Zima Kwasy A Co Latem? - Strona 3 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Biochemia kosmetyczna

Notka

Biochemia kosmetyczna Analiza działania składników kosmetyków, ich skuteczności i wpływu na zdrowie. Również informacje na temat filtrów przeciwsłonecznych oraz kuracji kwasami.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2006-04-29, 23:58   #61
MagJa
Zakorzenienie
 
Avatar MagJa
 
Zarejestrowany: 2003-09
Lokalizacja: ostr
Wiadomości: 11 210
Dot.: Zima Kwasy A Co Latem?

Cytat:
Napisane przez rzyrafka
ja uzyskuje podobny efekt (zero zaskórników i gładsza cera) brevoxylem. Zawiera nadtlenek beznoily o stężeniu 4%, skóra sie nie uodporni na niego i chyba nie powoduje nowych przebarwień bez filtrów. No i mniej wysusza cerę
Ze strony, którą niżej podała betty wynika, że jednak należy stosować filtry przy Brevoxylu, a że to Biochemia Urody, to chyba warto jej ufać i się zastosować. A już myślałam, że i ja się na niego skuszę w okresach niemocy skórnej A tak to pozostaje mi tylko Biodermine.
MagJa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-04-30, 12:41   #62
Jelonek
Zakorzenienie
 
Avatar Jelonek
 
Zarejestrowany: 2003-07
Wiadomości: 4 278
Dot.: Zima Kwasy A Co Latem?

Oczywiście, że należy. Kwasy, nie kwasy, ale złuszczają naskórek, a to przecież z tego powodu istnieje ryzyko powstania przebarwień.
Jelonek jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-04-30, 16:40   #63
In_ThE_ShAdOwS
Wtajemniczenie
 
Avatar In_ThE_ShAdOwS
 
Zarejestrowany: 2005-07
Lokalizacja: Piła
Wiadomości: 2 907
Dot.: Zima Kwasy A Co Latem?

Cytat:
Napisane przez betty_b
Dziewczyny,
o brevoxylu możecie poczytać na stronie biochemii:

http://www.biochemiaurody.com/DzialI...ilperoxide.htm

Raczej nie jest polecany do stosowania na całą twarz. A co do kwasów latem, to w artykule o kwasach na wizażu (nie chce mi się szukac linka) jest napisane, że w stosowaniu kwasów powinno się zrobić przerwę, bo skóra się na nie uodprania i stosowanie ich cały czas nie ma sensu. Idealnie: pół roku kwasy / pół roku przerwy. Ja juz odstwiłam kwasy po zimie, ale robiłam to stopniowo, zmniejszając częstotliwość ich nakładania i cera mi się nie pogorszyła. Na razie stosuję wit. C na noc, ale też szukam jakiejś alternatywy na lato (dobrego kremu).
Tak chyba jest przy kwasach AHA. Na poczatku działanie jest silniejsza i stopniowo się zmniejsza. BHA ciągle działają tak samo
In_ThE_ShAdOwS jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-04-30, 18:18   #64
Infinity
Raczkowanie
 
Avatar Infinity
 
Zarejestrowany: 2003-09
Wiadomości: 100
Dot.: Zima Kwasy A Co Latem?

Cześć dziewczyny!
Od powiedzmy 3 lat co jesień wracam do kwasów, zaczynałam od tych najsłabszych a tej jesieni i zimy używałam najpierw glyco-A, a później lysanel... i wiecie co to był jeden wielki koszmar...teraz używam tylko nawilżającego toniku thalgo i żelu do mycia twarzy. Co z tego że miałam co jakiś czas śliczną cerę jak mniej więcej co dwa tygodnie wysypywało mnie od nowa i od nowa. Wcale nie płaczę że odstawiam kwasy na lato (chociaz zawsze nad tym ubolewałam w poprzednich latach). Może czas na minimalizm..nic co nie niezbędne - nie używać. Zobaczę jak na tym wyjdę
Buziaki
Kasia
Infinity jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-05-04, 20:58   #65
rzyrafka
Zakorzenienie
 
Avatar rzyrafka
 
Zarejestrowany: 2005-01
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 14 598
Dot.: Zima Kwasy A Co Latem?

Cytat:
Napisane przez Jelonek
Oczywiście, że należy. Kwasy, nie kwasy, ale złuszczają naskórek, a to przecież z tego powodu istnieje ryzyko powstania przebarwień.
przez te długie weekendy nie mam czasu się dokształcić kosmetologicznie
Chyba jednak zainteresuję się filtrami
zaczynam ulegać kolejnej manii
Przynajmniej ta wyjdzie mi na zdrowie
Dla mnie Biodermine był ostatnio za słaby ale siostra znów kupiła to jej podkradnę i zobaczę jak teraz.
__________________
*
Łydka
*
rzyrafka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-05-05, 00:16   #66
Sandija
Gość
 
Wiadomości: n/a
Dot.: Zima Kwasy A Co Latem?

Na lato bym radziła odstawić AHA (i tak po pewnym czasie przestają działaś), a przejsc na BHA, np. Effaclar. Będzie podtrzymywal efekt, działa łagodnie, ale skutecznie. Do tego ewentualnie tonik Lysanel. I, co najważniejsze, podobne działanie do Breevoxylu, mają właśnie kwasy BHA

A filtry cały czas!
  Odpowiedz cytując
Stary 2006-05-05, 09:17   #67
Amelianna
Zadomowienie
 
Zarejestrowany: 2002-05
Lokalizacja: małopolska
Wiadomości: 1 521
GG do Amelianna
Dot.: Zima Kwasy A Co Latem?

Mam ten sam problem, po odstawieniu kwasów (AHA, mam z farmavitu) cera powraca do stanu wyjściowego czyli jest szara i jakaś taka niezdrowa, robią się wyspryski głównie w strefie T. Używam tych kwasów od września (świetnie służą mojej cerze, zwłaszcza na przebarwienia) i jakoś nie mam odwagi jeszcze przerwać (choc nalezy po pół roku) w obawie, że pogorszy mi się cera. Obecnie mam ładną , zdrową i czystą. Myślę, jednak, że zmiejszę częstotliwość używania - raz , dwa w tygodniu, jak się nic nie będzie działo to odstawię. Z serum z wit C raczej nie zrezygnuje, W zeszłym roku stosowałam latem + oczywiście wyski filtr i nic się z cerą niedobrego nie działo, mimo, iż mam skłonną do przebarwień posłonecznych.
Amelianna jest teraz online   Odpowiedz cytując
Stary 2006-05-05, 09:53   #68
rzyrafka
Zakorzenienie
 
Avatar rzyrafka
 
Zarejestrowany: 2005-01
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 14 598
Dot.: Zima Kwasy A Co Latem?

Chciałabym używać kwasów BHA ale z tego co się orientuję to ma je w składzia bardzo mało kosmetyków i większość nie na moją kieszeń (np. populartna tu Paula Begoun)
Pomyślałam tylko że brevoxyl nie spowoduje nowych przebarwień bo wydawało mi się że kwasy rozjaśniają nie tylko przez złuszczanie ale inne właściwości.
Jeszcze raz dzięki za sprostowanie
__________________
*
Łydka
*
rzyrafka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-05-05, 11:50   #69
L_V
Zakorzenienie
 
Avatar L_V
 
Zarejestrowany: 2005-11
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 12 590
Dot.: Zima Kwasy A Co Latem?

Cytat:
Napisane przez rzyrafka
Chciałabym używać kwasów BHA ale z tego co się orientuję to ma je w składzia bardzo mało kosmetyków i większość nie na moją kieszeń (np. populartna tu Paula Begoun)
Pomyślałam tylko że brevoxyl nie spowoduje nowych przebarwień bo wydawało mi się że kwasy rozjaśniają nie tylko przez złuszczanie ale inne właściwości.
Jeszcze raz dzięki za sprostowanie
Rzyrafko, BHA jest w składzie Efaclaru K od La Roche Posay, jak trafisz na tania aptekę lub promocję to kupisz go za ok.35zł. Jest to z pewnością tańsza opcja od Pauli Beugnon. Niestety, nie znam innego tańszego kremu z BHA.
BHA są tez w toniku Lysanel Active [między innymi], ale to za ciężki kaliber na lato...
L_V jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-05-05, 11:50   #70
Sandija
Gość
 
Wiadomości: n/a
Dot.: Zima Kwasy A Co Latem?

Rzyrafka ja bym Ci na serio poradziła Effaclar - podczas stosowania przez wakacje, czyli 3 miesiące, sama zdzwiwsz sie efekatami. Jego trzeba dłuzej stosować
Amelianno nie dziwne - przecież wit.C wpływa zbawczo, m.in na przebarwieniagranicza powstwawanie nowych i rozjaśnia stare.
Co do tego:
"zmiejszę częstotliwość używania - raz , dwa w tygodniu, jak się nic nie będzie działo to odstawię"
-no raczej nic się nie będzie działo, znaczy: nie od razu
Przebarwienia nie wychodzą nigdy natychmiast, przeważnie po kilku miesiącach czy latach.
Nie lepiej przejść na tonik z AHA i BHA i robić maseczki aspirynowe? Utrzyma to cerę w niezłej kondycji, jednocześnie ograniczy ryzyko podrażnień. A poza tym, kwasy AHA i tak będą miały słabsze działanie (jak je tyle pod rząd stosujesz) i trzeba zrobić przerwę.
Ale zrobisz,jak uważasz.
  Odpowiedz cytując
Stary 2006-05-05, 11:52   #71
L_V
Zakorzenienie
 
Avatar L_V
 
Zarejestrowany: 2005-11
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 12 590
Dot.: Zima Kwasy A Co Latem?

He he, Sandija, trafiłyśmy co do minuty....
L_V jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-05-05, 12:07   #72
margaretka02
Wtajemniczenie
 
Avatar margaretka02
 
Zarejestrowany: 2005-10
Lokalizacja: Wrocław
Wiadomości: 2 784
GG do margaretka02
Dot.: Zima Kwasy A Co Latem?

Cytat:
Napisane przez L_V
Rzyrafko, BHA jest w składzie Efaclaru K od La Roche Posay, jak trafisz na tania aptekę lub promocję to kupisz go za ok.35zł. Jest to z pewnością tańsza opcja od Pauli Beugnon. Niestety, nie znam innego tańszego kremu z BHA.
BHA są tez w toniku Lysanel Active [między innymi], ale to za ciężki kaliber na lato...
Ja ostatnio kupiłam na Allegro po 24,90 (+7 zł za wysyłkę).
Jeżeli ktoś nie planuje robić większych zakupów w aptece, to bardziej się opłaca niż w aptece internetowej
margaretka02 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-05-05, 12:07   #73
Sandija
Gość
 
Wiadomości: n/a
Dot.: Zima Kwasy A Co Latem?

HA! Rzeczywiście
Pełna synchronizacja filtromaniaczek
  Odpowiedz cytując
Stary 2006-05-05, 13:17   #74
Amelianna
Zadomowienie
 
Zarejestrowany: 2002-05
Lokalizacja: małopolska
Wiadomości: 1 521
GG do Amelianna
Dot.: Zima Kwasy A Co Latem?

Cytat:
Napisane przez Sandija
Rzyrafka ja bym Ci na serio poradziła Effaclar - podczas stosowania przez wakacje, czyli 3 miesiące, sama zdzwiwsz sie efekatami. Jego trzeba dłuzej stosować
Amelianno nie dziwne - przecież wit.C wpływa zbawczo, m.in na przebarwieniagranicza powstwawanie nowych i rozjaśnia stare.
Co do tego:
"zmiejszę częstotliwość używania - raz , dwa w tygodniu, jak się nic nie będzie działo to odstawię"
-no raczej nic się nie będzie działo, znaczy: nie od razu
Przebarwienia nie wychodzą nigdy natychmiast, przeważnie po kilku miesiącach czy latach.
Nie lepiej przejść na tonik z AHA i BHA i robić maseczki aspirynowe? Utrzyma to cerę w niezłej kondycji, jednocześnie ograniczy ryzyko podrażnień. A poza tym, kwasy AHA i tak będą miały słabsze działanie (jak je tyle pod rząd stosujesz) i trzeba zrobić przerwę.
Ale zrobisz,jak uważasz.
dziękuję za rady. Nie pomyślałam o toniku i tych maseczkach z aspiryny a to przecież świetny pomysł. Może znasz jakieś godne polecenia toniki z zawartością tych kwasów. Nie szukałam jeszcze na forum, wiec pytam przy okazji.
Amelianna jest teraz online   Odpowiedz cytując
Stary 2006-05-05, 14:32   #75
justa79
Zakorzenienie
 
Avatar justa79
 
Zarejestrowany: 2004-11
Lokalizacja: Gdańsk/Sopot
Wiadomości: 4 062
GG do justa79
Dot.: Zima Kwasy A Co Latem?

Cytat:
Napisane przez L_V
Rzyrafko, BHA jest w składzie Efaclaru K od La Roche Posay, jak trafisz na tania aptekę lub promocję to kupisz go za ok.35zł. Jest to z pewnością tańsza opcja od Pauli Beugnon.
tylko pozornie tańsza, bo w przeliczeniu na 1 ml Effaclar K jest 2 razy(!) droższy od lotionu 2% BHA Pauli Begoun.
__________________
Justa

Klikaj codziennie:
http://www.zmilosciserc.pl/donate.php
http://www.pajacyk.pl
http://www.polskieserce.pl

Nie udzielam indywidualnych porad poza forum!
justa79 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-05-05, 17:21   #76
Sandija
Gość
 
Wiadomości: n/a
Dot.: Zima Kwasy A Co Latem?

Ameliannko, tonik Lysanel ma i AHA, i BHA
  Odpowiedz cytując
Stary 2006-05-06, 19:26   #77
Ash
Wtajemniczenie
 
Avatar Ash
 
Zarejestrowany: 2005-11
Wiadomości: 2 470
Dot.: Zima Kwasy A Co Latem?

Kochane wizazanki, ja chyba chciałabym sie jednak opalac latem (wlasnie zaczelam drugie opakowanie capivit sun system, ktory podobno uodparnia skore na poparzenia sloneczne), zuzyłam pol opakowania tego toniku lysanel i 2 tygodnie temu przestałam, bo juz zaczelo byc slonecznie. Pewnie zaraz na mnie nakrzyczycie, ale nie uzywalam filtra, bo a) nie mogłam się na nic zdecydować przy mojej tlustej cerze, b) nie moglam dostac probek, a tak kupowac w ciemno i wywalic kase na niepasujacy kosmetyk, to niefajnie.
Moze jednak dalej ciagnac ten lysanel albo kupic effaclar ewentualnie te 2% bha pauli? w czerwcu przyjedzie do mnie kolezanka ze stanow, wiec chyba ja poprosze, zeby mi tam kupila.
Czy jednak lepiej dac spokoj, jesli chce sie troche opalac? Tylko co zamiast tego?
Wlasnie zapytalam o porade w watku o tabletkach...
Moze po prostu kupie rozne wit b i te inne, ktore poleca Noor i moze w ogole obejdzie sie w koncu bez kwasow, jesli bede stale przyjmowac?
Ash jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-05-06, 20:42   #78
Joey
Zakorzenienie
 
Avatar Joey
 
Zarejestrowany: 2004-07
Wiadomości: 3 412
Dot.: Zima Kwasy A Co Latem?

Cytat:
Napisane przez Ash
Kochane wizazanki, ja chyba chciałabym sie jednak opalac latem (wlasnie zaczelam drugie opakowanie capivit sun system, ktory podobno uodparnia skore na poparzenia sloneczne), zuzyłam pol opakowania tego toniku lysanel i 2 tygodnie temu przestałam, bo juz zaczelo byc slonecznie. Pewnie zaraz na mnie nakrzyczycie, ale nie uzywalam filtra, bo a) nie mogłam się na nic zdecydować przy mojej tlustej cerze, b) nie moglam dostac probek, a tak kupowac w ciemno i wywalic kase na niepasujacy kosmetyk, to niefajnie.
Moze jednak dalej ciagnac ten lysanel albo kupic effaclar ewentualnie te 2% bha pauli? w czerwcu przyjedzie do mnie kolezanka ze stanow, wiec chyba ja poprosze, zeby mi tam kupila.
Czy jednak lepiej dac spokoj, jesli chce sie troche opalac?
Ash, musisz się po prostu zastanowić czy chcesz używać kwasów ORAZ filtrów, czy jednak wolisz się opalać. Na pewno nie można używać kwasów i się opalać Poczytaj ten wątek: http://www.wizaz.pl/forum/showthread.php?p=503090
Joey jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-05-06, 20:51   #79
chocolatka
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2006-02
Wiadomości: 4 534
Dot.: Zima Kwasy A Co Latem?

Ash, absolutnie nie wolno stosować kwasów bez równoczesnego używania filtrów! Dla mnie to jest szok, że tak postępowałaś. Przecież wiedziałaś o tym. Na Wizażu nie podkreśla się konieczności używania filtrów przy kwasach dla zabawy czy z nudów. Bez urazy, ale nie wiem jak można być aż tak nieodpowiedzialnym jak Ty. Kwasy to nie kremik Nivea. A tonik Lysanel to ciężki kaliber.
To dziwne, że na filtry nie mogłaś się zdecydować, a wybór kwasów przychodzi Ci tak łatwo (wybacz ironię). Nie chcę nawet myśleć jak bardzo uszkodziłaś sobie skórę właściwą.
To oczywiście Twoja skóra (i Twoje zdrowie), więc to Twoja sprawa co z nią robisz.
chocolatka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-05-06, 22:38   #80
Ash
Wtajemniczenie
 
Avatar Ash
 
Zarejestrowany: 2005-11
Wiadomości: 2 470
Dot.: Zima Kwasy A Co Latem?

No wiesz... tonik akurat jest jedną z lżejszych form kwasów. Nie pamietam, ale chyba Sandija mi go doradziła. Na poczatku byłam zadowolona, ale jednak jakichs zbytnich efektów nie ma :| Co prawda nie mialam ani wysypu ani nie łuszczyłam sie i dobrze toleruje ten tonik, ale nie widze zmian :/
dostałam kilka probek filtrow od wizazanek i ja po prostu nie moge nosic tego na twarzy. Okropienstwo. Czuje sie jak otynkowana. Mam tlusta cere, a te filtry są takie ciezkie i jakos nie moge sie do nich przekonac.
Znajoma juz kilka lat uzywa kwasow, jak jej powiedzialam o filtrach, to byla zdzwiona, ze trzeba, a mimo to ma piekna buzie i najmniejszej zmarszczki mimo 35 lat.
Wiem, ze postąpiłam niewłasciwie, dlatego na razie odstawiłam, bo stwierdziłam, ze bede chciała sie jednak opalac, zrobiło sie ładnie cieplo i czuje sie benadziejnie taka blada.
A stosowanie samoopalacza na dluzsza mete skutkuje zawsze jakimis ciemniejszymi miejscami, mimo samoopalacza clarinsa, wprawy w rozsmarowywaniu.
Po prostu w niektorych miejscach, zebym nie wiem jak rozcierala, skora mi sie mocniej zabarwia.
Tylko co zamiast tych kwasow na lato?
Suplementy wystarcza?
Ash jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-05-06, 23:16   #81
chocolatka
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2006-02
Wiadomości: 4 534
Dot.: Zima Kwasy A Co Latem?

Do Ash:
Tonik Lysanel zawiera: 5% kwasu glikolowego, 1% kwasu salicylowego, 1% kwasu mlekowego, 1,5% kwasu azelainowego, 0,5% soli cynku.
Wg mnie to nie jest "jedna z lżejszych form kwasów".
Jeśli doradziła Ci go Sandija, to jestem pewna, że nawet Jej do głowy nie przyszło, że możesz go używać bez ochrony przed UV. Sama mam ten tonik, więc trochę o nim wiem.

Jest tyle rodzajów filtrów, że można znaleźć coś dla siebie. Ale tego oczywiście trzeba chcieć, a nie z góry mieć takie nastawienie.

Co do znajomych, mogłabym opowiedzieć o znajomej (31 lat), która w zeszłym tygodniu zmarła na czerniaka.
Również znam pana, który od 30 lat pali i twierdzi, że palenie nie szkodzi zdrowiu, no bo on w końcu jeszcze żyje.
chocolatka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-05-07, 00:56   #82
Ash
Wtajemniczenie
 
Avatar Ash
 
Zarejestrowany: 2005-11
Wiadomości: 2 470
Dot.: Zima Kwasy A Co Latem?

Pelno ludzi pali i zyje

Sandija oczywiscie mowila o filtrach, z reszta troszkę poczytałam "do filtromaniaczek", wiec niby wiem, a jednak lenistwo. I zdaje sobie sprawe, ze jestem kompletną ignorantką. Dlatego chyba wroce do tematu po lecie, miedzy czasie znajde odpowiednio filtr, wtedy nie bedzie mi juz szkoda sie nie opalac - bo nie bedzie mozliwosci, a solarium odpada. Z reszta latem odkrywa sie wiecej ciałka i wlasnie wtedy nie lubie byc blada.
Ash jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-05-07, 04:33   #83
Kate30
Zakorzenienie
 
Avatar Kate30
 
Zarejestrowany: 2005-12
Lokalizacja: Śląsk
Wiadomości: 5 314
Dot.: Zima Kwasy A Co Latem?

Cytat:
Napisane przez Ash
Pelno ludzi pali i zyje

Sandija oczywiscie mowila o filtrach, z reszta troszkę poczytałam "do filtromaniaczek", wiec niby wiem, a jednak lenistwo. I zdaje sobie sprawe, ze jestem kompletną ignorantką. Dlatego chyba wroce do tematu po lecie, miedzy czasie znajde odpowiednio filtr, wtedy nie bedzie mi juz szkoda sie nie opalac - bo nie bedzie mozliwosci, a solarium odpada. Z reszta latem odkrywa sie wiecej ciałka i wlasnie wtedy nie lubie byc blada.
Ash - wypróbuj nowość Biodermy spray spf 40 (400ml).
Jest o nim tutaj wątek. Gwarantuję ci, że o tym sprayu nie powiesz ciężki i maska na twarzy. W parę minut po aplikacji zapominasz o tym, że nałożyłaś filtr. No i objętość ma rewelacyjną.

Moja rada -> masz problematyczną cerę, używasz drogich kosmetyków, wydajesz na nie kasę i nie chcesz jej stracić -> Nie opalaj się wcale, inaczej cała para z pielęgnacji pójdzie w gwizdek, uwierz mi.
Szkoda ci kasy na filtry nietrafione (każdej z nas się zdarzają przecież). Zawsze można wymienić się tutaj z babkami, lub na targowisku.
Więcej kasy stracisz na kolejne smarowidła po spędzonym na opalaniu lecie - nie dziś to jutro, a najpewniej za lat kilka - po co?
Kate30 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-05-07, 14:05   #84
Ash
Wtajemniczenie
 
Avatar Ash
 
Zarejestrowany: 2005-11
Wiadomości: 2 470
Dot.: Zima Kwasy A Co Latem?

Zgoda, moze latwo sie pozbyc filtra na targowisku, ale trafic dobry dla tlustej cery juz gorzej, a inne kosmetyki mi raczej niepotrzebne. Ale mniejsza o to.

Dzieki Ci Kate za porade, tylko, ze na bioderme nie mozna nakladac podkladu :/
Czy ta bioderma jest porownywalna do tego nowego sprayu avene jesli chodzi o wchłanialnosc itp?

No i tak zupelnie sie nie opalac? Zawsze po lecie mam ladniejsza skore. Ma ladny kolor i jest gladsza i nie mam jakiegos zaostrzenia problemow na jesien.

Pozniej sobie poczytam ten watek o biodermie, a teraz wracam do pisania pracki licencjackiej. Juz tak nieduzo zostało, a tak mi sie nie chce, buuu

Dzieki Kate
Ash jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-05-07, 14:22   #85
Kate30
Zakorzenienie
 
Avatar Kate30
 
Zarejestrowany: 2005-12
Lokalizacja: Śląsk
Wiadomości: 5 314
Dot.: Zima Kwasy A Co Latem?

Wchłania się do matu i nie błyszczy się oraz nie lepi.
Opalanie w sensie przechadzania się po słoneczku z grubą warstwą filtra - tak.
W sensie leżenie plackiem bez filtra - nie.
Kate30 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-05-07, 14:30   #86
Ash
Wtajemniczenie
 
Avatar Ash
 
Zarejestrowany: 2005-11
Wiadomości: 2 470
Dot.: Zima Kwasy A Co Latem?

Cytat:
Napisane przez Kate30
Wchłania się do matu i nie błyszczy się oraz nie lepi.
A tak sie dzieje ze sprayem avene?
Cytat:
Napisane przez Kate30
Opalanie w sensie przechadzania się po słoneczku z grubą warstwą filtra - tak.
W sensie leżenie plackiem bez filtra - nie.
A lezenie z filtrem? Tylko czy wtedy cokolwiek mnie złapie to słonce?
Ash jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-05-07, 14:40   #87
Kate30
Zakorzenienie
 
Avatar Kate30
 
Zarejestrowany: 2005-12
Lokalizacja: Śląsk
Wiadomości: 5 314
Dot.: Zima Kwasy A Co Latem?

Spray Avene pozostawia dość duży blask i trochę po avenowsku się lepi.
Złapie złapie.
Kate30 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-05-07, 15:07   #88
Ash
Wtajemniczenie
 
Avatar Ash
 
Zarejestrowany: 2005-11
Wiadomości: 2 470
Dot.: Zima Kwasy A Co Latem?

Kurcze, nie wiem. Bo ja zawsze lezałam i leżałam ze zwyklymi filtrami typu 6-10 i musialam sie nalezec, zeby ładnie wygladac. No a najgorzej mi sie wlasnie opala twarz, szyja i dekold. No i łydki, ale to juz inna bajka
Ash jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-05-09, 10:26   #89
kamaO
Wtajemniczenie
 
Avatar kamaO
 
Zarejestrowany: 2003-10
Wiadomości: 2 158
Dot.: Zima Kwasy A Co Latem?

Ash, kup sobie na próbę dobry balsam brązujący (np. nowy Garnier - jest o nim mowa w wątku "Balsamy brązujące", albo J&J HS). Gdy juz się nim trochę "opalisz", to smaruj się dodatkowo kremem z filtrem (na ciało możesz kupić nieco tańszy - np. seria do opalania Garniera albo Loreal'a bo mają stabilne filtry - ale nie schodź poniżej 20 na ciało). Na twarz nakładaj filtr wyższy - dziewczyny poleciły Ci bardzo fajne preparaty
Aby i buzia była brązowa, to smaruj ją kremem brązującym - jestem monotematyczna i znów polecę Ci Garniera, do twarzy tym razem - wybierz wersję do cery śniadej, bo jest mocniejsza. Odnoszę wrażenie, że lubisz brązowy kolorek skóry - powinnaś być zadowolona

Po takich zabiegach, gdy ozłocona położysz się na słońcu, będziesz czuła mniejszą potrzebę opalania, a to wyjdzie Ci tylko na zdrowie Taki trick psychologiczny

I żeby nie było: Garnier nie płaci mi za reklamę - po prostu sama używam i efekty baaaardzo mi sie podobają
__________________
Psy mają właścicieli - koty mają służących
kamaO jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-05-09, 17:51   #90
Ash
Wtajemniczenie
 
Avatar Ash
 
Zarejestrowany: 2005-11
Wiadomości: 2 470
Dot.: Zima Kwasy A Co Latem?

Tak, lubie złocisto brazowy odcien skory. Nie lubie sie jak jestema taka bladam bo widac zaraz kazde zaczerwienienie i najmniejsza krostke ;p
Jestem zimą i jakos tak ladniej wygladam gdy jestem śniada, a nie blada.
Co do garniera... czy mozesz wkleic linki z kwc, ktore to?

Teraz mam samoopalacze clarinsa. Smarowalam nogi i nie widzialam efektu po chyba 3 godzinach, wiec chlapnelam jeszcze raz. No sie z lekka urzadzilam na stopach przy kostkach i z tylu nad pietą. eh ;p

Dlatego fajniejsza jest opalenizna
Ash jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Tagi
kwasy

Nowe wątki na forum Biochemia kosmetyczna


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 10:30.