Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Włosy i fryzury > Fryzury i styling

Notka

Fryzury i styling Jak zrobić interesującą fryzurę? Jakich kosmetyków i akcesoriów do stylizacji włosów użyć? Podziel się swoim doświadczeniem ze stylizacji fryzur!

Zamknij wątek
 
Narzędzia
Stary 2007-09-24, 21:12   #4621
gaga
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2003-06
Lokalizacja: Gliwice/Bergkamen DE
Wiadomości: 6 305
GG do gaga
Dot.: przedłużanie - wasze doświadczenia

roxima dziekujemy za zgloszenie, warto ostzregać pzred takimi niekompetentnymi osobami
to tak jak fryzjerki bez praktyki..zaraz .po szkole..łażace po domach, ktore nazywaja same siebie stylistkami...oczywiscie sorki za uogolnienie, kiedys juz wypowiedzialam sie szeroko na ten temat
jezeli kupilas od niej usluge poza allegro to nie pzreszkadza w tym zebyjej wystawic tam opinie
__________________
gaga
gaga jest offline  
Stary 2007-09-24, 21:18   #4622
roxima
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2007-09
Wiadomości: 13
Dot.: przedłużanie - wasze doświadczenia

Teraz Was dziewczyny zaskoczę i pewnie stwierdzicie że jestem głupia...i bedziecie miały rację...
Jestem kosmetyczką i prowadzę własne studio kosmetyczne Marlam (salon firmowy Cosmobelle w Tarnowie) Dlatego powinnam sie zorientować co jest grane...to juz mnie niestety nie tłumaczy
.

Edytowane przez gaga
Czas edycji: 2007-09-25 o 22:32
roxima jest offline  
Stary 2007-09-24, 21:19   #4623
roxima
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2007-09
Wiadomości: 13
Dot.: przedłużanie - wasze doświadczenia

......

Edytowane przez gaga
Czas edycji: 2007-09-25 o 22:32
roxima jest offline  
Stary 2007-09-24, 21:21   #4624
anastazjaa
Zadomowienie
 
Zarejestrowany: 2006-04
Wiadomości: 1 666
Dot.: przedłużanie - wasze doświadczenia

Na początku watku była juz podobna sprawa. dziewczyna pisała dane osobowe fryzjerki i swoja bardzo negatywną opinie na temat jej uslugi. fryzjerka zalogowała się na wizazu i jej odpowiedziała. Wizażanka skasowała dane tej fryzjerki.

Dzisiaj doczepilam sobie 4 pasma z przodu grzywki, bo mam teraz wlosy na Victorie Beckham. Strasznie mnie ciągnie. Ale te 4 pasma całkowicie zmienily moją fryzure. Długasne z przodu i krotki tył.
Wlosy miałam...swoje, po obcięciu. Dlatego pytalam sie dzisiaj o obróbkę włosa słowiańskiego (szkoda tylko że po fakcie). Przedłuzyłam sobie na taki klej całkiem przeźroczysty. skręciłam swoje wlosy z przedłuzanymi przy samej skorze głowy i dalam 1 kropelke kleju naokoło. Reszte włosów przedłuzonych nad naturalnymi obcięłam. Fajnie, fajnie, ale nie mam neutralizatora do tego kleju i nie wiem, co to będzie jak mi włosy podrosna. Choc nie widać wogole żadnego łączenia.
Zrobiłam własnie oficjalnie pierwsze w Polsce autoprzedłużanie
anastazjaa jest offline  
Stary 2007-09-24, 21:25   #4625
Smile_Smile
BAN stały
 
Avatar Smile_Smile
 
Zarejestrowany: 2005-07
Lokalizacja: ze wsząd
Wiadomości: 876
Wpisy w blogu: 3
Dot.: przedłużanie - wasze doświadczenia

Cytat:
Napisane przez roxima Pokaż wiadomość
Teraz Was dziewczyny zaskoczę i pewnie stwierdzicie że jestem głupia...i bedziecie miały rację...
Jestem kosmetyczką i prowadzę własne studio kosmetyczne Marlam (salon firmowy Cosmobelle w Tarnowie) Dlatego powinnam sie zorientować co jest grane...to juz mnie niestety nie tłumaczy
.
szczerze powiedziawszy ja juz sie pogubilam o co chodzi...
Smile_Smile jest offline  
Stary 2007-09-24, 21:26   #4626
roxima
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2007-09
Wiadomości: 13
Dot.: przedłużanie - wasze doświadczenia

sprawa zajmuje sie prokurator (oskarzyciel publiczny) , z mojej strony nie jest to atak personalny tylko normalne postepowanie w stosunku do oszustki -osoby ktora działa na szkodę publiczna
roxima jest offline  
Stary 2007-09-24, 21:31   #4627
Smile_Smile
BAN stały
 
Avatar Smile_Smile
 
Zarejestrowany: 2005-07
Lokalizacja: ze wsząd
Wiadomości: 876
Wpisy w blogu: 3
Dot.: przedłużanie - wasze doświadczenia

ale czemu reklamujesz swoj salon?? nie rozumiem nadal...............:|
Smile_Smile jest offline  
Stary 2007-09-24, 21:34   #4628
roxima
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2007-09
Wiadomości: 13
Dot.: przedłużanie - wasze doświadczenia

a czy to reklama????? uswiadamiam tylko tu obecnym ze byc moze powinnam wiedziec coś o przedłuzaniu włosów skoro zajmuje sie tematem pokrewnym...a niestety dałam sie nabić w butelke i teraz zamiast długich włosów mam mega krótkie
roxima jest offline  
Stary 2007-09-24, 21:35   #4629
Smile_Smile
BAN stały
 
Avatar Smile_Smile
 
Zarejestrowany: 2005-07
Lokalizacja: ze wsząd
Wiadomości: 876
Wpisy w blogu: 3
Dot.: przedłużanie - wasze doświadczenia

Cytat:
Napisane przez roxima Pokaż wiadomość
a czy to reklama????? uswiadamiam tylko tu obecnym ze byc moze powinnam wiedziec coś o przedłuzaniu włosów skoro zajmuje sie tematem pokrewnym...a niestety dałam sie nabić w butelke i teraz zamiast długich włosów mam mega krótkie
no ale do tego chyba nie potrzebne jest podawanie linku do swojego sklepu internetowego czy salonu............
Smile_Smile jest offline  
Stary 2007-09-24, 21:38   #4630
roxima
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2007-09
Wiadomości: 13
Dot.: przedłużanie - wasze doświadczenia

wybacz ja nie działam w internecie , a jesli chodzi o salon to mam zacne grono swoich klientek....jesli Cie to uraziło to przepraszam....miłej nocki
roxima jest offline  
Stary 2007-09-24, 21:40   #4631
Smile_Smile
BAN stały
 
Avatar Smile_Smile
 
Zarejestrowany: 2005-07
Lokalizacja: ze wsząd
Wiadomości: 876
Wpisy w blogu: 3
Dot.: przedłużanie - wasze doświadczenia

Cytat:
Napisane przez roxima Pokaż wiadomość
wybacz ja nie działam w internecie , a jesli chodzi o salon to mam zacne grono swoich klientek....jesli Cie to uraziło to przepraszam....miłej nocki
nie, mnie to wogole nie urazilo tylko zdziwilo..........ale to nie mi oceniac
Smile_Smile jest offline  
Stary 2007-09-24, 22:04   #4632
faraula
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2007-05
Lokalizacja: warszawa
Wiadomości: 345
Dot.: przedłużanie - wasze doświadczenia

o kurcze nie bylo mnie 3 dni i co tu sie dzieje?!?

tak jak pisalam, we wtorek przedluzylam sobie wloski u pani R. (pozdrawiam) wyglada to super, wszyscy mi mowia, jej jakie masz dlugie wlosy...

ja wam opisze swoje spostrzezenia. samo zakladanie (przyszyci edo warkocza) bylo bardzo mile, nic nie boli, fajna atmosfera. jedyne uwagi jakie mam, to ze te wlosy na tasmie nie sa tak mile i miekkie jak moje naturalne nie wiem co z tym zrobic bo z jednej strony, bardoz mi sie podoba efekt przedluzania, a z drugiej po co miec na glowie wlosy ktore sa mniej fajne od tych ktore juz mam na glowie?

zalaczam zdjecie z przed (w rozowej bluzce) i z boku po przedluzaniu
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg P1040700.jpg (51,3 KB, 126 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg Photo 47.jpg (22,6 KB, 125 załadowań)
__________________
66-64-63-62 ---> dwa lata potem ---> 69,9
faraula jest offline  
Stary 2007-09-24, 22:14   #4633
anastazjaa
Zadomowienie
 
Zarejestrowany: 2006-04
Wiadomości: 1 666
Dot.: przedłużanie - wasze doświadczenia

Cytat:
Napisane przez faraula Pokaż wiadomość
o kurcze nie bylo mnie 3 dni i co tu sie dzieje?!?

tak jak pisalam, we wtorek przedluzylam sobie wloski u pani R. (pozdrawiam) wyglada to super, wszyscy mi mowia, jej jakie masz dlugie wlosy...

ja wam opisze swoje spostrzezenia. samo zakladanie (przyszyci edo warkocza) bylo bardzo mile, nic nie boli, fajna atmosfera. jedyne uwagi jakie mam, to ze te wlosy na tasmie nie sa tak mile i miekkie jak moje naturalne nie wiem co z tym zrobic bo z jednej strony, bardoz mi sie podoba efekt przedluzania, a z drugiej po co miec na glowie wlosy ktore sa mniej fajne od tych ktore juz mam na glowie?

zalaczam zdjecie z przed (w rozowej bluzce) i z boku po przedluzaniu
fajne, tak sie zastanawialam skąd cie znam, ty chyba pokazywałaś swoje arabskie makijaże?

Fajne te włoski, ciemne pewnie długo ci posłużą. Ja nigdy nie mialam takich fajnych włosów jak swoje, a szkoda, bo wydawać by sie mogło, że po to się przedłuża żeby były jeszcze lepsze
anastazjaa jest offline  
Stary 2007-09-24, 22:28   #4634
Svinecka
Słitaśna and Grymaśna ;p
 
Avatar Svinecka
 
Zarejestrowany: 2006-08
Wiadomości: 31 068
Dot.: przedłużanie - wasze doświadczenia

Cytat:
Napisane przez aneta_polish Pokaż wiadomość
DLATEGO JA PRZESTRZEGAM PRZED USŁUGAMI Z ALLEGRO.POLECIC MOGE TYLKO SPRAWDZONE OSOBY.JA TAM BYM SOBIE DO KOGOS DO DOMU PRZEDLUZAC WLOSOW NIE POSZŁA-BO POTEM GDZIE Z REKALAMACJĄ W RAZIE CO?!ROZUMIEM,ZE PANI ZOSTALA POSTAWIONA PRZED FAKTEM DOKONANYM ALE JA BYM NA PANI MIEJSCU ZARZADALA ZWROTU KOSZTU PODROZY I WYSZŁABYM

tylko jedno:
przeciez Renihair pracuje w domu a z tego co widzialam to chcesz u niej przedluzac

nie czepiam sie tylko taka mala dygresja
Svinecka jest offline  
Stary 2007-09-24, 22:55   #4635
kaja_1985r
Rozeznanie
 
Avatar kaja_1985r
 
Zarejestrowany: 2006-01
Wiadomości: 993
Dot.: przedłużanie - wasze doświadczenia

Zastanawiam się czy jest taka możliwość, żeby przedłużyc włosy tylko z boków głowy? Mam ogromny problem z ich zapuszczeniem. Kiedys fryzjerka obcieła je za krotko i przez to musze je ciagle prostowac, przez co są zniszczone, czyli musz je podcinac:/ Myslałam, że jeśli bym je przedłużyła to przez ok. 3 miesiace nic nie musialabym z nimi robic i moze by chociaz troche odrosly. Co o tym sadzicie? Ile pasemek potrzeba by bylo na przedluzenie samych boków? I ile by mnie taka usluga wyniosla? Wlosy mam do łopatek i taka chcialabym miec dlugość. Pytanie kieruje szczególnie do pani Reni

Edytowane przez kaja_1985r
Czas edycji: 2007-09-25 o 10:16
kaja_1985r jest offline  
Stary 2007-09-24, 23:20   #4636
aneta_polish
Raczkowanie
 
Avatar aneta_polish
 
Zarejestrowany: 2007-09
Lokalizacja: Pobiedziska
Wiadomości: 104
Dot.: przedłużanie - wasze doświadczenia

Cytat:
Napisane przez Svinecka Pokaż wiadomość
tylko jedno:
przeciez Renihair pracuje w domu a z tego co widzialam to chcesz u niej przedluzac

nie czepiam sie tylko taka mala dygresja
Pani Renia przedluza wloski w domu??ups...nie wiedziałam.ale chyba jej doswiadczenie i grono tu zadowolonych klientek pozwoli mi zaryzykowac
__________________
A.
aneta_polish jest offline  
Stary 2007-09-24, 23:21   #4637
aneta_polish
Raczkowanie
 
Avatar aneta_polish
 
Zarejestrowany: 2007-09
Lokalizacja: Pobiedziska
Wiadomości: 104
Dot.: przedłużanie - wasze doświadczenia

Cytat:
Napisane przez faraula Pokaż wiadomość
o kurcze nie bylo mnie 3 dni i co tu sie dzieje?!?

tak jak pisalam, we wtorek przedluzylam sobie wloski u pani R. (pozdrawiam) wyglada to super, wszyscy mi mowia, jej jakie masz dlugie wlosy...

ja wam opisze swoje spostrzezenia. samo zakladanie (przyszyci edo warkocza) bylo bardzo mile, nic nie boli, fajna atmosfera. jedyne uwagi jakie mam, to ze te wlosy na tasmie nie sa tak mile i miekkie jak moje naturalne nie wiem co z tym zrobic bo z jednej strony, bardoz mi sie podoba efekt przedluzania, a z drugiej po co miec na glowie wlosy ktore sa mniej fajne od tych ktore juz mam na glowie?

zalaczam zdjecie z przed (w rozowej bluzce) i z boku po przedluzaniu
a jakie wloski mialas zakladane?
__________________
A.
aneta_polish jest offline  
Stary 2007-09-25, 08:46   #4638
Renihair
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2007-01
Wiadomości: 429
Dot.: przedłużanie - wasze doświadczenia

zgadza sie. przedłużam w domu.moj salon bedzie gotowy dopiero w przyszłym roku, gdyż dopiero co odebrałam projekt. rozumiem ze dla niektorych, fakt ze jest to prywatne lokum nie jest komortowe ( podobnie ja sie czuje),ale dlatego nie namwiam nikogo do korzystania z moich usług.ot i tyle.
Renihair jest offline  
Stary 2007-09-25, 08:49   #4639
Renihair
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2007-01
Wiadomości: 429
Dot.: przedłużanie - wasze doświadczenia

Cytat:
Napisane przez faraula Pokaż wiadomość
o kurcze nie bylo mnie 3 dni i co tu sie dzieje?!?

tak jak pisalam, we wtorek przedluzylam sobie wloski u pani R. (pozdrawiam) wyglada to super, wszyscy mi mowia, jej jakie masz dlugie wlosy...

ja wam opisze swoje spostrzezenia. samo zakladanie (przyszyci edo warkocza) bylo bardzo mile, nic nie boli, fajna atmosfera. jedyne uwagi jakie mam, to ze te wlosy na tasmie nie sa tak mile i miekkie jak moje naturalne nie wiem co z tym zrobic bo z jednej strony, bardoz mi sie podoba efekt przedluzania, a z drugiej po co miec na glowie wlosy ktore sa mniej fajne od tych ktore juz mam na glowie?

zalaczam zdjecie z przed (w rozowej bluzce) i z boku po przedluzaniu
no taki urok tych włosków. sa martwe i nigdy nie beda jak nasze. tylko słowianskie sa milsze w dotyku, ale te z kolei nie wystepuja na tasmie. jest to kwestia przyzwyczajenia .albo sie przywyczaisz albo nie
Renihair jest offline  
Stary 2007-09-25, 09:14   #4640
Svinecka
Słitaśna and Grymaśna ;p
 
Avatar Svinecka
 
Zarejestrowany: 2006-08
Wiadomości: 31 068
Dot.: przedłużanie - wasze doświadczenia

Renihair a jakbys miala na zbyciu dlugie wlosy slowianskie ale tak sporo zeby przedluzyc porzadnie glowe (minimum ze 170gram) to ja bym chetnie odkupila od Ciebie
Svinecka jest offline  
Stary 2007-09-25, 09:35   #4641
Renihair
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2007-01
Wiadomości: 429
Dot.: przedłużanie - wasze doświadczenia

Cytat:
Napisane przez Svinecka Pokaż wiadomość
Renihair a jakbys miala na zbyciu dlugie wlosy slowianskie ale tak sporo zeby przedluzyc porzadnie glowe (minimum ze 170gram) to ja bym chetnie odkupila od Ciebie

hmm...170 gram??? matko boska po ci az tyle? mam takie ale w ciemnym brązie.chyba ze chcesz to kupie da ciebie z firmy "dome'.ale od razu mowie , ze maja drogie włosy.
Renihair jest offline  
Stary 2007-09-25, 09:46   #4642
kaja_1985r
Rozeznanie
 
Avatar kaja_1985r
 
Zarejestrowany: 2006-01
Wiadomości: 993
Dot.: przedłużanie - wasze doświadczenia

Cytat:
Napisane przez kaja_1985r Pokaż wiadomość
Zastanawiam się czy jest taka możliwość, żeby przedłużyc włosy tylko z przodu? Mam ogromny problem z ich zapuszczeniem. Kiedys fryzjerka obcieła je za krotko i przez to musze je ciagle prostowac, przez co są zniszczone, czyli musz je podcinac:/ Myslałam, że jeśli bym je przedłużyła to przez ok. 3 miesiace nic nie musialabym z nimi robic i moze by chociaz troche odrosly. Co o tym sadzicie? Ile pasemek potrzeba by bylo na przedluzenie samych przodow? I ile by mnie taka usluga wyniosla? Wlosy mam do łopatek i taka chcialabym miec dlugość.
Ta skromnie przypominam o swoim pytaniu
kaja_1985r jest offline  
Stary 2007-09-25, 10:02   #4643
przedluzaniekce
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2007-08
Wiadomości: 1
Dot.: przedłużanie - wasze doświadczenia

Cytat:
Napisane przez roxima Pokaż wiadomość
Drogie Czytelniczki!
Piszę ten temat ponieważ uważam że gdy dzieje sie cos zego -nalezy o tym informować.
Na początku czerwca skontaktowałam się z pania Katarzyna Trepczyńską zamieszkałą w Katowicach i oferujacą na Allegro usługi przedłużania włosów oraz zabiegi manicure-pedicure.W ofercie polecała włosy naturalne , NIE SYNTETYCZNE!!! Ogladająć zdjecia i rozmawiając z nią kilkakrotnie telefonicznie dałam sie naiwnie naciągnąc na zabieg przedłużania włosów. Dzień przed zabiegiem wpłaciłam na jej konto bankowe kwotę 700 zł, gdyż taki stawiała wymóg. Dn.07.06.07 pojechałam do Katowic. Na miejscu nie zastałam zadnego salonu tylko mieszkanie, zamieszkałe przez rodzinę pani Katarzyny.Tłumaczyła że jej salon jest w remoncie i narazie musi w domu wykonywac usługi. Jako zupełny laik w dziedzinie fryzjerstwa zasiadłam na krzesełku i cierpliwie poddałam się BOLESNEMU zabiegowi przedłuzania włosów. Pytałam czy to normalne że mnie to poprostu boli ale pani zapewniła mnie że to normalne bo cyt." włosy naturalne muszą nauczyc się nosić te dopinane..."Juz zaraz po zabiegu ,włosy zaczęły się plątać. Po dojechaniu do domu w Tarnowie na głowie miałam mnóstwo splątanych kołtunów. Noc jaką sobie zafundowałam była koszmarem-ostro zakończone końcówki pasemek dopinanych włosów poraniły mi do krwi głowę. Dn 09.06.07 zadzwoniłam do pani Katarzyny i zapytałam czy to normalne że nie mozna tych włosów rozczesać i ze nie zachowuja sie one jak włosy naturalne. Pani Katarzyna tak odpowiedziała mi na GG :
Przedłużanie włosów (9-06-2007 6:48)
witam, po raz pierwszy słyszę że te włosy są syntetyczne - co mnie osobiscie dziwi bo mam pełną gwarancję na jakość wykonywanych przeze mnie usług
Przedłużanie włosów (9-06-2007 6:49)
włoski są naturalne o fakturze europejskiej
Przedłużanie włosów (9-06-2007 6:49)
być może pani je źle czesze - stąd ma pani wrażenie ze wlosy się plączą

Dzień później dwie fryzjerki usuwały mi pasma z głowy. Stan skóry głowy był opłakany-mnostwo ranek powstałych w czasie zabiegu i po noszeniu pasemek włosów których ostre konce wbijały mi się w głowę.
Poprosiłam pania Katarzyne o zwrot pieniędzy i odesłałam jej wieksza część włosów (resztę pozostawiłam sobie jako dowód). Niestety , ze strony pani Katarzyny Trepczyńskiej nie było żadnego odzewu.
Sprawe zgłosiłam na policji w Tarnowie a ta przekazała materiały do Katowic. W Katowickiej prokuraurze toczy sie obecnie postepowanie wobec tej pani. Pani ogłasza sie na Allegro pod nickami "ewlosy", "enails" lub na stronach internetowych pod nazwą eNails Art. Tatoo Faraon
Mam nadzieje że dla wielu w Was bedzie to przestroga. Pozdrawiam.
Witam serdecznie.

Jestem Katarzyna ...tak tak...ta oczerniona i opisana w poście tej pani.
Może pozwolicie mi abym mogła przedstawić sprawę w swoim świetle.

Po pierwsze jeśli chodzi o wymóg wpłaty na konto 700zł - nie wymagałam tego od tej pani. Zazwyczaj jest to 70% na zakup materiału potrzebnego do wykonania usługi - jednak pani zdeklarowala się wpłacić całość kwoty.

Po drugie - pani doskonale wiedziała, że jedzie do prywatnego mieszkania - była pani poinformowana o tym - ale najlepiej jest skłamać i się wybielić.

Po trzecie : Cytuje pani słowa, których ja nie wypowiedziałam - co jest też dla mnie jakąś paranoją ???!!!

Po czwarte : Nie prosiła pani o zwrot pieniędzy - tylko zaczęła od razu wygrażać się swoim mężem POLICJANTEM i pani znajomościami ( dla mnie to już jest naprawde paranoja na poziomie podstawówki ).

Po piąte : Przysłała mi pani włosy - oczywiscie. Tylko zapytajmy się wszyscy wspólnie na jakiej zasadzie działa tak zwana REKLAMACJA ??? Towar zostaje odesłany w NIENARUSZONYM stanie !! Pani przysłała mi włoski które miały od 2 do 10cm ???? (zakładane miały 55cm). Były WYCIENIOWANE !! Stąd moje przypuszczenie : Fryzjerka która pani obcinała włosy - za krótko je ścięła - efektem czego było pani zdenerwowanie -- bo po co wydałam tyle kasy na piekne długie wlosy skoro teraz mam krótkie kikuty ? - trzeba bylo wzalić na kogoś WINE i oczywiscie obrywa się mi.
Włosy ewidentnie byly wycieniowane - postaram sie w niedlugim czasie sfotografować te kikutki i pokaże wszystkim do wglądu.

Po szóste : Prosze w moim poście znajleźć choć jeden odnośnik do pani danych adresowych. Hm.... nie ma ?? A dlaczego ? Bo to jest łamanie praw - ja sobie też zostawiam zrzut ekranu jako dowód na to że bez mojej wiedzy i bez mojej zgody wypisuje pani moje dane osobowe ! Na to też jest paragraf.

Co do włosów - sa naturalne - tylko szkoda ze nie kazdy potrafi w tym chodzic - to głowny problem osob ktore przedluzaja wlosy. Niestety, kobiety maja to w naturze ze sa bardzo wybredne - ale jakieś granice są...
Aha - prosze sobie tez przypomniec ze juz na spotkaniu - chciala sie pani nauczyc jak sie te wlosy przedluza - bo chciala pani wdrążyć ten pomysł do swojego salonu.


Pozdrawiam wszystkie czytelniczki i wszystkich tu zalogowanych - nie oceniajcie mnie tylko od jednej strony. BRAK NEGATYWOW chyba o czyms swiadczy ?? Aukcje przeciez są - jaki wiec problem ??


Jeszcze raz gorąco pozdrawiam
przedluzaniekce jest offline  
Stary 2007-09-25, 10:25   #4644
faraula
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2007-05
Lokalizacja: warszawa
Wiadomości: 345
Dot.: przedłużanie - wasze doświadczenia

Cytat:
Napisane przez Renihair Pokaż wiadomość
no taki urok tych włosków. sa martwe i nigdy nie beda jak nasze. tylko słowianskie sa milsze w dotyku, ale te z kolei nie wystepuja na tasmie. jest to kwestia przyzwyczajenia .albo sie przywyczaisz albo nie
no wiem reniu wiem narazie uparcie odzywiam je cementem
a nie da sie ze slowianskich zrobic tasmy? wogole to fajnie bo kolor jest zupelnie ten sam, te wlosy z tasmy sa tak samo grube jak moje itd tylko zeby byly jeszcze tak samo mile i ukladajace sie...

reniu prosze wyslij mi na maila fotki to sie pochwale dzieczynom bo ja sama od tylu to nie umiem zrobic zdjeica
__________________
66-64-63-62 ---> dwa lata potem ---> 69,9
faraula jest offline  
Stary 2007-09-25, 14:05   #4645
kaja_1985r
Rozeznanie
 
Avatar kaja_1985r
 
Zarejestrowany: 2006-01
Wiadomości: 993
Dot.: przedłużanie - wasze doświadczenia

Mam jeszcze pytanie, bo znalazłam dzeiwczynę, która przedłuży mi same boki na tuleki. Czy w razie czego bedę mogła sama sobie te włosy zdjąć? Czy będę musiała iść do osoby, która mi włosy założyła?
kaja_1985r jest offline  
Stary 2007-09-25, 14:12   #4646
MYSIACZKA
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2007-06
Lokalizacja: Niebo
Wiadomości: 171
Dot.: przedłużanie - wasze doświadczenia

ostro to jakies jaja sa .. wspolczuje i jednej i drugiej pani
MYSIACZKA jest offline  
Stary 2007-09-25, 14:40   #4647
Svinecka
Słitaśna and Grymaśna ;p
 
Avatar Svinecka
 
Zarejestrowany: 2006-08
Wiadomości: 31 068
Dot.: przedłużanie - wasze doświadczenia

Cytat:
Napisane przez Renihair Pokaż wiadomość
hmm...170 gram??? matko boska po ci az tyle? mam takie ale w ciemnym brązie.chyba ze chcesz to kupie da ciebie z firmy "dome'.ale od razu mowie , ze maja drogie włosy.
hmmm no nie wiem czy to musi byc do konca az tyle

chodzi o to zeby byly dlugie (ok50cm) no i dobrze sciete czyli nie tak ze czesc ma 20cm a czesc 50 po rozplataniu z kitki

no i zeby starczylo na ok 120pasemek

i zalezy mi na wlosach scietych z glowy - czyli nie poddawanych zadnym zabiegom chemicznym itp.....czy ta firma dome ma takie wlosy?
i jakie sa koszta?

a te brazowe ktore masz to jaka dlugosc i grubosc i czy sa niefarbowane?
Svinecka jest offline  
Stary 2007-09-25, 14:59   #4648
MYSIACZKA
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2007-06
Lokalizacja: Niebo
Wiadomości: 171
Dot.: przedłużanie - wasze doświadczenia

a teraz Svinecko po rozprostowaniu jakiej dlugosci sa twoje wlosy ? szkoda ze nie mozna postowac falowanych ... albo albo .. a tak mozna by bylo pokombinowac z fryzurka
MYSIACZKA jest offline  
Stary 2007-09-25, 15:00   #4649
Svinecka
Słitaśna and Grymaśna ;p
 
Avatar Svinecka
 
Zarejestrowany: 2006-08
Wiadomości: 31 068
Dot.: przedłużanie - wasze doświadczenia

hmmm ciezko stwierdzic - powiedzmy ze 10-15cm nad pasem
Svinecka jest offline  
Stary 2007-09-25, 16:52   #4650
anastazjaa
Zadomowienie
 
Zarejestrowany: 2006-04
Wiadomości: 1 666
Dot.: przedłużanie - wasze doświadczenia

hardcore z tymi oskarżeniami. Moja fryzjerka, zanim wyjechala do UK, opowiadała mi o skopanych wlosach przez pseudofryzjerki, ktore musiała poprawiac, ale opowiedziala mi tez o jakiejś wariatce, która po przedłużaniu dziekowała, że tak super. A po kilku dniach dzwoniła, że nie chce tych włosow, i że wszystko widac i takie tam. Podobno siedziała w domu tydzien i grzebała w tych włosach...
Tak więc nie nam jest dane osądzac całą sytuację na podstawie 2 postów...


A co do słowiańskich włosow, to moja kumpela opłacila kuzynce fryzjera i przejęła za to jej włosy. Nie wiem jak jej sie sprawują, bo to było w czasie sesji i jeszcze sie nie widziałysmy... Mlożna by popróbować u jakis mniej qmatych fryzjerek popytac o wlosy. Często widzi sie w malych salonach obciete warkocze nad lustrem. widocznie nigdzi etego nie sprzedają. I tak wydaje mi się, że nawet zafarbowane wlosy były by lepsze niż te mocno chemicznie traktowane.
anastazjaa jest offline  
Zamknij wątek

Nowe wątki na forum Fryzury i styling


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 20:29.