male oczy a kreska... - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Makijaż - Pytania do wizażystki

Notka

Makijaż - Pytania do wizażystki Tutaj pytaj o: wizaż, stylizację, typy kolorystyczne, kosmetyki kolorowe...

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2006-05-01, 21:39   #1
pysia22
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2005-12
Lokalizacja: Wrocław
Wiadomości: 214
Cool

male oczy a kreska...


no wiec..przeszukalam forum..ok..ale na moje diablenie nurtujace pytanie nie znalazlam dobrej odpowiedzi (moze chodzi o moja bystrosc? ) w kazdym badz razie..mam male okragle oczy..niebieskie..since pod oczami...i moje pytanie brzmi...bo nie wyobrazam sobie makijazu bez kresek...chodzi o slicznie podkreslone oczki i wogole cud miod...zreszta same wiecie ale...no wlasnie..oczy mam male..i jak pomaluje je kredka ( a robie to tak ze maluje kreske na gorze i wewnatrz na dole) oczy robia mi sie ciezkie..zmeczone..i chinskie;///// no i co mi radzicie??? z tym ze nie moge uzywac ciemnych cieni bo po jeden nie umiem ich aplikowac a jak juz to zrobie to wyglada to okropnie...prosze o pomoc..buzkiaki

edytuje dziewczyki...bo chcialam precyzyjniej okreslic o co mi chodzi..npo wiec np taki makijaz jak ma doda (oczywscie nie tak mocny)..ona tez ma male oczy a jednak pieknie wyeksponowane..a przeciez sa niektore zdjecia na ktorych maluje sie sama i rowniez jej oczy sa piekne...a raczej pieknie umalowane..
pysia22 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-05-01, 21:46   #2
smileofangel
Zakorzenienie
 
Avatar smileofangel
 
Zarejestrowany: 2005-07
Lokalizacja: Gdańsk
Wiadomości: 4 164
Dot.: male oczy a kreska...

z tego co ja wiem to oczy powieksza roztarta krecha naokolo a w srodku zmniejsza zawsze,,, co do cieni to czas dobrac dobry korektorek moze KWC Ci pomoze w tym pozdrawiam ;*
__________________
.
smileofangel jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-05-01, 21:52   #3
pysia22
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2005-12
Lokalizacja: Wrocław
Wiadomości: 214
Dot.: male oczy a kreska...

wiesz co..tez o tym slyszalam..baa....nawet probowalam..ale oczy sa takkie zabrudzone..korektor mam dobry wiec nie ma problemu..chodzi mi o taki swiezy efekt..
pysia22 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-05-01, 21:58   #4
nuitarii
Raczkowanie
 
Avatar nuitarii
 
Zarejestrowany: 2005-12
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 187
Dot.: male oczy a kreska...

Makijaż Dody to tzw. "przydymiony" albo "smokey eyes"
Podrzucam Ci linka do tematu, gdzie jest pokazane krok po kroczku jak zrobić taki makijaż:
http://www.wizaz.pl/forum/showthread...ht=przydymiony

Nie radzę robić kresek po wewnętrznej stronie oka. Dla małych oczek to zabójstwo! Radzę Ci byś robiła delikatne kreski dochodzące do 1/3 długości oka + na górze jakiś bajer (również 1/3) Wtedy optycznie powiększasz oko. W tym przypadku najlepszy efekt jest cieniami. Warto nauczyć się z nich korzystać

Dorzucam fotki, które już się przewijały przez wiele wątków.
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg mu.jpg (16,7 KB, 73 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg przydymionymejkap.JPG (21,4 KB, 103 załadowań)
__________________
Ha!
nuitarii jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-05-01, 22:00   #5
smileofangel
Zakorzenienie
 
Avatar smileofangel
 
Zarejestrowany: 2005-07
Lokalizacja: Gdańsk
Wiadomości: 4 164
Dot.: male oczy a kreska...

ja nie qmam szczeze mowiac juz teraz o co Ci chodzi zajrzyj na MM tam jest dzisiejszy makijaz Karo-li wlasnie tylko z roztarta krecha i jest super nie ma zadnego zabruszenia a siwezy efekt zalezy w jakim stopni chcesz uzyskac jest kilka metod rozjasnienie wew.kacika, biala kredka na wew. lini rzes, rozswietlony luk brwiowy i cienie pod oczami...
__________________
.
smileofangel jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Makijaż - Pytania do wizażystki


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 06:03.