Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Włosy i fryzury > Fryzury i styling

Notka

Fryzury i styling Jak zrobić interesującą fryzurę? Jakich kosmetyków i akcesoriów do stylizacji włosów użyć? Podziel się swoim doświadczeniem ze stylizacji fryzur!

Zamknij wątek
 
Narzędzia
Stary 2007-10-12, 18:51   #4951
Renihair
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2007-01
Wiadomości: 429
Dot.: przedłużanie - wasze doświadczenia

Cytat:
Napisane przez Anika-na Pokaż wiadomość
Reniu Kochana!!!
A wiec, tak sie zastanawiam...
Przyzwyczailam sie na maxa do tych moich wloskow i jakos nie wyobrazam sobie ze bede musiala je sciagnac.. no ale wiem ze bede musiala Ale tak mnie teraz zastawnawia i chcialabym wrecz blagam o Twoja rade.
Pod koniec miesiaca jade na Teneryfe i planowalam po przyjezdzie sciagnac wloski... ale korci mnie zeby jeszcze ostatni raz sobie zrobic czyli, wrocic z wakacji, io w grudniu przed swietami sie zglosic do Ciebie na ...pnowne przedluzenie... tylko tu pytania najwazniejsze -jak wlosy bede wygladaly do grudnia(chodzi o odrosty) bo wczesniej nie dam rady przyjechac a tutaj jest panienka co przedluza tylko jakos nie mam sumienia i zaufania do niej... jak wlosy beda wygladac z takimi odrostami??? i nastepna rzecz jak bedzie wygladal stan moich wlosow jak nie zrobie przerwy...chyba nie wylysieje co?) widzialas jakie sa moje naturlisz... myslisz ze ,,potrzebuja na 100%,, teraz przerwy???
doradz cosik... jak to zalatwic zeby wygladac jak czlowiek))Pozdrowka
włosom twoim nic sie nie stanie, chyba ze denerwowac cie beda odrosty, to juz musisz sama "obadac".mysle ze poradzisz sobie, tyle ze ja bym je czescuej wiązała w kucyka zeby je nieco odciążyc. dasz rade
Renihair jest offline  
Stary 2007-10-12, 19:00   #4952
abercrombie&fitch
Zadomowienie
 
Avatar abercrombie&fitch
 
Zarejestrowany: 2007-07
Lokalizacja: śląsk
Wiadomości: 1 836
Dot.: przedłużanie - wasze doświadczenia

Anastazja, a mogłabyś podać jakieś namiary na to? Wprawdzie chodzę do szkoły i nie mam szans ale poczytałabym, bo może w przyszłym roku
abercrombie&fitch jest offline  
Stary 2007-10-12, 19:01   #4953
kaja_1985r
Rozeznanie
 
Avatar kaja_1985r
 
Zarejestrowany: 2006-01
Wiadomości: 993
Dot.: przedłużanie - wasze doświadczenia

A ja wreszcie przedłużyłam sobie włosy, a tak to dokładnie boki i jestem bardzo zadowolona. Wreszcie mam długie włosy. Przedłużałam tylko boki, bo z tyłu mam własne długie. Tzn. mam kilka pasemek z tyłu, ale dłuższe są tylko boki. Pani, która zakładała mi włosy dała mi instrukcje dotyczącą pielęgnacji włosów i tam jest napisane, żeby nie używać odżywek z poteinami i cermidami. Czy to dotyczy każdej metody i każdego rodzaju włosów? Dodam, że mam włosy europejskie na microringi.

Edytowane przez kaja_1985r
Czas edycji: 2007-10-13 o 14:46
kaja_1985r jest offline  
Stary 2007-10-12, 19:13   #4954
anastazjaa
Zadomowienie
 
Zarejestrowany: 2006-04
Wiadomości: 1 666
Dot.: przedłużanie - wasze doświadczenia

Cytat:
Napisane przez abercrombie&fitch Pokaż wiadomość
Anastazja, a mogłabyś podać jakieś namiary na to? Wprawdzie chodzę do szkoły i nie mam szans ale poczytałabym, bo może w przyszłym roku

Nie ma nic w internecie opisanego, i to własnie problem. A kurs jest do końca tego roku. Wiem tylko tyle co sie dzisiaj w rozmowie dowiedzialam, ale firma ogranizująca pewna i współpracuje z urzędem pracy, ale nie tzreba mieć zadnego statutu bezrobotnego. Dostali po prostu jakies dofinansowanie z unii, i to wszystko co my od nich dostaneim zwraca im się razy pięć
Stąd tak bogate "prezenty" dla uczestniczek kursu i zapewnianie WSZYSTKICH materiałów. Dlatego zastanawiam sie, czy całęgo pakietu fryzjerskich farb nie da sie zamienić na system do przedłużania włosów . ZAPEWNE NIE...
anastazjaa jest offline  
Stary 2007-10-13, 00:20   #4955
angela_2013
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2007-06
Wiadomości: 5
Dot.: Przedłużyłam wczoraj włosy, ale.......

tresc usunieta przez moderatora

Edytowane przez truskawkowawiosna
Czas edycji: 2007-10-13 o 10:26 Powód: reklama na Wizaz.pl jest platna
angela_2013 jest offline  
Stary 2007-10-13, 07:49   #4956
byliczka
Zakorzenienie
 
Avatar byliczka
 
Zarejestrowany: 2006-07
Lokalizacja: Cracow
Wiadomości: 9 876
Dot.: Przedłużyłam wczoraj włosy, ale.......

Raklamy są płatne niestety.
__________________
byliczka jest offline  
Stary 2007-10-13, 09:40   #4957
anastazjaa
Zadomowienie
 
Zarejestrowany: 2006-04
Wiadomości: 1 666
Cool Dot.: Przedłużyłam wczoraj włosy, ale.......

patrzcie na to
Jak można mieć kasy jak lodu i wygladać jak bezdomny...
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg btit.jpg (49,4 KB, 199 załadowań)
anastazjaa jest offline  
Stary 2007-10-13, 10:15   #4958
abercrombie&fitch
Zadomowienie
 
Avatar abercrombie&fitch
 
Zarejestrowany: 2007-07
Lokalizacja: śląsk
Wiadomości: 1 836
Dot.: Przedłużyłam wczoraj włosy, ale.......

Cytat:
Napisane przez anastazjaa Pokaż wiadomość
patrzcie na to
Jak można mieć kasy jak lodu i wygladać jak bezdomny...
Strasznie mi jej żal. Jak ma tak króciutkie włoski to nic nie poradzi ale mogłaby strzelić sobie krótką twarzową fryzurkę i spokojnie poczekać jak będę jeszcze troszkę dłuższe.

Swoją drogą widziałam już zdjęcia Paris Hilton, Nicole Richie, Lindsay Lohan, Victorii Beckham i Pameli Anderson na których było widać zgrzewy albo taśmę. Britney ma po prostu za krótkie na ładne przedłużanie :P
abercrombie&fitch jest offline  
Stary 2007-10-13, 10:20   #4959
Xenia
Rozeznanie
 
Avatar Xenia
 
Zarejestrowany: 2006-01
Wiadomości: 740
Dot.: przedłużanie - wasze doświadczenia

Bo Britney jest flejtuchem !
Nie raz byla juz w uwalonej koszulce albo ohydnych wlosach . Nie rusza ja to , taka musi byc na codzien.

Anastazjo , ja mialam 3 razy wlosy indyjskie .
Mam podobny dylemat do twojego , kusza mnie wlosy Monofibre ale po ostatniej wtopie z przedluzaniem, wiem co to wstyd i jak ludzie sie gapia na twoje wlosy .
Wierze , ze syntetyki moga byc dobre , jednak boje sie , ze beda blyszczec jak lalce na tle moich matowcow ...Oj , dlaczego ja jestem tak niezdecydowana a moze po prostu kazdy sie waha?
Xenia jest offline  
Stary 2007-10-13, 11:09   #4960
MYSIACZKA
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2007-06
Lokalizacja: Niebo
Wiadomości: 171
Dot.: przedłużanie - wasze doświadczenia

hmmm.. rozumiem was dziewczyny.Jak 1 raz przeduzalam to zamowilam najtansze syntetyki . I bylam pewna ze beda brzydkie i sie blyszczec itp.mowilam nawet mamie ze jak beda takie to jez wyzuce i zamowie drozsze. A jak przyszly to bylam w szoku ze wlosy syntetyczne sa takie ladne !! gladkie i miekkie. Oczywiscie po 3 miechach zrobilo soe sianko ale te sianko jest takie ladniusie ze mam ponownie te wlosy teraz na sobie (sam dol glowy).
MYSIACZKA jest offline  
Stary 2007-10-13, 11:12   #4961
pandziksa
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2006-10
Wiadomości: 39
Dot.: przedłużanie - wasze doświadczenia

Anastazjaa daj namiar na firme bo może będą robić w szczecinie to bym się zapisała.
pandziksa jest offline  
Stary 2007-10-13, 11:51   #4962
lalalad
Raczkowanie
 
Avatar lalalad
 
Zarejestrowany: 2005-07
Wiadomości: 100
Dot.: przedłużanie - wasze doświadczenia

Cytat:
Napisane przez lalalad Pokaż wiadomość
Czesc Wizażanki
Chcialabym sobie przedłużyć włosy metodą mikrorings.
Na allegro znalazlam moim zdaniem bardzo tanie pasemka:
http://www.allegro.pl/item251649399_...gi_czarne.html

Pasemka są syntetyczne czy wystarczy mi 100 pasemek ??
Czy wlosy syntetyczne mozna prostowac i lakierować? i czemu jest taka rozniaca cenowa pomiedzy naturalnymi a syntetycznymi
Patrzylam na naturalne to za 100 pasmek 60cm musialabym dac 225zł
Czekam na odpowiedz


Możecie mi odpowiedzieć???
lalalad jest offline  
Stary 2007-10-13, 12:37   #4963
kaja_1985r
Rozeznanie
 
Avatar kaja_1985r
 
Zarejestrowany: 2006-01
Wiadomości: 993
Cytat:
Napisane przez lalalad Pokaż wiadomość
Możecie mi odpowiedzieć???
Moja fryzjerka powiedziała mi, że 100 pasemek to ilość wystarczająca dla osób z cienkimi włosami. Włosów syntetycznych nie można prostować i farbować. Naturalne są droższe, bo mozna je nosić dłużej, prostować, farbować. Poza tym (przynajmniej teoretycznie) wyglądają bardziej naturalnie, nie błyszczą się jak włosy lalki i w dotyku przypominają nasze włosy. Chociaż wiele osób na tym forum chwali sobie właśnie włosy syntetyczne, więc to raczej indywidualna sprawa.

Cytat:
Napisane przez kaja_1985r Pokaż wiadomość
A ja wreszcie przedłużyłam sobie włosy, a tak to dokładnie boki i jestem bardzo zadowolona. Wreszcie mam długie włosy. Przedłużałam tylko boki, bo z tyłu mam własne długie. Tzn. mam kilka pasemek z tyłu, ale dłuższe są tylko boki. Pani, która zakładała mi włosy dała mi instrukcje dotyczącą pielęgnacji włosów i tam jest napisane, żeby nie używać odżywek z poteinami i cermidami. Czy to dotyczy każdej metody i każdego rodzaju włosów? Dodam, że mam włosy europejskie na microringi.
Podbijam. I jeszcze jedno pytanie: moge na te włosy doczepiane nakładać jedwab?

Edytowane przez truskawkowawiosna
Czas edycji: 2007-10-13 o 19:54 Powód: post pod postem
kaja_1985r jest offline  
Stary 2007-10-13, 16:41   #4964
Shakira_19
Raczkowanie
 
Avatar Shakira_19
 
Zarejestrowany: 2005-09
Wiadomości: 442
Dot.: przedłużanie - wasze doświadczenia

Mam pytanie czy jak kupie włosy na klipcy to taki jeden zestaw mi starczy ( jest tam około 90cm taśmy) , będzie to ładnie wygladało? Bardziej to mi na zagęszczeniu zależało

A i czy potem można przyszyć taką taśmę bez klipsów?


Anastazjaa a kto organizuje te kursy?
Shakira_19 jest offline  
Stary 2007-10-13, 18:06   #4965
anastazjaa
Zadomowienie
 
Zarejestrowany: 2006-04
Wiadomości: 1 666
Dot.: przedłużanie - wasze doświadczenia

Pandzkisia
nie ma szczecina na liście. Najbilżej jest bydgoszcz. Trudno mi dac namiar na firme, bo dostałam "golden ticket" od kuzyna, i wiem, że in więcej chętnych, tym większy dla nich problem.
anastazjaa jest offline  
Stary 2007-10-13, 18:09   #4966
pandziksa
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2006-10
Wiadomości: 39
Dot.: przedłużanie - wasze doświadczenia

EE jak nie ma szczecina to i tak się nie wybiore
pandziksa jest offline  
Stary 2007-10-13, 18:12   #4967
anastazjaa
Zadomowienie
 
Zarejestrowany: 2006-04
Wiadomości: 1 666
Dot.: przedłużanie - wasze doświadczenia

europejski fundusz.... czegośtam, sorki, ale zapomniałam, w warszawie jeszce go prowadzą
anastazjaa jest offline  
Stary 2007-10-13, 18:24   #4968
evika155
Raczkowanie
 
Avatar evika155
 
Zarejestrowany: 2007-05
Lokalizacja: Okolice Warszawy
Wiadomości: 33
Dot.: przedłużanie - wasze doświadczenia

Cześć Dziewczyny Ja dzis sobie przedluzylam wlosy 40 cm. pasemka naturalne, najjasniejszym blondem jakim był... ktory jest zolty.. moje wlosy maja kolor popielatego blondu sa bardzo jasne! Strasznie to wyglada.. musze dorobic sobie sporo zoltych pasemek, mam nadzieje, ze uda mi sie zrownac kolor.. Czy moze macie jakis onny pomysl na to? A tak ogolnie wlosy wygladaja super.. Tylko troche jakby czuje, że mam ciezka glowe, tez tak macie? Albo boli mnie jeszcze od zakladania pasemek bo troche Pani ciagnela ale ok..
evika155 jest offline  
Stary 2007-10-13, 19:14   #4969
doris82
Przyczajenie
 
Avatar doris82
 
Zarejestrowany: 2005-04
Lokalizacja: wielkopolska
Wiadomości: 7
Dot.: przedłużanie - wasze doświadczenia

dziewczynki a wytlumaczcie mi prosze czym w praktyce rozni sie przedluzanie od zageszczania???
doris82 jest offline  
Stary 2007-10-13, 19:18   #4970
gaga
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2003-06
Lokalizacja: Gliwice/Bergkamen DE
Wiadomości: 6 305
GG do gaga
Dot.: przedłużanie - wasze doświadczenia

tak wiec... dzis nareszcie otrzymalam przesylke od angela_2013 .....jak juz pisalam , wlosy mialay byc krecone w kolorze czerwonym....niestety sa tylko leciutko , ale dopslownie leciutko falujace , kolor czerwony ma wiele do zyczenia, jest to raczej czerwien pomaranczowa i wgladaja jak sztuczne , wiec od razu zlapalam za lokowke , ale na szczescie ...choc tyle ze sie nie spalily czyli faktycznie to tylko to ze sa prawdziwe...
300zl w plecy, moze je wykorzystam do pokazow, ale mialy byc przeznaczone dla klientki, ktora ma krecone ciemno czekoladowe wlosy...czekaalm prawie 1,5 miesiaca wiec klientka zrezygnowla..
Pani angela nie odpowiada na meile , dzis dzwonilam do Polski do hurtowni z ktorej wyszla przesylka, ale nie potrafiono mi wytlumaczyc , dlaczego wlosy nie sa krecone itd, zostawilam tez tel do siebie.. ale ..cisza
tak wiec, to ze na allegro ma sie superspzredawce itd , wcale nie musi oznaczac , super prawde
nasza moniq i renia to naprawde sparwdzone miejsca i w dodatku fachowcy
__________________
gaga
gaga jest offline  
Stary 2007-10-13, 19:39   #4971
bianeczkaa
Zakorzenienie
 
Avatar bianeczkaa
 
Zarejestrowany: 2007-10
Wiadomości: 13 695
Hejka ja idę na przedłużenie w piątek i będzie mnie to kosztować 280 zł tanio ponieważ kupiłam sama włosy syntetyczne i 200 zł płace za wczepienie włosków i zrobienie z tego jakiejś fryzurki pozdrawiam serdecznie trzymajcie kciuki!

bo na allegr osą tylko 2 osoby, które zostały mi polecone SuperWlosy i BetaHair Poleciła mi je fryzjerka która zajmuje się przedłużaniem włosów. Jak dostanę paczkęto się wypowiem

Cytat:
Napisane przez IZKA30 Pokaż wiadomość
Zamierzam przedłużyć sobie włosy i w związku z tym mam pytanie: jaka metoda jest najmniej widoczna i najbardziej ekonomiczna? O odpowiedź bardzo proszę fryzjerkę, albo osoby, które mają przedłużone włosy.Dziękuję pięknie z góry!!!


hejka najlepsza metoda to keratynowa! Ringsy się mogą zsuwać. Tak mi powiedziała fryzjerka no i keratyna jest praktycznie niewidoczna bo używa się czarnej lub miodowo przezroczystej a ringsy są nie wiem z czego ale wyglądają jak plastikowe i są żółte, brązowe i czarne widziałam zdjęcie kiepsko to wygląda jakby małe spineczki :/

Cytat:
Napisane przez doris82 Pokaż wiadomość
dziewczynki a wytlumaczcie mi prosze czym w praktyce rozni sie przedluzanie od zageszczania???


wydaje mi się że to jest doczepianie pasemek tej samej długości co twoje własne włosy aby tylko były gęstsze a nie dłuższe

Edytowane przez truskawkowawiosna
Czas edycji: 2007-10-13 o 19:53 Powód: post pod postem, proszę korzystać z opcji edytowania!
bianeczkaa jest offline  
Stary 2007-10-13, 19:41   #4972
gaga
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2003-06
Lokalizacja: Gliwice/Bergkamen DE
Wiadomości: 6 305
GG do gaga
Dot.: przedłużanie - wasze doświadczenia

bianeczkaa nie pisz tylu postow naraz jeden pod drugim
__________________
gaga
gaga jest offline  
Stary 2007-10-13, 21:21   #4973
angela_2013
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2007-06
Wiadomości: 5
Dot.: przedłużanie - wasze doświadczenia

Cytat:
Napisane przez gaga Pokaż wiadomość
tak wiec... dzis nareszcie otrzymalam przesylke od angela_2013 .....jak juz pisalam , wlosy mialay byc krecone w kolorze czerwonym....niestety sa tylko leciutko , ale dopslownie leciutko falujace , kolor czerwony ma wiele do zyczenia, jest to raczej czerwien pomaranczowa i wgladaja jak sztuczne , wiec od razu zlapalam za lokowke , ale na szczescie ...choc tyle ze sie nie spalily czyli faktycznie to tylko to ze sa prawdziwe...
300zl w plecy, moze je wykorzystam do pokazow, ale mialy byc przeznaczone dla klientki, ktora ma krecone ciemno czekoladowe wlosy...czekaalm prawie 1,5 miesiaca wiec klientka zrezygnowla..
Pani angela nie odpowiada na meile , dzis dzwonilam do Polski do hurtowni z ktorej wyszla przesylka, ale nie potrafiono mi wytlumaczyc , dlaczego wlosy nie sa krecone itd, zostawilam tez tel do siebie.. ale ..cisza
tak wiec, to ze na allegro ma sie superspzredawce itd , wcale nie musi oznaczac , super prawde
nasza moniq i renia to naprawde sparwdzone miejsca i w dodatku fachowcy
Do wyboru mamy burgund, wisnie i czerwony. Pani wybrala czerwony i taki otrzymala. Prosze umyc wlosy i zaczna sie krecic. Czekala Pani 1,5 miesiaca ? Prosze byc dokladniejsza w opisie sytuacji. Przesylka do mnie powrocila i wyslalam ja ponownie na moj koszt. Dlatego to tyle trwalo.
Doszlam do wniosku, iz bardzo Pani "upieksza" swoja historie. Juz tlumacze dlaczego.
Przesylki wysylane sa z Niemiec nie z Polski, a w Polsce nie mamy hurtowni tylko salon. Fakt, iz Pani tam dzwonila, ale rozmawiala Pani z robotnikiem prowadzacym remont w salonie i trudno uwierzyc, iz robotnik powiedzial "nie potrafie wytlumaczyc , dlaczego wlosy nie sa krecone" i nie wierze, iz zanotowal Pani numer tel. Troszke Pani przekreca fakty.
Na eMaile odpowiadam, nawet tu Pania znalazlam i z checia odpowiem na ta pol prawdziwa opowiesc
angela_2013 jest offline  
Stary 2007-10-13, 21:28   #4974
angela_2013
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2007-06
Wiadomości: 5
Dot.: przedłużanie - wasze doświadczenia

Cytat:
Napisane przez evika155 Pokaż wiadomość
Cześć Dziewczyny Ja dzis sobie przedluzylam wlosy 40 cm. pasemka naturalne, najjasniejszym blondem jakim był... ktory jest zolty.. moje wlosy maja kolor popielatego blondu sa bardzo jasne! Strasznie to wyglada.. musze dorobic sobie sporo zoltych pasemek, mam nadzieje, ze uda mi sie zrownac kolor.. Czy moze macie jakis onny pomysl na to? A tak ogolnie wlosy wygladaja super.. Tylko troche jakby czuje, że mam ciezka glowe, tez tak macie? Albo boli mnie jeszcze od zakladania pasemek bo troche Pani ciagnela ale ok..
Pewnie masz kolor 613 ? Proponuje numer 22N - popielaty blond w ogole nie jest zolty.
Jesli chcesz link, to przeslij mi adres eMail.
Jesli boli Cie skora glowy to swiadczy o zlej pozycji pracy fryzjerki. Skutkiem sa nadwyrezone cebulki wlosow. Gdzie robilac wlosy?
angela_2013 jest offline  
Stary 2007-10-13, 23:49   #4975
gaga
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2003-06
Lokalizacja: Gliwice/Bergkamen DE
Wiadomości: 6 305
GG do gaga
Dot.: przedłużanie - wasze doświadczenia

acha..to dziwne bo fakture mam z poskim adresem, a Pan przedstawil sie jako tato Pani Anny...
ja nigdy nie upiekszam..zawsze jestem wiarygodna
dziwi mnie fakt ze wlosy krecone ,przyszly prawie proste??a jak je umuje beda sie krecic..takiej informacji nie otrzymalam, ani nie ma Pani w opisie
no coz , owszem umyje je w poniedzialek, i nie omieszkam rowniez prawdziwie opisac.jak zreszta dotad
Pani odpowiedzi na negatywy na allegro jak zauwazylam, zawsze sa podobne do tej odpowiedzi , ktora Pani do mnie zastosowala...
mmeila wyslalam rowniez dzisiaj , ale rowniez nie mam odpowiedzi, no poza ta na forum...tak zreszta myslalm.. ze moze choc tak sie jej doczekam
temat uwazam za zamkniety , reszte prosze ze mna omawiac droga meilowa, jak uwaza Pani , ze jest jeszcze cos do dodania , w tej sprawie
__________________
gaga
gaga jest offline  
Stary 2007-10-14, 01:31   #4976
Anika-na
Raczkowanie
 
Avatar Anika-na
 
Zarejestrowany: 2007-04
Lokalizacja: Opole-Chester
Wiadomości: 112
Wpisy w blogu: 11
Dot.: przedłużanie - wasze doświadczenia

Cytat:
Napisane przez angela_2013 Pokaż wiadomość
Pewnie masz kolor 613 ? Proponuje numer 22N - popielaty blond w ogole nie jest zolty.
Jesli chcesz link, to przeslij mi adres eMail.
Jesli boli Cie skora glowy to swiadczy o zlej pozycji pracy fryzjerki. Skutkiem sa nadwyrezone cebulki wlosow. Gdzie robilac wlosy?
tak pierwszy raz się wtrace...
Angela to przepraszam gdzie fryzjerka ma robic włosy, inaczej w jakiej pozycji> leżac? siedziac? a moze tanczyc...no wybacz...

to ,ze boli glowa czy czuje sie obciazenie to chyba najnormalniejsza rekacja naszej skóry glowy czy cebulek... a same cebulki no nie ma siły aby nie były obciażone... !!!Skóra, potrzebuje 2,3 dni na przyzwyczajenie, jak do percingu czy tatoo..
Angela, piszac posty w ktorych oznajmiasz ze fryzjerka zle wykonala prace bijesz sama w siebie...nie wierze,ze klientki wychodzace od Ciebie nigdy nie narzekaja na obciazenie... czyli, lekki bol glowy, uczucie ciagniecia, dyskofort ktory mija po pa kilku godzinach.... co im mowisz wtedy?ich wina?
no troszke szacunku do wlasnej pracy kochana.
__________________
Facet ma pasować do butów
Anika-na jest offline  
Stary 2007-10-14, 14:22   #4977
mala19881
Zadomowienie
 
Avatar mala19881
 
Zarejestrowany: 2007-01
Lokalizacja: Poznań
Wiadomości: 1 641
GG do mala19881
Dot.: przedłużanie - wasze doświadczenia

ja wlasnie tez mysle nad wlosami syntetycznymi. Wie ktos czy moge je gdzies kupic na tasmie? bo dotad takowych nie widzialam.... moze beda latwiejsze w pielegnacji, moje sa strasznie szorstkie, placza sie i bardzo trudno je rozczesac, do tego strasznie wypadaja, zostala mi chyba tylko polowa z tych co mialam na poczatku,sa poprostu wszedzie.
Wloski remy moze sa lepsze? ja mam z latrend i nie jestem zadowolona.
Chcociaz uzytkownika betahair polecam w 100% wloski przyszly do mnie po dwoch dniach.

Jeszcze moge polecic blond 22, nie jest zolty , ma sliczny kolor.
mala19881 jest offline  
Stary 2007-10-14, 14:49   #4978
Joana Jaski
Przyczajenie
 
Avatar Joana Jaski
 
Zarejestrowany: 2007-08
Lokalizacja: Dublin
Wiadomości: 26
Dot.: przedłużanie - wasze doświadczenia

Reni,slonko.Gdzies bylo na forum ze bedziesz w Wawie 25 i26 pazdziernika , masz jeszcze miejsce?Gdybym sie zmiescila w tych dniach to byloby cudownie.Wybralam metode doszywanej tasmy do warkocza,ale ze wlosy mam cienkie i slabe to pomyslalam o sztucznych , coby lzej bylo.Czy takie wystepuja na tasmie ?Czy te najlepsze to dome- monofibre?Tak?Bo w sumie moglabym sie tu rozejrzec i kupic (mieszkam w Dublinie) , choc oprocz jakichs chinskich , to sklepow z wlosiem tu nie widzialam.I czy musze idealnie dobrac kolor ,czy mozna je farbnąć?Albo moze wybrac sobie kolor sztucznych docelowy , a swoje farbnąć.A jeszcze jedno,mam 3 dychy(dobra 35 )czy takim nastolatkom to sie jeszcze robi?Odezwij sie ,slonce, ja przylatuje do Wawy 24 ,wiec 25 czy 26 to dla mnie idealny termin.buziaki
__________________
joanajaski
Joana Jaski jest offline  
Stary 2007-10-14, 15:11   #4979
Shakira_19
Raczkowanie
 
Avatar Shakira_19
 
Zarejestrowany: 2005-09
Wiadomości: 442
Dot.: przedłużanie - wasze doświadczenia

Mam pytanie czy jak kupie włosy na klipcy to taki jeden zestaw mi starczy ( jest tam około 90cm taśmy) , będzie to ładnie wygladało? Bardziej to mi na zagęszczeniu zależało

A i czy potem można przyszyć taką taśmę bez klipsów?


pomoże mi ktoś?????
Shakira_19 jest offline  
Stary 2007-10-14, 16:16   #4980
kasiakrak1
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2007-06
Wiadomości: 7
Dot.: przedłużanie - wasze doświadczenia

najlepszymi wlosami do przedłuzania są włosy slowiańskie, są identyczne jak to co mamy na głowie, nie plączą sie, nie kudłacą, ważna jest też ich pielęgnacja, trzeba kilka razy dziennie szczotkować zaczynająć od końcówek ku górze, po każdym myciu wmasować jak najwięcej środków nawilżających-tych do spłukiwania ( ale bez przesady)i póżniej jedwab, w innym wypadku włosy stracą szybko połysk ponieważ są włosami martwymi. przedłużam włosy i sama mam przedłuzone, po trzech miesiącach nadal wyglądają efektownie pozdrawiam. Katarzyna.

Edytowane przez gaga
Czas edycji: 2007-10-14 o 16:31 Powód: reklama na wizazu jest jest platna
kasiakrak1 jest offline  
Zamknij wątek

Nowe wątki na forum Fryzury i styling


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 14:40.