Najlepszy tusz - sonda :) - Strona 25 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Makijaż - Pytania do wizażystki

Notka

Makijaż - Pytania do wizażystki Tutaj pytaj o: wizaż, stylizację, typy kolorystyczne, kosmetyki kolorowe...

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2008-05-27, 18:02   #721
DianaM
Zadomowienie
 
Avatar DianaM
 
Zarejestrowany: 2008-01
Lokalizacja: z każdego miejsca na Ziemi
Wiadomości: 1 639
Dot.: Najlepszy tusz - sonda :)

Cytat:
Napisane przez dimiti Pokaż wiadomość

ja kupowalam na Truskawce wlasnie za 53.50zl z malym kremem i tonikiem do demakijazu teraz jest sam Fatale ale wydaje mi sie ze warto oszczedzic troche i kupic ten tusz albo pow komus co sie chce jak sie zbliza jakas okazja na prezenty

nie jest ale to co kosztuje w sklepie a w Tru to jest roznica i to ogromna!
W Douglasie kosztuje ponad 100zł, a na Truskawie ok. 52zł - zależy od kursu dolara (?). Jeśli zatem w cenie jednego możesz mieć dwa to nie ma dwóch zdań zdecydowanie bardziej opłaca się truskawa

Cytat:
Napisane przez brzoskwinka1982 Pokaż wiadomość
No w sumie urodziny mi sie zblizaja A co to jest ta truskawa bo pojecia nie mam??


Ogromnie dziekuje- jeszcze 15 i mam koniec
Truskawa to taka drogeria internetowa, w której robisz zakupy za pomocą karty kredytowej. Poczytasz sobie zresztą. Gdybyś miałą jakieś problemy daj znać, chętnie pomogę.

Cytat:
Napisane przez dimiti Pokaż wiadomość
trzymam kciuki!

Ty o praktyke ja dalam podanie o prace wiec bede tez miala stera jak zadzwonia A Moga zadzwonic juz jutro bo rozmowy przeprowadzaja od czwartku do soboty wiec lol!
Nie martwcie się dzieczyny. Też przechodziłam romowy kwalifikacyjne i nie wspominam tego najmilej, ale jest teraz dobrze. Wam też sie uda
__________________
DianaM jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-05-27, 18:16   #722
Dark_Kicia_Miau!
Zakorzenienie
 
Avatar Dark_Kicia_Miau!
 
Zarejestrowany: 2004-03
Lokalizacja: UK
Wiadomości: 4 278
Dot.: Najlepszy tusz - sonda :)

Oh oby oby Zależy mi na tej firmie I nie chcę z siebie zrobić jelenia

Dimiti powodzenia a to prawcka taka sezonowa? czy na dłużej? Ja mam stresa może dlatego, że zaraz wyjeżdzam z kraju a muszę mieć praktyki we wrześniu
__________________
Always chasing dreams
Dark_Kicia_Miau! jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-05-27, 19:09   #723
dimiti
Zakorzenienie
 
Avatar dimiti
 
Zarejestrowany: 2008-02
Lokalizacja: małopolska
Wiadomości: 36 439
Wpisy w blogu: 1
Dot.: Najlepszy tusz - sonda :)

Cytat:
Napisane przez DianaM Pokaż wiadomość
W Douglasie kosztuje ponad 100zł, a na Truskawie ok. 52zł - zależy od kursu dolara (?). Jeśli zatem w cenie jednego możesz mieć dwa to nie ma dwóch zdań zdecydowanie bardziej opłaca się truskawa



Truskawa to taka drogeria internetowa, w której robisz zakupy za pomocą karty kredytowej. Poczytasz sobie zresztą. Gdybyś miałą jakieś problemy daj znać, chętnie pomogę.



Nie martwcie się dzieczyny. Też przechodziłam romowy kwalifikacyjne i nie wspominam tego najmilej, ale jest teraz dobrze. Wam też sie uda
u mnie w marrionaud kosztuje 125zl
ceny na Tru sie zmieniaja nie duzo ale sie zmieniaja wlasnie zaleznie od kursu dolara, heh mam nadzieje ze wszystko ladnie pojdzie
Cytat:
Napisane przez Dark_Kicia_Miau! Pokaż wiadomość
Oh oby oby Zależy mi na tej firmie I nie chcę z siebie zrobić jelenia

Dimiti powodzenia a to prawcka taka sezonowa? czy na dłużej? Ja mam stresa może dlatego, że zaraz wyjeżdzam z kraju a muszę mieć praktyki we wrześniu
moja to taka wakacyjna ale tez nie na cale wakacje bo wyjezdzam juz gdzies w polowie lipca wiec to tak zeby sie nie nudzic teraz poki co i troche miec na jakies zakupy wakacyjne
__________________
Dimipedia
MASA pięknot z L'oreal - produkty, o których musicie przeczytać!
FB, Instagram
dimiti jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-05-27, 19:53   #724
Dark_Kicia_Miau!
Zakorzenienie
 
Avatar Dark_Kicia_Miau!
 
Zarejestrowany: 2004-03
Lokalizacja: UK
Wiadomości: 4 278
Dot.: Najlepszy tusz - sonda :)

No to powodzenia.. dla nas dwóch hihi..

<nerwy mnie jednak zjadają powoli >
__________________
Always chasing dreams
Dark_Kicia_Miau! jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-05-27, 22:43   #725
Immolation
Zakorzenienie
 
Avatar Immolation
 
Zarejestrowany: 2007-10
Lokalizacja: Wrocław/Ostrzeszów/Jelcz-Laskowice
Wiadomości: 4 900
GG do Immolation
Dot.: Najlepszy tusz - sonda :)

Oj widze ze masz bardo rzaaadkie rzęsy, ale efekt ładny wyszedl Ale mogly byc bardziej zageszczone no i mniej posklejane - wiem, wymagajaca jestem
Immolation jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-05-27, 22:53   #726
Dark_Kicia_Miau!
Zakorzenienie
 
Avatar Dark_Kicia_Miau!
 
Zarejestrowany: 2004-03
Lokalizacja: UK
Wiadomości: 4 278
Dot.: Najlepszy tusz - sonda :)

To do mnie?
__________________
Always chasing dreams
Dark_Kicia_Miau! jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-05-27, 22:56   #727
Immolation
Zakorzenienie
 
Avatar Immolation
 
Zarejestrowany: 2007-10
Lokalizacja: Wrocław/Ostrzeszów/Jelcz-Laskowice
Wiadomości: 4 900
GG do Immolation
Dot.: Najlepszy tusz - sonda :)

Nie To było do tej dziewczyny co tam wczesniej fotki wklejala
Immolation jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-05-27, 23:21   #728
Iwonalodz
Zakorzenienie
 
Avatar Iwonalodz
 
Zarejestrowany: 2002-12
Lokalizacja: Łódź
Wiadomości: 14 459
GG do Iwonalodz
Dot.: Najlepszy tusz - sonda :)

Cytat:
Napisane przez SiSleyS Pokaż wiadomość
Przechodząc do konkretów:
poniżej zdjęcia, znowu oczywiście Lancome Fatale, ale dzisiaj miałam jakiś zły dzień (posklejały się) i rzęsy nie wyszły mi tak ładnie jak np. wczoraj.
Wczoraj to miałam po prostu rzęsiory! Mogłam nimi chodnik zamiatać
Bardzo ładnie wszystko wyszło skusze się chyba w przypływie gotówki na ten tusz
Iwonalodz jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-05-27, 23:40   #729
Dark_Kicia_Miau!
Zakorzenienie
 
Avatar Dark_Kicia_Miau!
 
Zarejestrowany: 2004-03
Lokalizacja: UK
Wiadomości: 4 278
Dot.: Najlepszy tusz - sonda :)

Cytat:
Napisane przez Immolation Pokaż wiadomość
Nie To było do tej dziewczyny co tam wczesniej fotki wklejala
Aaaa rozumiem, rozumiem
__________________
Always chasing dreams
Dark_Kicia_Miau! jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-05-28, 15:35   #730
dimiti
Zakorzenienie
 
Avatar dimiti
 
Zarejestrowany: 2008-02
Lokalizacja: małopolska
Wiadomości: 36 439
Wpisy w blogu: 1
Dot.: Najlepszy tusz - sonda :)

Cytat:
Napisane przez Dark_Kicia_Miau! Pokaż wiadomość
No to powodzenia.. dla nas dwóch hihi..

<nerwy mnie jednak zjadają powoli >
no to nie nerwuj sie! jakos to bedzie na pewno
__________________
Dimipedia
MASA pięknot z L'oreal - produkty, o których musicie przeczytać!
FB, Instagram
dimiti jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-05-28, 18:24   #731
SiSleyS
Zakorzenienie
 
Avatar SiSleyS
 
Zarejestrowany: 2005-12
Lokalizacja: Poznań
Wiadomości: 6 484
Wpisy w blogu: 1
Dot.: Najlepszy tusz - sonda :)

Dziękuję dziewczyny za miłe opinie


I jak tam poszło? Kiciu?
__________________
SiSleyS jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-05-28, 20:08   #732
Dark_Kicia_Miau!
Zakorzenienie
 
Avatar Dark_Kicia_Miau!
 
Zarejestrowany: 2004-03
Lokalizacja: UK
Wiadomości: 4 278
Dot.: Najlepszy tusz - sonda :)

Dobzie mam praktyki Chociaż nie wiem z czego się cieszę.. będą mnie zdorow wykorzystywać
__________________
Always chasing dreams
Dark_Kicia_Miau! jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-05-28, 22:10   #733
dimiti
Zakorzenienie
 
Avatar dimiti
 
Zarejestrowany: 2008-02
Lokalizacja: małopolska
Wiadomości: 36 439
Wpisy w blogu: 1
Dot.: Najlepszy tusz - sonda :)

Cytat:
Napisane przez Dark_Kicia_Miau! Pokaż wiadomość
Dobzie mam praktyki Chociaż nie wiem z czego się cieszę.. będą mnie zdorow wykorzystywać
i widzisz ! i po co sie tak denerwowalas? no to jeszcze za mnie kciuki trzymaj zeby mi tak dobrze poszlo jak Tobie
__________________
Dimipedia
MASA pięknot z L'oreal - produkty, o których musicie przeczytać!
FB, Instagram
dimiti jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-05-28, 22:21   #734
Dark_Kicia_Miau!
Zakorzenienie
 
Avatar Dark_Kicia_Miau!
 
Zarejestrowany: 2004-03
Lokalizacja: UK
Wiadomości: 4 278
Dot.: Najlepszy tusz - sonda :)

Cytat:
Napisane przez dimiti Pokaż wiadomość
i widzisz ! i po co sie tak denerwowalas? no to jeszcze za mnie kciuki trzymaj zeby mi tak dobrze poszlo jak Tobie
Jak po co? bo to firma na której mi zależało! No ale trzymamy teraz kciuki za Ciebie
__________________
Always chasing dreams
Dark_Kicia_Miau! jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-05-28, 22:29   #735
dimiti
Zakorzenienie
 
Avatar dimiti
 
Zarejestrowany: 2008-02
Lokalizacja: małopolska
Wiadomości: 36 439
Wpisy w blogu: 1
Dot.: Najlepszy tusz - sonda :)

Cytat:
Napisane przez Dark_Kicia_Miau! Pokaż wiadomość
Jak po co? bo to firma na której mi zależało! No ale trzymamy teraz kciuki za Ciebie
ale wiadomo bylo ze sobie poradzisz! wizaz to wyczul
__________________
Dimipedia
MASA pięknot z L'oreal - produkty, o których musicie przeczytać!
FB, Instagram
dimiti jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-05-28, 22:35   #736
Immolation
Zakorzenienie
 
Avatar Immolation
 
Zarejestrowany: 2007-10
Lokalizacja: Wrocław/Ostrzeszów/Jelcz-Laskowice
Wiadomości: 4 900
GG do Immolation
Dot.: Najlepszy tusz - sonda :)

Wariatki

A mam pytanie: wam też 2000 Calorie podraznial oczy? Lzawily wam na wietrze czy cos?
Immolation jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-05-28, 22:43   #737
sine.ira
Zakorzenienie
 
Avatar sine.ira
 
Zarejestrowany: 2006-09
Wiadomości: 15 265
Dot.: Najlepszy tusz - sonda :)

Telescopic Clean Definition Loreal. Jedyny do ktorego wracam Wydluza baaardzo wyraznie, pogrubia tez. Nie ma mowy o sklejaniu, pandzie i owadzich nozkach. No, ideal ! A wszystko dzieki fantastycznej szczoteczce i gladkiej, jakby sliskiej konsystencji tuszu. Do tego jest trwaly, zachowuje swiezosc dobre pol roku.
Dodam, że używam go łącznie z bazą pod mascarę Cils Booster Lancome. Efekt...boski !!!
__________________
When life gives you lemons,
squeeze them in people`s eyes.

Edytowane przez sine.ira
Czas edycji: 2008-05-29 o 12:57
sine.ira jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-05-29, 09:39   #738
DianaM
Zadomowienie
 
Avatar DianaM
 
Zarejestrowany: 2008-01
Lokalizacja: z każdego miejsca na Ziemi
Wiadomości: 1 639
Dot.: Najlepszy tusz - sonda :)

Cytat:
Napisane przez Dark_Kicia_Miau! Pokaż wiadomość
Dobzie mam praktyki Chociaż nie wiem z czego się cieszę.. będą mnie zdorow wykorzystywać
Gratuluję!
__________________
DianaM jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-05-29, 13:26   #739
LovePink
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2008-04
Wiadomości: 5
Unhappy Dot.: Najlepszy tusz - sonda :)

Dziewczyny poleccie mi jakis tusz do wrażliwych oczu, zawsze mnie szczypia oczy po tuszu
LovePink jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-05-29, 13:33   #740
Dark_Kicia_Miau!
Zakorzenienie
 
Avatar Dark_Kicia_Miau!
 
Zarejestrowany: 2004-03
Lokalizacja: UK
Wiadomości: 4 278
Dot.: Najlepszy tusz - sonda :)

Cytat:
Napisane przez LovePink Pokaż wiadomość
Dziewczyny poleccie mi jakis tusz do wrażliwych oczu, zawsze mnie szczypia oczy po tuszu
Clinique? La Roche Posay?
__________________
Always chasing dreams
Dark_Kicia_Miau! jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-05-29, 15:02   #741
joanaros
Zakorzenienie
 
Avatar joanaros
 
Zarejestrowany: 2007-11
Wiadomości: 4 261
Dot.: Najlepszy tusz - sonda :)

Ja też mam Fatale, na razie sie ucze ciągle nim posługiwać. Póki co najlepiej wychodzi maźnięty na inny tusz
joanaros jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-05-29, 17:24   #742
Immolation
Zakorzenienie
 
Avatar Immolation
 
Zarejestrowany: 2007-10
Lokalizacja: Wrocław/Ostrzeszów/Jelcz-Laskowice
Wiadomości: 4 900
GG do Immolation
Dot.: Najlepszy tusz - sonda :)

A ja podbijam swoje pytanie ;]
"wam też 2000 Calorie podraznial oczy? Lzawily wam na wietrze czy cos?"
Immolation jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-05-29, 17:28   #743
dimiti
Zakorzenienie
 
Avatar dimiti
 
Zarejestrowany: 2008-02
Lokalizacja: małopolska
Wiadomości: 36 439
Wpisy w blogu: 1
Dot.: Najlepszy tusz - sonda :)

a ja sie zaczynam martwic co z moim Fatalem jeszcze go nie ma!
__________________
Dimipedia
MASA pięknot z L'oreal - produkty, o których musicie przeczytać!
FB, Instagram
dimiti jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-05-29, 19:07   #744
DianaM
Zadomowienie
 
Avatar DianaM
 
Zarejestrowany: 2008-01
Lokalizacja: z każdego miejsca na Ziemi
Wiadomości: 1 639
Dot.: Najlepszy tusz - sonda :)

Cytat:
Napisane przez dimiti Pokaż wiadomość
a ja sie zaczynam martwic co z moim Fatalem jeszcze go nie ma!
a długo czekasz? Zobacz czy nie dostałaś zwrotu pieniędzy na konto, jesli nie to miejmy nadzieję, że to poczta opóźnia a nie celnicy

Jakiś czas temu zamawiałam w piątek a w poniedziałek już miałam paczuszkę (u nich nie ma soboty i niedzieli ). W tamtym tygodniu też zamawiałam w piątek i w już we wtorek się martwiłam, że paczki nadal nie ma (ale zgroza, co? ). Ale dziś przyszły
__________________
DianaM jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-05-29, 19:12   #745
meteorites
Raczkowanie
 
Avatar meteorites
 
Zarejestrowany: 2008-05
Wiadomości: 221
Dot.: Najlepszy tusz - sonda :)

ja chwilowo straciłam ulubieńca i znowu rozpoczynam cykl poszukiwań

postanowiłam rozwieść się z Diorshow, co niestety bardzo mnie boli... kupiłam nowe opakowanie i o ile poprzednik sprawował się fantastycznie i dosłownie piałam z zachwytu na jego efekty w recenzji o tyle obecny jest po prostu jakiś bublem nieziemskim. nie robi nic poza poczernieniem rzęs...
meteorites jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-05-29, 19:13   #746
Dark_Kicia_Miau!
Zakorzenienie
 
Avatar Dark_Kicia_Miau!
 
Zarejestrowany: 2004-03
Lokalizacja: UK
Wiadomości: 4 278
Dot.: Najlepszy tusz - sonda :)

Cytat:
Napisane przez Immolation Pokaż wiadomość
A ja podbijam swoje pytanie ;]
"wam też 2000 Calorie podraznial oczy? Lzawily wam na wietrze czy cos?"
Nie wiem, nie pomogę, nie miałam 2000calorii
Cytat:
Napisane przez DianaM Pokaż wiadomość

Jakiś czas temu zamawiałam w piątek a w poniedziałek już miałam paczuszkę (u nich nie ma soboty i niedzieli ). W tamtym tygodniu też zamawiałam w piątek i w już we wtorek się martwiłam, że paczki nadal nie ma (ale zgroza, co? ). Ale dziś przyszły
Wiesz, ja wczoraj złożyłam zamówienie jakoś ok. 23, o godzinie 1 w nocy dostałam potwierdzenie zamówienia.. pragnę przypomnieć, że w Hong Kongu jest +5h, co oznacza, że pracował ktoś w środku nocy.. Chyba trzeba pamiętać, że to jest region Chin.. a oni tam chyba pracują nieustannie.. (kosztem pracowników, zapewne..)
__________________
Always chasing dreams
Dark_Kicia_Miau! jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-05-29, 19:41   #747
DianaM
Zadomowienie
 
Avatar DianaM
 
Zarejestrowany: 2008-01
Lokalizacja: z każdego miejsca na Ziemi
Wiadomości: 1 639
Dot.: Najlepszy tusz - sonda :)

Cytat:
Napisane przez Dark_Kicia_Miau! Pokaż wiadomość
Nie wiem, nie pomogę, nie miałam 2000calorii


Wiesz, ja wczoraj złożyłam zamówienie jakoś ok. 23, o godzinie 1 w nocy dostałam potwierdzenie zamówienia.. pragnę przypomnieć, że w Hong Kongu jest +5h, co oznacza, że pracował ktoś w środku nocy.. Chyba trzeba pamiętać, że to jest region Chin.. a oni tam chyba pracują nieustannie.. (kosztem pracowników, zapewne..)
W takim razie w tamtejszej poczcie też muszą pracować non stop
__________________
DianaM jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-05-29, 20:34   #748
_fraise_
Raczkowanie
 
Avatar _fraise_
 
Zarejestrowany: 2006-07
Wiadomości: 377
Dot.: Najlepszy tusz - sonda :)

Nie wiem czy była juz mowa o wonder lash oriflame? na moich rzesach daje niezle efekty (i cena niewielka)
__________________

_fraise_ jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-05-29, 20:40   #749
pakosta
Wtajemniczenie
 
Avatar pakosta
 
Zarejestrowany: 2004-08
Lokalizacja: Łódź
Wiadomości: 2 912
Dot.: Najlepszy tusz - sonda :)

Kupiłam sobie dzisiaj zachwalanego 2000 Calorie Curved Brush, i faktycznie super podkręca.
Pierwsze wrażenie pozytywne, ale patrząc na szczoteczkę i konsystencję mam wrażenie że się grudki zaraz będą robić...

Dlaczego Diorshow jest taki drogi
__________________
Mam na imię Marta i jestem nałogową kosmetykoholiczką.

Tolerancja moja nie obejmuje: proana, homofobii, rozmnażania nierasowych zwierząt, troli, agresji, postawy roszczeniowej, plucia, śmiecenia, pseudopatriotyzmu i marchewki w rosole.



Wymiana
pakosta jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-05-29, 20:45   #750
dimiti
Zakorzenienie
 
Avatar dimiti
 
Zarejestrowany: 2008-02
Lokalizacja: małopolska
Wiadomości: 36 439
Wpisy w blogu: 1
Dot.: Najlepszy tusz - sonda :)

Cytat:
Napisane przez DianaM Pokaż wiadomość
a długo czekasz? Zobacz czy nie dostałaś zwrotu pieniędzy na konto, jesli nie to miejmy nadzieję, że to poczta opóźnia a nie celnicy

Jakiś czas temu zamawiałam w piątek a w poniedziałek już miałam paczuszkę (u nich nie ma soboty i niedzieli ). W tamtym tygodniu też zamawiałam w piątek i w już we wtorek się martwiłam, że paczki nadal nie ma (ale zgroza, co? ). Ale dziś przyszły
wlasnie moja paczuszka akurat z Fatalem zostala zlapana ale nie wiem czy przez UC bo dostalam list z glownej poczty w Bytomiu i kazali przeslac potrzebne dokumenty bo cos zle wypelnione jest czy cos i wyslalam im dokumenty w sobote i paczki nie ma co oni tam z nia robia?? oszaleli?!
__________________
Dimipedia
MASA pięknot z L'oreal - produkty, o których musicie przeczytać!
FB, Instagram
dimiti jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Makijaż - Pytania do wizażystki


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 17:43.