoce.blogspot.com/


paula78 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-09-11, 12:53   #20
monisia_
Raczkowanie
 
Avatar monisia_
 
Zarejestrowany: 2006-08
Lokalizacja: Łomża
Wiadomości: 39
Dot.: Bielenda Sexy Look, Perfekcyjny Biust, Serum powiększające i podnoszące biust

Żeby nie zakładać nowet tematu dopisuję tutaj moje pytanie Jak myślicie w jakim wieku powinno zacząć się używać jakiegoś kremu, żelu itp. do biustu?? Ja mam 20 lat i myślę o tym, ale czy to nie za wcześnie??
__________________
Być kobietą, być kobietą...
monisia_ jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2013-05-17, 13:20   #21
the_nobodies
Przyczajenie
 
Avatar the_nobodies
 
Zarejestrowany: 2013-04
Lokalizacja: Ełk
Wiadomości: 4
Thumbs up Dot.: Bielenda Sexy Look, Perfekcyjny Biust, Serum powiększające i podnoszące biust

jest super!
uzywam tego serum juz ok. 2 tygodni, jest roznica piersi sa ujedrnione! nie spodziewalam sie tego, jestem milo zaskoczona mam nadzieje ze beda jeszcze lepsze efekty. na pewno to serum jest lepsze od eveline, tamte w ogole nie bylo skuteczne w moim przypadku. bardzo bardzo polecam to serum
the_nobodies jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 06:20.