Indyjskie makijaże cz. II - Strona 11 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Makijaż - Pytania do wizażystki

Notka

Makijaż - Pytania do wizażystki Tutaj pytaj o: wizaż, stylizację, typy kolorystyczne, kosmetyki kolorowe...

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2006-09-15, 21:59   #301
madziunia80
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2006-03
Lokalizacja: Wrocław
Wiadomości: 6 471
GG do madziunia80 Send a message via Skype™ to madziunia80
Dot.: Indyjskie makijaże cz. II

Cytat:
Napisane przez carolinascotties Pokaż wiadomość
Masz rację Madziunia80 kiedyś zajdę do Douglasa i wypróbuję je na buzi
Muszę się pochwalić - bo po raz pierwszy jestem aż tak zszokowana - zamówiłam kilka dni temu z allegro cienie do oczu - na zdjęciu wyglądały ładnie, ale kiedy je zobaczyłam...aą się uśmiechnęłam -coś pięknego- mam nadzieję, że będą się dobrze trzymać wklejam zdjęcie, bo na pewno bedziecie cmokać nad kolorkami
skąd? od kogo? za ile?
cudna, przepiękna paletka, padłam na twarz - zazdroszczę jak jasna cholera
guinea pig napisała: carolinascotties, skad ty masz swoj kohl? z allegro?Dzisiaj 18:49
tak, z allegro, aukcja skończyłą sie wczoraj, to jest kohl egipski, fajny, no nie?
__________________
.Portfolio
Zapraszam też na FP: https://www.facebook.com/Magdalena.Greinert.MUA
madziunia80 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-09-15, 22:24   #302
carolinascotties
Zakorzenienie
 
Avatar carolinascotties
 
Zarejestrowany: 2006-03
Wiadomości: 8 705
Dot.: Indyjskie makijaże cz. II

Bardzo proszę
http://www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=440393
te moje są za 29,90

A kohl mam od allegrowicza claudine21 -
http://www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=446255
__________________
carolinascotties jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-09-15, 22:29   #303
bess
Zakorzenienie
 
Avatar bess
 
Zarejestrowany: 2006-06
Wiadomości: 17 829
Dot.: Indyjskie makijaże cz. II

mam skromne pytanko,czy jest sens zebym kupowala kohl jesli mam jasnobrazowe wlosy z blond relexami nawet,jasna cere ,zielone oczy i nie umiem sie "mocno"malowac? czasem uzywam eyelinera
pasuje to do takiego jasnego image'u?
bess jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-09-15, 22:36   #304
madziunia80
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2006-03
Lokalizacja: Wrocław
Wiadomości: 6 471
GG do madziunia80 Send a message via Skype™ to madziunia80
Dot.: Indyjskie makijaże cz. II

Cytat:
Napisane przez bess Pokaż wiadomość
mam skromne pytanko,czy jest sens zebym kupowala kohl jesli mam jasnobrazowe wlosy z blond relexami nawet,jasna cere ,zielone oczy i nie umiem sie "mocno"malowac? czasem uzywam eyelinera
pasuje to do takiego jasnego image'u?
jasne, że jest sens!!! Przecież kohle mają różne kolory i wcale nie musisz używać tego smolisto-czarnego, natomiast na pewno efekt Cię zaskoczy, bo trwałość makijażu wykonanego kohlem jest powalająca.
p.s. ja mam co prawda ciemne, brązowe oczy, ale włosy mam brązik z blondem, dość dużo blondu, wiec też nie jestem taka ciemna, jak hinduski
__________________
.Portfolio
Zapraszam też na FP: https://www.facebook.com/Magdalena.Greinert.MUA
madziunia80 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-09-15, 22:37   #305
madziunia80
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2006-03
Lokalizacja: Wrocław
Wiadomości: 6 471
GG do madziunia80 Send a message via Skype™ to madziunia80
Dot.: Indyjskie makijaże cz. II

Cytat:
Napisane przez carolinascotties Pokaż wiadomość
Bardzo proszę
http://www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=440393
te moje są za 29,90

A kohl mam od allegrowicza claudine21 -
http://www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=446255

Właśnie zamówiłam i zapłaciłam juz za tą samą paletkę
i niech mi ktoś proszę powie, że to nie jest uzaleznienie, czy nadaję sie już do leczenia?
__________________
.Portfolio
Zapraszam też na FP: https://www.facebook.com/Magdalena.Greinert.MUA
madziunia80 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-09-15, 22:46   #306
carolinascotties
Zakorzenienie
 
Avatar carolinascotties
 
Zarejestrowany: 2006-03
Wiadomości: 8 705
Dot.: Indyjskie makijaże cz. II

tak tak to uzależnienie
Paczka przychodzi szybko i jest fantastycznie zabezpieczona
Madziunia80 -jak już dostaniesz wszystkie kosmetyki to pokaż się nam tutaj pomalowana
__________________
carolinascotties jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-09-15, 22:59   #307
guinea_pig
Raczkowanie
 
Avatar guinea_pig
 
Zarejestrowany: 2006-05
Wiadomości: 122
Dot.: Indyjskie makijaże cz. II

a ten kohl co ma carolinascotties to ten sam co z tego sklepiku w wa-wie? i jeszcze jedno pytanko do carolinascotties - nakladasz teh kohl tak, ze szorujesz nim miedzy zamknietymi powiekami (czyli tak jak sie go tradycyjnie naklada)? jesli tak to da sie to przezyc? bo to chyba nieprzyjemne troche, nie?
guinea_pig jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-09-15, 23:09   #308
carolinascotties
Zakorzenienie
 
Avatar carolinascotties
 
Zarejestrowany: 2006-03
Wiadomości: 8 705
Dot.: Indyjskie makijaże cz. II

Przy nakładaniu kohla trzeba brzegi patyczka wytrzeć o tą plastikową buteleczkę, żeby się za dużo nie marnowało- zostawić proszek tylko na końcu patyczka - ja nie zamykam oka- mam doświadczenie w malowaniu wewnętrznej części powieki-bo od zawsze maluję się w ten sposób kredką -
Patyczek przykładam do wewnętrznej części powieki i delikatnie nim "jeżdżę " po jej powierzchni- potem podkładam patyczek tuż pod linią rzęs i "cieniuję" to miejsce - nie dokładam proszku, bo wtedy makijaż będzie zbyt mocny Trzeba pamiętać o tym, ze w ciągu kilku minut po aplikacji - w kąciku oka zbiera się to, co dostało się do oka w trakcie nakładania - ten "brud" wyciągam patyczkiem do ucha
wspomnianego przez niektóre Wizażanki uczucia zimna nie odnotowałam
__________________
carolinascotties jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-09-15, 23:10   #309
madziunia80
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2006-03
Lokalizacja: Wrocław
Wiadomości: 6 471
GG do madziunia80 Send a message via Skype™ to madziunia80
Dot.: Indyjskie makijaże cz. II

Cytat:
Napisane przez guinea_pig Pokaż wiadomość
a ten kohl co ma carolinascotties to ten sam co z tego sklepiku w wa-wie? i jeszcze jedno pytanko do carolinascotties - nakladasz teh kohl tak, ze szorujesz nim miedzy zamknietymi powiekami (czyli tak jak sie go tradycyjnie naklada)? jesli tak to da sie to przezyc? bo to chyba nieprzyjemne troche, nie?
ten kohl, który ma carolinascotties nto nie to samo, co w sklepikuy, bo ona ma egipski, a tam są damasceńskie i assuańskie, więc czymś sie zapewne różnią...prawdopodobnie opakowaniem hehe
__________________
.Portfolio
Zapraszam też na FP: https://www.facebook.com/Magdalena.Greinert.MUA
madziunia80 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-09-15, 23:15   #310
guinea_pig
Raczkowanie
 
Avatar guinea_pig
 
Zarejestrowany: 2006-05
Wiadomości: 122
Dot.: Indyjskie makijaże cz. II

wewnetrza czesc powieki to ja tez czesto maluje wiec mysle, ze z tym problemu nie bedzie, tylko jak tak pomysle, ze mam wsadzic jakis patyk do oka, zamkac je i trzec nim to jakos tak yyy... a te paprochy to ja chyba wole paluchem z oka wyciagnac a nie patyczkiem do ucha se tam grzebac, mam juz wprawe przy wyciaganiu rzes w te sposob

madziunia, one sie wlasnie roznia tym ze jeden jest z Syrii (damascenski) a drugi z Egiptu (assuanski)
guinea_pig jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-09-15, 23:16   #311
carolinascotties
Zakorzenienie
 
Avatar carolinascotties
 
Zarejestrowany: 2006-03
Wiadomości: 8 705
Dot.: Indyjskie makijaże cz. II

wklejam zdjęcie mojego
Damaceńskie i assuańskie brzmią jak z "Baśni tysiąca i jednej nocy" - tak magicznie
guinea_pig ja właśnie NIE zamykam oka w czasie malowania
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg kohl.jpg (16,4 KB, 40 załadowań)
__________________
carolinascotties jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-09-15, 23:21   #312
daphne81
Wtajemniczenie
 
Avatar daphne81
 
Zarejestrowany: 2004-07
Wiadomości: 2 331
GG do daphne81
Dot.: Indyjskie makijaże cz. II

Assuan (assuańskie) to miasto w Egipcie dlatego kohl assuański to kohl egipski a damasceńska to jest tylko róża więc to chyba jakiś bajer.
__________________
12 luty 2008
narodziny mojej cudownej córeczki Sashy


daphne81 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-09-15, 23:21   #313
madziunia80
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2006-03
Lokalizacja: Wrocław
Wiadomości: 6 471
GG do madziunia80 Send a message via Skype™ to madziunia80
Dot.: Indyjskie makijaże cz. II

dobra dziewczynki idę spać, bo już mi tyłek scierpł od siedzenia przed kompem
buziaki
__________________
.Portfolio
Zapraszam też na FP: https://www.facebook.com/Magdalena.Greinert.MUA
madziunia80 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-09-15, 23:23   #314
madziunia80
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2006-03
Lokalizacja: Wrocław
Wiadomości: 6 471
GG do madziunia80 Send a message via Skype™ to madziunia80
Dot.: Indyjskie makijaże cz. II

Cytat:
Napisane przez guinea_pig Pokaż wiadomość
wewnetrza czesc powieki to ja tez czesto maluje wiec mysle, ze z tym problemu nie bedzie, tylko jak tak pomysle, ze mam wsadzic jakis patyk do oka, zamkac je i trzec nim to jakos tak yyy... a te paprochy to ja chyba wole paluchem z oka wyciagnac a nie patyczkiem do ucha se tam grzebac, mam juz wprawe przy wyciaganiu rzes w te sposob

madziunia, one sie wlasnie roznia tym ze jeden jest z Syrii (damascenski) a drugi z Egiptu (assuanski)
a człowiek głupi i nie wie, że Assuan jest w Egipcie,hmm a niby te blisko 10 lat temu zdałam maturę z gepgrafii na 4...no comment
__________________
.Portfolio
Zapraszam też na FP: https://www.facebook.com/Magdalena.Greinert.MUA
madziunia80 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-09-15, 23:24   #315
guinea_pig
Raczkowanie
 
Avatar guinea_pig
 
Zarejestrowany: 2006-05
Wiadomości: 122
Dot.: Indyjskie makijaże cz. II

carolinascottie, no wlasnie, a czy to nie pomniejsza jego cudownego dzialania? zauwazylas wybielenie oczek?

dobranoc madziunia
guinea_pig jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-09-15, 23:24   #316
madziunia80
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2006-03
Lokalizacja: Wrocław
Wiadomości: 6 471
GG do madziunia80 Send a message via Skype™ to madziunia80
Dot.: Indyjskie makijaże cz. II

Cytat:
Napisane przez daphne81 Pokaż wiadomość
Assuan (assuańskie) to miasto w Egipcie dlatego kohl assuański to kohl egipski a damasceńska to jest tylko róża więc to chyba jakiś bajer.
hmmm, z tego co wiem to kohl damasceński to kohl z Damaszku więc jaki bajer, nie bardzo rozumiem?
__________________
.Portfolio
Zapraszam też na FP: https://www.facebook.com/Magdalena.Greinert.MUA
madziunia80 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-09-15, 23:27   #317
carolinascotties
Zakorzenienie
 
Avatar carolinascotties
 
Zarejestrowany: 2006-03
Wiadomości: 8 705
Dot.: Indyjskie makijaże cz. II

Cytat:
Napisane przez guinea_pig Pokaż wiadomość
carolinascottie, no wlasnie, a czy to nie pomniejsza jego cudownego dzialania? zauwazylas wybielenie oczek?

dobranoc madziunia
Oczy wybiela- i to szybko - może mam jakieś nieczułe ślepia - nie wiem
Madziunia - pięknych snów!
__________________
carolinascotties jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-09-15, 23:28   #318
daphne81
Wtajemniczenie
 
Avatar daphne81
 
Zarejestrowany: 2004-07
Wiadomości: 2 331
GG do daphne81
Dot.: Indyjskie makijaże cz. II

Oj chodzi mi o samą nazwę damescański bo damescańska jest róża i jeszcze jakaś jedna roślinka i nie podejrzewała, że damescański to od Damaszku.
__________________
12 luty 2008
narodziny mojej cudownej córeczki Sashy


daphne81 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-09-15, 23:30   #319
carolinascotties
Zakorzenienie
 
Avatar carolinascotties
 
Zarejestrowany: 2006-03
Wiadomości: 8 705
Dot.: Indyjskie makijaże cz. II

Cytat:
Napisane przez daphne81 Pokaż wiadomość
Assuan (assuańskie) to miasto w Egipcie dlatego kohl assuański to kohl egipski a damasceńska to jest tylko róża więc to chyba jakiś bajer.
Damascenski=Damaszek=Syri a
__________________
carolinascotties jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-09-15, 23:32   #320
guinea_pig
Raczkowanie
 
Avatar guinea_pig
 
Zarejestrowany: 2006-05
Wiadomości: 122
Dot.: Indyjskie makijaże cz. II

madziunia, damascenski jest z syrii napewno, tak mowila pani od sklepiku, a damaszek jest w syrii? (wiem wiem, wstyd pytac, ale nigdy nie bylam dobra z geografii )
guinea_pig jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-09-16, 00:19   #321
guinea_pig
Raczkowanie
 
Avatar guinea_pig
 
Zarejestrowany: 2006-05
Wiadomości: 122
Dot.: Indyjskie makijaże cz. II

przegladalam jeszcze teraz pierwsza czesc watku i tam dziewczyny pisaly o tym kohlu z warszawy i pare bylo niezadowolonych... ale wtedy jedno opakowanie kosztowalo 19 zl, moze teraz sa inne lepsze mam nadzieje, ze twoje kohle madziunia beda ok

carolinascotties, ile wytrzymuje twoj kohl na oczkach? faktycznie taki trwaly?
guinea_pig jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-09-16, 00:30   #322
carolinascotties
Zakorzenienie
 
Avatar carolinascotties
 
Zarejestrowany: 2006-03
Wiadomości: 8 705
Dot.: Indyjskie makijaże cz. II

Dziś od godziny 14.00 do 23.30 - bez poprawki !!! Wczorajsze zdjęcia robiłam po pięciu godzinach od nałożenia
To dla mnie SZOK - łapię się na tym, że z przyzwyczajenia szukam w torebce kosmetyczki, żeby może poprawić oko - terod wczoraj kredki przestają dla mnie istnieć !
__________________
carolinascotties jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-09-16, 11:01   #323
guinea_pig
Raczkowanie
 
Avatar guinea_pig
 
Zarejestrowany: 2006-05
Wiadomości: 122
Dot.: Indyjskie makijaże cz. II

no to super a ja z niecierpliwoscia czekam na paczke madziuni
guinea_pig jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-09-16, 18:02   #324
mrude
Raczkowanie
 
Avatar mrude
 
Zarejestrowany: 2005-09
Wiadomości: 288
Question Dot.: Indyjskie makijaże cz. II

Witajcie laseczki
Ja mam ten sam co carolinascotties i musze wam powiedziec że samo malowanie oki natomiast mój problem jest inny ten pojemniczek jest nie zakręcany, wrzuciłam z pudełeczkiem do kosmetyczki i rozsypał mi się po kosmetychach i za nic nie chce się zmyć nawet mleczkiem do demakijarzu (bo wo wodzie nie wspomnę) tak ze uważajcie lepeij go trzymać w pozycji pionowej.
Co do trwałości na oku to do tej pory malowałam tylko po wewnętrznej stronie oka ( może źle) i mimo podwójnego malowania po kilku godzinach spływał mi 1 miejsce co mogę robić źle??

Pozdrowionka i buziaki
__________________
Prawdziwa kobieta potrafi stworzyć z niczego kolczyki, scrapa i scenę małżeńską.... Nie tak to leciało?? Nic nie szkodzi
www.mrude.pl
mrude jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-09-16, 18:33   #325
blue2003
Miuoshowa
 
Avatar blue2003
 
Zarejestrowany: 2004-11
Lokalizacja: Katowice
Wiadomości: 2 469
GG do blue2003 Wyślij wiadomość przez Yahoo do blue2003
Dot.: Indyjskie makijaże cz. II

Mnie sie wydaje ze to zalezy od ksztaltu oka, jego osadzenia, i w ogole budowy. Mnie khol splywa baaardzo szybko, ale mojej kolezance, ktora ma zupelnie inne oczy niz ja trzyma sie calutki dzien
Coz, chyba po prostu khol nie dla wszystkich jest...

Btw - jaki Ty masz avatarek
__________________

"...nasza wielkość miała iskrzyć, a wygasa gdy tak teraz na nią patrzę a ty milczysz..."
blue2003 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-09-16, 20:20   #326
bess
Zakorzenienie
 
Avatar bess
 
Zarejestrowany: 2006-06
Wiadomości: 17 829
Dot.: Indyjskie makijaże cz. II

a jakie trzeba miec oczy co by kohl nie splywal??????????????????
ja mam okragle ale nie wylupiaste:P splynie??
w pon.planuje sobie kupic
znalazlam takie zdjecie ,wiem ze prawie nic nie widac ale wyrazniejszego nie mam
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg gały.jpg (1,7 KB, 575 załadowań)
bess jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-09-16, 21:11   #327
carolinascotties
Zakorzenienie
 
Avatar carolinascotties
 
Zarejestrowany: 2006-03
Wiadomości: 8 705
Dot.: Indyjskie makijaże cz. II

mrude-może właśnie nakładasz zbyt obficie?

masz rację, co do opakowania- MUSICIE UWAŻAĆ- ONO SIĘ NIE ZAMYKA DOKŁADNIE -ono się raczej przymyka

bess nie mam pojęcia jakie trzeba mieć oczy, ale nie jestem pewna, czy to jak trzyma się kohl zależy od kształtu... moze zalezy od nawilzania oka, cery itd. mam znajomą, która ma problem z kanalikami łzowymi - ma ciągle mokre oczy - nie może używać ani kredek, ani linerów- NIC
Ja zanim nałożę kohl matuję buzię pudrem w kamieniu..
Wpadło mi jeszcze do głowy, że może używacie zbyt tłustych kremów na okolice oczu?
__________________
carolinascotties jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-09-16, 22:54   #328
Afra86
Zakorzenienie
 
Avatar Afra86
 
Zarejestrowany: 2006-03
Wiadomości: 4 493
Wpisy w blogu: 10
Dot.: Indyjskie makijaże cz. II

Carolinascotties!!! )
A mozesz mi powiedziec, czy nakladajac khol dotykalas specjalnie bialka oczu aby sie wybielily? no bo skoro robi sie jakby kreski, to czemu sie bialko wybiela ?
Mozesz wytlumaczyc takiemu ciapciakowi jak ja -> krok po kroku jak nakladas khol ?
__________________
"Hello, I'm Edward Cullen"
Afra86 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-09-16, 22:55   #329
Afra86
Zakorzenienie
 
Avatar Afra86
 
Zarejestrowany: 2006-03
Wiadomości: 4 493
Wpisy w blogu: 10
Dot.: Indyjskie makijaże cz. II

i czym wieczorem mozna go normalnie zmyc melczkiem do demakijazu?
__________________
"Hello, I'm Edward Cullen"
Afra86 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-09-16, 23:23   #330
carolinascotties
Zakorzenienie
 
Avatar carolinascotties
 
Zarejestrowany: 2006-03
Wiadomości: 8 705
Dot.: Indyjskie makijaże cz. II

Afra86 - ciapciaku Kochany już piszę - nie wolno dotykać białka - musisz nanieść na końcówkę patyczka trochę proszku
przyłożyć do wewnętrznej częsci dolnej powieki i przejechać po niej patyczkiem powoli od końca oka do kącika -i z powrotem - i tak kilka razy
Pamiętaj, ze na calej powierzchni patyczka jest proszek, dlatego przed nałożeniem trzeba patyczek wytrzeć o środkowy brzeg pojemniczka -

Co do rozcierania- nie wszystkie dziewczyny go rozcierają - ja to robię - lekko przejeżdżam patyczkiem pod okiem- nie nabieram już dodatkowej porcji - bo to byłby za mocny makijaż..

Co do wybielenia- ten proszek troszkę dostaje się do oka przy nakładaniu- przez zamykanie powiek rozprowadzasz go po oku i tak to chyba działa - potem trzeba wygrzebać pozostałości z kącika oka uff. mam andzieję, że dobrze się spisałam

Ps. czy zmywać można mleczkiem -na pewno TAK - ja nie używam mleczka , a oczy zmywam nawilżającym kremem Ziaji- Calma HLC
__________________
carolinascotties jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Tagi
khol, wschód

Nowe wątki na forum Makijaż - Pytania do wizażystki


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-02-05 13:00:24


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 16:54.