Photoshop-dobieranie fryzur - Strona 4 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Metamorfozy

Notka

Metamorfozy Służymy kompleksowymi poradami jak zmienić swój wygląd i styl - makijaż, fryzurę, sposób ubierania się...

Zamknij wątek
 
Narzędzia
Stary 2006-04-25, 14:18   #91
chicka
Rozeznanie
 
Zarejestrowany: 2005-06
Wiadomości: 713
Dot.: Photoshop-dobieranie fryzur

Też mam pytanie wszystko już się nauczyłam tylko jeden problem.. jak zapisuję swoje 'dzieło' to czasem normalnie się zapisuję jako .jpeg, a czasem da się tylko zapisać jako .psd .pdd i wtedy otworzyć da się to tylko za pomocą photoshopa :/ od czego to zależy? wolę mieć wszystko jako jpeg zapisane...
chicka jest offline  
Stary 2006-04-25, 21:15   #92
unnamed
Przyczajenie
 
Avatar unnamed
 
Zarejestrowany: 2006-04
Wiadomości: 20
Dot.: Photoshop-dobieranie fryzur

eee tam możesz sobie wybrać w czym zapisujesz, domyślnie zapisywać winno się w *.psd, a masz w tym okienku zapisywania taką rozsuwaną liste w której możesz wybrać *.jpg.
unnamed jest offline  
Stary 2006-04-26, 09:02   #93
zuzaneczka
Zakorzenienie
 
Avatar zuzaneczka
 
Zarejestrowany: 2004-05
Wiadomości: 3 750
Dot.: Photoshop-dobieranie fryzur

Cytat:
Napisane przez unnamed
eee tam możesz sobie wybrać w czym zapisujesz, domyślnie zapisywać winno się w *.psd, a masz w tym okienku zapisywania taką rozsuwaną liste w której możesz wybrać *.jpg.

ale wtedy PS się zapyta czy obrazek spłaszczyć przed zapisem (i owszem chcemy spłaszczyc ale potem jak go otworzymy jako jpg to już nie będzie można przesuwac wszystkich nalozonych warstw).
__________________
.
.

Marzenia się spełnią. Czekają tylko na właściwy moment.
zuzaneczka jest offline  
Stary 2006-04-26, 11:42   #94
anbrze
Raczkowanie
 
Avatar anbrze
 
Zarejestrowany: 2006-04
Wiadomości: 107
Dot.: Photoshop-dobieranie fryzur

Cytat:
Napisane przez ans22
Witam!!
Czy ktoś mógłby dobrać mi komputerowo fryzurkę konkretnie chodzi mi o taka z grzywką(załączam zdjęcie moje i wymarzonej fryzurki). Dziękuję bardzo i proszę o pomoc bardzo mi zależy!!
wiem że niezbyt sie udało i że nie jest kolorowe ale mam angielską wersje i dopiero od wczoraj mam ten program i to moje pierwsze próby:P
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg heh.jpg (77,2 KB, 223 załadowań)
anbrze jest offline  
Stary 2006-04-26, 17:16   #95
annLee
Zakorzenienie
 
Avatar annLee
 
Zarejestrowany: 2005-12
Wiadomości: 9 269
Dot.: Photoshop-dobieranie fryzur

A ja się dziwiłam,że tak mało ostatnio próśb o przeróbki I nawet trochę posmutniałam,bo szukałam osób podobnych do mnie i śledziłam co jej proponujecie....samej głupio mi było Was o to prosić
Dziękuję wszystkim dziewczynom,które tyle czasu i nerwów tracą przy tych obróbkach Zara lecę posurfować po necie w poszukiwaniu fryzur,ściągam i FS i zabieram się do roboty

Jeszcze raz wielka bużka za ogrom pracy
I wielkie DZIĘKUJĘ za podpięcie wątki
Będę pilnie śledzić
Niedługo może wkleję moje nieporadne improwizacje,to się pośmiejecie
annLee jest offline  
Stary 2006-04-27, 07:45   #96
ans22
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2005-12
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
Wiadomości: 49
Dot.: Photoshop-dobieranie fryzur

Cytat:
Napisane przez anbrze
wiem że niezbyt sie udało i że nie jest kolorowe ale mam angielską wersje i dopiero od wczoraj mam ten program i to moje pierwsze próby:P
Dziękuję ślicznie, teraz chociaż wiem jak mogłabym wyglądać bez stresu, że fryzury nie da się cofnąć. Jeszcze raz dziękuję za fatygę i pozdrawiam!!!
ans22 jest offline  
Stary 2006-04-27, 09:41   #97
anbrze
Raczkowanie
 
Avatar anbrze
 
Zarejestrowany: 2006-04
Wiadomości: 107
Dot.: Photoshop-dobieranie fryzur

nie ma za co
anbrze jest offline  
Stary 2006-04-28, 13:41   #98
Domisinia
BAN stały
 
Avatar Domisinia
 
Zarejestrowany: 2006-04
Lokalizacja: Pyrlandia
Wiadomości: 171
GG do Domisinia
Red face Dot.: Photoshop-dobieranie fryzur

ściągnęłam photoshopa w 3 minuty !!!!!
jak będziecie chciały linka to piszcie z chęcią podam
ale niestety nie umiem dorabiać fryzur !!
umiem nakładać na siebie zdjęcia , dokonywać rozmazania , wyostzenia obrazu i wiele innych ale niestety nie umiem nakładać kłaków !! prosze o pomoc moje kochane wizazanki
z góry dziękuję
Domisinia jest offline  
Stary 2006-04-28, 18:26   #99
stars1
Raczkowanie
 
Avatar stars1
 
Zarejestrowany: 2006-04
Lokalizacja: Krakow-aktualnie Niemcy
Wiadomości: 120
Dot.: Photoshop-dobieranie fryzur

Witam, mam pytanko. Czy w Krakowie mozna gdzies zrobic komputerowa zmiane fryzury?? Ilekroc ide do fryzjera mam ze soba zdjecie fryzury ale po zakonczeniu 'sesji' nie jest to w czym mi dobrze. Prosze poradzcie co mam zrobic!
stars1 jest offline  
Stary 2006-04-28, 22:09   #100
Anastazja85
Przyczajenie
 
Avatar Anastazja85
 
Zarejestrowany: 2005-05
Lokalizacja: Inowrocław
Wiadomości: 21
Dot.: Photoshop-dobieranie fryzur

Dziewczyny mam problem. Jak otwieram zdjęcia w photoshopie to pojawia się na nich taka jakby siatka. Nie wiem jak do tego doszło, ale nie potrafię tego cofnąć. Jeśli ktoś wie o co mi chodzi to proszę o pomoc.
__________________
anastazja85
Anastazja85 jest offline  
Stary 2006-04-28, 22:59   #101
minko1
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2006-04
Wiadomości: 1
Dot.: Photoshop-dobieranie fryzur

chcialabym dowiedziec sie jaki bylby dla mnie najlepszy kolor wlosow, mam niebieskie oczy i blada karnacje, a wlosy krecone i dlugie... prosze o porade
minko1 jest offline  
Stary 2006-04-29, 19:34   #102
andzia_300
Raczkowanie
 
Avatar andzia_300
 
Zarejestrowany: 2006-01
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 187
GG do andzia_300
Smile Dot.: Photoshop-dobieranie fryzur

a ja bym poprosiła o dobranie fryzury mojemu przyjacielowi.
Z góry dzięki
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg HPIM1751.JPG (23,8 KB, 68 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg HPIM1752.JPG (26,1 KB, 40 załadowań)
andzia_300 jest offline  
Stary 2006-05-01, 15:16   #103
monika_wiss
Rozeznanie
 
Zarejestrowany: 2005-07
Lokalizacja: Lodz
Wiadomości: 521
Dot.: Photoshop-dobieranie fryzur

Dziewczyny pomozcie!
Moja przyjaciolka, ktora zawsze ma kitke, wreszcie chce zrobic cos z wlosami - grzywke i wycieniowac, badz sciac. Poprosilabym o dwie manipulacje komputerrowe. Pierwsze zdjecie Ani, tej dziewczyny a dwa pozostale to zdjecia fryzur. Blagam, zalezy mi na czasie i z gory dzieki!
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg Ani_i_Henka_Oz_Adventure_158.jpg (30,3 KB, 190 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg keira_knightley3.jpg (30,7 KB, 83 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg KeiraKnightley_300x298.jpg (18,0 KB, 75 załadowań)
monika_wiss jest offline  
Stary 2006-05-02, 18:22   #104
chicka
Rozeznanie
 
Zarejestrowany: 2005-06
Wiadomości: 713
Dot.: Photoshop-dobieranie fryzur

Cytat:
Napisane przez zuzaneczka
ale wtedy PS się zapyta czy obrazek spłaszczyć przed zapisem (i owszem chcemy spłaszczyc ale potem jak go otworzymy jako jpg to już nie będzie można przesuwac wszystkich nalozonych warstw).
Oki już wiem o co chodzi dzięki
chicka jest offline  
Stary 2006-05-02, 22:19   #105
Sagga
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2005-04
Wiadomości: 16
Dot.: Photoshop-dobieranie fryzur

Przede wszystkim- dzięki za tę instrukcję, już planowałam wysłanie tu swojego zdjęcia z prośbą o przeróbkę, a tak sama sobie zrobiłam I nie tylko sobie, kumpela niedługo wychodzi za mąż, wleiłam ja w tysiące sukien ślubnych. Fajna zabawa i bardzo skutecznie odciagajaca mnie od pisania pracy mgr, ehh...

Ale do rzeczy- mam pytanko- czy mozna zaznaczać jakoś precyzyjniej niz tym lassem? Bo jedno drgniecie myszki i odrywam sobie ucho...


Właśnie odkryłam filtry, teraz juz chyba nie wstane od komputera!
__________________
Mróweczka....

Edytowane przez Sagga
Czas edycji: 2006-05-02 o 23:32
Sagga jest offline  
Stary 2006-05-03, 00:16   #106
Dinulka
Zakorzenienie
 
Avatar Dinulka
 
Zarejestrowany: 2006-02
Wiadomości: 6 654
Dot.: Photoshop-dobieranie fryzur

a ja mam pytanko takie... czy da sie ściągnąć spolszczenie? a drugie... czy są tam jakieś fryzury wgrane,czy mogę używać tylko swoich (które otwieram) ?
Dinulka jest offline  
Stary 2006-05-04, 18:38   #107
lulina
Wtajemniczenie
 
Avatar lulina
 
Zarejestrowany: 2004-03
Lokalizacja: opolskie/ Wrocław
Wiadomości: 2 265
Dot.: Photoshop-dobieranie fryzur

Cytat:
Napisane przez monika_wiss
Dziewczyny pomozcie!
Moja przyjaciolka, ktora zawsze ma kitke, wreszcie chce zrobic cos z wlosami - grzywke i wycieniowac, badz sciac. Poprosilabym o dwie manipulacje komputerrowe. Pierwsze zdjecie Ani, tej dziewczyny a dwa pozostale to zdjecia fryzur. Blagam, zalezy mi na czasie i z gory dzieki!
Moniko poczytaj, proszę wątek od początku. Aga stworzyła go właśnie po to aby się trochę odciążyć od robienia fryzur...
__________________
Żyje się tylko raz, więc żyj pełnią życia!!!!!!!!!!

lulinka- Paulinka
Mój kochany Haseczek ;( [*]

[glamour]12655[/glamour]
dziękuje za klik
lulina jest offline  
Stary 2006-05-14, 12:12   #108
kasiulka lol
Przyczajenie
 
Avatar kasiulka lol
 
Zarejestrowany: 2006-05
Wiadomości: 7
Dot.: Photoshop-dobieranie fryzur

moze mi ktos podac ten link do komputerowego dobierania fryzur
kasiulka lol jest offline  
Stary 2006-05-15, 11:00   #109
Dinulka
Zakorzenienie
 
Avatar Dinulka
 
Zarejestrowany: 2006-02
Wiadomości: 6 654
Dot.: Photoshop-dobieranie fryzur

ten programn trzeba ściągnąć na początku wątku dziewczyny podawały linki ;P
Dinulka jest offline  
Stary 2006-05-19, 15:31   #110
MorrigaN
Raczkowanie
 
Avatar MorrigaN
 
Zarejestrowany: 2006-04
Lokalizacja: Jaworzno
Wiadomości: 159
GG do MorrigaN
Dot.: Photoshop-dobieranie fryzur

Kocham ten programik właśnie skończyłam się tym bawić i chciałabym pokazać Wam moje dzieło Muszę przyznac że ja się sobie podobam w tej fryzurce A Wy jak uważacie??
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg mika7.jpg (36,2 KB, 199 załadowań)
MorrigaN jest offline  
Stary 2006-05-20, 13:17   #111
motylek%*
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2006-05
Wiadomości: 1
Dot.: Photoshop-dobieranie fryzur

Cytat:
Napisane przez karolina2020
No to pokusilam sie o sprobowanie, ale w gimpie, bo nie mam photoshopa Mam nadzieje, ze sie Wizaznka nie obrazi... http://www.wizaz.pl/forum/showpost.p...91&postcount=6
ja tez mam gimpa i widze ze Tobie udalo sie zrobic edycje a ja siedze i mi nie wychodzi. normalnie juz sie wsciekam. nie wiem jak dopasowac zaznaczona twarz do fryzury modelki. moglabys napisac mi krok po kroku jak Ty to robisz??bo to troche inaczej chyba przebiega w gimpie niz w photoshopie.... please
motylek%* jest offline  
Stary 2006-05-21, 12:40   #112
aanusza
Raczkowanie
 
Avatar aanusza
 
Zarejestrowany: 2005-09
Lokalizacja: Poznań
Wiadomości: 76
Dot.: Photoshop-dobieranie fryzur

Mam jedno pytanie czym zmienić kolor włosów, mam próbke koloru na który bym chciała zmienić, ale chyba coś robię źle, bo używając krloplomierza wychodzi mi "płaski" kolor, a nie wielowymiarowy. Dokładniej chodzi i o zamianę z blondu na brąz.
Edit: już znalazłam: zaznaczyć dany obaszar lassem magnetycznym, potem wejśc w obrazek - dopasuj - jasność/kontrast
wszystkim niezorientowanym polecam
http://photoshop.pl/forum/index.php

Edytowane przez aanusza
Czas edycji: 2006-05-21 o 13:08
aanusza jest offline  
Stary 2006-05-27, 11:38   #113
mumika
Rozeznanie
 
Avatar mumika
 
Zarejestrowany: 2006-05
Wiadomości: 602
Dot.: Photoshop-dobieranie fryzur

a ma ktos moze linka tzn wiem ze mozna jakos probnie wykorzystac ten program bez kosztow zadnych wie ktos moze?
mumika jest offline  
Stary 2006-05-27, 15:10   #114
Mariola13
Zakorzenienie
 
Avatar Mariola13
 
Zarejestrowany: 2005-07
Wiadomości: 16 850
Dot.: Photoshop-dobieranie fryzur

a ja mam inny problem z Photoshopem ściągnęłam sobie ten program z linka podanego przez Was na początku wątku i nie mogę go zainstalować, ponieważ wyskakuje tabelka, gdzie trzeba wpisać numer seryjny bez niego ani rusz ma ktoś może ten numer ???? Inaczej nie zainstaluję go nawet na próbę please, help me !!
__________________


CHANEL - Classic medium - beige, cavior, gold hrdw, nowa

GIVENCHY ANTIGONA mini, nowa

GUCCI - Vintage Web Leather Canvas Tote, klasyczny kuferek

HERMES - Evelyne pm, etoupe

szukają nowego domu
Mariola13 jest offline  
Stary 2006-05-27, 20:11   #115
zuzaneczka
Zakorzenienie
 
Avatar zuzaneczka
 
Zarejestrowany: 2004-05
Wiadomości: 3 750
Dot.: Photoshop-dobieranie fryzur

Cytat:
Napisane przez Mariola13
a ja mam inny problem z Photoshopem ściągnęłam sobie ten program z linka podanego przez Was na początku wątku i nie mogę go zainstalować, ponieważ wyskakuje tabelka, gdzie trzeba wpisać numer seryjny bez niego ani rusz ma ktoś może ten numer ???? Inaczej nie zainstaluję go nawet na próbę please, help me !!

Jak się dobrze przyjżysz to na dole tego okienka pisze "continue trial"
__________________
.
.

Marzenia się spełnią. Czekają tylko na właściwy moment.
zuzaneczka jest offline  
Stary 2006-05-27, 21:46   #116
Mariola13
Zakorzenienie
 
Avatar Mariola13
 
Zarejestrowany: 2005-07
Wiadomości: 16 850
Dot.: Photoshop-dobieranie fryzur

niestety, u mnie instaluje się po polsku i owszem jest dalej, ale, kiedy kliknę to wyskakuje informacja, że należy powrócić do poprzedniego okna i wprowadzić dane w puste pola. bez tego nie pójdzie. Sprobuję może z innego linka ściągnąć ten program, bo było kilka podanych, ale skoro ktoś go podał to pewnie szło i z tego. Nie wiem może dlatego, że mój komputer jest zarejestrowany ?-to firmowy..? Muszę coś pokombinować.
__________________


CHANEL - Classic medium - beige, cavior, gold hrdw, nowa

GIVENCHY ANTIGONA mini, nowa

GUCCI - Vintage Web Leather Canvas Tote, klasyczny kuferek

HERMES - Evelyne pm, etoupe

szukają nowego domu
Mariola13 jest offline  
Stary 2006-05-27, 21:46   #117
Mariola13
Zakorzenienie
 
Avatar Mariola13
 
Zarejestrowany: 2005-07
Wiadomości: 16 850
Dot.: Photoshop-dobieranie fryzur

niestety, u mnie instaluje się po polsku i owszem jest dalej, ale, kiedy kliknę to wyskakuje informacja, że należy powrócić do poprzedniego okna i wprowadzić dane w puste pola. bez tego nie pójdzie. Sprobuję może z innego linka ściągnąć ten program, bo było kilka podanych, ale skoro ktoś go podał to pewnie szło i z tego. Nie wiem może dlatego, że mój komputer jest zarejestrowany ?-to firmowy.. Muszę coś pokombinować.
__________________


CHANEL - Classic medium - beige, cavior, gold hrdw, nowa

GIVENCHY ANTIGONA mini, nowa

GUCCI - Vintage Web Leather Canvas Tote, klasyczny kuferek

HERMES - Evelyne pm, etoupe

szukają nowego domu
Mariola13 jest offline  
Stary 2006-05-31, 00:12   #118
iza_86
Przyczajenie
 
Avatar iza_86
 
Zarejestrowany: 2006-05
Wiadomości: 7
Dot.: Photoshop-dobieranie fryzur

a ja tez mam problem z zapisem zdjec bo jak zmieniam na jpg to mi sie wcale otwierac nie chca. czy ktos moglby mnie pouczyc jak powinno sie zapisywac foty z gory dzieki i czekam na pomoc
iza_86 jest offline  
Stary 2006-06-01, 21:09   #119
siwula
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2006-05
Lokalizacja: Poznan
Wiadomości: 21
Dot.: Photoshop-dobieranie fryzur

jestem tu nowa i to jest moj pierwszy post wiec na poczatek sie przywitam-czesc wszystkim poczytalam troche o tym programie i nawet udalo mi sie go sciagnac, zainstalowalam i niby wszystko bylo ok ale jednak cos nie gra:/ czy moglby mi ktos powiedziec jaki powinien sie pojawic folder po dobrym zainstalowaniu (u mnie pokazalo sie ich kilka ale zaden nie otwiera programu). Nie wiem czy rozumiecie o co mi chodzi mowiac najprosciej co trzeba kliknac zeby sie program otworzylD zawsze bylam kiepska z informatyki niestety...prosze o pomoc i pozdrawiam
siwula jest offline  
Stary 2006-06-02, 11:24   #120
kasienkaaa
BAN stały
 
Avatar kasienkaaa
 
Zarejestrowany: 2006-01
Wiadomości: 113
Dot.: Photoshop-dobieranie fryzur

hej ja posługuje sie innym programem, nazywa sie Gimp 2 i jest w calosci do sciagniecia z netu.
Robi sie w nim dokładnie tak samo jak w photoshopie czyli wycina buźke, dopasowuje wielkością do obrazka a potem bawi sie jedynie kolorami odcien/jasnosc/nasycenie i tyle a efekty równie super
kasienkaaa jest offline  
Zamknij wątek

Nowe wątki na forum Metamorfozy


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Wyłączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 15:32.