Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Włosy i fryzury > Dobry fryzjer

Notka

Dobry fryzjer Szukasz dobrego fryzjera w swoim mieście? Tutaj podzielisz się adresami i nazwiskami sprawdzonych fryzjerów, których możesz polecić.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2008-05-13, 17:47   #211
zapaałka
Zakorzenienie
 
Avatar zapaałka
 
Zarejestrowany: 2007-09
Lokalizacja: Małopolska
Wiadomości: 5 630
Dot.: Dobry fryzier w Tarnowie! TARNÓW

No to faktycznie, ze tak powiem, lipa Jeszcze w tym tygodniu chcialabym sie obciac, ale u mnie pojscie pod wplywem impulsu konczy sie klapa

Dziewczyny na pewno chodzicie do dobrych fryzjerow.. Zdradzcie tylko gdzie takich spotkac
zapaałka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-05-14, 17:33   #212
patricja
Zadomowienie
 
Avatar patricja
 
Zarejestrowany: 2005-08
Lokalizacja: Tarnów
Wiadomości: 1 835
Dot.: Dobry fryzier w Tarnowie! TARNÓW

Byłam tydzień temu u Magdy w ART-CREO. Jestem niesamowicie zadowolona! Fryzura się układa i do prostych i do kręconych - w końcu!! Już nigdy nie zdradze tej fryzjerki! :P - i zapłaciłam tylko 30 zl ;>
I - tak nawiasem mówiąc - jeszcze nigdy tyle nie gadałam siedząc u fryzjerki. Szczerze mówiąc - nawet nigdy nie lubiłam - ale z tą fryzjerką jest taki kontakt pozytywny! Na parde super ! polecam
__________________
Znane są tysiące sposobów zabijania czasu,
ale nikt nie wie, jak go wskrzesić...
Albert Einstein
patricja jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-05-14, 18:53   #213
blaque
Zakorzenienie
 
Avatar blaque
 
Zarejestrowany: 2006-08
Wiadomości: 4 807
Dot.: Dobry fryzier w Tarnowie! TARNÓW

A możesz powiedzieć gdzie to jest?

I mam pytanie: była może któraś z Was u pani Wioli koło Zenitu?
__________________
Gdyby życie było słodkie jak czekolada... Jak byśmy się czuli? Ciągle poszukiwalibyśmy czegoś innego, by uwolnić się od tej przesłodzonej mdłości...
blaque jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-05-14, 20:37   #214
zapaałka
Zakorzenienie
 
Avatar zapaałka
 
Zarejestrowany: 2007-09
Lokalizacja: Małopolska
Wiadomości: 5 630
Dot.: Dobry fryzier w Tarnowie! TARNÓW

ART-CREO o ile sie nie myle jest niedaleko pizzerii Campo di Fiori i jest to zaklad p. Kingii i bodajze wlasnie Magdy, ktore wczesniej pracowaly w salonie Lidii Bałut i byly juz kiedys na wizazu polecane

Edytowane przez zapaałka
Czas edycji: 2008-05-14 o 22:26
zapaałka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-05-14, 20:52   #215
blaque
Zakorzenienie
 
Avatar blaque
 
Zarejestrowany: 2006-08
Wiadomości: 4 807
Dot.: Dobry fryzier w Tarnowie! TARNÓW

zapaałka edytuj lepiej ulicę Muszę poszukać na mapie gdzie to jest bo nie mam pojęcia
I dziękuję za odpowiedź. Patricja pisze na PW, ok?


Możesz dokładnie napisać czy p. Magda doradza np. w doborze fryzury itp?
I do kogo lepiej? Do niej czy do p. Kingi?
__________________
Gdyby życie było słodkie jak czekolada... Jak byśmy się czuli? Ciągle poszukiwalibyśmy czegoś innego, by uwolnić się od tej przesłodzonej mdłości...
blaque jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-05-18, 18:55   #216
patricja
Zadomowienie
 
Avatar patricja
 
Zarejestrowany: 2005-08
Lokalizacja: Tarnów
Wiadomości: 1 835
Dot.: Dobry fryzier w Tarnowie! TARNÓW

Oczywiście, odpowiadam na PW
Na pewno Magda doradzi co do fryzury. Z reszta ja jestem typem klintki, która sama nie ma zdecydowanej wizji fryzury (oczywiscie nie zawsze:P) i mowie ogólnie o co mi chodzi - wiec fryzjerka ma w miare wolną ręke takze to co mam teraz na glowie to w duzej mierze wizja Magdy.... a co do fryzjerki, ktora polecam to nie moge porownac, poniewaz nigdy nie bylamu u Kingi.
__________________
Znane są tysiące sposobów zabijania czasu,
ale nikt nie wie, jak go wskrzesić...
Albert Einstein
patricja jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-05-21, 14:31   #217
zapaałka
Zakorzenienie
 
Avatar zapaałka
 
Zarejestrowany: 2007-09
Lokalizacja: Małopolska
Wiadomości: 5 630
Dot.: Dobry fryzier w Tarnowie! TARNÓW

Dziewczyny przeczytalam jeszcze raz watek od deski do deski i zostaly mi do wyboru 2 zaklady, a 3 fryzjerow..
Zastanawiam sie miedzy ART CREO i Magda a Kinga oraz Kreatorem i Kuba. Moze ktoras z was ma porownanie? U Kingi bylam 2 razy - raz fryzura super, drugim razem klapa

Chce zrobic fajna grzywke na skos i podciac koncowki, ale max 2-3 cm a nie 10-15 jak to zwykle czynia fryzjerzy

Jeszcze ostatnie 2 pytanka - ile kosztuje strzyzenie w Kreatorze, oraz jak dlugo trzeba czekac na wizyte w tych salonach?

Edytowane przez zapaałka
Czas edycji: 2008-05-27 o 22:37 Powód: błąd ;)
zapaałka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-05-21, 14:55   #218
blaque
Zakorzenienie
 
Avatar blaque
 
Zarejestrowany: 2006-08
Wiadomości: 4 807
Dot.: Dobry fryzier w Tarnowie! TARNÓW

zapaałka ja byłam w końcu w Art Creo i Magdy i jestem przeogromnie zadowolona! Nie wiem co ona zrobiła z moimi włosami, ale nie myślałam nigdy, że mogę mieć taką fryzurę na głowie!
Sama p. Magda jest świetna. Miłą, sympatyczna, pogadałyśmy sobie na tematy fryzjerskie i nie tylko

Często chodziłam do Kreatora ale marnowałam tam tylko kasę i czas. Nigdy nie wychodziłam zadowolona w pełni. Zawsze to samo. Bez polotu, zero inwencji twórczej z ich strony.. A w AC? Praktycznie nic nie powiedziałam. Mówiłam tylko, że chcę zmiany.
I odmieniona wyszłam

Rodzinie się podoba. Nawet mamie więc ja Tobie polecam AC i p. Magdę
blaque jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-05-21, 16:15   #219
zapaałka
Zakorzenienie
 
Avatar zapaałka
 
Zarejestrowany: 2007-09
Lokalizacja: Małopolska
Wiadomości: 5 630
Dot.: Dobry fryzier w Tarnowie! TARNÓW

W takim razie ide do AC, powiedz mi jeszcze ile czekalas na wizyte, bo moze bym sie umowila jeszcze dzisiaj na piatek? Moglabys wkleic foto swojej fryzurki?
zapaałka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-05-23, 15:04   #220
Eniaaa
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2008-04
Wiadomości: 28
Dot.: Dobry fryzier w Tarnowie! TARNÓW

Witajcie Dziewczyny! mam obecnie włosy do ramion, proste i bym chciała coś z nimi zrobić. Nie wiem jeszcze dokładnie co, ale chciałabym je jakoś obciąć polećcie mi kogoś, kto naprawdę potrafi ładnie obciąć, i żeby cena była tak koło 30 zł. Dzięki z góry
Eniaaa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-05-23, 15:52   #221
zapaałka
Zakorzenienie
 
Avatar zapaałka
 
Zarejestrowany: 2007-09
Lokalizacja: Małopolska
Wiadomości: 5 630
Dot.: Dobry fryzier w Tarnowie! TARNÓW

Poczytaj dotychczasowe odpowiedzi w tym watku, ostatnio czesto przewija sie salon ART CREO i cena wlasnie 30 zl. Polece albo odradze w przyszlym tygodniu po wizycie
zapaałka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-05-23, 19:28   #222
Eniaaa
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2008-04
Wiadomości: 28
Dot.: Dobry fryzier w Tarnowie! TARNÓW

okej będę wdzięczna Jeśli wybiorę się gdzieś przed Tobą dam znać
Eniaaa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-05-27, 22:34   #223
zapaałka
Zakorzenienie
 
Avatar zapaałka
 
Zarejestrowany: 2007-09
Lokalizacja: Małopolska
Wiadomości: 5 630
Dot.: Dobry fryzier w Tarnowie! TARNÓW

Jestem juz po wizycie u Magdy i fryzurka... super! Pierwszy raz trafilam do takiej fryzjerki, ktora najpierw uwaznie wysluchala tego czego oczekuje, podsuwajac tez swoje pomysly, ale NIE wykonujac ich bez mojej aprobaty Ogromny plus tez za to ze same konce to faktycznie same konce, a nie 10 lub wiecej cm. Duzo by jeszcze opowiadac, ale mam nadzieje ze te moje ohy i ahy nie skoncza sie zbyt szybko, a wlosy juz zawsze beda tak dobrze obcinane
zapaałka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-05-28, 17:50   #224
Eniaaa
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2008-04
Wiadomości: 28
Dot.: Dobry fryzier w Tarnowie! TARNÓW

to super w takim razie i ja się tam wybiorę dzięki za pomoc. teraz będę musiała tam trafić
Eniaaa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-06-04, 09:49   #225
stokrotka997
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2008-06
Wiadomości: 5
Dot.: Dobry fryzier w Tarnowie! TARNÓW

Witam dziewczyny nie wiem czy wiecie ale laski z zakładu na przeciwko ZUSu przeniosły nad LAURA Laudi. Byłam u nich ostatnio i mają super full fryzjer i kosmetyka. I też przedłużają włosy ,ja własnie zrobiłam sobie kilka pasemek wyglądaja super. Pozdrawiam

Edytowane przez kaska222
Czas edycji: 2008-06-04 o 12:02
stokrotka997 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-06-04, 11:44   #226
zapaałka
Zakorzenienie
 
Avatar zapaałka
 
Zarejestrowany: 2007-09
Lokalizacja: Małopolska
Wiadomości: 5 630
Dot.: Dobry fryzier w Tarnowie! TARNÓW

A jaki jest ich koszt?
zapaałka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-06-04, 20:49   #227
stokrotka997
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2008-06
Wiadomości: 5
Dot.: Dobry fryzier w Tarnowie! TARNÓW

Cytat:
Napisane przez zapaałka Pokaż wiadomość
A jaki jest ich koszt?
Kolorowe za szt. to 12 zł
A normalne to od 8 do 12 tylko ze sa to włoski naturalne
Z tego co się orientowałam mają najtaniej

Ja robiłam coś w stylu emo
stokrotka997 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-06-05, 07:16   #228
Tweety (Ivi)
Raczkowanie
 
Avatar Tweety (Ivi)
 
Zarejestrowany: 2005-04
Lokalizacja: Tarnów
Wiadomości: 107
Dot.: Dobry fryzier w Tarnowie! TARNÓW

Cytat:
Napisane przez stokrotka997 Pokaż wiadomość
Witam dziewczyny nie wiem czy wiecie ale laski z zakładu na przeciwko ZUSu przeniosły nad LAURA Laudi. Byłam u nich ostatnio i mają super full fryzjer i kosmetyka. I też przedłużają włosy ,ja własnie zrobiłam sobie kilka pasemek wyglądaja super. Pozdrawiam
Który salon przenieśli? AR czy ten drugi?
__________________
"I taut I taw a puddy-tat"
Tweety (Ivi) jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-06-05, 10:42   #229
stokrotka997
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2008-06
Wiadomości: 5
Dot.: Dobry fryzier w Tarnowie! TARNÓW

Witam to sa z AR tylko ze to nie zaklad sie przeniósł tylko sama załoga otworzyła sobie salonik
stokrotka997 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-06-05, 16:11   #230
zapaałka
Zakorzenienie
 
Avatar zapaałka
 
Zarejestrowany: 2007-09
Lokalizacja: Małopolska
Wiadomości: 5 630
Dot.: Dobry fryzier w Tarnowie! TARNÓW

Troche mi tu pachnie mala reklama, no ale to juz nie moja sprawa
zapaałka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-06-05, 21:15   #231
Maddy84
Zadomowienie
 
Avatar Maddy84
 
Zarejestrowany: 2007-11
Lokalizacja: małopolska
Wiadomości: 1 053
Send a message via Skype™ to Maddy84
Dot.: Dobry fryzier w Tarnowie! TARNÓW

Cytat:
Napisane przez zapaałka Pokaż wiadomość
Troche mi tu pachnie mala reklama, no ale to juz nie moja sprawa
Właśnie wolałam się nie odzywać w tej sprawie ale.. "trochę" od 1 wpisu :P
__________________
Всеки вижда как изглеждаш, но малко чувстват какъв си.
Maddy84 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-06-05, 22:25   #232
gaga
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2003-06
Lokalizacja: Gliwice/Bergkamen DE
Wiadomości: 6 305
GG do gaga
Dot.: Dobry fryzier w Tarnowie! TARNÓW

Cytat:
Napisane przez stokrotka997 Pokaż wiadomość
Witam dziewczyny nie wiem czy wiecie ale laski z zakładu na przeciwko ZUSu przeniosły nad LAURA Laudi. Byłam u nich ostatnio i mają super full fryzjer i kosmetyka. I też przedłużają włosy ,ja własnie zrobiłam sobie kilka pasemek wyglądaja super. Pozdrawiam
napisane przez stokrotka 997:

[Kolorowe za szt. to 12 zł
A normalne to od 8 do 12 tylko ze sa to włoski naturalne
Z tego co się orientowałam mają najtaniej

Ja robiłam coś w stylu emo ]

czy kilka pasemek wystarczylo do fryzki w stylu Emo?
masz moze fotke?moglabys wkleic?
__________________
gaga
gaga jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-06-10, 12:50   #233
adta
Raczkowanie
 
Avatar adta
 
Zarejestrowany: 2006-12
Lokalizacja: Tarnów
Wiadomości: 60
Dot.: Dobry fryzier w Tarnowie! TARNÓW

Mam pytanie, jak zresztą większość ludzi na forum. Wiecie w jakim studiu fryzjerskim robią zielone pasemka? Lub chociaż gdzie można kupić u nas w Tarnowie zieloną farbe do włosów? Z góry thx ;*
adta jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-06-19, 23:00   #234
Kofika13
Zakorzenienie
 
Avatar Kofika13
 
Zarejestrowany: 2008-06
Wiadomości: 4 109
Dot.: Dobry fryzier w Tarnowie! TARNÓW

Cytat:
Napisane przez zapaałka Pokaż wiadomość
Jestem juz po wizycie u Magdy i fryzurka... super! Pierwszy raz trafilam do takiej fryzjerki, ktora najpierw uwaznie wysluchala tego czego oczekuje, podsuwajac tez swoje pomysly, ale NIE wykonujac ich bez mojej aprobaty Ogromny plus tez za to ze same konce to faktycznie same konce, a nie 10 lub wiecej cm. Duzo by jeszcze opowiadac, ale mam nadzieje ze te moje ohy i ahy nie skoncza sie zbyt szybko, a wlosy juz zawsze beda tak dobrze obcinane
hej we wrześniu biore slub,nie pochodze z tarnowa i nie mam pojecia gdzie udac sie do fryzjera?Czy moglabys podac mi numer telefonu do tej pani Magdy?Próbowalam znależc na necie ale bez rezultatu.bede wdzieczna
a moze znasz kogos kto czesze fajne slubne fryzurki tylko nie koki !!!Poprostu poszukuje kogos kto z moich prostych wlosów wyczaruje cos wystrzalowego. z gory dziekuje
Kofika13 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-06-19, 23:41   #235
zapaałka
Zakorzenienie
 
Avatar zapaałka
 
Zarejestrowany: 2007-09
Lokalizacja: Małopolska
Wiadomości: 5 630
Dot.: Dobry fryzier w Tarnowie! TARNÓW

Salonu w internecie nie znajdziesz, bo ja sama przekopalam setki stron z tarnowskimi fryzjerami i nie znalazlam.. Adres i nr telefonu zaraz podesle ci na priva
zapaałka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-06-27, 01:05   #236
Maciejka02
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2008-06
Lokalizacja: Tarnów
Wiadomości: 28
Smile Dot.: Dobry fryzier w Tarnowie! TARNÓW

Obecnie chodze na xxxxx do salonu Lidii Bałut. Profesjonalne ścięcie i nie drogie ale obecnie pani Lidia rzadko tam bywa.

Bylam u pani Lidki w piatek, mam sliczny cieply blond i wlosy lekko podciete, ale fajna asymtryczna grzywka. Mila i fachowa obsluga,a w dodatku kosmetyki do wlosow Matrix ktore bardzo lubie!
Polecam

Edytowane przez kaska222
Czas edycji: 2008-06-27 o 09:02 Powód: prosze zapoznac sie zasadami tego forum
Maciejka02 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-07-04, 17:52   #237
kaatie16
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2008-04
Wiadomości: 26
Dot.: Dobry fryzier w Tarnowie! TARNÓW

Ja od ponad 2 lat chodze do Trendy na xxxxxxx i nigdy jeszcze nie bylam rozczarowana Fachowa, miła obsługa, a wszystko zrobione jak nalezy- od cięcia po farbowanie Gorąco polecam

Edytowane przez kaska222
Czas edycji: 2008-07-07 o 23:48 Powód: prosze zapoznac sie zasadami tego forum
kaatie16 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-07-07, 21:35   #238
edik2008
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2008-06
Wiadomości: 1
witam jestem tutaj nowa może ktoś mi pomoże ... gdzie mam iśc się ostrzyc ale naprawde super lubie jak ktoś ma odjazdowe pomysły co radzicie chłopak czy dziewczyna???

acha mam dużo włosów i nie każdy sobie radzi ......

Edytowane przez kaska222
Czas edycji: 2008-07-07 o 23:49 Powód: post pod postem/korzystaj z opcij edycji i multicytowania
edik2008 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-07-08, 05:25   #239
blaque
Zakorzenienie
 
Avatar blaque
 
Zarejestrowany: 2006-08
Wiadomości: 4 807
Dot.: Dobry fryzier w Tarnowie! TARNÓW

Cytat:
Napisane przez edik2008 Pokaż wiadomość
witam jestem tutaj nowa może ktoś mi pomoże ... gdzie mam iśc się ostrzyc ale naprawde super lubie jak ktoś ma odjazdowe pomysły co radzicie chłopak czy dziewczyna???

acha mam dużo włosów i nie każdy sobie radzi ......
Może najpierw przeczytasz cały wątek?
Pisałyśmy o dobrych fryzjerach całe 8 stron.
__________________
Gdyby życie było słodkie jak czekolada... Jak byśmy się czuli? Ciągle poszukiwalibyśmy czegoś innego, by uwolnić się od tej przesłodzonej mdłości...
blaque jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-07-10, 19:10   #240
natali reynes
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2008-07
Wiadomości: 1
Dot.: Dobry fryzier w Tarnowie! TARNÓW

hej,nie wiecie gdzie się podział Mariusz z Profesji?
natali reynes jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Tagi
dobry, fryzjer, opinie, stylista, tarnow, tarnów

Nowe wątki na forum Dobry fryzjer


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Wyłączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2017-01-30 19:28:47


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 08:10.