Zapraszam do obejrzenia mojego wzorku :-) - Strona 2 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Paznokcie > Pazurkowe galerie

Notka

Pazurkowe galerie Paznokcie, Galerie Wizażanek, wątki zbiorcze ze wzorkami, inspiracje do zdobienia paznokci, pomysły na urozmaicenie manicure

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2006-04-15, 19:57   #31
Katarzynka21
Rozeznanie
 
Avatar Katarzynka21
 
Zarejestrowany: 2006-03
Wiadomości: 614
GG do Katarzynka21
Dot.: Zapraszam do obejrzenia mojego wzorku :-)

Lucy a jakie zdjecie chcialas mi wyslac Mozesz smialo wysylac Moze bedzie inne,porownam sobie
Katarzynka21 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-04-15, 19:59   #32
Butterflynails
SPAMER
Nieopłacona reklama
 
Avatar Butterflynails
 
Zarejestrowany: 2005-08
Lokalizacja: Łódź
Wiadomości: 443
GG do Butterflynails
Dot.: Zapraszam do obejrzenia mojego wzorku :-)

E tam będą obrabiać, łatwiej wkleić czyjeś prace
Butterflynails jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-04-15, 20:02   #33
Katarzynka21
Rozeznanie
 
Avatar Katarzynka21
 
Zarejestrowany: 2006-03
Wiadomości: 614
GG do Katarzynka21
Dot.: Zapraszam do obejrzenia mojego wzorku :-)

ojjj tylko one tak "szponowato" troszke wygladaja hehe,no ale fakt po bokach trzeba je troszke zwezic i zrobic zeby nie byly takie grubiutkie
Katarzynka21 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-04-15, 20:04   #34
Lucy14
Raczkowanie
 
Avatar Lucy14
 
Zarejestrowany: 2005-09
Wiadomości: 207
Dot.: Zapraszam do obejrzenia mojego wzorku :-)

Moge przerobic i wyslac a myslalam ze motylek gdzies odfrunal i nie wysle tego swojego
Lucy14 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-04-15, 20:10   #35
Katarzynka21
Rozeznanie
 
Avatar Katarzynka21
 
Zarejestrowany: 2006-03
Wiadomości: 614
GG do Katarzynka21
Dot.: Zapraszam do obejrzenia mojego wzorku :-)

nie nie,mam zdjecie,doszlo do mnie.,... ale zawsze to inaczej jak mozna sobie porownac jesli nie sprawiloby Ci to problemu to poprosilabym zebys wyslala mi to obrobione zdjecie ok lucy14??

Edytowane przez Katarzynka21
Czas edycji: 2006-04-15 o 20:58
Katarzynka21 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-04-15, 21:55   #36
Katarzynka21
Rozeznanie
 
Avatar Katarzynka21
 
Zarejestrowany: 2006-03
Wiadomości: 614
GG do Katarzynka21
Dot.: Zapraszam do obejrzenia mojego wzorku :-)

Dziewczyny mam do was jeszcze jedna prosbe.mozecie mi powiedziec Czy jak wezme takie zdjecia do stylistki to zrobi mi tak z moimi paznokciami i czy bedzie to pasowalo ??? Czy bedzie dobrze ..... o to wam chodzilo?zeby pazurki mialy taki wyglad ??


i ktoro z nich najlepiej wziasc ? a moze Wy macie jakies pasujace ?? zeby duzo nie zmieniac....?
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg 1.JPG (76,1 KB, 20 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg odnowa.2.JPG (37,5 KB, 15 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg 01.JPG (60,1 KB, 20 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg 20.JPG (75,9 KB, 18 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg Aga.K.1.JPG (31,8 KB, 14 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg Ewa.S.po.2..jpg (28,9 KB, 17 załadowań)
Katarzynka21 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-04-15, 22:06   #37
Butterflynails
SPAMER
Nieopłacona reklama
 
Avatar Butterflynails
 
Zarejestrowany: 2005-08
Lokalizacja: Łódź
Wiadomości: 443
GG do Butterflynails
Dot.: Zapraszam do obejrzenia mojego wzorku :-)

uważam że wystarczy odnowic te paznokcie i będzie ok.
Butterflynails jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-04-15, 22:41   #38
Katarzynka21
Rozeznanie
 
Avatar Katarzynka21
 
Zarejestrowany: 2006-03
Wiadomości: 614
GG do Katarzynka21
Dot.: Zapraszam do obejrzenia mojego wzorku :-)

no tak tak .... nie chce robic paznokci od poczatku...tylko wziasc jakies zdjecie,zeby pokazac o co mi chodzi
bo nie wiem czy bede w stanie dokladnie wytlumaczyc o co mi chodzi ;-)
A chce zeby wszystko bylo juz w porzadku.....
Katarzynka21 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-04-16, 00:17   #39
DJ_cZaRnA
Raczkowanie
 
Avatar DJ_cZaRnA
 
Zarejestrowany: 2005-01
Lokalizacja: Śląsk
Wiadomości: 286
GG do DJ_cZaRnA
Dot.: Zapraszam do obejrzenia mojego wzorku :-)

Ale przecież nie trzeba brac zdjecia do stylistki. Wydaje mi sie, ze kazda dobra stylistka powinna wiedziec jak maja wygladac paznokcie i ja powinny byc zbudowane. Wydawaloby mi sie to smieszne i nie odpowiadaloby mi to gdyby moja klientka przyszla do mnie z fotką jak jej mam zbudowac paznokcie. Na poczatku zmien stylistkę. A jak juz u niej bedziesz to poprostu powiedz, ze nie chcesz łopatowatych koncowek - przeciez to nie jest zaden problem pociagnac kilka razy pilnikiem. Stylistka powinna klientce zrobic takie paznokcie jakie sie klientce podobaja (oczywiscie przy zastosowaniu odpowiednich zasad pracy, budowa paznokcia etc.), to dana osoba bedzie z nimi chodzic.
DJ_cZaRnA jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-04-16, 09:15   #40
Katarzynka21
Rozeznanie
 
Avatar Katarzynka21
 
Zarejestrowany: 2006-03
Wiadomości: 614
GG do Katarzynka21
Dot.: Zapraszam do obejrzenia mojego wzorku :-)

POSTANOWILAM ZAKONCZYC TEN WATEK... PONIEWAZ MIAL ON WYGLADAC CALKIEM INACZEJ.....
dZIEKUJE WSZYSTKIM ZA RADY,

POZDRAWIAM!!
Katarzynka21 jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Pazurkowe galerie


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 00:38.