tipsy i paznokcie :) moje marzenie :) - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Paznokcie

Notka

Paznokcie Forum, na którym kompleksowo traktujemy tematykę pielęgnacji i zdobienia paznokci.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2006-04-23, 01:13   #1
mylo24
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2006-04
Wiadomości: 20
Exclamation

tipsy i paznokcie :) moje marzenie :)


......................... ......................... ......................... ............

Edytowane przez mylo24
Czas edycji: 2007-02-11 o 15:23
mylo24 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-04-23, 10:32   #2
marzenka_19
Raczkowanie
 
Avatar marzenka_19
 
Zarejestrowany: 2005-07
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 123
GG do marzenka_19
Dot.: tipsy i paznokcie :) moje mazenie :)

Ojej, mi osobiscie sie nie podoba pomysl zeby chlopak mial tipsy, nie chcialabym zebym Moj Misiek mial sztuczne dlugie paznokcie ;/ ale to moje zdanie, moze sa dziewczyny ktorym to sie podoba moze zapoczatkujesz nowa mode, w koncu paznokcie ma kazdy i rzecza gustu jest noszenie dlugich lub krotkich.Pozdrowionka.
marzenka_19 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-04-23, 10:34   #3
maszka4
Zadomowienie
 
Avatar maszka4
 
Zarejestrowany: 2006-01
Lokalizacja: Oleśnica
Wiadomości: 1 535
GG do maszka4
Dot.: tipsy i paznokcie :) moje mazenie :)

Moim zdanie wszystko jest w tym ok Gdyż kobieta najpierw patrzy na dłonie mężczyzny- zadbane dłonie. Jednak nie od razu muszą to byc tipsy, jeżeli masz swoje ładne paznokcie to wystarczy odpowiedni manicure a co do frencha, końcówka może być biała, ale jak dla mnie w takim naturalnym kolorze bieli, a nie takim ekstremalnym, gdyż za bardzo rzucałoby sie to w oczy, podobnie jak wzorki, i różnie ludzie by se myśleli. A długość moim zdaniem nie powinna przekraczać 1 mm. Takie jest moje zdanie, i co mnie by się podobało, nie wiem jakim typem mężczyzny jesteś i jaki masz styl i zainteresowania....

pozdrawiam
__________________
Moja fotogaleria
http://wizaz.pl/forum/showthread.php?t=235829
Moje pazurki
http://wizaz.pl/forum/showthread.php?t=93829

Różowy
maszka4 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-04-23, 10:45   #4
aisne
Zadomowienie
 
Avatar aisne
 
Zarejestrowany: 2004-08
Lokalizacja: Gniezno
Wiadomości: 1 322
Dot.: tipsy i paznokcie :) moje mazenie :)

Mi się ten pomysł nie podoba ale to tylko moje zdanie . Jak dla mnie wystarczy by facet miał zadbane paznokcie czyli czyste i opiłowane. pozdrawiam
aisne jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-04-23, 10:48   #5
kiciulka1985
Zakorzenienie
 
Avatar kiciulka1985
 
Zarejestrowany: 2005-08
Wiadomości: 4 473
Dot.: tipsy i paznokcie :) moje mazenie :)

Cytat:
Napisane przez aisne
Mi się ten pomysł nie podoba ale to tylko moje zdanie . Jak dla mnie wystarczy by facet miał zadbane paznokcie czyli czyste i opiłowane. pozdrawiam
Tez tak mysle
Niech facieci zostana facetami a wszelkie zabiegi kosmetyczne zostawia kobietom
Facet powinien byc czysty. ladnie pachnac (czy pachniec? sorka za takie glupie pytanie ale dopiero wstalam i jeszcze nie mysle ) i tyle starczy Wszelkie malowania, farbowania, depilacja i inne ******ly stanowczo NIE.
__________________
Paznokciowe konto na Instagramie @lynieczka. Zapraszam!
kiciulka1985 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-04-23, 11:46   #6
paulakrk
BAN stały
 
Avatar paulakrk
 
Zarejestrowany: 2005-08
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 7 582
GG do paulakrk
Dot.: tipsy i paznokcie :) moje mazenie :)

Arek skąd jestes i czy cierpisz na jakiś "kosmetyczny defekt?" ( obgryzanie, zawijające sie paznokcie itp )

paulakrk jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-04-23, 12:05   #7
mylo24
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2006-04
Wiadomości: 20
Dot.: tipsy i paznokcie :) moje mazenie :)

Cytat:
Napisane przez paulakrk
Arek skąd jestes i czy cierpisz na jakiś "kosmetyczny defekt?" ( obgryzanie, zawijające sie paznokcie itp )

mieszkam w polsce.Oczywiscie nie mam zadnego defektu kosmetycznego o ktorym napisałas.Poprostu tak jak wczesniej napisałem juz od jakiegos czasu bardzo mi sie to podoba, wiec postanowiłem napisac o tym na forum i poznac wasze zdanie na ten temat.
mylo24 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-04-23, 12:11   #8
bro
Raczkowanie
 
Avatar bro
 
Zarejestrowany: 2004-06
Lokalizacja: wrocław
Wiadomości: 497
Dot.: tipsy i paznokcie :) moje mazenie :)

No więc moje zdanie: zdecydowanie NIE.
__________________
devon rex - moja nowa miłość
bro jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-04-23, 13:04   #9
fhancuzeczka
Raczkowanie
 
Avatar fhancuzeczka
 
Zarejestrowany: 2006-02
Lokalizacja: szczecin/poznan
Wiadomości: 452
Dot.: tipsy i paznokcie :) moje mazenie :)

no mnie osobiście też sie to nie podoba, zgadzam sie z niektorymi opiniami, ktore zdazyly sie pojawic juz na forum, ze wystarczy, ze bedziesz je odpowiednio pielęgnował - a będą naprawde ładnie. buzka
fhancuzeczka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-04-23, 13:07   #10
katrina
Rozeznanie
 
Avatar katrina
 
Zarejestrowany: 2002-07
Wiadomości: 707
GG do katrina
Dot.: tipsy i paznokcie :) moje mazenie :)

Moim zdaniem (tylko się nie obraź) tipsy i/lub french/wzorki u faceta wyglądałyby koszmarnie - i gdybym coś takiego zobaczyła, widziałabym tylko dwa wytłumaczenia:
1. ma z jakiegoś powodu potwornie zniekształcone własne paznokcie, tak potwornie, że z dwójga złego wybrał tipsy
2. jest gejem (oczywiście nie uważam, żeby w było w tym coś złego)
katrina jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-04-23, 13:10   #11
sandra667
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2006-02
Lokalizacja: Krk
Wiadomości: 233
Dot.: tipsy i paznokcie :) moje mazenie :)

też uważam tak samo jak poprzedniczki....ładnie opiłowane i wyczyszczone pazurki [mozesz sobie nawet troche wypolerować, ale bez przesady] i TYLE wystarczy w zupełności
Co do wzorków...stanowcze NIE ! dziewczyny wyobraźcie sobie faceta z dłuuugimi pazurkami ze świecącymy hologramami , ojjj nie
sandra667 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-04-23, 14:11   #12
paulakrk
BAN stały
 
Avatar paulakrk
 
Zarejestrowany: 2005-08
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 7 582
GG do paulakrk
Dot.: tipsy i paznokcie :) moje mazenie :)

hehehe... domyslam się,że mieszkasz w Polsce a nie na Tahiti...pytałam o miasto...


A Wy tam dziewczyny cichać!!!!!!
Ostatnio moim marzeniem jest zrobić tipsy facetowi więc prosze tu nadmiernie nie stękać i nie zniechęcać potencjalnych ofiar
paulakrk jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-04-23, 14:51   #13
mylo24
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2006-04
Wiadomości: 20
Dot.: tipsy i paznokcie :) moje mazenie :)

Widze ze traktujecie ta sprawe bardzo powaznie I prwaie wszystkie macie takie samo zdanie na ten temat.Bardzo sie ciesze ze wyrazacie szczere opinie i bardzo chciałem wam za to podziekowac Postaram sie czesciej tu zagladac i odpowiadac na wasze pytania
mylo24 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-04-23, 14:55   #14
mylo24
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2006-04
Wiadomości: 20
Dot.: tipsy i paznokcie :) moje mazenie :)

Oczywiscie ze sie nie obraze, przeciez to tylko rozmowa i własnie o to mi chodziło I jeszcze małe sprostowanie, nie jestem gejem choc pewnie nie tylko Ty o tym pomyslałas
mylo24 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-04-23, 14:55   #15
NieWskaZaNa
Zadomowienie
 
Zarejestrowany: 2005-06
Wiadomości: 1 334
Dot.: tipsy i paznokcie :) moje mazenie :)

mnie też się ten pomysł zbytnio nie podoba
NieWskaZaNa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-04-23, 14:58   #16
mylo24
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2006-04
Wiadomości: 20
Dot.: tipsy i paznokcie :) moje mazenie :)

Sadze ze miasto nie ma tu wiekszego znaczenia.Ewetulanie moge Ci zdradzic ze jest to woj. Lubuskie. Acha przygladałem sie Twojej galerji bardzo sliczne prace
mylo24 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-04-23, 15:00   #17
ka_ma
Zakorzenienie
 
Avatar ka_ma
 
Zarejestrowany: 2005-08
Lokalizacja: śląsk
Wiadomości: 3 115
Dot.: tipsy i paznokcie :) moje mazenie :)

Cytat:
Napisane przez paulakrk
A Wy tam dziewczyny cichać!!!!!!
Ostatnio moim marzeniem jest zrobić tipsy facetowi więc prosze tu nadmiernie nie stękać i nie zniechęcać potencjalnych ofiar

i oby to pozostalo tylko w sferze marzeń
ka_ma jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-04-23, 15:08   #18
paulakrk
BAN stały
 
Avatar paulakrk
 
Zarejestrowany: 2005-08
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 7 582
GG do paulakrk
Dot.: tipsy i paznokcie :) moje mazenie :)

Cytat:
Napisane przez ka_ma
i oby to pozostalo tylko w sferze marzeń
ale jesteś.......





mylo - thx
paulakrk jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-04-23, 15:39   #19
Butterflynails
SPAMER
Nieopłacona reklama
 
Avatar Butterflynails
 
Zarejestrowany: 2005-08
Lokalizacja: Łódź
Wiadomości: 443
GG do Butterflynails
Dot.: tipsy i paznokcie :) moje mazenie :)

Manicure, parafina, oliwka na skorki ewentualnie wypolerowane ok, krem dorąk, ale nie sztuczne
Butterflynails jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-04-23, 18:55   #20
mylo24
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2006-04
Wiadomości: 20
Dot.: tipsy i paznokcie :) moje mazenie :)

Ojej ale tu troszke pusto.Czyzby ten temat juz sie skonczył Albo wiekszosc z was poprostu wstydzi sie tu pisac
mylo24 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-04-23, 18:57   #21
paulakrk
BAN stały
 
Avatar paulakrk
 
Zarejestrowany: 2005-08
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 7 582
GG do paulakrk
Dot.: tipsy i paznokcie :) moje mazenie :)

Taki temat po prostu juz był

Bo powodu do wstydu nijak nie moge sie dopatrzeć
paulakrk jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-04-23, 18:59   #22
fhancuzeczka
Raczkowanie
 
Avatar fhancuzeczka
 
Zarejestrowany: 2006-02
Lokalizacja: szczecin/poznan
Wiadomości: 452
Dot.: tipsy i paznokcie :) moje mazenie :)

Cytat:
Napisane przez mylo24
Ojej ale tu troszke pusto.Czyzby ten temat juz sie skonczył Albo wiekszosc z was poprostu wstydzi sie tu pisac
mylo, juz kto chciał, to sie wypowiedział, wiec temat zagasa. zycie
fhancuzeczka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-04-23, 19:02   #23
mylo24
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2006-04
Wiadomości: 20
Dot.: tipsy i paznokcie :) moje mazenie :)

[quote=paulakrk]Taki temat po prostu juz był

Ojej nie wiedziałem
mylo24 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-04-23, 19:07   #24
mylo24
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2006-04
Wiadomości: 20
Dot.: tipsy i paznokcie :) moje mazenie :)

Nio to troszke szkoda. Dziekuje wam za odpowiedzi choc licze na to ze jeszcze przeczytam tu jakies ciekawe notki na ten temat.Ale sprawdze to dopiero wieczorem, a teraz mykam na kiełbaske z grila i zimne piwko Serdecznie pozdrawiam
mylo24 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-04-23, 19:17   #25
AimiA
SPAMER
Nieopłacona reklama
 
Avatar AimiA
 
Zarejestrowany: 2006-01
Lokalizacja: Poznań/Gorzów Wlkp.
Wiadomości: 403
GG do AimiA Send a message via Skype™ to AimiA
Dot.: tipsy i paznokcie :) moje mazenie :)

długie pazurki u faceta zawsze mi sie kojarza z niechlujstwem,nie cierpiałam zwłaszcza jak ktos zapuszczał pazór na kciuku bo grał na gitarze elektrycznej. Niebałbys sie mylo24 uszkodzic wrazliwych miejsc? Łatwoby chyba było sie zadrapać podczas mycia takim długim tipsem. Gdyby wyszły naprawde naturalnie, to czemu nie. Ale króciutkie musiałyby być.
AimiA jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-04-23, 19:36   #26
paulakrk
BAN stały
 
Avatar paulakrk
 
Zarejestrowany: 2005-08
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 7 582
GG do paulakrk
Dot.: tipsy i paznokcie :) moje mazenie :)

Cytat:
Napisane przez AimiA
Niebałbys sie mylo24 uszkodzic wrazliwych miejsc? Łatwoby chyba było sie zadrapać podczas mycia takim długim tipsem.
hehehe ja mam paznokcie 3 centymetrowe...i odpukac jeszcze nigdy sobie nic nie uszkodziłam
paulakrk jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-04-23, 19:38   #27
bklaudia
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2005-06
Wiadomości: 110
Dot.: tipsy i paznokcie :) moje mazenie :)

skoro tak bardzo ci sie to podoba,to sprobuj.przeciez nie wazne jest co inni o tym sadza, wazne zebys ty sie czul z tym dobrze
a co do zdobien to przeciez istnieja tacy,ktorzy z tego korzystaja
Marlin Manson moze a ty nie?
ZAWSZE MOZNA JE USUNAC
bklaudia jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-04-23, 21:54   #28
a-sea-of-honey
Zadomowienie
 
Avatar a-sea-of-honey
 
Zarejestrowany: 2006-01
Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Wiadomości: 1 911
GG do a-sea-of-honey
Dot.: tipsy i paznokcie :) moje mazenie :)

Nie chce byc wredna, ale na poczatku myslalam, ze to jakas perfidna prowokacja... No ale skoro tak, wypowiem sie krotko i zdecydowanie: jakiekolwiek zdobienia na meskich paznokciach, malowanie itd. uwazam po prostu za niesmaczne i zle mi sie to kojarzy (nie, nie z gejami, raczej z gotami albo metro). Nie jest to kwestia moc-nie moc, bo moc to moze kazdy, ale uwazam, ze zdobienie paznokci to damska dzialka. Nie widze nic przeciwko temu, zeby mezczyzna mial zadbane dlonie, jednak bardziej podobaja mi sie krotkie, rowno przyciete paznokcie bez zadnych malunkow.
a-sea-of-honey jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-04-23, 23:01   #29
marzenka_19
Raczkowanie
 
Avatar marzenka_19
 
Zarejestrowany: 2005-07
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 123
GG do marzenka_19
Dot.: tipsy i paznokcie :) moje mazenie :)

Dziewczynki lubia zadbane paznokietki u faceta ale bez przesady dlugie odpadaja.Dlugi paznokiec u faceta kojazy mi sie z dziadkiem oblesnym ktory ma dlugi paznokiec do dlubania w nosie hehe. Bleeeeee.Ale czysty i krotko ladnie wypilowany paznokietek smiczniutko wyglada w meskiej raczce
marzenka_19 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-04-23, 23:55   #30
kiciulka1985
Zakorzenienie
 
Avatar kiciulka1985
 
Zarejestrowany: 2005-08
Wiadomości: 4 473
Dot.: tipsy i paznokcie :) moje mazenie :)

Cytat:
Napisane przez paulakrk
hehehe... domyslam się,że mieszkasz w Polsce a nie na Tahiti...pytałam o miasto...


A Wy tam dziewczyny cichać!!!!!!
Ostatnio moim marzeniem jest zrobić tipsy facetowi więc prosze tu nadmiernie nie stękać i nie zniechęcać potencjalnych ofiar
Moze swojego pana namow
hehe ja mojego juz przekonalam dopilowania pazurkow a nie odcinania...
Kiedys nawet dal mi kilka razy sobie skorkami sie pobawiac z nudow
__________________
Paznokciowe konto na Instagramie @lynieczka. Zapraszam!
kiciulka1985 jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Paznokcie


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 10:23.